AudiB7 Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 (Редактирано) Преди 15 часа, mshbul написа: Цитиране на предходно мнение! Какво имаш предвид? Като ги сменя да продължи тракането и да излезнат и други проблеми. Редактирано 9 Февруари 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 Колега с Кю 7 скъса вериги след смяна, но ползваше Феби. Реално веригите са същите като тези от Ауди, даже щампата е същата. Въпрос на личен избор е, ако 2000лв не са проблем и ще спиш спокойно, сменяй смело с оригинални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2019 (Редактирано) обтегачите феби не стават точно гореспоменатото имах предвид. Редактирано 9 Февруари 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 9 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2019 Странното е че веригата се беше скъсала. Аз бих разчитал повече на оригинални на 400 000 км от колкото на нови Феби. Смених веригите от страх и много четене по форумите но за 400 000 км не бяха кой знае колко даже износени обтегачите. Факт е че доста хора изреваха, но според мен смяна защото тракат 1-2 секунди при старт не е наложителна. Аз ги смених заради шум на празен ход, който беше диагностициран в Порше и още няколко уважавани сервизи като много износени вериги, оказа се разбит обтегач на ремъка на горивната помпа. Бях питал в няколко форума, има клипче и в Youtube, всички бяха категорични че това са вериги. След смяна звукът остана и 2 години някакъв руснак който ми е гледал клипа в youtube ми написа съобщение да сменя обтегача. При мен обаче симптомите бяха плашещи - постоянно тракане при падане на оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2019 Този обтегач е ролката, която се натяга с шестограм ли? Че има различни варианти там и не знам на БМК как е. Твоите вериги са били на 400х ли? И си сигурен, че някой не ги е сменял преди теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 Щампата на обтегачите беше 2004та, със сигурност и веригите са били от тогава. Окачването също го смених наскоро, пак оригинално, чак почвам да се чудя в Порше дали не са объркали пробега нещо. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 Моите са на малко повече км. И още не са сменяни, изтракват за секинда при топъл мотор. При първи старт рядко. Преди мен колата е карана само извънградско и маслото е сменяно с оем-ски на 10хил км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 (Редактирано) А реално какъв е шанса да се скъса веригата ако не се кара на бургия ? И нормално ли е вече колата да е на 320 000км и да не са сменяни никога , нито да има признаци . Двигателя ми е 2.7 типтроник, а не 3.0 ако има някакво значение . Редактирано 10 Февруари 2019 от beast1122 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 @zafirovp може ли да пуснеш линк от клипчето с тракащата помпа моля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 (Редактирано) 24 minutes ago, beast1122 said: А реално какъв е шанса да се скъса веригата ако не се кара на бургия ? И нормално ли е вече колата да е на 320 000км и да не са сменяни никога , нито да има признаци . Двигателя ми е 2.7 типтроник, а не 3.0 ако има някакво значение . Може и никога да не се скъса, но това не означава че като се износи и разтегне няма да ти направи беля. Редактирано 10 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 След като форсирам и оборотите започнат да падат изтраква. Както казах се оказа от ремъка на горивната помпа. Колата е гледана от много хора, в това число и в Порше, всички казаваха вериги. Никой не може да каже какъв е шанса да се скъса, само знам че 90% от хората в България ги карат тия коли, а не като нас да се чудят какво да сменят и проблеми нямат. Примери за коли на по 400 000 км + със оригинални вериги много. Хубаво е да се сменят превантивно даже и без да тракат, но ако 2000 лв са проблем не е наложително според мен. В крайна сметка един двигател е 3000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 И при мен има такова изтракване. Но само в гаража го чувам, защото се отразява в стените. Ремък и ролка на помпата съм сменил. При теб от сами ремък или от ролката беше. по-скоро е от ролката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Понякога като съм я вкарал много загряла в гаража и я паля примерно след няколко часа , прави така в момента на палене .. аз мисля , че е верига иначе може и една седмица да не я паля и не трака така .. чувам само повдигачите в първия момент. .. ролките и ремъците са оригиналните ще трябва да ги сменям и тях . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roboticaudi Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Здравейте, Имам следния проблем: Колата е audi a4 b7 3.0 quatro 204 h.p. При студен двигател се чува изтракване на веригата за 1-2 секунди. Смених маслото с надеждата, че ще има някакъв ефект, но такъв нямаше. За решение на проблема, смятам да пробвам със смяна на горните обтегачи на веригите първоначално. Изчетох цялата тема и разбрах,че тази манипулация може да се извърши без сваляне на двигателя. Някой случайно да знае дали са актуални контактите на хората занимаващи се с такъв вид интервенция в района на София, споменати по назад в нишата (става въпрос за Влади) и ако да г/д колко струва услугата? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Влади е човека, в студентски град се намира, мога на лично да ти пратя телефон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlin87 Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Здравейте колеги да ви попитам за надежден сервиз във гр. Варна за смяна на вериги и обтегачи за модел ауди а6 3.0 tdi 4f 2005 год. и да имат нормални цени за труд ,че в един сервиз ми искаха на пръв поглед 2000лв.Дали някой знае цени на комплекта ,в интернет има комплекти до 1000лв ,но дали си заслужават на febi и swag. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Само оригинални, особено обтегачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Аз карам със SWAG вече 5к км и няма ядове. Нито един път не съм чул да притракват дори и на топло. Свали разхода и мотора стана много тих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlin87 Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 преди 18 минути, kpematop написа: Аз карам със SWAG вече 5к км и няма ядове. Нито един път не съм чул да притракват дори и на топло. Свали разхода и мотора стана преди 18 минути, kpematop написа: Аз карам със SWAG вече 5к км и няма ядове. Нито един път не съм чул да притракват дори и на топло. Свали разхода и мотора стана много тих. А каква цена беше комплекта ,при мен има тракане лека когато е студена за секунда ,а най се чува след като загрее и я изгъся и след около 5 ,10 минути я запаля тогава итраква пак за малко ,може би са горните обтегачи. преди 50 минути, mshbul написа: Само оригинални, особено обтегачите. Just now, Svetlin87 написа: А някакъв сайт да знаете да проверя за цени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Моя комплект е с две вериги и е 600лв, защото съм с новия мотор, за стария мотор са 720лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlin87 Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 (Редактирано) Това е цена за обтегачите само нали ,в повечето случай те заминават само,а къде ви ги сменяха ,някой сервиз във Варна знаете ли където ще направят добре ремонта Редактирано 18 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Комплект, попитай @zhelyazA6 да ти препоръча някой за Варна, ако не в Бургас или София ще намериш някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlin87 Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 (Редактирано) Благодаря .Тук във форума се пише така @zhelyazA6 ще го потърся и в Бургас ме устройва ,бяха ми казали само оригинални части ,защото тези който не са след 20хил. км разтягали пак верига ,но явно ти си доволен от тези части,а при теб вади ли се мотора пак. Редактирано 18 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Каквито и вериги да сложиш след 100к след като направи 300-350к км пробег мотора, ще ги чуваш пак, защото маслената помпа и лагерите се износват и докато качи масло, пак ще притракват. На Мултитроника 2.7тди и джипките на ВАГ 3.0тди са направили да се изфорсирва мотора до 1350 оборота и там така чука и нафтовата помпа, че не можеш да различиш дали са вериги или нещо друго Много хитър ход от страна на Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlin87 Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Just now, kpematop написа: Каквито и вериги да сложиш след 100к след като направи 300-350к км пробег мотора, ще ги чуваш пак, защото маслената помпа и лагерите се износват и докато качи масло, пак ще притракват. На Мултитроника 2.7тди и джипките на ВАГ 3.0тди са направили да се изфорсирва мотора до 1350 оборота и там така чука и нафтовата помпа, че не можеш да различиш дали са вериги или нещо друго Много хитър ход от страна на Ауди. Даа разбирам ,аз тези километри трудно ще ги навъртя с мойто каране с месеци стой без да се кара .А цена за труд долу горе каква ,ви взеха на вас ,със сигурност ще излезе и друго като се свали мотора то си е нейзбежно. преди 7 минути, kpematop написа: Комплект, попитай @zhelyazA6 да ти препоръча някой за Варна, ако не в Бургас или София ще намериш някой. Благодаря .Тук във форума се пише така @zhelyazA6 ще го потърся и в Бургас ме устройва ,бяха ми казали само оригинални части ,защото тези който не са след 20хил. км разтягали пак верига ,но явно ти си доволен от тези части,а при теб вади ли се мотора пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване