kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Вади се заради колекторите, много трудно се сваля левия. Мойто турбо е GTB2260VZK и няма фланец като на BMK и CDYA. Страшна икономия правят от VAG след 2011-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlin87 Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 преди 27 минути, kpematop написа: Вади се заради колекторите, много трудно се сваля левия. Мойто турбо е GTB2260VZK и няма фланец като на BMK и CDYA. Страшна икономия правят от VAG след 2011-та. Аз искам да взема така след 2011 година а6 ,продавам мойта, но ако не я продам ще я правя .При мен разхода във Варна отива поне 12,13'и нагоре в задръстванията. преди 40 минути, kpematop написа: Каквито и вериги да сложиш след 100к след като направи 300-350к км пробег мотора, ще ги чуваш пак, защото маслената помпа и лагерите се износват и докато качи масло, пак ще притракват. На Мултитроника 2.7тди и джипките на ВАГ 3.0тди са направили да се изфорсирва мотора до 1350 оборота и там така чука и нафтовата помпа, че не можеш да различиш дали са вериги или нещо друго Много хитър ход от страна на Ауди. Даа разбирам ,аз тези километри трудно ще ги навъртя с мойто каране с месеци стой без да се кара .А цена за труд долу горе каква ,ви взеха на вас ,със сигурност ще излезе и друго като се свали мотора то си е нейзбежно. преди 51 минути, kpematop написа: Комплект, попитай @zhelyazA6 да ти препоръча някой за Варна, ако не в Бургас или София ще намериш някой. Благодаря .Тук във форума се пише така @zhelyazA6 ще го потърся и в Бургас ме устройва ,бяха ми казали само оригинални части ,защото тези който не са след 20хил. км разтягали пак верига ,но явно ти си доволен от тези части,а при теб вади ли се мотора пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Аз карам джипка и се вади мотора, но и горния картер е презалепен. На А6 4Г може и да не се вади мотора, но е много хамалогия. На А6 4Ф не се вади мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlin87 Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 (Редактирано) Знам,че може през скоростната кутия ,но има някакъв теч лек на масло който незнам дали може да е от обтегачите ,защото където е единият от горните има омасляване точно там. Редактирано 18 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Ами, ако е от горен капак на място се сваля, ако е горен картер тогава пада двигателя, маслена помпа и много други работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Аз съм 60к само с обтегачи горни, оригнилани и няма тракане по никое време и състояние на маслото, 5W30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 (Редактирано) На 4г сменят масово само обтегачи Редактирано 18 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 (Редактирано) Пак разсъждаваш неподготвен ве,от ауди казват че нема нужда от вериги, особено ако почне преди 100к Редактирано 18 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 (Редактирано) Е кво ,да тракат вериги Редактирано 18 Април 2019 от moto_fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 А още нещо размислям малко аз, може ли от нафтата, която влиза в картера при регенерациите да спомага за протичане на семерингите и на горния картер, в смисъл да разкисва силикона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 (Редактирано) Май не,щот нафтата не е толкова агресивна като бензина . Сети се кво става като налееш погрешка бензин в тракалника,всички семеринги са в тиквите. Редактирано 18 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Тогава от какво протичат моторите на 50-100к км ? И то не всеки тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 (Редактирано) Деба не съм в мотора за да ти отговоря Факте че няма зависимост, моя мина 200к и е сух на барут Редактирано 18 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Едно битди 3.0тди е протекъл отзад от семеринга на 215к км, напоява кората стабилно . Моя течеше от дясната страна на горния картер и задния семеринг, предния е сух на барут. Гледах в нета по чуждите форуми още на гаранционни коли са сменяли тия семеринги, а са от новия тип дет си връщат положението. Или е от нафтата или някой е правил компромис с доставките на силикон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 По цял ден са ми пред очите и досега една ве съм видял с подобен проблем тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Като дойде битурбото пак при мен ще ти снимам теча. Като завъртех маслото на кутията бях омазан и не можах да снимам. С този теч дойде от Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Те при @moto_fan идват преди да ударят седмата цифра на километража просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Странно, в Порше Запад постоянно презалепват картери на А6-ци и Ку7-ци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Нямам причина да си измислям.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlin87 Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Преди 9 часа, kpematop написа: При мен теча на масло е от дясно от страната на пасажерското място ,капака. Където е обтегача викат някой може да е от турбото ,но според мен хич не е от там и се стича по картера отпред ,малко масло губи щом не го засимам като го проверявам.В един сервиз викат че може да е от вторият картер ,възможно ли е това , а от ляво е сух мотора няма нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Тия текат отвсякъде, но е по малко. Ако не капе по земята хич не се занимавай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Първо виж капаците да не текът...Те се залепват лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 А кой мотори протичат - бензин, дизел или всичко наред ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Бензинов не съм виждал лейка освен 4.2 на 4Ф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Възможни причини за протичане: биодизел, грешно масло, лонг-лайф, нафта в маслото, добавки за почистване, висока температура, високи обороти(стил на каране), грешни оплътнения. Коя ще ве се падне...бем ли го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване