tanuco Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Попаднах на тази обява, в стил Горубляне Но Б 3-ката хваща окоhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11305462663335047&f1=details Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 (Редактирано) Аз видях 2 притеснителни неща на пръв поглед (прикрития аупсух и ключа за изключване на аларма, който стърчи над лоста за чистачките), иначе е порядъчно запазена отвътре и понапудрена отвън.Ако е в добро техническо състояние, бих ги дал тези пари- В3 ми е слабост. Редактирано 18 Май 2011 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЛОШКА Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 "1 собственик, 39 набор......51 000 км" Само са пропуснали, че собственика е и пешеходец...и колата му е била в хола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daiksa93 Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Мен лично ми хареса много,но километрите реални ли са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 В разширителния съд има някаква гняс,или аз си въобразявам??? Нещо под предния капак не изглежда да е като на 51 000... Де да знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Тя и на 151 000 км. да е направо е връх Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Супер си е возилото. То....нали се сещам за прословутата фраза - цената на една стока не е тази която е обявена ,а тази на която се продаде. Така че като паднат малко от цената и....някой ще се ощастливи с хубава поне на външен вид кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Да ви кажа честно, мойта Б4ка не знам колко пари трябва да дам за изчукване, китосване и боядисване, и пак няма да мога да я напудря така..Лъскава е тая, може и на 300 да е, ама е пазена според мене! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Гледах снимките с кеф и не намирах забележка, докато не попаднах на снимката на мотора.Контраста е шокиращ. Все едно е снимана някаква Надинка на 1 милион км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Сигурно е без кора отдоло под двигателя за това да е такава мърлечка .А къде са надписите и цифрите на задния капак сигурно са изпадали от водоструя.Както и да е колата наистина е много запазена и хваща окото .Тая обява е доста стара миналата година пак беше в Мобила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 В разширителния съд има някаква гняс,или аз си въобразявам??? Нещо под предния капак не изглежда да е като на 51 000... Де да знам...Точно! Малко са прекалили с връщането на километрите..А къде са надписите и цифрите на задния капак сигурно са изпадали от водоструя.На Comfort Edition не съм виждал да има надпис и цифри на задния капак, там може би не е имало манипулации. Иначе тези салони са много по-издръжливи от обикновените и не е учудващо, че е в добро състояние, само че колите от Италия вероятно фабрично нямат хромирана табелка на таблото.Колата си заслужава, но повече от 2000 лв.едва ли ще и вземат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Тая кола е в Мобиле повече от година.Ако найстина е "уникат" както е писано в обявата едва ли щеше да седи токова дълго в автокъщата.Като гледам е внос от Италия,а италянците не славят много с поддръжка.Явно за това мотора изглежда в такова състояние(като че ли нее само на 51хил.км.).Наистина изглежда в отлично състояние,но явно има някаква уловка в цялата работа за да не се продаде повече от година.Според мен причината нее цената - нее толкова висока ако колата е наистина "уникат". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Това, че не е продадена не е критерий за проблем с колата. Аз преди време не можах да продам Б 3-ката си около половин година в мобилето. Отначало ми звъняха за някакви бартери от типа "давам едно умряло куче, за две умрели котки " Накрая един познат я взе и си я кара без проблем, като ремонтира само колелцето на километража. Аз преди това смених 100 неща за да е перфектна, а после голям мерак за Б4 По-добре да си я бях оставил, ама а де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 (Редактирано) Аз Б3-ката не бих я дал за нищо на света.Дори след време да си купя по нова кола,Б3-ката няма да я махна(остава вечно моя - в гаража и ще се вади от време на време). Редактирано 18 Май 2011 от swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Ако всичко е реално по това возило просто нямам думиТя направо е като музеен експонат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 (Редактирано) Моторът може да стане такъв за 3000-4000км, поне с моя така стана, а преди това беше целият на земята. Но пък защо не са го измили, може да искат да покажат, че няма течове и такива работи.Бах, аз бих се разходил да я видя Само да нямаше шибидах...Километрите господ ги знае колко са, но при шофиране ще се усети колко е стегната.Edit: Да приемем, че може да е 92-ра и да е B3, ама що е с ръчен смукач, 90-91 не са ли вече моноинжекция? Редактирано 18 Май 2011 от Cucurko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 (Редактирано) Все пак е от последните Б3-ки 92 година. Само аз ли забелязах, че "кожухчето" на скоростния лост е сменяно с такова от битака за 7,50 . Иначе няма спор много е отвън, и от вътре и сега си викам, това ще е ебати болницата под капака, а то гняс, и тоя акумулатор Bosch S4 си е бая нов, за "оригинална" кола на тея години. Иначе, няма спор, бих я огледал, ако имах възможност, ама защо няма снимки на багажника отворен ? Или просто са забравили Ааа и капачките, на амортисьорите под капака също са различни, хммм само дясната е оригинална, а лявата бог знае от кой бидон са я свалили. Иначе си е наточена няма спор, или е запазенка ... километрите мое ме гръмнат ама не е на тея километри най-малко 200 000.Абе колкото и гроб да е и на колко и километри да е със много малко пари ще се вкара в пътя . Редактирано 18 Май 2011 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Да ама волана и топката на скоростния лост са нови направо. Тапицериите на вратите са опнати......сравнено с другите оферти на Б3 си е мноооого добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Edit: Да приемем, че може да е 92-ра и да е B3, ама що е с ръчен смукач, 90-91 не са ли вече моноинжекция?Не е ли карб това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Да, с карбуратор е тази. Знам, че 90-91 ги има с моноинжекция, не знам дали са сменили карбуратора с нея или е можело да се избира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Забелязал съм, че повечето Б3 от Италия са със карбуратори, както и тази май, както и моята... талянците повечето май не гонят, коне и инжекций в миналото това, като мои изводи съм си извел, и що годе си поддържат кошниците, не са толкова разплетени и смазани, от каране, от колко немските/австрийските . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonyto Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 (Редактирано) Тоя стоп, май не е от 92ра. Радиатора изглежда чисто нов и той. Моя контактен патрон не е хоризонтален, а вертикален...Горе до акумулатора тоя сноп с кабели не ме кефи ...Вече течовете по мотора няма да ги коментирам, то се вижда, че гарнитурата на капака на клапаните е тотал щета...Казанчето на антифриза... Абе общо взето е доста напудрена тук...Просто външния и вид го говори...а и има малки следи от градушка по капака в ляво се виждат...Пастирана е добре, изчистена от вътре и от вън...но не струва според мен, и не си заслужават парите...и аз моята ще я пастирам за 100-150 лева, едно пране на салона 40, таван 20 корите да оправя и айде...3000лв Междодругото се разрових малко из сайтовете....ето една италянка http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=193127501Да не говоря, че в повечето сайтове даже не съществува 80ка, но пък за сметка на това намерих доста красавици http://auto.secondamano.it/annuncio/audi-80-90-audi-80-quattro-competition-anno-1995-1335246http://auto.secondamano.it/annuncio/audi-80-90-cabrio-1-8-cat-anno-1997-1350937И ето една наистина запазена, но и напудрена 80ка http://auto.secondamano.it/annuncio/audi-80-90-80-1-8-cat-s-anno-1990-1241813 Редактирано 18 Май 2011 от jonyto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Между другото, това е оригиналният вид на капачките над амортисьорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Не е лоша колицата като цяло и за годините си . Съдейки по състоянието на салона е на около 150 К км. - демекса върнали само 100 К. По мотора всичко е автентично ,демек дядката талянец само е карал без да вдига капака ида сменя текнали от старост гарнитури ,антифризи и т.н. Явно и кората под мотора я няма , а джамбазите нарочноне са напудрили моторния отсек за да доказват че всичко съответства на "реалните километри". Може би е имала лек удар отзад вляво - точно под мигача е преливана боята и фугите на бронята и капака на багажника не са напаснати точно. Но това са дребни забележки .Мотора е NE или SF ,карб КЕЙХИН 1 /има ресивер/.Реалистична цена за пазарлъци - около 2К според мене и то САМО ПРИ ОГЛЕД НА ЖИВО И ТЕСТ В ДВИЖЕНИЕ.Кола по снимки не се купува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Тази кола е БИЛА на 50К...не знам преди колко хил. км. обаче... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts