Jump to content

Recommended Posts

Абе не е кой знае какъв проблема, но имай готовност да си монтираш бyстконтролер тип крaнче...много зависи колко ще ти надува турбината и дали е K03 или K03S както и изпаpителя дали няма да идва слаб.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вчера говорих с маистора на газовото каза ми че изпaрителя ми е до 140 киловата.Само не разбрах това с тръбите на газовото.Требва да сменя цялата система ли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето не става само с ядене.Освен чип трябват и други преработки.Няма да мина само с препрограмиране

Верно е, че не става ...

Айде сега напиши каква ти е идеята и каква цел искаш да постигнеш ... щото едно е да подготвяш кола с чип и АГУ за ежедневно каране, съвсем друго е да правиш автомобил за драг ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпробвано от опит: до 1бар няма грижи, но след това големи мъки и омагьосани кръгове! Искай чип до това налягане-пак добре ще върви.

Сега моята прави пик 1.4 и посмъртно на газ неще да върви. Караш леко на газ и като се вкараш в някъв филм, сама минава на каквото трябва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпробвано от опит: до 1бар няма грижи, но след това големи мъки и омагьосани кръгове!

Изпробвано от опит - кадърният монтаж и подбор за важни, за да няма после такива постове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е, че не става ...

Айде сега напиши каква ти е идеята и каква цел искаш да постигнеш ... щото едно е да подготвяш кола с чип и АГУ за ежедневно каране, съвсем друго е да правиш автомобил за драг ...

Аз не съм състезател.Колата се върти доста,минавам между 70 - 100 кил. на ден.Вървежа и е доволен ама на мен ми се иска още малко.Мисля че 1.0 бар ще ми доиде много.Като за мен да стане 180 магарета ще ми е абсолютно достатъчно. Въпроса е да не правя много интервенции по колата който да ми надуят сметката.Ако чип и преработки мине 7-800 лева просто ще се откажа

Редактирано от DAKINE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре се отказвай.Това което мислиш е смешно за мен.Бензинова кола с газ,че и чип. :rolleyes:

Друго си е душегуб с чип. Ем арчи, ем не върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпеков салам ,ти да мълчиш.Знаем,че твоята кочина е най-добрата и бърза.

Със сигурност е по-бърза от твоя кон такъв разстрел ще ти направи че чак няма да си вярваш на очите :) Хората са си казали само с чип не е проблем и да караш на чесън вече ако си много амбициозен в тунинга трябва и съответното внимание за ГИ няма да е плъг енд плеу :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не беше шпековия щях да се пусна ама от него ме е страх. :rolleyes: А тунинга на този негов мотор е нах-добър когато си на гЪз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С душегуб може да се пускаш с нещо до 120 кс бензиново всичко друго е безмислено ама ти тва си го знаеш :bia:

На Шпака е спешъл едишън първия тръц вървяш повече на газ но пак ти казвам ще те депресира примерно 5 коли до 160 как ти се струват :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.8Т, чип и газ. Преди да се чипосам всичко беше перфектно - никакви грижи с газта. След чипа започнаха разни проблеми при здраво настъпване. През същите проблеми са минавали много колеги и май май няма цялостно решение. Но при всички случаи гледай този дето монтира АГУ-то да го е правил и друг път на 1.8Т и да знае много добре какво да прави. Има си доста работи за съблюдаване - допълнителният клапан на изпарителя да не се свързва и тръбата от бутилката задължително да е 8мм. В поста на JoroM има най-много достоверна информация.

Като цяло не съжалявам за това, което направих. Вече 3 години съм на газ и 2 години с чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпеков салам ,ти да мълчиш.Знаем,че твоята кочина е най-добрата и бърза.

Бърза е колкото подобните тръцове с подобни чипове. Скоро го проверихме, пак. Демек е мноооооого по бърза от душегуба. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.8Т, чип и газ. Преди да се чипосам всичко беше перфектно - никакви грижи с газта. След чипа започнаха разни проблеми при здраво настъпване. През същите проблеми са минавали много колеги и май май няма цялостно решение. Но при всички случаи гледай този дето монтира АГУ-то да го е правил и друг път на 1.8Т и да знае много добре какво да прави. Има си доста работи за съблюдаване - допълнителният клапан на изпарителя да не се свързва и тръбата от бутилката задължително да е 8мм. В поста на JoroM има най-много достоверна информация.

Като цяло не съжалявам за това, което направих. Вече 3 години съм на газ и 2 години с чип.

Моето газово устроиство е Аутогаз и е настроено да изключва на 5000 оборота.Там му е прекъсвача.Ако искаш да и стъпваш на колата трябва да минеш на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при налягане по високи от 1.2 бар. нещата стоят много по-различно от колкото при 0.8-1 бар.

Още повече че над 1.2бар. много малко от оригиналните дюзи смогват да подават горивото на ипмулси.

И газовите софтуери работят до там- спре ли импулса или спират(заработва на бензин) или работят по "памет".

Ако пък в крайна сметка съумеят да работят на газ, колко от гореспоменатите автомобили могат да гарантират, че не се довпръсква бензин?

Като се замисля - 0.3-1бар(налягане в колектора атм. двигател )+1.5 бар(налягане на турбина)+1.2-1.5бар диф.налягане=1.5-3.5бар абс.налягане на

газта????Само на мен ли ми се струва високо ?

Още нещо... над 40кв. на цилииндър е много трудно да се захранят на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуера на Бaрдолини/Каргас има възможност да остави отворени дюзите когато достигнат лимита си...трудно се настройва правилно..но не е невъзможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуера на Бaрдолини/Каргас има възможност да остави отворени дюзите когато достигнат лимита си...трудно се настройва правилно..но не е невъзможно.

И знаеш ли какво се случва при напълно отворени дюзи? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при налягане по високи от 1.2 бар. нещата стоят много по-различно от колкото при 0.8-1 бар.

Още повече че над 1.2бар. много малко от оригиналните дюзи смогват да подават горивото на ипмулси.

И газовите софтуери работят до там- спре ли импулса или спират(заработва на бензин) или работят по "памет".

Ако пък в крайна сметка съумеят да работят на газ, колко от гореспоменатите автомобили могат да гарантират, че не се довпръсква бензин?

Като се замисля - 0.3-1бар(налягане в колектора атм. двигател )+1.5 бар(налягане на турбина)+1.2-1.5бар диф.налягане=1.5-3.5бар абс.налягане на

газта????Само на мен ли ми се струва високо ?

Още нещо... над 40кв. на цилииндър е много трудно да се захранят на газ.

Затова има инжекциони за 800 и за 1800 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при налягане по високи от 1.2 бар. нещата стоят много по-различно от колкото при 0.8-1 бар.

Още повече че над 1.2бар. много малко от оригиналните дюзи смогват да подават горивото на ипмулси.

И газовите софтуери работят до там- спре ли импулса или спират(заработва на бензин) или работят по "памет".

Ако пък в крайна сметка съумеят да работят на газ, колко от гореспоменатите автомобили могат да гарантират, че не се довпръсква бензин?

Като се замисля - 0.3-1бар(налягане в колектора атм. двигател )+1.5 бар(налягане на турбина)+1.2-1.5бар диф.налягане=1.5-3.5бар абс.налягане на

газта????Само на мен ли ми се струва високо ?

Още нещо... над 40кв. на цилииндър е много трудно да се захранят на газ.

точно това имах впредвид! B)

за това казах чипа да е до 1бар. При добър софт колата ще върви прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...