Jump to content

Какво да си купя?


dada7

Recommended Posts

Абе човека си го каза,

А6, Quattro, full екстри, и ще го кара 100000 и ще го продаде при това дава 25000Е

Ако щеш на сляпо купувай все ще изкара 100000км, само после да не вземеш да се влюбиш..... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

С преход макс. 20 000 на година мисля че изобщо не трябва дизел, особени при цената на консумативите, дюзите и т.н. И доста се изписа за V6 2.5 TDI - дебитомери, клапани на турбо, течове...

Вземи си турбиниран бензин и давай смело...

Не че аз не карам печка :D, но точно този V6 мисля да не си купувам..

Ако държиш на дизел, някой ти беше предложил 1,9 PD 130 к.с., но не знма дали няма да ти е слабичък, зависи колко са ти тежки обувките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dada7 - здрасти пич!

Моето мнение е следното:

Нова Шкода - до тук добре, само че ти искаш кола за 20-25 хил. евро, което според мен обезмисля купуването на такава кола, не че е лоша, но аз Шкода бих си купил само за служебна кола.

Аз съм от хората, киснещи от самото начало в този клуб и мисля че съм много болен на тема преплетени кръгчета, имал съм всякакви коли и от концерна VAG и от други марки, но тази определно ми допада най-много.

Мисля си че и на теб ще ти хареса;

Сега да говорим реално за нещата над които трябва да се замислиш преди да пристъпиш към избора на автомобил и да започнем да търсим нещо конкретно за теб!

Да започнем от километрите които изминаваш на година - 20 000! Това не са много километри и не виждам смисъл да се оглеждаш за дизелова кола, защото поддръжката на дизелите е ДОСТА по скъпа от тази на бензиновите автомобили, освен това, варианта да намериш дизел на малко ИСТИНСКИ километри е доста труден, а и цената няма да ти хареса.

Границата която си поставил от 80 000км, също е доста тежка а и не виждам смисъл да се напъваш толкова много поради простата причина че двигатели на Ауди са доста здрави и едни 150-160хил. км. не са сериоен проблем за тях, те и 250-60хил също не са, но все пак предполагам че теб цифрите те стресират, освен това материалите които се използват за салоните на тези коли също са доста скъпи и износването им е доста след границата от 200 000км.

Така че основните неща които според мен трябва да гледаш за колата която търсиш е да бъде наистина запазена, да има пълната сервизна документация и да се стремиш екстрите които искаш да има колата да са монтирани в конкретния автомобил, като например, липсата на парктроник не трябва да те притеснява, защото има вариант да се монтира допълнително такъв, от кола която е катастрофирала, което ще отнеме около 1 час и по никакъв начин няма да си личи че е слаган допълнително или пък да имаш проблеми с работата му!

Автоматик! О благодаря на автомобилните капацитети, че създадоха тази екстра, най-велика за мен в историята на автомобилостроенето! Всичко е прекрасно но НИКОГА НЕ КУПУВАЙ КОЛА С МУЛТИТРОНИК проблема на този тип скоростна кутия е че от време на време дефектира, а точно тази кутия не подлежи на ремонт! Тя се подменя а цената е... 17 000лв. като върнеш твойта! Има и вариант да се изрови от някъде кутия втора употреба за около 4500-5000лв., но нямаш гаранция колко ще изкара!

Тук сме намерили решение на проблема с мултирониците, но той е временен и не си заслужава, така че когато гледаш автоматични аудита се старай колата да е с обкновен автоматик с опция ТИПТРОНИК

За да се ориентираш по-лесно и да не те лъжат джамбазите на мултитроник кутиите улея за превключване в ръчен режим седи в края на хронирания панел и на тях няма опции 2, 3, 4 както при обикновения автоматик, докато при другите автоматици на ауди има!

Мое мнение е че колата която търсиш е задължително да е Куатро, иначе според мен не си заслужава - особено при инвестирането на толкова много пари за Ауди!

Колите които според мен трябва да гледаш са следните:

2.4 Куатро - двигател, който е уникално здрав, похапва малко повечко бензинец, но пак казвам при толкова много пари за кола, не мисля че това е най-основното нещо което трябва да гледаш!

3.0 Куатро - отново говорим за 6 цилиндров атмосферен мотор, уникален като динамика, здравина и технически данни.

1.8Т Куатро, малко по-слаб мотор, А6-цата която аз карам в момента е с такъв и не мисля че колата не върви напротив, много ми харесва - ускорението от 9.8 сек. до 100км.ч. мен напълно ме задоволява.

Има вариант за 1.8Т със 180к.с. но автоматиците при него са само мултитроник, където както казах по-рано не е добра идея за купуване.

М/у другото, като доказателство за думите ми относно мултитроника, колегата pavcho_7125 може да разкаже за проблемите, които е имал с такъв тип скорости.

2.7Т Куатро - много добра кола, имал съм такава служебна, уникум е, върви като смахната харчи доволно и има мегдан да си правиш щуротии с двигателя и колкото искаш, но е капризен... иска да бъде глезен, а така като чета мненията ти, ти търсиш кола, с нужните екстри, която да не ти създава главоболия и да караш без да ремонтираш

4.2 Куатро е машина един път, уникален външен вид - колата излиза серийно с S Line пакет, масово тези коли са с ТОП ниво на оборудване и визията им е уникална, но там пич се подготви за среден градски разход 19-20 литра на 100км.

Реално, за нуждите ти, мисля че 2.4 или 3.0 е оптимален вариант!

Надявам се с това което съм написал да съм полезен, ако имаш нужда от помощ при внос на такава кола може да разчиташ на мен, телефона ми може да намериш много лесно тук във форума!

Успех в покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С преход макс. 20 000 на година мисля че изобщо не трябва дизел, особени при цената на консумативите, дюзите и т.н. И доста се изписа за V6 2.5 TDI - дебитомери, клапани на турбо, течове...

Вземи си турбиниран бензин и давай смело...

Не че аз не карам печка :D, но точно този V6 мисля да не си купувам..

Ако държиш на дизел, някой ти беше предложил 1,9 PD 130 к.с., но не знма дали няма да ти е слабичък, зависи колко са ти тежки обувките

Точно 2.5 е супер мотор, ама кофти че са на по 300+ хиляди км.

Двигателите 155 и 163к.с. са много добри, само че там всичко е мултитроник...а и както си казал ти, а и аз по-рано... за 20 000км. на година не си заслужава да купува дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателното инфо, COLDMAN. Ето какво искам:

- да е AUDI A6

- предпочитам да е quattro

- задължителни екстри: комби, автоматик, кожен салон, парктроник.

- годишно минавам не повече от 20.000км.

- не знам каква цена искам да плащам за тия километри, но предпочитам да е по-ниска :D

- да не струва повече от 25.000 евро с платени всички мита и ДДС.

Общо взето ми е все тая с какъв двигател е, стига да има начин да я взема на реални километри. Ето това ме притеснява най-много. От Б-я няма да я взема, защото нямам доверие на нашите търговци. Аз искам да е докъм 80.000км. Мисля, че ако наистина е на толкова, няма значение с какъв мотор е. Ще я карам 100.000км и ще я продам. Проблемът е че и в Германия връщат километражите... Трябва да имаш познат дилър там, май... Или да се купи от частник.., не знам. От частник пък не можеш да си вземеш ДДС-то обратно... Като гледам шестиците в mobile.de 80% са 2.5 TDI. Което значи, че или 2.5 TDI са произведени много повече от всички останали или, че точно с тия двигатели има проблеми и хората искат да се отърват от тях. Говоря за шестици произведени след 2001г.

Това за ангренажния ремък (2000лв.) само за дизелите ли се отнася? И при бензиновите ли струва толкова?

Мисля, че много добре си се ориентирал!!! Аз карам А6 2,5 TDI от 2000 г. вече цяла година. Навъртял съм и 22 000 км и за сега съм много доволен! И комфорта на возене си е друг и поведението на пътя. Типтроник е, което е още по-удобно и между другото е доста пъргава за 150-те си коня. Разходът е нормален и всичко си е ОК.

Ако имах тогава тия пари, с които ти разполагаш ОПРЕДЕЛЕНО щях да си взема по-нова, но същата!

Ето можеш да поразгледаш

www.mobile.de

!!!! ИМа доста красавици :D

Редактирано от didkoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това го продава мои познат офицялен дистрибутор на ауди за варна.

данните които ми даде са: 2.5 тди 2000 г.,150000км. 180 коня,куатро, активно окачване, кожа,вс. екстри без навигация, ръчка - 45000лв. гаранция 6м.

ако те интересува пиши л.с. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това го продава мои познат офицялен дистрибутор на ауди за варна.

данните които ми даде са: 2.5 тди 2000 г.,150000км. 180 коня,куатро, активно окачване, кожа,вс. екстри без навигация, ръчка - 45000лв. гаранция 6м.

ако те интересува пиши л.с.  :bia:

Мерси, ама искам да е автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които ми отделиха време. Почти ме отказахте от дизел мотор :bia:

Говорих с deliveryman, но той засега няма нищо.

Nasti, това за Multitronic-a не го знаех. Всички бензинови, за които говориш, ме устройват, без 4.2

Вижте това и си кажете мнението. Тоя ще свали малко от цената, де. Прилагам и големи снимки.

post-2948-1139432065_thumb.jpgpost-2948-1139432084_thumb.jpgpost-2948-1139432108_thumb.jpgpost-2948-1139432124_thumb.jpgpost-2948-1139432143_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно е. Много яко изглежда. А ще ме просветиш ли само, каква е тая пишка на мястото на подлакътника .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще ме просветиш ли само, каква е тая пишка на мястото на подлакътника .....

Подлакътника е отворен, ако се загледаш по-внимателно в снимката, а това е поставка за телефон.

Добре изглежда колата, ама не е куатро..ти нали искаше ?

А и с това ниско окачване по нашите улици не е много за препоръчване.. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,но колата е с мултитроник скоростна кутия. Има и една друга подробност - след 2001 мисля,че беше годината няма Ауди А6 с типтроник, а всичко е с мултитроник, Далаверимен и Насти да споделят, те трябва да го знаят по-добре от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които ми отделиха време. Почти ме отказахте от дизел мотор  :bia:

Говорих с deliveryman, но той засега няма нищо.

Nasti, това за Multitronic-a не го знаех. Всички бензинови, за които говориш, ме устройват, без 4.2

Вижте това и си кажете мнението. Тоя ще свали малко от цената, де. Прилагам и големи снимки.

post-2948-1139432065_thumb.jpgpost-2948-1139432084_thumb.jpgpost-2948-1139432108_thumb.jpgpost-2948-1139432124_thumb.jpgpost-2948-1139432143_thumb.jpg

Колега DADA7 мога да ти препоръчам перфектна А6-ца на един мой приятел, който се е навил да си взема от новите модели!!!! Колата освен, че си е 2002 г. и си има почти всичко, е и поддържана само с оригинални части и в най-добрите сервизи.

Можеш да я видиш даже! Колата е кукла и е гледана като такава!!!!

Ето го и линка, за да я видиш въпреки че на живо си е много по-красива!!!!

http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu...6875&f1=details

А колкото до това, че няма кожа аз си направих кожен салон в последствие и можеш да видиш перфектния резултат тук:

http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=2313&AlbumId=17834

Процедурата трае 3 дни, а качеството на материалите и ОТЛИЧНО!!!!!

Ако си заинтересован можеш да ми звъннеш да ти дам телефона му да се видите:

0888 923 765 (Дидо)

Това е моето предложение! Мисля че си струва да и хвърлиш едно око!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предложението на didkoto е много добро!!

А цената е меко казано отлична!

Според мен търсенето ти свърши..

Единствения минус, че не е куатро.. :bia:

Редактирано от godo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина изглежда много добре. Пък и цената и е повече от прилична. Това е кола: хубава, гледана от човек с възможности. Колега дано да е вярно всичко в обявата и да се метнеш на хубава А6-тица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях го аудито на приятеля на didkoto, карах го даже, наистина като визия изглежда добре и цената му е много добра, но е малко постно откъм екстри, които аз искам.., няма кожен салон, парктроник, не е автоматик, не е quattro, а и не е с тия джанти от снимката. Ще помисля, де, ама ми се иска да взема нещо на по-малко километри и автоматик, па макар и по-скъпо.

Това ауди е с някакъв двигател бензин 2.0 4 цилиндров. Кои двигатели са 6 цилиндрови?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,а защо толкова държиш на парктроник?Не мисля, че е кой знае каква екстра и повече пречи отколко помага, но ти си знаеш.... :bia:

Успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ауди е с някакъв двигател бензин 2.0  4 цилиндров. Кои двигатели са 6 цилиндрови?

Бензинови:

2,4 - 164кс и 170кс - спрямо 1,8Т нямат особенно предимство - от 97г. в производство

2,7T -250кс -як мотор посторен по технология на Cosworth, но с голям разход и неясна поддръжка в БГ -от 97г. в производство (моторът на старото S4 и RS4)

3,0 -220 кс - хубав двигател, ако ще вземаш бензинов това е твоя двигател, само имай напредвид, че акциза+ДДС на този мотор е към 17 000лв.

Дизел:

2,5TDI - За него доста казах, така че няма да се повтарям - въпреки всичко оставам на мнение, че е най-изгодния за внос 6 цилиндров мотор - имаш 180 кс със доста добър въртящ момент 370Nm и акциз+ДДС около 10000лв -а и това е и най-масово произведената А6 quattro .. тоест по-лесно се намира това което искаш.

Колкото до поддръжката, дори и да е малко по-евтино да поддържаш бензинов мотор ...за 6 цилиндровите не мисля, че има осезаема разлика - а и от разликата в горенето при всички положения НЕ Е ПО-ЕВТИНО.

Тоест моето заключение е, че за тези пари имаш избор само между 2,5TDI и 1,8T, но тъй като 1,8Т quattro A6 трудно се намира с екстрите които искаш ... в крайна сметка пак оставаш на варианта А6 Avant quattro 2,5 TDI :bia:

Просто няма смисъл да даваш парите за акцизи ...вместо за екстри по автомобила ...поне това беше моята логика когато си вземах последното Ауди.

Редактирано от COLDMAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...