Jump to content

а3 VS a4


Recommended Posts

Здравейте.

реших преди месец да си сменям аудито. В момента карам 90 купе,16V 151 кончета. Въпреки, че съм девойка ми се ще новата ми кола да има поне толкова. Любителка съм на скоростите и често се надбягвам. Но да си дойда на думата - бях решила и харесала а3-ката, поради ред причини, но започнах да се замислям дали да не бъде а4. Основното е, че е с 4 врати и е малко по-голяма. Та сега идва и двуумението...

Ще ми разкажете ли а окачването, ускоряването и евевнтуално разхода, за който от форума мога да си намеря информация. Защото на сегашното си ауди предницата зьа две години я правих около 2 пъти, като един ремонт ми струваше 400лв. А сега по колите, които скачам чуам цифри като 1000л, 1200лв и чувам че се ходи по два пъти в годината и са по слаби. Но преди имах обикновена 90-ка купе, 115коня и нямаше нищо общо с това, което карам сега...

Та ако ми споделите какви са разликите между а3 и а4 ще съм благодарна :respekt:

ПС

а за кола съм отделила между 15 и 18 000лв, като предпочитам да се доближавам до по-ниската сума :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

i dvete sa karuci (a3 a4)

zemi si a6 ot starite 'em po eftino 'em sa mno zdravi i imat iaki dvigateli

samo da ne se precakash sas sportno oka4wane ...ne e za na6te ulici !

sory za englisha ne ba4ka kirilicata :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да имаш същата мощност както до сега ти трябва мотора 1.8Т, който се слага и на А3 и на А4. Ако обаче държиш да ползваш колата за гонки и подобни неща заложи смело на А3 – по-лека е и с тез 150 коня направо ще се изстрелва :hilezh: Лично според мен А4 е кола за малко по-различни цели от надбягвания, тя е по-голяма, по-комфортна става повече за семейна кола. Не съм сигурен, но А4-то ще е и по-скапичко за поддръжка, но това ще го разяснят собствениците на тази страхотна машина :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

1.8Т е чудесно решение! Имай предвид, че при А4 този двигател ускорява за 8.5 до 100, което е по-бързо от 90% заобикалящите те автомобили :respekt: Ако го караш нормално ще имаш около 10л/100км градско и може би 7л извън градско.

Имай предвид, че А3 също се предлага с 4 врати и според мен би ти отивало повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от купе според мен по-добрия избор е а3... с еднакви мотори ще върви повече от а4 - 1.8Т е супер мотор... 4 врати - малко му се губи спортния дух... а иначе при старата кола и при жената първо зимаш после разбираш дали си уцелил :respekt: мойта старата а3ка 3 години я карах и смених един дебитомер само... момчето, на което я продадох още не и сменял и той нищо... късмет си е тва :hilezh:

Редактирано от spe
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 като вътрешно пространство не е по-голяма /дори по спесификация А3 е с около 1 см по-широка, голем смех ама така пише/.

И при двете местата отзад са ограничени. Плюс за А4 е доста по-големия багажник и за някои хора и това че има две врати повече. /Аз лично харесвам повече три-врати коли/. Може би А4 е по-стабилна, защото междуосовото и разстояние е по-голямо, но от опит ти казвам че с А3 /1,8Т/ проблем със стабилността няма, като залепена е на пътя. А3 като поддръжка на окачването е с пъти по евтина, защото е с много по-просто окачване а пък возията е сходна, сигурно с известно предимство на А4, ама много малко защото и двете возят твърдо. С еднакъв двигател като вървене А3 бие във всички режими. Нивото на оборудване е сходно /бих казал доста добро и при двете/. Като поддръжка на двигател и цени на консумативи са еднакви. Общо взето разликите не са кой знае колко големи и въпроса опира какво ти харесва повече - седан или купе /по скоро хечбек/. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 като вътрешно пространство не е по-голяма /дори по спесификация А3 е с около 1 см по-широка, голем смех ама така пише/.

И при двете местата отзад са ограничени. Плюс за А4 е доста по-големия багажник и за някои хора и това че има две врати повече. /Аз лично харесвам повече три-врати коли/. Може би А4 е по-стабилна, защото междуосовото и разстояние е по-голямо, но от опит ти казвам че с А3 /1,8Т/ проблем със стабилността няма, като залепена е на пътя. А3 като поддръжка на окачването е с пъти по евтина, защото е с много по-просто окачване а пък возията е сходна, сигурно с известно предимство на А4, ама много малко защото и двете возят твърдо. С еднакъв двигател като вървене А3 бие във всички режими. Нивото на оборудване е сходно /бих казал доста добро и при двете/. Като поддръжка на двигател и цени на консумативи са еднакви. Общо взето разликите не са кой знае колко големи и въпроса опира какво ти харесва повече - седан или купе /по скоро хечбек/. Успех

Ами със сигурност ми харесват повече двувратите коли, хечбек. Въпроса е, като возя хора да няма стани да седна... Освен всичко като ускорение и двете ли коли са с еднакво, ако се гледа 1,8Т, или а3 е по-бърза... И другото което е.... Гледах а3-ките в мобиле.бг - голяма скраб. Нито едно не ми хвана окото, ходих и на Горубляне - не искам да ви разказвам как ме убеждават хората че 125 и 150 коня е е дно и също и как не са удряни колите...

ако имате и информация за някой, дето продава или директно може да ми вкара ако си харесам в мобиле.де, ще бъде супер.

Благодаря за информацията :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая я продавам от 2 месеца и нямам сили да я държа повече,дай ми 21 000лв. и я взимай.Ако не ти се дават на куп - 30% първоначална.

P.S.Със спортния салон и волан(кожен) е.

http://i.mobile.bg/perl/printdet.cgi?id=11150358880750013

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая я продавам от 2 месеца и нямам сили да я държа повече,дай ми 21 000лв. и я взимай.Ако не ти се дават на куп - 30% първоначална.

P.S.Със спортния салон и волан(кожен) е.

http://i.mobile.bg/perl/printdet.cgi?id=11150358880750013

Супер е. Аз я знам тази, ама много са ми парите. Отделила съм до към 15-16000 лв... Но ще помисля...

Иначе аз се замислях някъде до към 98-99 година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаме я колата, давай капаро и да ти я докарвам.

сива 00г. 1.8Т

Е хубаво, само дето ми се ще повече информация за нея, снимки и т.н. Все пак при давам а не искам другия месец да се наложи да я сменя пак. Дай характеристики някакви :bia:

Редактирано от goetschl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Насти можеш да вярваш - ще ти докара читава кола, проверена!

Може и гаранция да ти даде!

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също мисля, че от Купе най-лесно се минава на А3, със задницата на А4 се свиква трудно, особено при паркиране - нямаш никаква видимост нито към края на капака отгоре, нито отстрани, като свикнеш го правиш интуивно, но иначе...то ще се чуе...:hilezh:

Аз минах от хечбек (Голф2) на А4 и в началото беше зор голям, а и след 5 месеца и 10-11хил.км. все още ме притеснява паркирането на заден ход...

А за Nasti и deliveryman - можеш да имаш доверие и на двамата, за целия живот на форума не съм видял тема или мнение, което да звучи и за момент отрицателно към някой от тях и колите, които продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//off-topic

малеее.... аз за една година минах малко над 35'000км с моята каручка... после някой да дойде да ми каже как имало дизели на малко километри :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 2000г., двуврато, сив металик, в перфектно състояние, с климатроник, 4 арб, и пълен ел. пакет, с прибиране на огледала, ABS и АSR. Колата е от представителство на Ауди и всичко си и работи, няма скъсани и захабени неща по интериора, снимки на колата нямам но не е по-различна от стандартните А3 сив металик. Километрите са около 130 хиляди.

Цена на колата на ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 2000г., двуврато, сив металик, в перфектно състояние, с климатроник, 4 арб, и пълен ел. пакет, с прибиране на огледала, ABS и АSR. Колата е от представителство на Ауди и всичко си и работи, няма скъсани и захабени неща по интериора, снимки на колата нямам но не е по-различна от стандартните А3 сив металик. Километрите са около 130 хиляди.

Цена на колата на ЛС

Хей, относно километрите - аз за две години 60 000км минах, така че 10-11 си е ок :D а относно габаритите - преди купето бях с едно Волво 460 (НИКОГА, ама НИКОГА не си взимайте такова - за 6 месеца му смених двгателя, съединителя и "фабричната газова уредба") което беше седанче и нямах проблеми него. Така че това не би ме притеснило, макар и да съм жена :D:bia: :bia:

А за колата - това звучи ужасно готино, наистина. Чакам отговорче на ЛС или Q :D

Редактирано от goetschl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей, относно километрите - аз за две години 60 000км минах, така че 10-11 си е ок :hilezh: а относно габаритите - преди купето бях с едно Волво 460 (НИКОГА, ама НИКОГА не си взимайте такова - за 6 месеца му смених двгателя, съединителя и "фабричната газова уредба") което беше седанче и нямах проблеми него. Така че това не би ме притеснило, макар и да съм жена :bia::D:box:

А за колата - това звучи ужасно готино, наистина. Чакам отговорче на ЛС или Q B)

Audi A3 si vzemi ,tui e istinata ,ako ne si kupila ,moga da ti namerq ot Germany ,sus dokarvaneto i mitata 6te ti legne na 6-7000 euro model 97-98 godina !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично аз карам ауди 80 купе 90к.с. Ауди А4 е продължение на серия 80 и е добър вариант особено 1.8Т но щом ти трябва кола за гонки и надбягвания съм на следното мнение: вземай А3-ката и не му мисли много. Колкото по-лека е колата толкова по бързо ускорява. А6 и А8 са тежки и луксозни коли и не набират достатъчно бързо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6 и А8 са тежки и луксозни коли и не набират достатъчно бързо

Това не го казвай на друго място , че хората ще се попикаят от смях ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го казвай на друго място , че хората ще се попикаят от смях ! :)

Колегата явно от 09.09.06 неси е трагвал от Божурище.

Затова си мисли така за А6 и А8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и разлика в окачването ама никой досега не спомена за това:)

А4 е с алуминиеви носачи 8 броя а А3 с е с окачване на Голф 2 или 3, селенови втулки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi_90 : така ли ? тогава значи окачването е подобно на танк :))) Голф 2-ката след 20 годишна употреба (5 в чужбина и 15 в България) чак преди месец й сменихме чаркуляците по предницата, бяха си оригиналните...:))))

btw относно бързото набиране - пробвах се с едно А8L , което не бързаше много... Резултата го знаете - загубих му дори стоповете в далечината....а съм малко далекоглед по принцип...:))))

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

galaboff, точно така. Аз подарих на жена ми А3 98-мо лето и окачването е Макферсон - горе е лагер-тампон а долу железен носач със селенови втулки които се сменят и са по 8-9 лв

Учудвам се на колегите които казаха че возията и стабилността е една и съща при положение че А4-ката ми е много по-комфортна и стабилна от А3-ката на жена ми. Най-малкото са различен клас автомобили с различно междуосие и тегло. Все едно служебното ми Пунто което е в класа на А2 да кажа че е също толкова комфортно стабилно колкото А3. Просто са си различни класове и никога няма да са равни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...