Jump to content

Какво да избера..? Ауди/Опел/Пежо/ или Форд


Recommended Posts

Знам , че тръца е по всичко отгоре , но не бях чувал за толкова скъпи бубини :stupid: И все пак Б5 1.8 вървят по 3500-4000 макс , окачването от известно време не е скъпо и като цяло колата не е чак толкова лоша оферта :rolleyes:

ПС:на мен звука ми харесва ...

Когато беше при мен А4 B5 1.8 125

Вградения имобилайзер при мен непрекъснато си правеше каквото си иска (паля колата и изгасва и го правеше когато то си преценеше и с всички ключове за колата), бензиномера показваше каквото си поиска, стъклото на шофьорската врата се развали, някакъв маркуч на хидравликата сe пукна или пръсна не знам точно и потече и още куп досадни дребни неща, а колата си беше 249 000 километра само :hilezh: ! Разхода в град Добрич зимата - 14, лятото - 11 извънграда под 8 на 100 не съм я свалял никога говоря БЕНЗИН, газ нямаше и не съм карал!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Когато беше при мен А4 B5 1.8 125

Вградения имобилайзер при мен непрекъснато си правеше каквото си иска (паля колата и изгасва и го правеше когато то си преценеше и с всички ключове за колата), бензиномера показваше каквото си поиска, стъклото на шофьорската врата се развали, някакъв маркуч на хидравликата сe пукна или пръсна не знам точно и потече и още куп досадни дребни неща, а колата си беше 249 000 километра само :hilezh: ! Разхода в град Добрич зимата - 14, лятото - 11 извънграда под 8 на 100 не съм я свалял никога говоря БЕНЗИН, газ нямаше и не съм карал!

За разхода го знаме, че е колкото на 6так ... бензиномера дава леки отклонения според наклона - ако муцуната е надлоу сочи +5литра ако е обратно -5л което не е кой знае какво ... като гледам само маркуча е бил по-сериозен проблем :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали и Лада калина не е по-добре от ауди,или може би тата индика ,то направо ми се струва неестествено ауди да се окаже по-добра кола от което и да е четириколесно ППС ,не дай си боже ако си пукнал пък гума със старото си ауди или пък му изгори крушка на габарита,тва са си отвсякъде проблеми дето не могат да се случай на никой друг автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали и Лада калина не е по-добре от ауди,или може би тата индика ,то направо ми се струва неестествено ауди да се окаже по-добра кола от което и да е четириколесно ППС ,не дай си боже ако си пукнал пък гума със старото си ауди или пък му изгори крушка на габарита,тва са си отвсякъде проблеми дето не могат да се случай на никой друг автомобил.

Добре сега що са засягаш? Никой не иска да обижда А4 B5 или Ауди и да ги приравнява до Лада или Тата, просто си говорихме с колегите и аз споделих, че както моята А4 1.8 бензин от 1996 ми правеше мизерии, нормално е 15 годишна кола и на човека Дачията Сандеро чисто нова с 3 години гаранция, с малък дизелов мотор да му се струва по добре ! Ще се повторя - никой не иска да приравнява Ауди, до бюджетни автомобили нисък клас!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам приятел с фокус който разби мита за скапаните фордове - безпроблемен, вървящ и икономичен, уникално завиващ, изобщо от фокус нататък се едно станаха друга марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сравнявам нова Дачия с ново Ауди, такова сравнение не може да има, защото са различни класове и цени( едната 18К дизел, а другата 50К).

Обаче пред 10+ годишно Ауди, което скърца по неравности, вози като каруца и постоянно дава проблеми( А4 Б5) определено новото Сандеро е по-добре возещата кола, не скърцаща и хлопаща, с по-тих и почти без вибрации дизелов двигател и най- вече по-надеждна.

Единствения минус е по-слабото обезшумяване, което е нормално за този клас автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам авер с Фокус `99. За 2 години е сменил само бобина. Като цяло е много доволен, като изключим пожълтелите фарове. Но тая кола е направена от рециклирана пластмаса трета употреба. Качеството на детайлите е плачевно! До каквото и да се докоснеш в колата ...... евтино. Карал съм го един път....не cъм карал кола с по странен съединител. Абсолютно мек педал и не се усеща с крака кога започва да отделя (явно защото не съм му свикнал).

Кола 2000 година, която струва колкото една б4-ка 91-93 за мен не е особено добър избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста оптимистично казано... :)

Дали след 2 години ще е с помляна предница от кашкавалени, т.е. алуминиеви носачи, заминал съединител и демпферен маховик, прецакани водачи на ел.стъклата, прецакано моторче на централното, провиснали врати , свистящи прозорци, амортисьори за смяна и още много от болестите на всяка кола над 10 години, особенно пък Ауди. :hilezh:

За себе си предпочетох да карам нова кола, а не да наливам куп пари за стар кош, който каквото и да го правиш постоянно има нещо за смяна.

Всеки сам си избира. :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста оптимистично казано... :musik:

Аз пък си мисля, че нищо няма да и има на колата.

И за Фокус-а така лошо говорят хората, ама на - на 3 години и 2 месеца, 53 000 км - все още не скърца и хлопа, вътре си е чисто нов, няма протрито или скъсано, всичко е все едно, че сега е излязъл от завода. Чакам да се счупи, разскърца и протрие, ама не иска засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За себе си предпочетох да карам нова кола, а не да наливам куп пари за стар кош, който каквото и да го правиш постоянно има нещо за смяна.

И аз мисля така – идва един момент, в който колата се амортизира извън приемливите граници на пари и време, което изискват ремонтите.

Тогава колкото и да съм си свикнал и да я харесвам и всякакви сантименти, по-разумно е да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено искам нисък разход а колкото до комфорта от тези автомобили мисля че А4ката е наи добрия избор откъм това ..

Колега бюджета ми е 5500 САМО за закупуването на автомобила ..

:flehan: :flehan: :blink:

Колега бащата не ми дава да си земам италианска кола ОСОБЕНО дизел защото вика че ФИАТ и дизел са смешна работа пък имам и аверчета които карат фиат и да ти кажа през 3 месеца са в бокса за нещо пък и аз съм си превърженик на НЕМСКОТО и ФРЕНСКОТО така че все пак ти благодаря за мнението :wall:

След 3 Фолксвагена(Пасат 1.6Тди СБ мотор,1.9тд ААЗ и Голф 3 ТДИ 1з-90к.с и едно Ауди 80 Б4 ТДИ 1З)и 25-та лична кола поред си взех Фиат Марея Уикенд 105к.с точно първото поколение на Комън-Рейл мотора.След съответния ремап и многобройни подобрения,които лично сам съм си правил мотора е на около 150к.с. <_< Мотор,който се монтира наистина основно в Опел,но и доста други марки.Извънградско наистина за пробата с около 90км/ч ми изгори 3.8л нафта за 100км засичано пълно/пълно.Разхода в града е около 6л.В сравнение с Пасата и Аудито еластичността на мотора е около три пъти по-голяма,разхода малко по-малък.Има абсолютно всички екстри,купето е напълно поцинковано,задното окачване е независимо на отделни два носача и возия лично мнение е по-комфортна от на Пежо 406 може би заради по-дългата база.Предното окачване е до болка опростено и изцяло стоманено,като в някои версии липсва даже и стабилизираща щанга-респективно и биелетки.чАстите са ефтини като на Лада освен тези немските,които са монтирани по-колата като Бош например с дебитомера.Единствения скъп агрегат е демпферния маховик,който много успешно се заменя с плътен такъв втора ръка,който върви около 30лв.В купето е широко и тапицерията е много красива и здрава.Наистина много бях чувал за митовете и легендите за Италиянските коли и досега никога и не бях си помислял се метна на такова чудо даже и заради имиджа.Сега след три години пък никога няма да си помисля да се кача пък в немска,най малкото защото вече съм скаран окончателно с немската техника.Говоря от личен опит и специялно за 1.9ЖТД мотор,като съшо никога не съм си и помислял да притежавам вече бензинов агрегат.Признавам,че си я купих заради мотора понеже подлежи софтуерно на големи издевателства :wall: ,но в процес на експлоатация лъснаха и други съществени плюсове.Понеже съм притежавал малък сервиз и мой роднина притежава,работил съм и в доста вериги за авточасти и знам кое за каква кола се търси повече,поне за мен си твърдя де искам да помоля автора на темата да пише по-подробно,за какво неговите авери с Фиати са били в бокса :help: -не се заяждам,ако така е прозвучало.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали след 2 години ще е с помляна предница от кашкавалени, т.е. алуминиеви носачи, заминал съединител и демпферен маховик, прецакани водачи на ел.стъклата, прецакано моторче на централното, провиснали врати , свистящи прозорци, амортисьори за смяна и още много от болестите на всяка кола над 10 години, особенно пък Ауди. :flehan:

За себе си предпочетох да карам нова кола, а не да наливам куп пари за стар кош, който каквото и да го правиш постоянно има нещо за смяна.

Всеки сам си избира. B)

Льольо,тва е до подръжка.Ма некой хора немоат го разберат тва.Виж бакшишаджийските дачий на кво ниво са.Гробове,тотални гробници по всеки един показател,ае молим ти са :) :)

И аз ти казвам,немало е такъв таксиджия с Дачия,дето да се кача,и да не вие некоя ролка.Некви странни шумове и скърцания.Ама винаги бате винаги.Кво мнение да си дам,за тия коли кажи ми? :flehan:

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак влетя някой с "последната истинска/здрава".

Няма поддръжка, след 10-тата година, а след 15-тата да не говорим колкото и да поддържаш това си е стар леген и все ще има нещо, което се обажда и не работи.

При новата кола първите години само наливаш и караш. Нормален потребител дето върти по 20к на година и не кара като за последно - скоро няма да му се налага да пипа каквото и да е.

А от бакшишки коли изводи не прави - там километрите са други, условията при които се карат колите също.

По темата - купуването на Б5-та е несъпоставимо откъм поддръжка и надеждност спрямо другите изброени предложения. И Опел-а, и Форд-а са доста по-надеждни и евтини за поддръжка коли от Б5-цата, макар и да са с по-обикновени и непретенциозни салони.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Льольо,тва е до подръжка.Ма некой хора немоат го разберат тва.Виж бакшишаджийските дачий на кво ниво са.Гробове,тотални гробници по всеки един показател,ае молим ти са :zustimm::bia:

И аз ти казвам,немало е такъв таксиджия с Дачия,дето да се кача,и да не вие некоя ролка.Некви странни шумове и скърцания.Ама винаги бате винаги.Кво мнение да си дам,за тия коли кажи ми? :blink:

Льольо защо тогава във форума има над 100 теми за проблеми с носачи и над 20 " дилъра на ибейски такива", защо има над 20 теми за проблеми с хидравлични помпи и рейки и да не продължавам да изброявам , че няма да ми стигне вечерта. Може би никой не поддържа колата си в този форум, според теб.

Ако не схващаш ще ти отговоря, защото колите са над 10 годишни и на над 300К км, а такива коли независимо каква марка или модел, са дали каквото имат да дават.

Хенри Форд: " Най- хубавата кола, е новата кола".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...