penko_pulev Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 Колеги вчера се чу едно изщракване и след ляв завой спря да се връща лоста за мигачите. Прибрах се и го отворих. Оправих лоста за мигачите. Проблема беше една пружинка която е паднала. След монтирането се появи друг проблем. При пускане на фаровете ми светва лампата за дългите а те не работят. При бутане лоста напред не се включват а лампата не спира да работи. При дърпане назад се включват дългите. Видях че проблема е в пластините които са в механизма но немога да схвана коя контактува или коя не контактува както трябва. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели как го е отстранил. Мисля си че нещо аз съм объркал. А и след монтаж включвам фаровете и както си свети лампата за дългите като натисна корпуса по средата изгасва и всичко заработва нормално но немога да го натискам постоянно все пак трябва да карам Това ме доведе до милълта че нещо не контактува както трябва. Благодаря предварително на всички Ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 проблема ти е в 2-те дълги пластини които са посредата на първата снимка... погледни ги пак дали са правилно поставени... не съм мн сигурен но се получаваше едно кръстосване... бутайки лоста напред лостчето бута 1-та пластина и тя прави контакта... а дърпайки към теб (светкавицата) прави контакт другата... нагласи ги и лампата ще ти се оправи... на мен не ми работеше лампата за дългите и след като ги отворих и "развалих" сам се оправи... един съвет... като ги разглобяваш внимавай с пластмасовата част която натиска пружината на 2-рата снимка... тази малката която придържа лостчето... моята се счупи от дясната страна ... онази малка част с която се държи за корпуса на лостчетатадругото с което тряя да внимаваш е на 3-тата снимка ... 2-те кафеви огънати части с пружинки... при мен се счупи тази от лявата страна на твоята снимка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penko_pulev Публикувано 22 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 Благодаря колега за бързият отговор. От вчера вече 5 или 6 пъти ги разглобявам и сглобявам но проблема остава. Дори ги огъвах леко въпросните пластинки и пак неможах да разбера какво искат. Иначе всичко е както ти го описа относто как действат пластините и лоста. Дори загубих едната пружина от лоста за фаровете но от химикал стана чудесен заместител с малко преправяне. Сега пред компютъра пак ги отворих и едновременно с това следя и темата. След малко пак слизам да пробвам какво е станало. Ако Ви идва още нещо на ум моля споделяйте! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 пробвай както е разглобено до положението на 2-рата снимка закачи му буксата и виж кое как работи и какво задейства... би трябвало да откриеш проблема... само внимавай да не се разлетят пружинките из колата че няма намиране то даже като се позамисля може и без тях да минеш ... само лоста вземи с корпуса.не съм сигурен по какъв начин се пуска лампата на таблото но аз директно като си пусна ток на самата букса в пина за дългите и си святка и лампата... но съм сигурен че проблема ти е някъде из тези 2 пластини де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penko_pulev Публикувано 22 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 Благодаря отново колега. Мисля че открих проблема но ще трябва малко с поялника да си поиграя да видя дали ще успея да го отстраня. Едната от пластинките контактува с една друга пластинка която излиза от пътечките от долу. Проблема е че тази която излиза от пътечките се е пречупила и станала мека и сега трябва да измисля как да я запоя или направо да отида да търся по моргите нещо. Благодаря отново и мисля че темата е приключена! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 ако ще търсиш по моргите по добре си го вземи ново... или ако искаш ела да ти подаря моя корпус гледам си от Сопот .... ако имаш път през Хисаря с кеф ще го дам на някой на който ще му свърши работа аз съм решил да си купя целия лостов механизъм с левите и десните лостчета - около 85 лева мисля че беше ново.пиша ти на лично данните си ако решиш че искаш моите чаркове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penko_pulev Публикувано 22 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 С удоволствие ще дойда да ги взема щом не са ти нужни. Радвам се че се отзова и утре ще те навестя с бира в ръка . Все пак 80 лева за безработен в момента като мен са си парички, но за бира винаги ще се намерят. Огромни благодарности от мен колега!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 Коя пружина отговаря точно за връщането на лоста за мигачите сами а не ръчно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 на третата снимка от ляво на дясно ... по средата има една бяла пластмасова част... под нея се вижда малко на снимката една сива която се подава да извивката... там при натискане на лоста тая част излиза навън (тоест навътре към основата на волана) и при връщане на волана имаше едно зъбче което я закача и тя освобождава лоста да се върне в изключено положение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 23 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2010 А дали преди да ти откаже лостчето не си си свалял волана за нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 27 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2010 Колеги искам да питам нещо за тези лостчета за фаровете чистачките и мигачите. При мен проблема е следният всичките тези лостчета и цялото тяло доето се нанизва върху кормилния прът се върти около него на около +- 30градуса. Има ли някакви винтчета това тяло да се фиксира някъде и да стои неподвижно че като си пускам мигачите и фаровете да не се усуква цялата конзола около волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 27 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2010 на б4-ките не знам как е,но старите лостчета на б3 (които са едно цяло тяло,няма лява и дясна страна) има гривна,която се стяга с винт за кормилния прът и държи механизма.от долната страна пред волана има един диагонален процеп през който се стяга винта,при теб предполагам е нещо подобно.иначе до колкото ми е извесно лостчетата на б4 ги има налични по магазините и не са особено скъпи - 40-50 лева на страна,тъй че няма особен смисъл да се ремонтира старото.лостчетата на б3 са доста по трудно намираеми и цената е по-солена,баща ми успя да си намери за ~130 ново от някъде,при положение,че в ауто+ са му казали цифра от сорта на 250 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 на б4-ките не знам как е,но старите лостчета на б3 (които са едно цяло тяло,няма лява и дясна страна) има гривна,която се стяга с винт за кормилния прът и държи механизма.от долната страна пред волана има един диагонален процеп през който се стяга винта,при теб предполагам е нещо подобно.иначе до колкото ми е извесно лостчетата на б4 ги има налични по магазините и не са особено скъпи - 40-50 лева на страна,тъй че няма особен смисъл да се ремонтира старото.лостчетата на б3 са доста по трудно намираеми и цената е по-солена,баща ми успя да си намери за ~130 ново от някъде,при положение,че в ауто+ са му казали цифра от сорта на 250 леваАбе те са си здрави и си работят , само дето не мога да видя къде се затягат около волана. А трябва ли да се сваля волана за да се извърши тази операция. Между двата винта има един продълговат отвор, гледах светих винт не се вижда през него за закрепване, а може и гривна да е. Ще сваля волана май за да го видя как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 Абе те са си здрави и си работят , само дето не мога да видя къде се затягат около волана. А трябва ли да се сваля волана за да се извърши тази операция. Между двата винта има един продълговат отвор, гледах светих винт не се вижда през него за закрепване, а може и гривна да е. Ще сваля волана май за да го видя как е.сваля се първо пластмасата отгоре после волана и накрая онзи винт за да ги изкараш към тебе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 отвива се само долната пластмаса има 2 видии и отдолу кат погледнеш диагонално има болт за стягането към тръбата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 Значи ще го свалям, а долната пластмаса как се сваля. Горната лесно я махнах ама долната нещеше и ме беше страх по-силно да напъна за да не се счупи нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 абе или аз съм с грешка или на долната 4ерупка трябва да има дупка по средата дет се бъркаше или отгоре някъде кат махнеш горната се стягаше наистина забраих как беше ина4е маи наистина горната се вадеше а долната излизаше с лостовете теи 4е потърси посредата на долната дупка първо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 1. Горната пластмаса на волана се държи на 2 винта за кръстата отвертка, които през долната пластмаса се завиват в горната.2. Долната пластмаса се сваля, като първо се махне волана, а после през отвора (по средата на самата пластмаса) с помощта на шестограм 5 се отвие болтчето, който стяга скобата около волана. След разкачането на буксите(горната пластмаса не трябва да я има), лостовете заедно с долната пластмаса се издърпват заедно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 абе или аз съм с грешка или на долната 4ерупка трябва да има дупка по средата дет се бъркаше или отгоре някъде кат махнеш горната се стягаше наистина забраих как беше ина4е маи наистина горната се вадеше а долната излизаше с лостовете теи 4е потърси посредата на долната дупка първо жи Точно така, долу има отвор през, който с шестограм се стяга метален пръстен, който държи лостовете да не се въртят.После ще снимам и ще кача една снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 (Редактирано) отвива се само долната пластмаса има 2 видии и отдолу кат погледнеш диагонално има болт за стягането към тръбатанищо не се отвива... и не можеш да свалиш само долната пластмаса...има си отвор на долната пластмаса с през който със шестограм ( при б4 ) или с кръстата отвертка (при б3) се затяга пръстена.ама за да се върти толкова много мисля че ще имаш и друг проблем колега... при не затегнат пръстен дава отклонение не повече от 2 сантиметра ... тоест при натискане на лостчето се мърда не повече от 2сантиметра целия механизъм... самия механизъм се нанизва по едни улеи та може и нещо шчупено да имаш ... пробвай само със затягане ей сега ще ти приложа и снимка на долния капак да видиш от къде тряя да бръкнештрябва да се бръкне по диагонал в посоката на стрелката Редактирано 28 Февруари 2010 от swindler Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 правил съм го ама забраих как беше ина4е при него треба се бръкне отдолу и да се пробва съз затягане без други интервенции ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 28 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2010 (Редактирано) Благодаря колеги, успях бил се е разхлабил тоя болт с шестограма. вчера гледах през този отвор ама не можах да го видя този винт. Днес при по обстойния оглед свит на 18, успях да видя болта. Стегнах го и всичко си дойде на мястото без да свалям волана. Благодаря още веднъж снимките дето сте пратили са много полезни, то си е фасулска работа ама като не си го видял си е чудене за да не потрошиш нещо докато го налучкаш. Редактирано 28 Февруари 2010 от apekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 1 Март 2010 Доклад Share Публикувано 1 Март 2010 не знам колко си свит ама ако ме беше видял как се бях натикал да си затегна болтовете на жабката леганл в краката на навигатора по гръб задника + половината гръб на седалката и краката ми старчат през вратататия от ауди хич не са мислили като са ги слагали тия болтове на такива е*ани места за разлика от братята руснаци дето са поставили под капака на москвича ламБа за осветление на двигателния отсек ... ония ден като видях и щях да падна от смях... ако има по проста кола от москвича то па на Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 1 Март 2010 Доклад Share Публикувано 1 Март 2010 (Редактирано) не знам колко си свит ама ако ме беше видял как се бях натикал да си затегна болтовете на жабката леганл в краката на навигатора по гръб задника + половината гръб на седалката и краката ми старчат през вратататия от ауди хич не са мислили като са ги слагали тия болтове на такива е*ани места за разлика от братята руснаци дето са поставили под капака на москвича ламБа за осветление на двигателния отсек ... ония ден като видях и щях да падна от смях... ако има по проста кола от москвича то па на Ооооо,ти нищо не си видял значи!Пробвай се да отвиеш и завиеш винта,който ти закрепва компа/ЕКУ-то/ на колата към стойката му при монтирани въздуховоди и тогава съм сигурен,че и да не знаеш псувни на немски ще ги усвоиш за секунди-няма толкова крива работа!А колкото до осветлението на двигателния отсек,та те и Аудитата я имат тази екстра,поне при Б4-те си е масово явление,де/сигурно са взели пример от челния руски опит/ P.S. Ха,сега най-случайно видях нещо интересно.А да ми е честит пост № 1000 във форума! Редактирано 1 Март 2010 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoson Публикувано 1 Март 2010 Доклад Share Публикувано 1 Март 2010 (Редактирано) лостчетата на б3 са доста по трудно намираеми и цената е по-солена,баща ми успя да си намери за ~130 ново от някъде,при положение,че в ауто+ са му казали цифра от сорта на 250 лева ____________________________________________________________________________________________________________________ А на мен ми се исмя някой че съм искал за оригинални немски 70 лева Редактирано 1 Март 2010 от demoson Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване