optimist Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 ФВ Фаетон дели една платформа с Ауди А8 и ... Бентли Континентал !А6 е тежка , защото добрите мотори идват със серийно куатро , ако е на предно , е дори по-лека от БМВ 5 серия . А8 си е алуминиева и за това идва над 200кг по-лека от еС класа и 7ца при еднакво оборудване .Междуосието при ауди а8 е по -голямо от на файтона Килограмите са идентични при ауди и БМВ 5с... са като се загледах и 7 с и С класата са с~ еднакви тегла с прямо A8(D3 и сходни мотори.. Тва спейс фрейм и алумина май некъв търговски трик ще доиде ама па звучи хай тек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Тва спейс фрейм и алумина май некъв търговски трик ще доиде ама па звучи хай тек пак си пропуснал важното - за разлика от другите талиги, А8 е с куатрокакъв по - голям инженерен "трик" от това, за същитте и дори по - малко килограми да предлагаш повече неща! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demiro Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Да не забравяме и момента, дето "вика" един познат с А8 - "Като ме видят, че слизам от А8 сам, все ме мислят за шофьора на някой шеф." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 (Редактирано) Аз да слизам от А8, пък да мислят каквото щат околните. Даже ще се барна в костюм съсвсем да ги хвърля в тъча.Упс, забравих една подробност. Ако си взема А8 няма да мога да го побера в гаража. Шестицата едвам влиза, осмицата ще ми създаде проблем. Редактирано 2 Март 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Това дава донякъде отговор на въпроса, защо А8-ците втора ръка се намират на такива изгодни цени.Можеш лесно да решиш дилемата като си харесаш А8 без въздушно окачване.Тогава подръжката ще е същата като на А6-цата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Можеш лесно да решиш дилемата като си харесаш А8 без въздушно окачване.Тогава подръжката ще е същата като на А6-цата.ти се изказваш толкова сигурен, все едно има такива на пазара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Хехе, A8 всичките са на въздушно верно, ама другите екстри са по-важни в случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milcho_I Публикувано 2 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 (Редактирано) Всичките А8-ци ли идват серийно с въздушно окачване или само тези, които са куатро? Редактирано 2 Март 2011 от Milcho_I Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Всички. То аз незнам да има А8 без quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milcho_I Публикувано 2 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Всички. То аз незнам да има А8 без quattro.Нямаше ли на предно с някакъв базов бензинов мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 (Редактирано) Нямаше ли на предно с някакъв базов бензинов мотор?Трябва да има. Новата А8 има също, ама хайде по-добре си вземи А6 quattro, отколкото А8 на предно. Не е добре голяма кола на предно, а и такава хубава система като квадрото да нямаш на скъпо ауди е меко казано неестествено.Новата А8 предлага 3.0tdi на предно, но с ограничена мощност до 204 коня. Редактирано 2 Март 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Всички. То аз незнам да има А8 без quattro.ти може и да не знаеш, но най - малкия бензин е и само на предноаз не виждам драми такава голяма кола да е само с един двигателен мост.съвсем нормално се държи на пътя, и зиме, и лете.не се усеща въобще.а разхода и ускорението се различават!Влад, това с ограничената мощност не е проблем, ти я дай насам само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 ...Има - няма 20 000 лв. , с добри отстъпки за оригинални части и не много главорезен сервиз може и да стане за 15 000много е, да! това означава, че всичките над 2-3 годишни, а8, Ку 7ци, олроуди, наточени туареги стават много деликатна стока... кофти. Кефя се на тази екстра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Можеш лесно да решиш дилемата като си харесаш А8 без въздушно окачване.Най-голямата екстра на този клас коли е въздушното окачване. То ги различава от другите. Не куатрото, големия мотор или цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 (Редактирано) Междуосието при ауди а8 е по -голямо от на файтона - това означава ли , че не са една база ? То и като гледаш Октавия трудно ще се сетиш , че е Голф .. са като се загледах и 7 с и С класата са с~ еднакви тегла с прямо A8(D3 и сходни мотори.. Тва спейс фрейм и алумина май некъв търговски трик ще доиде ама па звучи хай тек - излагаш се като кифладжия ! При сходен мотор (8 цил бензин да речем) и АВД А8 е по-лека с над 200кг от съответната 7ца и еС класа . Загледай се пак , тоя път по-хубаво Редактирано 3 Март 2011 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 (Редактирано) много е, да! това означава, че всичките над 2-3 годишни, а8, Ку 7ци, олроуди, наточени туареги стават много деликатна стока... кофти. Кефя се на тази екстра Е аз бях писал, че това е възможно най-черния сценарии .... едва ли ще изпокапят всичките амортисьори + възглавници + цялото окачване наведнъж... Той "Равина" беше писал в другата тема, че Q7-ците са им здрави възглавниците и няма спукани - предполагам, че е много прав, защото има поглед върху много коли.Мисля, че основния проблем (както винаги) ще е немърливия предишен собственик... за 2 седмици видях 3 Q7-ци с един и същи сценарий:- колата почнала да "поувисва" през нощта, но човека си кара смело - всяка сутрин на колата и трябва малко повече време да напомпа, но на кой му пука - карай здраво- след някой и друг месец се събужда и една сутрин колата изобщо не иска да вдига - помпата е аутИ тримата хубавци са проспали дребен проблем във хидравличното тяло, който се задълбочава с времето. Помпата джаска като луда за да навакса, прегрява систематично (мисля, че има термична защита) и в един ден предава богу дух...Та вместо в самото начало да се смени хидравчното тяло, което е 700-800 лв, накрая заминава и помпата (2500- 2800) и подмяната на двете подминава 4 к. - смотано окачване друг път... смотан мърльо собственик.Пишейки това, не искам да каже че въздушното окачване е безумно евтино... искам да кажа, че си изисква наблюдение и поддръжка.И към всички собственици на 3.0/4.2 ТДИ двигатели - вие колко често си проверявате времевите корекции на дюзите, т.е. един вид колко са запушени ? Аз го правя всеки 4-5 месеца, защото се оказва че нашата "перфектна" нафта им ебава майката за никакви километри и ако не се вземат превантивни мерки после име теми от типа - "6 / 8 дюзи за CommonRail х 900 лв бройката, ебахти трошливите дизели" Един вид превенцията и "профилактичните" прегледи по тия коли пестят пари, ако се чака нещо да каже "бау" в повечето случаи това води до сравнително големи разходи по отстраняването на проблема (това прозвуча като реклама на зъболекарския кабинет на Явката ) Редактирано 3 Март 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Я кажи как да си проверя дюзите. На кой канал да гледам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Ей тук до нас има един „канал“ – хванали хората малко хълмче и му направили две хоризонтални удължения с бетон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 (Редактирано) - това означава ли , че не са една база ? То и като гледаш Октавия трудно ще се сетиш , че е Голф ..- излагаш се като кифладжия ! При сходен мотор (8 цил бензин да речем) и АВД А8 е по-лека с над 200кг от съответната 7ца и еС класа . Загледай се пак , тоя път по-хубавоАЗ гледам ама ти не си си написал домашното са да не искаш линкове към сравнението ако знаеш кое на кое съответства ще се убедиш сам . И сравнението е основно при двигателите с една задвижваща ос там има равенство , явно алумина не може да компенсира напълно високото тегло. Кутрото е + ~100 кг и надолу.BTW Ако е така както Веско казва не е толко страшно цените са ~приемливи за ремонти по окачването. Дюзите е желателно на всеки 4-5 х км да се гледат че ако правят огромни корекции става лошо за мотора Редактирано 3 Март 2011 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 (Редактирано) Я кажи как да си проверя дюзите. На кой канал да гледам?От 72 до 77, колкото по-близо до нулата, толкова по-добре...При корекция повече от 25 ms вече имаш тема за размисъл.... Редактирано 3 Март 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 АЗ гледам ама ти не си си написал домашното са да не искаш линкове към сравнението ако знаеш кое на кое съответства ще се убедиш сам . И сравнението е основно при двигателите с една задвижваща ос там има равенство , явно алумина не може да компенсира напълно високото тегло. Кутрото е + ~100 кг и надолу.- само ми кажи - от колко хиляди различни източника , искаш да ти докажа , че говориш пълни глупости ??? Новата А8 да речем я има само с 8ци , всички Д3 са по-леки с над 200кг от 7цата !!! Само ще те светна , че А8 2.8 ФСИ тежи 1690кг - айде давай пак с твоето откритие , че алуминиевата А8ца е по-тежка от 7ма серия Може да си гледал А8 4.2 ТДИ куатро (V8) и 740д (R6) на задно - тогава теглото е сходно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Веско аре си направим вагком-фест да си премерим дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Веско аре си направим вагком-фест да си премерим дюзите?То лесно е меренето Но за почистването си трябва химия и поне 1 час на кола и собственика да не гледа какво се случва на любимото му возило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 После ще мислим чистенето, нека ги измерим първо.Абе твоята колко ти гори в съботно неделния трафик – през деня едва я докарвам до 11. Множко ми се вижда ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 Е те Ауди и дават 12 , теб 11 ти се вижда много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване