Jump to content

Audi пожела лека нощ на Mercedes-Benz


kokosf

Recommended Posts

То затова Мерцедес имат 3-4 суперкара а БМВ нямат нито един... :hilezh: А ауди никога няма да са синоним на престиж докато продължават да са ребрандирани волкшвагени. :flehan:

БМВ нямат нито един супер кар , щот са циции а на Мерц най-голямото им оръжие е имиджа и за това се поддържа от модели , които са на чиста загуба ... те за това и от 10 години са на загуба ... а БМВ и Тойота са единствените които не са приключвали на "минус" от 30 години .

Ауди вървят по много хубав път , само до преди 15 години , никой не ги слагаше в премиума , сега вече са си наравно , че ако и напред :hilezh:

А хвани и разбери , че не Ауди е луксозно ФВ а ФВ е евтино Ауди - има разлика :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

bmw_m1homage_hi_01.jpg

bmw_nazca_tf1.jpg

1991_ItalDesign_BMW_Nazca_C2_and_M12_01.jpg

expensive3-mc-laren-f1.jpg

Ся ще се намери някой да каже че това всъщност не са суперкари, но е факт че Ауди изкараха нещо подобно чак с R8...

А Мерцедес какъв суперкар имат? SLS-а ли? Щото преди това беше МакЛарън SLR, при БМВ си беше MакЛарън F1, много по-ценен от мен и всички останали експерти :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедес са имали супер кар много отдавна - 300SL

В AMS, което е единственото смислено автосписание на Български, имаше тест на новото А8, S-класа и 7-ца.

Преди графата разходи S-класата водеше по точки, а беше още със стария атмосферен мотор 5.5 V8.

Коментарът беше, че БМВ и Ауди сериозно трябва да се замислят, щом остарял модел ги бие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся ще се намери някой да каже че това всъщност не са суперкари, но е факт че Ауди изкараха нещо подобно чак с R8...

А Мерцедес какъв суперкар имат? SLS-а ли? Щото преди това беше МакЛарън SLR, при БМВ си беше MакЛарън F1, много по-ценен от мен и всички останали експерти :bia:

McLaren си е McLaren. Въобще не намесвай F1 като модел на БНВ, че ще припадат дори бабичките из крайните квартали от подобни глупости :rolleyes: БНВ с кой точно "суперкар" визираш? Не съм особено запознат, но картинките май са ти на протопипи, а масовата им продукция бе само 8ма серия, която е толкова спортна колкото едно Мазерати от същите години. Тоест по-скоро GT от колкото нещо друго... Имат едно 850 CSL което е вървежно, но другите само респектират с външния си вид.

Ауди са лигльовци и също са мноо добри на прототипи. Авус от 91ва е един чудесен пример. Ако не беше заблуден БНВ фен щях и линк да ти пусна, ма сега сам ще се мъчиш из википедиата :blink:

Тази реклама да беше насочена към БНВ иди-доди' някак си, ма към Мерцедес........ Ще ни купят и продадат с парите си за банички! :bia: Ес-класата кърти, А8 чат-пат наваксва, а БНВ никога не изостават! Сега излезе Ес500 с 4.7 би-турбо и няколко стотин Нютона... под 5 до сто и около 15 до 200км/ч.... иди го гони с некое Ауди А8 ако можеш... ъпдейтнаха 5.5 и той да е би-турбо и да замести 63 AMG, макар да продължава да носи същия модел "63". Онова 65 AMG го оставям въобще на страна, че там само тъпо може да ни стане.... БНВ имат вече и те 4.4 би-турбо.... а Ауди к'во имат като двигатели? Атмосферки.... Ес-класата е с перфектно 4х4, 7цата и тя.... вече не рулира само Ауди с тази "далавера".

Та такива ми ти работи.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

wizi какъв админ си ти подъл агент на БМв и мерц под прикритие :rolleyes:

Шегата настрана ама съм дълбоко убеден че фенщината толкова заслепява тук в ауди форума че и дори и обективната истина не е достатъчна да прогледнат. Да ауди са си поставили амбициозни цели да стремят се да догонят да и може би ще успеят и какво от това. Откриха ерата на шаблонните коли всички 99% еднакви голямата шапка на ВАг ги направи безлични даже фолц излизат с по-интересни модели.

Точно новата А8 е най-безличната лимузина в голямата троика направо е неразличима от останалите класове освен по самоуверана цена :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве за авуса знам, както и за другите концепти, освен това не съм чак толкова заблуден фанатик, в смисъл и Ауди ми е в душата.. Само дето понякога се опитвате да изкарате БМВ някаква фирма за велосипеди а то не е баш така :rolleyes:

Относно Мерцедес - да не забравяме че преди да ни купят Фолксваген през 1969-та сме били собственост именно на Мерецедес :blink:

Колкото до БМВ - човек не може да не ги уважава за това че дори и в най-голямата криза не са били закупени от други производители, дори когато са били на косъм от фалита :blink:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми то Ауди е било собственост на Мерцедес на времето преди да ги купи VW.А за задвижването незнам на кого е по перфектно,но сега ще видим как ще се представи новото поколение на квадрото :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то квадрото си е една система от няколко дифа. От време на време сменяват вида на дифовете, от време на време качват по някое ново разпределение на въртящия момент... общо-взето нищо извънземно, дори напротив. По-скоро се очертава всяка премиум марка да продава все повече коли с такова задвижване. От което губи Ауди само.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това го знаем от година-две се върти.

Обаче xDrive при БМВ съм виждал как ти показва на дисплея в колата разпределението на въртящия момент на всяка една гума с такава графика, не знам дали при това Куатро е така, но ако е така значи вече механичния торсен не е това което беше :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

wizi какъв админ си ти подъл агент на БМв и мерц под прикритие :rolleyes:

Шегата настрана ама съм дълбоко убеден че фенщината толкова заслепява тук в ауди форума че и дори и обективната истина не е достатъчна да прогледнат.

Едно нещо само - нека точно БМВ фен да не се изказва за фанатизма и заслепеноста на други фенове по други фирми. От вас по-заслепени фанатици на длъж и на шир по планетата няма, не е имало и вероятно няма да има :blink:

Приеми го като комплимент и не смей да го успорваш :blink: че в противен случай темата отече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до Еската и заледените баири, точно на изхода на военния клуб при последните снегове, които бяха, гледам една Еска от последните с диполоматически номера и петима човека я бутат нагоре по Раковска, абсолютно безуспешно, еската не мърда... Спирам до него, отварям джама: Пич, искаш ли да те дръпна? Той: Нееее, бегай оттука. Аз: ОК, приятен ден, 5000 оборота, пускам съединителя и наблюдавам отдалечавайки се как снегът и калта полепват по току що измития шедьовър от Щутгарт, а може би и по главата на любезният господин отчаяно гледаща назад през процепа на открехнатата врата. Та помислих си, едва ли щеше да има проблем да го дръпна на D или N догоре, не е като да беше нещо повредена тази S500... просто не и беше сезона...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спиди зарежи БМВ и СЛР-а (той си е върхът на айсберга) спомняте ли си CLK-GTR :rolleyes:

Хохохоо..Оливие Панис нали летя с такъв? Както си караше по пистата колата излетя във вертикална посока и падна зад мантинелите някъде в горичката....

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това го знаем от година-две се върти.

Обаче xDrive при БМВ съм виждал как ти показва на дисплея в колата разпределението на въртящия момент на всяка една гума с такава графика, не знам дали при това Куатро е така, но ако е така значи вече механичния торсен не е това което беше :)

Зарежи дали ти показва или не,важното е да е ефективно в точния момент :rolleyes: .Ще видим до каде може да ескалира новото поколения на Crown Gear Differential

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, колата е много хубава, до някаква степен и е моя мечта, но не можах да се въздържа да се погавря малко баси, човещинка си е. Не че нямах въже, не че нямаше да го дръпна, ама някак си знаех отначалото какъв ще бъде изхода от ситуацията. :rolleyes::);) Некво своеобразно отмъщение за всичките пъти, когато подобни педераси са ме избутвали от пътя буквално...

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то това куатро е в S4. При x-Drive има електронно управление още като излезе преди няколко години. Вярно там е на друг принцип работата...

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...