Jump to content

Масло за заден диференциал при B3/B4


Recommended Posts

Така, понеже знам, че тоя въпрос отдавна мъчи всички собственици на въпросните возила реших да внеса малко яснота. Оказа се, че номера на маслото го има в ЕТКА, изяснихме ги нещата благодарение на колегите shwepi и SpeedyMan. момчета радвам се, че има такива като вас. :zustimm:

Та по същество, маслото е с каталожен номер G 052 145 S2

Представлява ето това:

dsc02683.jpg

Количеството, което събира диференциала според ЕТКА е 1 литър, тоест една такава туба е достатъчна. По спецификация маслото се доближава до декстрон 2, което много ме учуди, но след кратки размисли стигнахме до извода, че понеже диференциала се води необслужваем елемент са сложили по-устойчиво масло. :2gunsfiring_v1:

Ако има хора наляли 75W90 в диференциалите си поради някаква причина, планувано или доливали вследствие на теч, е желателно да го източат, просто трансмисионното масло не е за там!

Надявам се да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутодатата дават маслото за задния диференциал 90 W,т.е. различно от това за скоростната кутия.На мен миналата година ми продадоха G 052 162 A2,не знам дали е различно или е старият номер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутодатата дават маслото за задния диференциал 90 W,т.е. различно от това за скоростната кутия.На мен миналата година ми продадоха G 052 162 A2,не знам дали е различно или е старият номер.

Е то от там тръгваше грешката, понеже ауто-дата е доста глупава програма подвеждала ме нееднократно, а явно и други хора, никой не гледа там, а явно си трябва. Аз през тия две години кой ли не съм питал за това прословуто масло, чувал съм крайни олигофрении, от сорта, че там е някаква специална грес, много "тънко" вискозитетно масло, чисто трансмисионно и кво ли още не. При толкова разнородна информация не посмях да наливам, каквото и да било, до изясняване на 100% какво е точно маслото.

Питай Иво за тоя номер, да види ако е заменяно, какво е било преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aaaa... добре че сте намерили номера, щото аз не успях.. ама гледах тогава в онлайн-Етка - http://www.vagcat.com

:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В всички каталози ми излиза Differential, rear GL-5 80W90 ,а за скоростите 75W90 :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве тва масло не е ли за кутиите ве Кайпо?

То е 75W-90, Gl-4+, за задния диф е 85W-90 GL-5.....

Някои го дават и вариант със 75W-140

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве тва масло не е ли за кутиите ве Кайпо?

Не ве брат, за кутиите ни е G 060 726 A2

Я виж там по каталозите Декстрон 2 кви вискозитети излиза.

добре де Куре ква му е цената на тоя литър ... и става ли за А4 или е некво друго ?

Става е ся питах, цената е около 50 лева литъра.

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти смени ли го твойто или само долива?

интересно ми е псевдо-'необслужваемия' диференциал дали е имал нужда от доливане, ако си доливал

или са изтекли говна ако си го сменял цялото.

за мен няма необслужваем след като има механика и аз доливам навсякъде каквото трябва.

само дето и 2-те ми кочини са скопени и са само с предно :flipoff:

не се доредих за квадро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно G 052 145 S2 е масло което се слага на кутии по-точно ТРАНСАКСЪЛ то си пише GEAR OIL MANUAL AND AUTOMATIC на това шише :stupid:

Гледам че го ползват и за задни диференциали по форумите, така че може да е някакво универсално :gut:

За нашите кутии по ETKA излиза G 052911A1, което се слага и на А4 и на Суперб. Тва 062 някъде четох че било по-нисък клас даже е и по-евтинко... Аве не се знае точно какво става :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моята книжка за Б4-та пише,че в скоростната кутия се налива трансмисионно масло G50,а в диференциала трансмисионно масло API-GL5,SAE90,каквото и да означават тези норми. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе,че на мен са ми продали масло за автоматици-АТФ.Уж диференциалът ми ще го преживее,а и не съм го карал така повече от 3-4 хил..Сега-бегом към правилното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз акто звънях в Юнитрейд, ми казаха че най-вероятно е съвсем обикновен ATF :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

API GL-5

MIL-L-2105D

ZF TE-ML-05A/07A/16B/17B/19B

CS 3000B

Ford M2C9002-A

Mack GO-G

MAN 342 N (level)

GM

Маслото е минерално с вискозитет 80W-90.

Указано е, че е предназначено за трансмисии подложени на изключително големи натоварвания.

75W-90 е напълно синтетично. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
има ли някой, който се занимава с пласирането на такова масло или да го търся от другаде...

Алекс, литър на холандската фирма Kroon OIl е 10 лв на дрeбно, но трябва да проверя налично ли е?

Казва се Gearlube GL-5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли някой, който се занимава с пласирането на такова масло или да го търся от другаде...

ЮНИТРЕЙД ПОРШЕ БГ САКАР АУТО не пробвай крон или друга вода от чешмата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юнитрейд ти бутат директно ATF (или АТХ - не помня точно), нали преди да го поръчам при теб ходих там :flehan:

Даже с каталожния номер, не можаха да го намерят при тях (което ме изненада), дори семеринга дето го чакахме толкова време нямаха възможност да доставят тоя за вграждане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз днес долях малко от това.Дали е каквото трябва,макар че тва ми дадоха в Порше.

203332993143602581712557216211VxdJWXhQCM09PqpM1lM.JPG

Редактирано от bubsan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес долях малко от това.Дали е каквото трябва,макар че тва ми дадоха в Порше.

Тва е маслото.

П.П Червено Кони ли си зе ве лам? :flipoff:

П.П.П Ся си загледах първия пост, там има допусната грешка, количеството масло необходимо за заден диф при В3/В4 е 2.2 литра! Предоверих се тогава и написах информацията без да съм я проверил лично. :hilezh: Някой ако кара само с литър е желателно да долее. :hilezh:

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...