kup0nq Публикувано 17 Март 2014 Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 bremslicht значи, че е за стоповете. виж дали ти работят Колеги, имам въпрос отново във връзка с бушоните и по-конкретно с :Bremslicht/Kupplung-SchalterЗа какво служи? Преведох си го като: прекъсвач съединител!?Като отворих бушоните .. слотът за този бушон беше празен. Сега сложих ... но не мога да си онясня за какво е. 5А е бушонът иначе.Някакви идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Колеги, от чисто любопитство: Колко пара ви излиза обслужване на А3 2009-та (ако някой е с DSG - още по-добре) - имам предвид масла и филтри, плюс труд, разбира се. Говорим само за оригинални части и качествени масла. Ако дадете вариант със и без смяна на масло и филтри на скоростната, ще е още по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) От чисто любопитство, какъв е мотора дизел или бензин и кода (защото, ако е дизел, може и да е помпа дюза, може и комънрейл да е), за да ти се отговори! Редактирано 19 Март 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) Пропуск - Дизел, 2.0, 140 коня, комънрейл е. Редактирано 19 Март 2014 от Wildkid Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Приготви 1.5к за всичко + ремък, водна помпа и обслужване на DSG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Благодаря за отговора. Аз обслужването вече го направих, просто сравнявам цени. Затова питам колеги със сходни по параметри коли (чак същата не знам дали има във форума) колко им излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexton Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Koлеги това е волан от Ауди А6 4F въпроса ми е дали може да се постави на А3 8Р Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Колеги, има ли вариянт заради неправилна центровка колата да харчи повече гориво ? Когато я купих, в града средния разход ми беше 6.8 и от с ръчкане. След смяна на ремък и центровка, със същия стил на шофиране в градски условия под 8 не пада. Извън градско не мога да се доближа до 5.5 и то с автопилот с 90км/ч. Имам приятел със същата кола и двигател, с неговата минахме 600 километра с полувин резервоар и със скорост между 110-130. В момента аз с нормално каране с полувин резереоар измимавам едва 480 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luxe0n Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Koлеги това е волан от Ауди А6 4F въпроса ми е дали може да се постави на А3 8РПасва без проблем ,само гледай ако си купуваш Еърбег да е за четирилъчев волан ,а не за трилъчев понеже имат малка разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set911 Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Здравейте, един проблем от днес, тръгвам си от работа, заръртам ключа и нищо не се случва.Ток си има, на таблото не свети нищо необичайно, бушони гледах, всичко ми изглежда ок. На бутане запали веднага. До сега не е имало проблеми с паленето, от веднъж стана. Стартер ли е това ? или може и друг проблем да е. Знаете ли къде може да го рециклират добре. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Колеги, има ли вариянт заради неправилна центровка колата да харчи повече гориво ? ДА. ПолОвин! Ако центровката ти е правена по белези, може и да има разминаване. По борд пак ли се е вдигнал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 (Редактирано) Само да кажа, че стрелката много лъже значи от пълно до средата бавно се изкачва и от половин резервоар до празен по бързо движение има, моя среден смесен разход с повече кратко градско е около 800 километра , което е горе долу 6.8 което ме задоволява напълно, зимата скача с половин литър. С един резервоар най-много съм минавал 1000 + километра, като на 920 ми светна лампата от там вече имах 5 литра, но никога не съм оставял до край да изгори всичко в резервоара. Най-ниския разход, който съм виждал и ми се е случвал от Добрич за Варна една вечер дори съм снимал, защото не бях виждал такава цифра, като тръгнах от Добрич занулен 4 километра в града 5 минути престой и около 45 километра до Варна до първия светофар на Технополис, като съм спазвал абсолютно ограниченията повече от 90 максимум 100 в час даде ми този разход, на връщане ми даде 4.2!Нормалния разход по - този маршрут ми е от 5.5 - 6.0 в зависимост колко ми е тежък крака! Редактирано 21 Март 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 По друга А3 ми направиха центровката хаха. Утре ще я закачим на ВагКом и ще ми я направят както си трябва. И да по борд се е качил много разхода. София-Ботевград с 120 км/ч среден разход 7.5. В момента с пълен резервоар минавам около 700 км., което е смешно, при условие че преди изминавах минимум 900 и то с яко натискане на педала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 2014-03-08 00.05.21.jpg хора, какво е тваа? Седях си на место...После кото тръгнах бързо спадна амаа..... Абсолютно нормално. Математика, к'во да правиш... Прави ми впечаление, че бордовия комп на 8p е по глупав от този на 8l. При старата а3-ка осреднените стойности за разхода наистина се калкулираха за пробег 30-50 км, докато при новата дори за 5 км ги смята и изкарва подобен тип разход. Искаш да кажеш по-умен Да игнорираш истината само щото не ти харесва не е "умно", а баш глупаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Оригиналните ти болтове са М14х1,5 ...първо виж кое отговаря на размера! Връщам се към този пост на колегата Tsvetkov83 с въпрос:Показаните на чертежа са конусни. Моите заводски са сферични, при положение, че колата е излязла от завода с алу. джанти.С какви сте вие? Това, което не ми се връзва съвсем е, че по спомен алуминиевите джанти бяха за конусни!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Колеги забелязах малък проблем. Изпотява ми се заден десен мигач. Само и единствено той (стопа и габарита са си ок) и само когато колата се кара. Като я оставя се оправя за 12-14 часа. Това нещо има ли оправяне или не? Вижда се, че мига, но е доста неприятно и загрознява. Един стоп е над 200 лева и просто не си заслужава да купувам нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 С какви сте вие?Oригиналните и при мен бяха сферични, но ги замених с конусни много отдавна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Проучването ми из нета междувременно хвърли светлина по върпоса - всички оригинални Audi джанти са за сферични болтове! Същото важи и за предвидените конкретно за Ауди джанти на други производители.T.e. който е с оригинални джанти би трябвало да ползва сферични болтове каквито са си и заводските. Ако джантите са други трябва да се погледне за какви болтове са, но ако са конкретно модел предвиден за Ауди най-вероятно също са за сферични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Не се бях замислял по този въпрос. Колата ми е със оригинални 17-ки джанти, но за зимата си взех 16-ки Rial които не съм сигурен дали са конкретно за Ауди, но паснаха перфектно. Карам си с болтовете от 17-ките. Може ли да се получи някакъв проблем заради тези болтове ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Недобър контакт, изронване/деформация на контактната повърхност на джантите/болтовете и т.н.Не е фатално, няма да ти паднат колелата, но ако беше абсолютно все едно нямаше да има различни болтове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Newboy Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Здравейте колеги! Нов съм във форума !Искам да ви попитам какво мислите за газифицирането на тези TDI-та ?Чел съм само положителни коментари за газта при дизела,от сорта на,,увеличава мощноста" . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Newboy Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 http://auto-bulgaria.com/%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB,%D0%B3%D0%B0%D0%B7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Май някой си търси опитни зайчета!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Придимства: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskov90 Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Айде и аз да стана част от вас колеги много много търсих точно определения модел и накрая го намерих хихи Audi A3 8P 2.0TDI quattro 170!Взех го около преди два месеца но чак сега качвам снимки тук.С никого не съм се консултирал за автомобила как какво що просто ми хареса страшно много с 5-те врати,порових се тук там за бензин или дизел и накрая се спрях на 2.0TDI quattro 170-вия мотор S-line изпълнение 2008г. много ми харесва и за сега съм много доволен не ми е давало проблеми но много малко го карам почти 2 месеца.Когато го взех човекът от който я купих каза че я бил обслужил но аз не вярвам много на такива изказвания и си я обслужих ремък,ролки,филтри,масло и майстора който ми ги сменя ми каза че старите са чисто нови и сега си ги пазя със взимането обаче когато гледах колата забелязах че има нафта по кората на двигателя от долу и сответно това не ме спря да я купя защото я търсех почти 6 месеца,оказа се че това е някаква вакумна попма или нещо такова.Имам приятел който се занимава с авточасти и той ми намери италия за 420лева и аз му казах да я поръчва и всичко ОК.След малко ми звана и ми каза че може да ми намери оригинална на Ауди от Германия само че щяла да се забави 2 седмици...и понеже много си ТАЧА количката си взех оригинална.Цената не е фрапираща 650лева но пък си заслужава според мен.От тогава си я карам и и се кефя много ама много.!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts