vilik Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 (Редактирано) От доста време ме дразнят тези платове по вратите, едно че са леко раздърпани, пък и почти разлепени... с една дума: Ужас!Та взех си изкуствена кожа (естествена се оказа, че е невероятно трудно да се намери в нашия град) но за сметка на това изкуствената е някакво много успешно копие на автомобилна кожа, според продавача немска даже била (това не го коментирам) 17.50 е линейния метър 1см Х 160см парче. Достатъчно да се облепи и предния капак при желание Лепилото което ползвах е това има го в Бриколаж, 10лв 750мл(кутия) Ето го и първия ми опит... стана прилично според мен, има някои забележки, но имам толкова много кожа, че след като приключа с другите врати може пак да я повторя на тази оставих кръглата пластмаса около палчето (отключено/заключено) под кожата, много трудно се вади, но на следващите го извадих все пак и е над кожата, е явно ще я претапицирам Редактирано 22 Септември 2008 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkooo Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Колега добре се е получило качи снимки и на другите врати като ги направиш че и аз сам решил да я направя тази операция с мойта.Успех колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 На мен ми харесва резултата Защо не избра черна кожа? Нямаше ли да се върже на салона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 (Редактирано) То кожата е черна, ама не е третирана още със силикона за табло, затова стои малко като сива пък и със светкавица май бяха снимките, салона е черен, така че си пасва добре. Редактирано 22 Септември 2008 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Много добре е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI A8 Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 стана ло е много добре продулжаваи във съштия дух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Екстра е станало. Корите сваля ли ги или на място пак става . Питам ,щото и на мойте платове съм им хвърлил мерника.Като свали платовете ,наложи ли се нещо да се стърже под тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Бате супер е станало.Аз вчера пък се борих с плата на вратите на Б4,но използвах лепило "МОМЕНТ" .Явно са ахилесова пета тея врати,но както казват "пълно щастие няма" .То дано това са им проблемите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Корите сваля ли ги или на място пак става . Като свали платовете ,наложи ли се нещо да се стърже под тях. Първоначално се пробвах без да ги свалям, но не е много удобно и в последствие ги свалих. Колкото до плата сваля се елементарно, поне моя, държеше се на някаква странна материя като дунапрен, лепкава такава. Изчистих основата с парцал и спирт( на моменти и малка шпакла), може и с корселин, но при спирта миризмата е по-приемлива. Миризмата от лепилото изчезва за около ден. Обърнете внимание на това, че се тапицират на две части, първо горната стана, втъква се кожата в пластмасата откъм стъклото, така кожата е фиксирана и от вътрешната страна се нанася лепилото само на късата страна! След това (вратата е легнала) кожата се опъва хубаво и се поставят тежести върху кожата за да залепне изправена. След като е изсъхнала тази част се лепи и останалото. Имаме късмет, че вратите ни са сравнително прости и нямат много извивки точно там, където е този плат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 От коресилин и други разтворители като АМБ и МРТ може да се получат някои нежелани ефекти по корите,при попадане на капки върху тях,което при такива процедури не е никак изключено е много вероятно да останат петна,аз съм си "поправял" на преднишното ми ауди излезлите краища на тези тапицерии по корите с помоща на моментно лепило,без да свалям ги свалям,не е трудно и става за нула време,просто трябва да се внимава като се слага лепилото да не се прекалява и да не капе по кората.Тубичките на моментите лепила си имат тънки фуний,ако мога така да ги нарека,просто взимате обикновена отвертка и вкарвате краищата на тапицерията на местата където трябва да си бъдат по-принцип,изпъвате хубаво и веднага след това пъхате там фунията на тубичката с лепило и капвате няколко капки,залепя се много бързо,отделя се кофти миризма и малко пушек,явно топи нещо самото лепило,поне при мен беше така.Но това не е болка за умиране,важното е че става здраво,и си е в тон с оригиналния салон на колата.Само че след такива процедури не е много препоръчително да си карате колата по автомивки да ви перат вратите,аз съм си ги прал сам,с гъба като много внимавах,но по автомивките няма кой да внимава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 23 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2008 Станало е много хубаво. Честито! Аз съм си го мислил същото, даже гледах сива кожа. Кората ясно как се сваля, тази част очертана на снимката неможели да се свали и да се работи спокойно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZZLur Публикувано 23 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2008 Неможе.Това им е кофти,но за съжаление неможе да се сваля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2008 Ето какво сътворих преди време и аз - претапицирах всички врати със оригиналния плат (беше почти напълно разлепен)На тая врата се учех още Отзад обаче нещата станаха перфектно:Плата е подгънат под гумената подложка, която е с формата на тапицираната част и реално иглежда все едно, че има пласт дунапрен под плата (където е подгъва няма никакъв луфт) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 24 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2008 Имам няколко въпроса. 1. От къде взе кожата? Цена и адрес на магазин?2. Как успя да подлепиш краищата вътре в каналчетата?3. С какво обработи основата? 4. Би ли пуснал малко по-подробни снимки как точно си го направил? Ще ми е от огромна полза.Заел съм се да възкреся 80-тката, след като нашите счупиха пружините, обърнаха капака и направиха стъклото на сол. Решил съм ако трябва да я правя година, но искам да стане отново в ТОП състояние, както беше преди 3 години... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 24 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2008 1. От къде взе кожата? Цена и адрес на магазин?2. Как успя да подлепиш краищата вътре в каналчетата?3. С какво обработи основата? 4. Би ли пуснал малко по-подробни снимки как точно си го направил? Ще ми е от огромна полза.Заел съм се да възкреся 80-тката, след като нашите счупиха пружините, обърнаха капака и направиха стъклото на сол. Решил съм ако трябва да я правя година, но искам да стане отново в ТОП състояние, както беше преди 3 години...1. Кожата я взех от едно магазинче в Благоевград, едва ли ще ти свърши работи и да ти кажа къде е.2. С отверка напъхваш хубаво краищата 3. Никаква специална обработка не съм правил, просто махам стария леплив дунапрен след това мажа с лепило основата и кожата... чакам 10мин и лепя4. Снимки ще направя като тръгна на тапицирам и последната врата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Тавана правил ли си го?Аз вече имам опит с няколко Ако нещо ти трябва като помощ - свиркай да се включа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 25 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 Тавана за моя най-голяма радост е твърд и като си взех колата си го измих профилактично с гъба че и той ако беше с подобен плат не ми се мисли просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 10 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 (Редактирано) Сега се сетих.Най-новото ми "постижение" по темата догодина може и цялата да я кожефицирам Редактирано 10 Ноември 2008 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 "У Р О Д" - нечовешки при това ЕВАЛА или си много сръчен и ти се отдава проявяването на подобни самоинициятиви и интервенции засягащи личната ти кола или някой много ти помага, а ти снимаш само и в 2-та случая лошо няма (само суперлативи и похвали от мен) от снимките изглежда добре колата - продължавай в същия дух :flipoff: и повечко снимчици поствай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 12 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Колега, който ме познава знае как се вманиачавам в разни детайли по колата. За съжаление нямам много навик да снимам докато правя нещо... но ето тук имам една снимка на вратата докато още не е засъхнало лепилото, имам още една задна за правене, та когато се навия психически да я тапицирам и нея ще пусна снимки степ бай степ. Но засега съм се насочил към предницата да обновя нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 (Редактирано) Неможе.Това им е кофти,но за съжаление неможе да се сваляМоже, може питах в една морга и момчето ме светна от обратната страна с поялник се разтапят пластмасовите нитове, тапицира се и пак се залепват с нагряване. Редактирано 12 Ноември 2008 от Zhivko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 12 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Ако може да се свали, работата ще се улесни доста, пък и ръбовете ще станат доста по-прецизно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 23 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 И така днес направих и последната врата, този път използвах малко по-различен метод, но резултатът беше повече от добър.Стъпка по стъпка След като сте свалили кората на вратата... махнете изолацията от вътрешната и странна: После от предната страна на кората, махнете плата, но без да го късате, ще ви трябва за мярка като режете кожата!Под плата ще остане една много неприятна и лепкава материя Махате и неяСлагате плата върху кожата и изрязвате точното парче, дупките се правят след това на място, като е хванало добре лепилото.Започвате лепенето, от горната страна Нанася се и на кожата и на вратата... чака се 10мин и се прилепя едно към друго и чакате да изсъхне добре!След като горната част е суха и стабилна преминавате с лепенето и надолу Пак лепило и на двете части, чака се малко и се прилепят. Подмушват се ръбоветеИ сега идва новото, открих го днес Значи по този ръб има едни малки дупчици на през 10см. Взимате една голяма игла тим губерка изпъвате добре и правите един шев по ръба... аз използвах рибарско влакно, мислех в последствие да го махам, но едва се забелязва, та може и да си остане. С този шев кожата се изпъва много добре и тази извивка става заводска направо Ето сега съм минал цялата врата, лепилото е стегнало и е време за изрязване на излишното Крайния резултат не се вижда много добре, че вече се и стъмни, пък и с ГСМ правих снимките Утре като я монтирам ще направя финална снимка. Но така е най-добрия метод засега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Всичко е много добре! Но съм малко скептичен какво ли ше стане лятото, когато колата се напече от слънцето и температурата в купето достигне 50-60 градуса. Резултата от опит го знам е плачевен, лепилото се разлепя. Поне най -разпостраненото, дори и това което е използвал колегата. Не случайно има лепила, които издържат на по- високи температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване