Moonland Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Точно така е нормално - да се димват когато са като DRL при даване на мигач, както и да са димнати по подразбиране при всички други сценарии, вкл. габарити. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Ясно, че е нормално, въпросът е дали се димват от по-ниско напрежение, или от това, че крушката е с 2 жички. Както и да е, от ровене което намерип е че крушката си е P21W, а и колегата Цветков потвърди, значи си е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Колеги някой да си е чистил AGR-а скоро? Цена ориентировъчна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Колеги, колата ми е в бокса вече втори ден за чистене на турбо, егр и всички тем подобни които могат да се чистят + смяна водна помпа и ангренаж. Обаче имам въпрос : майстора ми звънна и ми каза следното - Интересноо ми е тая кола въобще как работи, няма никаква центровка?Та въпроса ми е: каква е тая Центровка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Ма кат му е толкова интересно, да я направи, като може. Очевидно е имала центровка след като си в движение. Вече как е зацепвана, предишния майстор си знае... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tomoff Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Здравейте.Имам няколко въпроса.Първо ето от къде май е идвало хлопането в багажника- Как се сваля тая кора? Гледам някаква щипка се е показала ама не мога да я захвана към багажника. Другото:Тая кора мога ли да я намажа с нещо да не скърца ,че откачам някъде бях чел за нещо където си мажете и спира скърцането.Трябва ли да я свалям или може и без? Днес стана една беля ; Някакви идеи как да го оправя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 За хлопането , преди да правиш тези маневри на багажника , хвани задните седалки горе за облегалката за глава , и почни да ги мърдаш , цяло лято се чудих какво подяволите ми хлопа постоянно отзад свалях и аз като тебе кво ли не , и накрая се оказаха тъпите седалки. Малко изолирбанд и сега няма хлопане няма тропане ) Относно подлакътника мисля , че в или в тази или в другата тема са показали страхотен начин за справяне с проблема , с 2 къси винтчета и 2 магнита )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tomoff Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 (Редактирано) МЕрси,но на втората снимка на багажника ясно се вижда,че е откачена кората.. Редактирано 26 Февруари 2014 от Tomoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 ... Проблем 1: Развиваш 2-та торкс болта около/във вътрешната дръжка на вратата, останалото са щипки. Проблем 2: Няма универсален магически елексир за съжаление! Трябва първо да установиш от къде и какво скърца!! Уплътненията са за съжаление типичен кандидат при 8P, но може да е и кората или стъклото! Направи проба да смъкнеш стъклото 1-2 сантиметра докато скърца и да видиш дали продължава да скърца! Проблем 3: Ето ти едно възможно DIY разрешение от колегата Тома извън разбира се купуване на нова...: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2197683 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 МЕрси,но на втората снимка на багажника ясно се вижда,че е откачена кората.. На мен също ми е откачено но проблема не беше от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Може ли някой да каже каква е крушката на стопа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 http://www.avto.bim.bg/Krushka-24V-5W-BA15d-Osram_pr42255.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 24V? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Опала )) Колега същата като тази но 12v ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Не е ли 21W? Говорим за стоп крушка или за габарит в стопа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Колеги, светна ми AIRBAG индикатора, от време на време изгасва и след малко пак се пуска. Изтрихме грешката и 10 мин. по-късно пак светна. Идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 (Редактирано) Първа идея: Грешка не се трие преди най-малкото да се прочете. Ако я беше прочел, щеше да имаш идея от къде е проблема по-конкретно Тя за това е там на първо място... носи послание.Идея две: Виж куплунгите под предните 2 седалки и връзката към самите седалки след това. Често проблемът се крие там.Идея три: Все пак прочети грешката за да разбереш точно от къде идва проблема, преди докато инспектираш насляпо да хвръкне една грешна искра и да има тема "гръмна ми еъбега, какво да правя" Идея четири: Като установиш къде е проблема, преди да ръчкаш задължително откачаш акумулатора! Редактирано 2 Март 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Не е ли 21W? Говорим за стоп крушка или за габарит в стопа?Right brake light Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mohican1984 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 (Редактирано) Днес вкарвам моето А3 в сервиз (най накрая )за цялостна профилактика на мотора ,естествено започваме с маховика ,който намерих чисто нов немски за 800лв. После мисля и да го чипирам ,казаха ми ,че си заслужава от 140 на 170 коня ,после искам да сложа летните гуми на 18ки джанти .Как ви се струва ,добре ли ще се получи Редактирано 3 Март 2014 от mohican1984 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Ще разбереш и споделиш Един съвет - "казаха ми" не е добро начало на каквото и да било... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Днес вкарвам моето А3 в сервиз (най накрая )за цялостна профилактика на мотора ,естествено започваме с маховика ,който намерих чисто нов немски за 800лв. После мисля и да го чипирам ,казаха ми ,че си заслужава от 140 на 170 коня ,после искам да сложа летните гуми на 18ки джанти .Как ви се струва ,добре ли ще се получи Щом обмисляш засилване си помисли дали не е добра идея да смениш и съединителя още сега, че след няколко месеца да не ходиш пак до сервиза!С какво окачване си? Коментирано е в тази тема размера джанти с различни окачвания и съответния комфорт...или по-скоро липсата му! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mohican1984 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Спортно е окачването ,колата вози доста твърдо . И 17ките са и супер , обаче нещо ме кара да искам 18ки ,та дали ще и застанат добре ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Аз бях на 18" като взех моята и след няколко месеца минах на 17". Всичко друго освен визията страда с по-голямата джанта! Нямаме пътища за спортни окачвания на 18" джанти, поне според мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavista Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Момчета,пише ли ви на талоните кой евростандарт са ? Излезнаха новите данъци и вече няколко години ме клатят с 230 лева данък 2.0 FSI 150 HP . В големия ми талон не пише ,че колата ми е ЕВРО 4 ? Има ли колега с 150 коня и евро 4 да ми каже колко данък плаща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tomoff Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Хора какво трябва да значи това??? Мен ми изглежда като някаква крушка,ама всичко си ми свети нормално?Идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts