Jump to content

Има ли още такива коли.....аз не вярвам


tanuco

Recommended Posts

Попаднах на тази обява, в стил Горубляне :rolleyes: Но Б 3-ката хваща око

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11305462663335047&f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз видях 2 притеснителни неща на пръв поглед (прикрития аупсух и ключа за изключване на аларма, който стърчи над лоста за чистачките), иначе е порядъчно запазена отвътре и понапудрена отвън.

Ако е в добро техническо състояние, бих ги дал тези пари- В3 ми е слабост.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В разширителния съд има някаква гняс,или аз си въобразявам??? Нещо под предния капак не изглежда да е като на 51 000... Де да знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си е возилото. То....нали се сещам за прословутата фраза - цената на една стока не е тази която е обявена ,а тази на която се продаде. Така че като паднат малко от цената и....някой ще се ощастливи с хубава поне на външен вид кола. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа честно, мойта Б4ка не знам колко пари трябва да дам за изчукване, китосване и боядисване, и пак няма да мога да я напудря така..Лъскава е тая, може и на 300 да е, ама е пазена според мене!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах снимките с кеф и не намирах забележка, докато не попаднах на снимката на мотора.

Контраста е шокиращ. Все едно е снимана някаква Надинка на 1 милион км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е без кора отдоло под двигателя за това да е такава мърлечка .А къде са надписите и цифрите на задния капак :rolleyes: сигурно са изпадали от водоструя.Както и да е колата наистина е много запазена и хваща окото .Тая обява е доста стара миналата година пак беше в Мобила :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В разширителния съд има някаква гняс,или аз си въобразявам??? Нещо под предния капак не изглежда да е като на 51 000... Де да знам...

Точно! Малко са прекалили с връщането на километрите.

.А къде са надписите и цифрите на задния капак ;) сигурно са изпадали от водоструя.

На Comfort Edition не съм виждал да има надпис и цифри на задния капак, там може би не е имало манипулации. Иначе тези салони са много по-издръжливи от обикновените и не е учудващо, че е в добро състояние, само че колите от Италия вероятно фабрично нямат хромирана табелка на таблото.

Колата си заслужава, но повече от 2000 лв.едва ли ще и вземат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола е в Мобиле повече от година.Ако найстина е "уникат" както е писано в обявата едва ли щеше да седи токова дълго в автокъщата.Като гледам е внос от Италия,а италянците не славят много с поддръжка.Явно за това мотора изглежда в такова състояние(като че ли нее само на 51хил.км.).Наистина изглежда в отлично състояние,но явно има някаква уловка в цялата работа за да не се продаде повече от година.Според мен причината нее цената - нее толкова висока ако колата е наистина "уникат".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че не е продадена не е критерий за проблем с колата. Аз преди време не можах да продам Б 3-ката си около половин година в мобилето. Отначало ми звъняха за някакви бартери от типа "давам едно умряло куче, за две умрели котки " ;) Накрая един познат я взе и си я кара без проблем, като ремонтира само колелцето на километража. Аз преди това смених 100 неща за да е перфектна, а после голям мерак за Б4 :) По-добре да си я бях оставил, ама а де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Б3-ката не бих я дал за нищо на света.Дори след време да си купя по нова кола,Б3-ката няма да я махна(остава вечно моя - в гаража и ще се вади от време на време).

Редактирано от swetli4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът може да стане такъв за 3000-4000км, поне с моя така стана, а преди това беше целият на земята. Но пък защо не са го измили, може да искат да покажат, че няма течове и такива работи.

Бах, аз бих се разходил да я видя :steinigung: Само да нямаше шибидах...

Километрите господ ги знае колко са, но при шофиране ще се усети колко е стегната.

Edit: Да приемем, че може да е 92-ра и да е B3, ама що е с ръчен смукач, 90-91 не са ли вече моноинжекция?

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак е от последните Б3-ки 92 година. Само аз ли забелязах, че "кожухчето" на скоростния лост е сменяно с такова от битака за 7,50 :lol:. Иначе няма спор много е отвън, и от вътре и сега си викам, това ще е ебати болницата под капака, а то гняс, и тоя акумулатор Bosch S4 си е бая нов, за "оригинална" кола на тея години. Иначе, няма спор, бих я огледал, ако имах възможност, ама защо няма снимки на багажника отворен ? Или просто са забравили :D

Ааа и капачките, на амортисьорите под капака също са различни, хммм :P само дясната е оригинална, а лявата бог знае от кой бидон са я свалили.

Иначе си е наточена няма спор, или е запазенка ... километрите мое ме гръмнат ама не е на тея километри най-малко 200 000.

Абе колкото и гроб да е и на колко и километри да е със много малко пари ще се вкара в пътя :steinigung: .

Редактирано от iordan0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама волана и топката на скоростния лост са нови направо. Тапицериите на вратите са опнати......сравнено с другите оферти на Б3 си е мноооого добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм, че повечето Б3 от Италия са със карбуратори, както и тази май, както и моята... талянците повечето май не гонят, коне и инжекций в миналото това, като мои изводи съм си извел, и що годе си поддържат кошниците, не са толкова разплетени и смазани, от каране, от колко немските/австрийските :steinigung: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя стоп, май не е от 92ра. Радиатора изглежда чисто нов и той. Моя контактен патрон не е хоризонтален, а вертикален...Горе до акумулатора тоя сноп с кабели не ме кефи :blink: ...Вече течовете по мотора няма да ги коментирам, то се вижда, че гарнитурата на капака на клапаните е тотал щета...Казанчето на антифриза... :huh: Абе общо взето е доста напудрена тук...Просто външния и вид го говори...а и има малки следи от градушка по капака в ляво се виждат...Пастирана е добре, изчистена от вътре и от вън...но не струва според мен, и не си заслужават парите...и аз моята ще я пастирам за 100-150 лева, едно пране на салона 40, таван 20 корите да оправя и айде...3000лв :steinigung:

Междодругото се разрових малко из сайтовете....ето една италянка

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=193127501

Да не говоря, че в повечето сайтове даже не съществува 80ка, но пък за сметка на това намерих доста красавици

http://auto.secondamano.it/annuncio/audi-80-90-audi-80-quattro-competition-anno-1995-1335246

http://auto.secondamano.it/annuncio/audi-80-90-cabrio-1-8-cat-anno-1997-1350937

И ето една наистина запазена, но и напудрена 80ка :lol:http://auto.secondamano.it/annuncio/audi-80-90-80-1-8-cat-s-anno-1990-1241813

Редактирано от jonyto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лоша колицата като цяло и за годините си . Съдейки по състоянието на салона е на около 150 К км. - демек

са върнали само 100 К. По мотора всичко е автентично ,демек дядката талянец само е карал без да вдига капака и

да сменя текнали от старост гарнитури ,антифризи и т.н. Явно и кората под мотора я няма , а джамбазите нарочно

не са напудрили моторния отсек за да доказват че всичко съответства на "реалните километри".

Може би е имала лек удар отзад вляво - точно под мигача е преливана боята и фугите на бронята и капака на

багажника не са напаснати точно. Но това са дребни забележки .Мотора е NE или SF ,карб КЕЙХИН 1 /има ресивер/.

Реалистична цена за пазарлъци - около 2К според мене и то САМО ПРИ ОГЛЕД НА ЖИВО И ТЕСТ В ДВИЖЕНИЕ.

Кола по снимки не се купува :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...