Jump to content

kpematop

Members
  • Мнения

    8569
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Q5 2.0 TFSI CNCE

Контакти

  • Website URL
    http://www.vagdiag.org
  • ICQ
    81997394

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    На София
  • Интереси
    VAG diagnostics/Chip tuning

Последни посетители

25417 профилни разглеждания

kpematop's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. нов картер е 300-400лв, Ауди не дават ремонт
  2. Всички идват с 8HP55 с Gen3 мотора
  3. @tonko2.0T DI е NA, MPI+DI е европейско. Но с 8те дюзи пак малко трупа нагар и трябва да се чисти.
  4. kpematop

    Q5 - проблеми и решения

    Трябва да ги кодираш за диодни.
  5. kpematop

    Парното не работи

    А като подадеш 12 волта тръгва ли вентилатора?
  6. kpematop

    Dpf

    За мен най-хубавата нафта и бензин е на Лукойл.
  7. Температурите на сензорите може да се видят на живи данни - ext t нещо си се водят.
  8. Ще разхлопаш мотора, трябва да го оправиш час по скоро и да смениш маслото.
  9. @slavista Донякъде заради чакането по сервизите хората почнаха да купуват нови коли, но това не те лишава да не пиеш кафе в дилършипа, за да ти изтрият някоя грешка, защото без логин може да не може да влязат в колата гаражните майстори....................Та това е засега.
  10. Разбират в дилършипите доста, приемчиците може да са зле ама механиците са ок.
  11. Остават може би 100мл, но те остават и по други места още толкова по две.
  12. @slavista Ако протече пробката трябва да купиш картер. Почти съм убеден, че няма да искаш нов. Затова се слага пробката със силикон и после само го смучеш маслото. Колко човека са си прецакали моторите не е истина от течащи пробки...Явно е направена да се развие и завие 5-6 пъти за целия си живот. Ако искаш да стават нещата качествено ходи в официалните дилършипи.
×
×
  • Create New...