и.николов Публикувано 6 Август 2008 Доклад Share Публикувано 6 Август 2008 Колеги не знам дали има вече пускана подобна тема , но скоро едно приятелче с голф - 3ка /1,6 моно/ след обикаляне по един куп майстори - газаджии ,така и никой не можа да му каже със сигурност какъв трябва да е вътр. диаметър на плочката му - 35 мм. или 38 мм. Неговата е 35 мм. и не е доволен от разхода - към 13 .Съответно със същия мотор / пак голф 3 / но с друга плочка- 38 мм ,негов познат твърдял че разхода му е към 10 и вървежа съвсем приличен.Аз пък по тоя повод реших да попитам ,ако някой има инфо , линк ,каталог и т.н. за нашите АУДИ-та ,какви смесители /плочки/ препоръчват прозводителите на газово оборудване - за карб. ,моно ,инж. , нека да постнемисля че ще е полезно за мнозина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 колега това е много важен въпрос но аз не съм попадал на такава информация и ме съмнява дали някой е намирал тази информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sarcoma Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Поздравления колега Николов за чудесната тема, ще я следя с интерес!Това, което искам да допълня към нея е, има ли значение специално за карбураторните двигатели ориентирането на цуцерите на плочката /има такава възможност за въртене на плочката/ спрямо 2-та отвора на карбуратора /от гледна точка на динамика и т.н./?!Очакваме включване на колегите VBI и Машинката за компетентни мнения.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki boy Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Като размер не знам(не съм ги мерил) но знаеш тук в града добрите майстори са двама Николай и Станимир.Единия до стадиона на нафтата а другия в комлука.И двамата бачкат с различни размери.Николай слага по малкия а Станимир по големия.Да не ти се наложи да ходиш при Станимир ако си слагал другаде газовото.....А за разхода много зависи как се кара и клими и така н.т-зависи от шофера.Аз съм слагал плочки на една кола и при двамата и няма никаква разлика.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Разхода много зависи от начина на каране, маршрута, качеството на газта, въздушния филтър, реглажа на запалването, реглажа и състоянието на АГУ-то. Според мен вътрешния диаметър (предполагам автора има в предвид диаметъра през който минава въздуха и увлича газта) не влияе толкова на разхода защото сместа и подаването на газ се регулира според плочката. На бензин е аналогично, защото сместа се регулира електронно на база показанията на л-сондата, като само при по-високи (крайни) обороти ще се наблюдава вдигане на разхода на бензин заради намаления дебит на въздуха. Колкото до питането на sacroma - положението на плочката оказва малко влияние на динамиката на двигателя. Отвора (отгоре) трябва да е насочен към 1-ва дроселова клапа за двукамерните карбуратори, защото до около 90км/ч двигателя се храни основно от нея. Другото, което също може да се оптимизира е разстоянието м/у изпарителя и плочката. Колкото е по-малко, толкова по-динамична е колата. За съжаление обаче не на всички модели, изпарителя може да се монтира максимално близко до плочката. Все пак разликата в динамиката не е чак толкова голяма, когато изпарителя е по-близо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 (Редактирано) Като допълнение за изпарителя - ако ли е отдалечен изпарителя от плочката се търсят максимално къси маркучи след тройника - защо ли? - просто защото тройника се явява рестриктор и е по-добре дебелия Ф19 маркуч да е пълен с газ за да действа като един вид буфер в преходните режими Ориентирането на щуцерите - опитно не съм успял да направя някаква разлика Имах някъде една руска статия за дифузьорите, но вече я няма качена на линка, който имах Имаше някъде и бюлетин на БРЦ, но и него не мога да открия - там имаше препоръчителни размери на дифузьорите според кубатура и мощност на двигателя, както и формули за смятане на два дифузьора - не е като да разделиш един голям на два по-малки Редактирано 7 Август 2008 от The_Machine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 7 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Благодаря на всички включили се в темата , явно че трудно се намира информация " каква е точно плочката замоята кола" - нямам предвид конкретно моята , а по принцип . Може би ще се включат и други колеги , работещив сервизи за газови уредби да споделят опит . Днес реших да измеря с шублера диаметъра /вътрешния/ на моята плочка - оказа се 32 мм. , а очаквахда е малко повече . Не знам , може и това да е правилната плочка Карба ми е КЕЙХИН - 1.Ако има и други желаещи да си измерят плочките ,нека да пишат какъв е мотора / карб., моно и т.н / и по тозиначин може донякъде да се изяснят тези въпроси . Колективната обмяна на опит е може би най доброто решениепри липса на точна информация по определени въпроси.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sarcoma Публикувано 8 Август 2008 Доклад Share Публикувано 8 Август 2008 Измерих и аз моята плочка - 32мм.М/у др. вчера си поиграх малко с ориентацията на щуцерите спрямо отворите на карба посредством въртене на плочката и разлика някаква не усетих.За момента ги оставих насочени към 1-ва дроселова клапа /както си бяха и преди/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Август 2008 Доклад Share Публикувано 8 Август 2008 Така трябва и да бъде - към 1-ва дроселова клапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 9 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2008 Измерих и аз моята плочка - 32мм.М/у др. вчера си поиграх малко с ориентацията на щуцерите спрямо отворите на карба посредством въртене на плочката и разлика някаква не усетих.За момента ги оставих насочени към 1-ва дроселова клапа /както си бяха и преди/.И аз съм го пробвал това с въртенето преди време и също не намирам разлика .Щом и при тебе е 32 мм. ,може би това трябва да е плочката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 22 Август 2008 Доклад Share Публикувано 22 Август 2008 Колеги, Аз съм с плочка с отвор 35мм, не се оплаквам от вървенето и разхода на газ, но от известно време се замислям по следния проблем:Отвора на карбуратора е 56мм отвора на плочката 35мм - разликата в пропускателната площ е доста осезаема. Това все едно колата да е "стисната за гърлото".При това така е на бензин и на газ.Според мен е по-добре с по-голям отвор.Относно ориентирането на плочката:Моята е с два входящи щуцера и много радиално разположени отвори.Поставена е така че щуцерите да са от двете страни там където са отворите на камерите.Двата болта на тройника на газта са развити еднакво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 22 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2008 Колеги, Аз съм с плочка с отвор 35мм, не се оплаквам от вървенето и разхода на газ, но от известно време се замислям по следния проблем:Отвора на карбуратора е 56мм отвора на плочката 35мм - разликата в пропускателната площ е доста осезаема. Това все едно колата да е "стисната за гърлото".При това така е на бензин и на газ.Според мен е по-добре с по-голям отвор.Относно ориентирането на плочката:Моята е с два входящи щуцера и много радиално разположени отвори.Поставена е така че щуцерите да са от двете страни там където са отворите на камерите.Двата болта на тройника на газта са развити еднакво.Значи мисля ,че има значение дали карба е КЕЙХИН 1 или 2. за избора на плочка . Но не съм сигурен дали тази разлика в плочките е в диаметъра на дифузьора или поради чисто конструктивни разликив горната част на К 1 и К 2. Една от целите на темата е точно такава , всеки при добро желание да мери и да докладва .Лино . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 23 Август 2008 Доклад Share Публикувано 23 Август 2008 Моята плочка си е БРЦ, газовата е слагана в Италия, отивам да меря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 23 Август 2008 Доклад Share Публикувано 23 Август 2008 (Редактирано) Така, ето подробни снимки на моята плочка, колко е БРЦ в крайна сметка не се знае, няма никакви надписи по нея, но отливката е прилична, няма ръбове и пасва добре. От разхода съм доволен. 10-11л/100км градско. Редактирано 23 Август 2008 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Август 2008 Доклад Share Публикувано 23 Август 2008 ... Според мен е по-добре с по-голям отвор...Ако е по-голям отвора по-трудно ще засмуква газ и съответно ще е по-спъната колата. През този отвор минава само въздух, така че не е "стисната за гърлото", когато караш на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 23 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2008 Така, ето подробни снимки на моята плочка, колко е БРЦ в крайна сметка не се знае, няма никакви надписи по нея, но отливката е прилична, няма ръбове и пасва добре.Мда , Много хубава плочка . Мойта не е за показване в сравнение с тази . След време разбрах ,че някакъв даскал по трудово въртял на ишлеме плочките на струга за сервиза където имах нещастието да си монтирамгазовото. Но тогава такива бяха времената , вЕрвайте ми.Обаче нещо друго забелязвам - тази плочка е май само с един маркуч ,а такива като че ли съм виждал да слагатна моно и инж. , а на карбовете с два щуцера и два маркуча . Може би това няма някакво значение ,но просто сефте виждам такава плочка монтирана на карб.И за втори път - 35 мм. А карбчето ти ми се струва ,че е като моето К 1. ,но ако имаш една ,две снимкив профил и анфас на карба без плочка ,ще е напълно ясно кой вид е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 24 Август 2008 Доклад Share Публикувано 24 Август 2008 (Редактирано) Като се замисля и аз не съм виждал на карб с 1 маркуч Ма на принципа, щом нещо работи добре, не го пипай, ще си карам с тая плочка мисля, че на 1.8 ABS (голф3) слагат подобни плочки. Иначе Карба гледах някакви каталози за NE дават винаги Кайхин1, колата е средата на 91-ва последните мохикани И друго неизвестно има около моята газова, изпарителят е електрически, а за карбчетата си е най-добре вакумен, пали от четвърт с тях. Не че с този пали зле, но може и повече (перфекционизмът проговаря за пореден път )Иначе: Някой може ли да ми каже каква е разликата между Keihin I и Keihin II.Почти никаква на външен вид.Разликата е в диаметъра на жиглиоритеА Люси е всеобщо признатият експерт на карбове. Редактирано 24 Август 2008 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Август 2008 Доклад Share Публикувано 24 Август 2008 ........Обаче нещо друго забелязвам - тази плочка е май само с един маркуч ,а такива като че ли съм виждал да слагатна моно и инж. , а на карбовете с два щуцера и два маркуча . ........Нали идеята им е била да е с различно "хранене" на двете клапи на карбуратора....Макар, че имам на балкона една плоча от ФОРД СИЕРА 2.0 карбуратор, която бяха разпробили по средата.... , та без значение беше кой винт въртиш... Апропо, този мотор беше с едни кутии със сгъстен въздух и множество вакууми и се водеше 105 коня, извадени от 2000 кубика 8 клапана. Този мотор се монтира и на ФОРД транзит в началото и според мен бе един от малкото качествени агрегати на Форд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 2 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2008 Колеги вижте с какъв смесител се сдобих от едно Ауди 100.Беше монтиран в кутията на въздушния филтър,не под нея,а вътре в кутията над карба.Според вас дали ще е ефективна,предния собственик каза че бил много доволен от разход и вървеж.Като остана по-свободен ще експериментирам.Не бях срещал досега такъв монтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 2 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2008 Айде малко да ъпнем темата - ПЛОЧКИ (не фаянсови) От два дена съм с нова плочка / ниска ,под филтъра / . Дифузьор 36 мм. За да тръгне каручката ми с нея ,се наложи да развивам тройника с два оборота .Все още не могада засека разхода . По нататък ще докладвам какво и как ,защото тия дни съм изгорил поне пет килагаз само за проби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Колега Николов,не е ли голям този дифузьор 36мм,в каталога който си дал го дават 30мм.Аз сега съм с подобен,но като ми остане време ще го замеря и ще постна снимки.Аз съм с карбуратор Кейхен 2,поне така го дават по каталог за двигател RU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 3 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Колега Николов,не е ли голям този дифузьор 36мм,в каталога който си дал го дават 30мм.Аз сега съм с подобен,но като ми остане време ще го замеря и ще постна снимки.Аз съм с карбуратор Кейхен 2,поне така го дават по каталог за двигател RUМи сега съм в процес на проби . Звънях на мой приятел вчера да мери неговия дифузьор - вика 36 мм. АГУ-то му е същото като моето ,и той е с КЕЙХИН . Казва ,че е доволен от разхода - казва до Софето и обратно 8/100. За градско няма смисъл да го питам ,щото той живее в Айтос .Старата ми плочка е 32 мм. и като ми се пооцапа филтъра още на 3-4 К км. и започва на празен ход особенода клати малко оборотите и се налага често да пипам винта на изпарителя. Сега поне с тази плочка празнияход е доста стабилен ,но все още търся оптималното положение на винта на тройника в динамичен режим.По нагоре колегата ВИЛИК е пуснал снимки - диф. 35мм. при него ,като казва че е дошла от Италия така.Къде го видя този дифузьор 30 мм. ,като в този каталог плочката за КЕЙХИН - М 035 , не и дават размеритена дифузьора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vami Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Къде го видя този дифузьор 30 мм. ,като в този каталог плочката за КЕЙХИН - М 035 , не и дават размеритена дифузьора Размерите ги има на стр. 27. При увеличаване на отвора, празния ход по принцип става по настабилен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Днес си замерих моя смесител 26 мм.И при мен го има проблема с ниските обороти,все бърникам винта.Ще пробвам дрегата плочка тези дни и ще кажа какъв е ефекта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 3 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Размерите ги има на стр. 27. При увеличаване на отвора, празния ход по принцип става по настабилен.Мдаа... VamiСлед няколко часа ровене из нета ,явно не ми останаха нервички да стигна до 27 стр.Обаче на друг САЙТ същата тази плочка М 035 я дават братята не за карб , а за впръскване - демек инжекция , а за КЕЙХИН не видях нищо . Има заПИЕРБУРГ карбове - същите номера и същите картинки ,и в двата каталога /006 , 007/. Иначе при мен сега празния ход направо спи . Динамиката е мн. добра ,даже имам чувство че усещам моментакогато се отваря клапата на втора камера на карба. Преди във високите обороти също имах ускорение ,но сегае изявено по ясно . Единствено остава засечката с разхода и ако е до 0,5 л +/- всичко ще е О.К. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване