JoroM Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 (Редактирано) Абе не е кой знае какъв проблема, но имай готовност да си монтираш бyстконтролер тип крaнче...много зависи колко ще ти надува турбината и дали е K03 или K03S както и изпаpителя дали няма да идва слаб. Редактирано 16 Декември 2010 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 17 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Вчера говорих с маистора на газовото каза ми че изпaрителя ми е до 140 киловата.Само не разбрах това с тръбите на газовото.Требва да сменя цялата система ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Общо взето не става само с ядене.Освен чип трябват и други преработки.Няма да мина само с препрограмиранеВерно е, че не става ...Айде сега напиши каква ти е идеята и каква цел искаш да постигнеш ... щото едно е да подготвяш кола с чип и АГУ за ежедневно каране, съвсем друго е да правиш автомобил за драг ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Изпробвано от опит: до 1бар няма грижи, но след това големи мъки и омагьосани кръгове! Искай чип до това налягане-пак добре ще върви.Сега моята прави пик 1.4 и посмъртно на газ неще да върви. Караш леко на газ и като се вкараш в някъв филм, сама минава на каквото трябва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Изпробвано от опит: до 1бар няма грижи, но след това големи мъки и омагьосани кръгове!Изпробвано от опит - кадърният монтаж и подбор за важни, за да няма после такива постове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 17 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 (Редактирано) Верно е, че не става ...Айде сега напиши каква ти е идеята и каква цел искаш да постигнеш ... щото едно е да подготвяш кола с чип и АГУ за ежедневно каране, съвсем друго е да правиш автомобил за драг ...Аз не съм състезател.Колата се върти доста,минавам между 70 - 100 кил. на ден.Вървежа и е доволен ама на мен ми се иска още малко.Мисля че 1.0 бар ще ми доиде много.Като за мен да стане 180 магарета ще ми е абсолютно достатъчно. Въпроса е да не правя много интервенции по колата който да ми надуят сметката.Ако чип и преработки мине 7-800 лева просто ще се откажа Редактирано 17 Декември 2010 от DAKINE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 По добре се отказвай.Това което мислиш е смешно за мен.Бензинова кола с газ,че и чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 По добре се отказвай.Това което мислиш е смешно за мен.Бензинова кола с газ,че и чип. Друго си е душегуб с чип. Ем арчи, ем не върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Шпеков салам ,ти да мълчиш.Знаем,че твоята кочина е най-добрата и бърза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Шпеков салам ,ти да мълчиш.Знаем,че твоята кочина е най-добрата и бърза.Със сигурност е по-бърза от твоя кон такъв разстрел ще ти направи че чак няма да си вярваш на очите Хората са си казали само с чип не е проблем и да караш на чесън вече ако си много амбициозен в тунинга трябва и съответното внимание за ГИ няма да е плъг енд плеу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Да не беше шпековия щях да се пусна ама от него ме е страх. А тунинга на този негов мотор е нах-добър когато си на гЪз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 С душегуб може да се пускаш с нещо до 120 кс бензиново всичко друго е безмислено ама ти тва си го знаеш На Шпака е спешъл едишън първия тръц вървяш повече на газ но пак ти казвам ще те депресира примерно 5 коли до 160 как ти се струват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Струват ми се малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Аз съм с 1.8Т, чип и газ. Преди да се чипосам всичко беше перфектно - никакви грижи с газта. След чипа започнаха разни проблеми при здраво настъпване. През същите проблеми са минавали много колеги и май май няма цялостно решение. Но при всички случаи гледай този дето монтира АГУ-то да го е правил и друг път на 1.8Т и да знае много добре какво да прави. Има си доста работи за съблюдаване - допълнителният клапан на изпарителя да не се свързва и тръбата от бутилката задължително да е 8мм. В поста на JoroM има най-много достоверна информация.Като цяло не съжалявам за това, което направих. Вече 3 години съм на газ и 2 години с чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Шпеков салам ,ти да мълчиш.Знаем,че твоята кочина е най-добрата и бърза.Бърза е колкото подобните тръцове с подобни чипове. Скоро го проверихме, пак. Демек е мноооооого по бърза от душегуба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 21 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Аз съм с 1.8Т, чип и газ. Преди да се чипосам всичко беше перфектно - никакви грижи с газта. След чипа започнаха разни проблеми при здраво настъпване. През същите проблеми са минавали много колеги и май май няма цялостно решение. Но при всички случаи гледай този дето монтира АГУ-то да го е правил и друг път на 1.8Т и да знае много добре какво да прави. Има си доста работи за съблюдаване - допълнителният клапан на изпарителя да не се свързва и тръбата от бутилката задължително да е 8мм. В поста на JoroM има най-много достоверна информация.Като цяло не съжалявам за това, което направих. Вече 3 години съм на газ и 2 години с чип.Моето газово устроиство е Аутогаз и е настроено да изключва на 5000 оборота.Там му е прекъсвача.Ако искаш да и стъпваш на колата трябва да минеш на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skunkmstr Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 при налягане по високи от 1.2 бар. нещата стоят много по-различно от колкото при 0.8-1 бар.Още повече че над 1.2бар. много малко от оригиналните дюзи смогват да подават горивото на ипмулси.И газовите софтуери работят до там- спре ли импулса или спират(заработва на бензин) или работят по "памет".Ако пък в крайна сметка съумеят да работят на газ, колко от гореспоменатите автомобили могат да гарантират, че не се довпръсква бензин?Като се замисля - 0.3-1бар(налягане в колектора атм. двигател )+1.5 бар(налягане на турбина)+1.2-1.5бар диф.налягане=1.5-3.5бар абс.налягане на газта????Само на мен ли ми се струва високо ?Още нещо... над 40кв. на цилииндър е много трудно да се захранят на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Софтуера на Бaрдолини/Каргас има възможност да остави отворени дюзите когато достигнат лимита си...трудно се настройва правилно..но не е невъзможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Софтуера на Бaрдолини/Каргас има възможност да остави отворени дюзите когато достигнат лимита си...трудно се настройва правилно..но не е невъзможно.И знаеш ли какво се случва при напълно отворени дюзи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 И знаеш ли какво се случва при напълно отворени дюзи? кажи да знаем и ние . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 при налягане по високи от 1.2 бар. нещата стоят много по-различно от колкото при 0.8-1 бар.Още повече че над 1.2бар. много малко от оригиналните дюзи смогват да подават горивото на ипмулси.И газовите софтуери работят до там- спре ли импулса или спират(заработва на бензин) или работят по "памет".Ако пък в крайна сметка съумеят да работят на газ, колко от гореспоменатите автомобили могат да гарантират, че не се довпръсква бензин?Като се замисля - 0.3-1бар(налягане в колектора атм. двигател )+1.5 бар(налягане на турбина)+1.2-1.5бар диф.налягане=1.5-3.5бар абс.налягане на газта????Само на мен ли ми се струва високо ?Още нещо... над 40кв. на цилииндър е много трудно да се захранят на газ.Затова има инжекциони за 800 и за 1800 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Точно!Проблема е, че на колегата май не е от тези за 1800......и ще стане като при мене с чип и газ - сецане яко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 кажи да знаем и ние .Изключително висок разход и след време а може и веднага изпаткал комп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 при налягане по високи от 1.2 бар. нещата стоят много по-различно от колкото при 0.8-1 бар.Още повече че над 1.2бар. много малко от оригиналните дюзи смогват да подават горивото на ипмулси.И газовите софтуери работят до там- спре ли импулса или спират(заработва на бензин) или работят по "памет".Ако пък в крайна сметка съумеят да работят на газ, колко от гореспоменатите автомобили могат да гарантират, че не се довпръсква бензин?Като се замисля - 0.3-1бар(налягане в колектора атм. двигател )+1.5 бар(налягане на турбина)+1.2-1.5бар диф.налягане=1.5-3.5бар абс.налягане на газта????Само на мен ли ми се струва високо ?Още нещо... над 40кв. на цилииндър е много трудно да се захранят на газ.точно това имах впредвид! за това казах чипа да е до 1бар. При добър софт колата ще върви прилично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 23 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2010 А какво значи газови дюзи на 3 ома Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване