Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Точно така е нормално - да се димват когато са като DRL при даване на мигач, както и да са димнати по подразбиране при всички други сценарии, вкл. габарити.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, че е нормално, въпросът е дали се димват от по-ниско напрежение, или от това, че крушката е с 2 жички. Както и да е, от ровене което намерип е че крушката си е P21W, а и колегата Цветков потвърди, значи си е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата ми е в бокса вече втори ден за чистене на турбо, егр и всички тем подобни които могат да се чистят + смяна водна помпа и ангренаж. Обаче имам въпрос : майстора ми звънна и ми каза следното - Интересноо ми е тая кола въобще как работи, няма никаква центровка?

Та въпроса ми е: каква е тая Центровка ? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма кат му е толкова интересно, да я направи, като може. Очевидно е имала центровка след като си в движение. Вече как е зацепвана, предишния майстор си знае...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Имам няколко въпроса.Първо ето от къде май е идвало хлопането в багажника-  

post-83336-0-01160500-1393428402_thumb.j

Как се сваля тая кора? Гледам някаква щипка се е показала ама не мога да я захвана към багажника. 

 

Другото:Тая кора мога ли да я намажа с нещо да не скърца ,че откачам някъде бях чел за нещо където си мажете и спира скърцането.Трябва ли да я свалям или може и без?

post-83336-0-43766200-1393428637_thumb.j

 

Днес стана една беля ; post-83336-0-47449000-1393428648_thumb.j

Някакви идеи как да го оправя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хлопането , преди да правиш тези маневри на багажника , хвани задните седалки горе за облегалката за глава , и почни да ги мърдаш , цяло лято се чудих какво подяволите ми хлопа постоянно отзад свалях и аз като тебе кво ли не , и накрая се оказаха тъпите седалки. Малко изолирбанд и сега няма хлопане няма тропане :)
Относно подлакътника мисля , че в или в тази или в другата тема са показали страхотен начин за справяне с проблема , с 2 къси винтчета и 2 магнита :))) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МЕрси,но на втората снимка на багажника ясно се вижда,че е откачена кората.. :(

Редактирано от Tomoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Проблем 1: Развиваш 2-та торкс болта около/във вътрешната дръжка на вратата, останалото са щипки.

 

Проблем 2: Няма универсален магически елексир за съжаление! Трябва първо да установиш от къде и какво скърца!! Уплътненията са за съжаление типичен кандидат при 8P, но може да е и кората или стъклото! Направи проба да смъкнеш стъклото 1-2 сантиметра докато скърца и да видиш дали продължава да скърца!

 

Проблем 3: Ето ти едно възможно DIY разрешение от колегата Тома извън разбира се купуване на нова...: 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2197683

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МЕрси,но на втората снимка на багажника ясно се вижда,че е откачена кората.. :(

На мен също ми е откачено но проблема не беше от там :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, светна ми AIRBAG индикатора, от време на време изгасва и след малко пак се пуска. Изтрихме грешката и 10 мин. по-късно пак светна. Идеи ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа идея: Грешка не се трие преди най-малкото да се прочете. Ако я беше прочел, щеше да имаш идея от къде е проблема по-конкретно ;) Тя за това е там на първо място... носи послание.

Идея две: Виж куплунгите под предните 2 седалки и връзката към самите седалки след това. Често проблемът се крие там.

Идея три: Все пак прочети грешката за да разбереш точно от къде идва проблема, преди докато инспектираш насляпо да хвръкне една грешна искра и да има тема "гръмна ми еъбега, какво да правя" ;)

Идея четири: Като установиш къде е проблема, преди да ръчкаш задължително откачаш акумулатора!

:zustimm:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес вкарвам моето А3 в сервиз (най накрая )за цялостна профилактика на мотора ,естествено започваме с маховика ,който намерих чисто нов немски за 800лв. После мисля и да го чипирам ,казаха ми ,че си заслужава от 140 на 170 коня ,после искам  да сложа летните гуми на 18ки джанти .Как ви се струва ,добре ли ще се получи :)

Редактирано от mohican1984
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес вкарвам моето А3 в сервиз (най накрая )за цялостна профилактика на мотора ,естествено започваме с маховика ,който намерих чисто нов немски за 800лв. После мисля и да го чипирам ,казаха ми ,че си заслужава от 140 на 170 коня ,после искам  да сложа летните гуми на 18ки джанти .Как ви се струва ,добре ли ще се получи :)

Щом обмисляш засилване си помисли дали не е добра идея да смениш и съединителя още сега, че след няколко месеца да не ходиш пак до сервиза!

С какво окачване си? Коментирано е в тази тема размера джанти с различни окачвания и съответния комфорт...или по-скоро липсата му!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях на 18" като взех моята и след няколко месеца минах на 17". Всичко друго освен визията страда с по-голямата джанта! Нямаме пътища за спортни окачвания на 18" джанти, поне според мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,пише ли ви на талоните кой евростандарт са ? Излезнаха новите данъци и вече няколко години ме клатят с 230 лева данък 2.0 FSI 150 HP . В големия ми талон не пише ,че колата ми е ЕВРО 4 ? Има ли колега с 150 коня и евро 4 да ми каже колко данък плаща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...