Jump to content

Audi C4/A6 ACE Vs Audi C4/А6 AEL


  

112 гласа

  1. 1. Audi C4/A6 ACE Vs Audi C4/А6 AEL

    • Audi C4/A6 ACE
      31
    • Audi C4/А6 AEL
      82


Recommended Posts

Тъй като в една тема в раздел Ауди 100/А6 имаше дискусия и спор относно двата двигателя,реших да пусна една тема тук,че онази излезе извън контрол.

Знам че ще има обиди и извращения,но гласувайте и пишете,докато не са заключили темата :zustimm: Турбодизел Vs атмосферен двигател.И двата са 140 кс.

АЗ гласувам за АСЕ

Вече 100% са гласували за АСЕ :stupid:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 166
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Гласувах за AEL-а защото е дизел, а аз предпочитам дизела. Бих предпочел ААТ пред АСЕ пак по същата причина. Vmax на AEL-a когато аз карам е 140 km/h така, че ако си падах по бензина и АСЕ-то ще ме устройва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЕЛ-а изобщо не е за подценяване.Този автомобил ми се издигна в очите когато с 5 човека на борда,по баирите на Шипка просто нямаше удържане.Вървеше като луда тая кола,а беше и служебна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусналия темата верно трябва да е некъв мега мазохист... как можа да му дойде на акъла дори да си помисли,че най голямото недоразомение мое да се съревновава с един от най великите мотори на ауди :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де аз мога да кажа едно нещо на 100%. Когато и двата автомобила са куатро окопитени АЕЛ до 3-та е мъртвец. Карал съм видял съм. На предно върви, ДА!!! Ама с куатро не ме кефи да не говорим за старт. Ма АЦЕ на предно не съм карал.

ПП - Сега е момента някой да сподели на колко км/ч е АЦЕ на предно с 3000 оборота на 5-та :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти странната тема... :hilezh: Каква динамика, какво сравнение търсиш!?Ако ги пускаш двете, АЕЛ-а ще бие, и то е нормално при положение, че е сравнение на 5цил. турбо с 4 без...Скубни му един кабел на АЕЛ-а или един турбо път и ги пускай пак... :D

Ако ще си взимам такова, ще предпочета АЕЛ-а...

Голямо е купето на Ц4 за 4ицл. без духалка

П.П Ще гласувам за аце, да е по-интересно, но анкетата е безсмислена и без това... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един с 2,5 TDI на предно, луд го правих из града,пуши черно,но все си стоеше зад мен. От светофар,на светофар му давах преднина и пак го гледах в огледалото,ако засека някой из града ще направя клип.БМВ 325 TDS с чип го правя смешен,камо ли някакъв си AEL.Моите уважения към този мотор,особено със 6-степенна ск кутия,но не може да се сравнява с бензиновия атмосферен мотор на старт или динамика,а ако е с предно предаване,нямам думи. Пък и дали ще гори 5/100 дизел или 10/100 газ извънграда,пак газта печели,като говорим за зареждане от бензиностанции.

На V скорост с 3000 оборота съм със 110 км/ч,повечето коли са така,фиеста и др не се сещам сега.На АВТ са дълги скоростите.Някой има ли представа дали могат да се сменят зъбчатките на скоростната кутия или си върви целия вал с зъбните колела.Отварял съм кутия,но беше доста отдавна и не си спомням

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусналия темата верно трябва да е некъв мега мазохист... как можа да му дойде на акъла дори да си помисли,че най голямото недоразомение мое да се съревновава с един от най великите мотори на ауди ;)

Кой е най велик мотор ве, тоя умрел дизел ли :bia::):zustimm:;)

Колко заблуденяци има, не е истина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия със сешуарите да не се обаждат! :)

Ама АЕЛ-а във всяко едно отношение е НАД АСЕ-то. Било то по ресурс на мотора, по динамика, по разход, по кеф от шофиране (стига да не е някой мазохист и да си пада по автомобилите работещи като количка с дистанционно:zustimm:) Но това е доста неясно на хората защитници на АСЕ:bia:

Карайте си го, кефете му се, ама се сещаите, че АЕЛ-а е доста по-добър, приемете го!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е най велик мотор ве, тоя умрел дизел ли :bia::):zustimm:;)

Колко заблуденяци има, не е истина.

Кое е повече мотор ве изтръпнал селяндур с скъсан чорап на палеца?тръца ли ;) Моля те замълчи..... комедиант най голям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам ако е възможно да се преименува темата. Темата трябва да се казва "Може ли нещо да победи АЕЛ???" Така ще е по интересно. Има не малко хора пишещи глупости за 2.6 и 2.8 двигателите, нека им дадем възможност и те да изразят мнение. Някой казаха че 2.8 ще бъде пляскан от АЕЛ-а аз не съм много убеден в до ускорение кой кой ще е.

Тука половината форум са чули нещо от комшията а той от чичо му за АЦЕ ама говорят. Не казвам че е супер двигател АЦЕ(моля правете разлика)!!!

Ама да се включиш в интензивен трафик с лекота(с Ц4 куатро) и АЕЛ си е предизвикателство. Да над 130-140 е логично да бяга, кой дизел с 6 скорости не дига много КОЙ??? Глупости като 245км/ч на 6100 оборота са смешни :bia: . Смешни са и твърдения като "нормално" каране и 6-7 нафта градско(просто защото е невъзможно в градско София на Цариградско да там може ама там и АЦЕ-то не е на 15 газ). Аз имам преки впечатления от комън рейли 1300см3 дето са на разход 6 че и повече, за това не се съгласявам. Разходите по поддръжката също не са малки не лъжете хората който са незапознати с това какво е "ТДИ". В графа цена на части ще кажа че маховика и турбината са една Ц4-ка с АЦЕ горе долу). АЦЕ се сервизира основно за около 500лв(говоря за лагери, сегменти, и обслужване на глава с всички гарнитури). Колкото е вероятността АЦЕ да се счупи от раз толкова е и АЕЛ-а да спре от раз.

integrale45 - Аз съм убеден че казваш истината :zustimm: . Но съгласи се с мен, че различното купе е ралично тегло. А като се съобразим с този факт мисля че няма да е коректно сравнението. Карал ли си АЦЕ куатро на Ц4??? Ако не си също представата за какво може там, не ти е реална. Двигателя и там върви съвсем културно, а тука казват че с мъки на 3-та до прекъсвач едва ли не вдига 120км/ч. Казват също че повече от 150 не може а то хич не е така!!! Казват че е шумен, и с това не съм съгласен!!! Казват че се чупи много, според мен го чупят някой дето ровят къде не им е работа!!! Също с газ бил проблемен, е аз що нямам проблеми? И моля включи колегите с V6, че някой от тях също мислят че карат някакви бегачки пък то не е точно така....Пък и тука се твърди че 2.6 нема да може да догони АЕЛ-а пък 2.6 на магистралата не е хич лош(това го кавам Аз дето съм мега разочарован от 2.6)

Поздрави и нека изясним САМО истината!!! Хубавите папи допринасят за забавно прекарване във форума, но говорят за комплекси, а колите ни няма да станат по-бързи :bia:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батко ти с 80'ката си 1300кг, а 6'цата 1600!! Усещаш ли тънката разлика. Нормално да му бегаш :)

на кантар съм 1495 кг без мен,теглих я на кантар за вторични суровини-просто в багажника съм пълен с разни неща боксове -60 кг бутилка,към 40 и съм куатро,още 110 кг-смятй си ги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи стоков АЕL в добра кондиция е много добър претендент да строши главата на АСЕ то. Да не говорим ако е пипан!

Онзи ден на магистралата бях с АВС то и се застъпих с едно С4 А6 АЕL седан, аз съм авант, трябва да кажа, че турбината си казва своето при него.

АВС то набира по-бавно от 2.5 ТДИ, но пък е по-жив след 140. Смея да кажа, че от 120 до 150 АЕЛ а набира по-бързо от АВС то. След това разбира се, след като АВС то влезе в обороти си личи, че евентуално тия 10 коня над АЕЛ а може би имат значение, но като цяло съм привърженик на АЕЛ а! Не съм кой знае колко впечатлен от АВС то, добър мотор, но магистрален, не състезателен.

Просто не мисля, че въобще има място за сравнение - АСЕ то ще угасне... още на старта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като в една тема в раздел Ауди 100/А6 имаше дискусия и спор относно двата двигателя,реших да пусна една тема тук,че онази излезе извън контрол.

Знам че ще има обиди и извращения,но гласувайте и пишете,докато не са заключили темата :respekt: Турбодизел Vs атмосферен двигател.И двата са 140 кс.

АЗ гласувам за АСЕ

Вече 100% са гласували за АСЕ :stupid:

Макар да съм фена на бензина - на кораб , като Ц4 какъв е шанса на 4 цил. 2 литра атмосферен срещу 5 цилиндъра 2.5 турбо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар да съм фена на бензина - на кораб , като Ц4 какъв е шанса на 4 цил. 2 литра атмосферен срещу 5 цилиндъра 2.5 турбо ?

Няколко старта ще покажат.Дано това стане скоро,че тая тема утре я виждам заключена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко старта ще покажат.Дано това стане скоро,че тая тема утре я виждам заключена

Нали говорим за А6 срещу А6 , не за Ауди 80 куатро срещу А6 АЕЛ на предно на дисциплина 400 метра ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали говорим за А6 срещу А6 , не за Ауди 80 куатро срещу А6 АЕЛ на предно на дисциплина 400 метра ?

Да,но и 80-ка да е ,сядат още няколко човека в нея и готово

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ако инженерите от ауди знаеха, че тая кола ще е с 200 кила по-голямо тегло под дифолт щяха да мислят по-друг начин скорости, предавателни числа и т.н. Това с возенето на килограми е малко криво за сравнение на два мотора мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не ми казвай, че ако 2 коли имт еднакво тегло има значение дали една е с 1 човек или другата с 4.Само се чудя защо няма 1,2,3,4,5 мераклий с АЕЛ да застанат срещу Интеграле.Отговора е ясен истината е, че 2.5тди е добър мотор дори доста добър.Но в комбинация с куатро и 6ск е доволно бавен на старт, след 3та тръгва преди това просто си е тромав.Виж на предно колата е друга бира и определено понаварвява.В тази тема колегата Ради_б4 каза една истина за АБС всеки докоснал се до мотора я знае, но във форума се премълчава, даже на колегата дръзнал да каже нещо го обвиняват, че не е Ауди фен а в6 наистина не е лош мотор и колегата е казал точно къде му е силата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...