M Публикувано 9 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2011 баси.. днес ме върнаха 2-3 седмици назад в проекта със спирачките продали са ми ремонтното комплектче с пластинките които крепят накладките, сега ще има да си чакам пак за ново.Надявам се че след 2-седмици ще има ново замерване на времена 200-0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Баси....много известно станА туй А4 ,чак по БТВ-то го дадоха два пъти днес ,ама Бавния се беше покрил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 уууу я дай линк да видим... Аз гледах някакъв репортаж за Бояна, в който Бате Генчо нареждаше БМВ-тата..., ама пък не видях А4-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 22 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Първо впечатление - усеща се че има повече спирачна сила.. реално от 100-0 невярвам да е подобрило спирането, защото още при 60-70 и с не натиснат до долу спирачен педал почва да сработва ABS-a.. виж от 200-0 субективното ми усещане е че съм "спечелил" едни 20-30м.. още обаче са нови спирачките така че "научния експеримент" по-натам.Незнам дали се вижда добре на снимката, но джантата влиза на магия покрай спирачния апарат и то само защото има 20мм фланец. Другите ми 17-ки (от А3 8P) въобще немогат да се поставят. Като цяло или си трябват 18"-ки или както аз съм решил да пробвам още някой и друг трик, така че да освободя малко място (около 2-3мм).В какво се състоят разликите.. 1) замяна на стандартния еднобутален плаващ апарат Girling 57, с Моноблок 6 бутално BREMBO; 2) стандартните спирачни дискове 312х25мм с такива от Mercedes ML - 345х32мм; 3) накладките ми REMSA с които бях за последно с EBC Yellow Stuff.Не съм снимал стандартния спирачен апарат, но него всички си го знаете как изглежда. Така обаче изглежда апарат от Q7, след разкрасителните процедури за които помогна и dieselpowerКато място на монтаж тези апарати съвпадат точно с алуминиевия шенкел на В6 и на B5 (за S4 съм сигурен, за останалите мисля че ще станат, стига да са по принцип с алуминиеви шенкели). Единственото което трябва да се направи е да се набият втулки в ушите на апарата, защото отворите в апарата са 16мм, докъто в шенкела на А4 са 14мм. Другия вариант е да се направи резба директно в ушите на шенкела 16х1.5, но ме притеснява този вариант, тъй като шенкела е алуминиев, а на мен ми се иска тези компоненти да се стегнат много здраво. Според мен вероятността да "измъкна" резбата от алуминиевия шенкел не е малка.Затова аз предпочетох варианта с втулки на 14мм в ушите на апаратите и стягане с болт и гайка М14х1.5Тук имаме сравнение на оригиналния диск с новия.. така на картинка разликата не се усеща толкова потресаващо голяма, колкото е в действителност. Тук ще хвърля една бомба.. старите ми дискове тъкмо си бяха станали за смяна, но... това са ОРИГИНАЛНИТЕ дискове с които колата е излязла от завода! След 225 000км те са вече за смяна!Значи аз не съм от тези шофьори които ползват много често спирачката, REMSA-та (накладките) изкара при мен към 60 000км, но въпреки всичко този пробег с оригиналните дискове няма как да не ме впечатли.Това е сравнение в габаритите на накладките.. тази малката на картинката е EBC-то, което отиде при ЦЕЦО, но моята оригиналната бе със същите размеритук пак ще отбележа че разликата в размерите на живо е още по-впечатляваща.Цялата система бе завършена със спирачни маркучета със стоманена оплетка за RS4 на GOODRIDGE, и накрая със спирачна течност CASTROL SRF.. добре че не събра повече от литър, че има баси цената тази спирачна течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 23 Август 2011 Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 Браво, Ице!Изпипал си нещата! Като гледам и много им се радваш...и с право! Само трябваше да боЙдисаш апаратите червени с бял надпис или още по-добре жълти с червен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 23 Август 2011 Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 (Редактирано) Ице, нещо ми е пламнала главата от задачи, но скоро ще те навестя, за да видя на живо това "нещо" Редактирано 23 Август 2011 от brabusGTI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 23 Август 2011 Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 Ще е интересно да видим тая кола какво време може да запише на Калояново ... имаш и хубави гуми ... караш ... сега и спираш освен, че се засилваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 23 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 MaXo нищо свястно няма да запише.. мисля ти споменах преди време че според мен има коли които са "сбъркани" от завода.. не че са "сбъркани", ама просто са направени с друго предназначение.. колкото и да я правиш си остава шлеп с висок таван Видя колко тежи преди време.. сега е още по-тежка а килограмите са враг и на ускорението и на спирането и на поведението След всички модове които съм направил по нея, сега се доближава по поведение до BMW 330xd E92, но мисля че още неможе да го стигне. Ако се заиграя да модна средния диференциал сигурно ще успея да го стигна. Е хубаво ама аз променям сумахти неща по нея, а то си е напълно сток откъм окачване, спирачки, диференциали, рейки и т.н.Затова казвам че има "генетично сбъркани" модели. Сега изглежда много добре (според моя вкус), кара се приятно, може да се кара и по-динамично на магистрала и на планински път, но на писта такива шамари ще яде от някое Evo, че направо на целия форум няма да му се вярва.Все пак трябва да сме реалисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Август 2011 Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 Ще е интересно да видим тая кола какво време може да запише на Калояново ... имаш и хубави гуми ... караш ... сега и спираш освен, че се засилваш. Макцо много си забавен в опитите си да се заяждаш. Айде измисли нещо ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 24 Август 2011 Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 (Редактирано) Макцо много си забавен в опитите си да се заяждаш. Айде измисли нещо ново.А що реши, че искам да се заяждам ... интересно ми е какво ще запише ... колата не е лагава ... спира ... има и хубаво окачване по спомен ... видял съм и с какви гуми се кара... със сигурност ще е едно от най-бързите Аудита стъпвали на пистата.Искам да видя дали ще се приближи по времена до Импрези и ЕВО-та сток. Warn Status-a ли ми повишихте заради това запитване хахаха луда работа. Редактирано 24 Август 2011 от MaXo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 24 Август 2011 Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 На мен също би ми било интересно да видя как се държи колата на пистата, само че при Ицо не се качвам. Возих го 1-2 пъти съвсем леко по детелините на Бояна и ми изглежда, че е екстремист... Вика ми "Слизай, сега ще ти покажа как се взима този..." :) Очаквам и "живите" данни да видим какво е станало! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 24 Август 2011 Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 А що реши, че искам да се заяждам ... интересно ми е какво ще запише ... колата не е лагава ... спира ... има и хубаво окачване по спомен ... видял съм и с какви гуми се кара... със сигурност ще е едно от най-бързите Аудита стъпвали на пистата.Искам да видя дали ще се приближи по времена до Импрези и ЕВО-та сток. Warn Status-a ли ми повишихте заради това запитване хахаха луда работа. колко тежеше колата на Ицо?WRX STI и Еvo VII-IX са около по 1470-1500кг., но пък са по-мощни с по-добро за писта 4х4 задвижване, предполагам че разликата няма да е малка.Ауди става за Калояново и може да даде много добро време, но трябва малка "инвестиция" под формата на нов Торсен, заден ЛСД диференциал, окачване за 2000-4000лв., тампони от всякъде, стаблизиращи щанги и ще почне да дава времена на атмосферна 911ката, ама инвестициятая е доста голяма:Ето тук има 13 епизода какви модове се правят на А4 Б6 за да стане добро за писта, които не ги е гледал: Ако на Б5-ца куатро се направят същите модове с нейното леко тегло 1370кг. трябва да се получи нещо интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 24 Август 2011 Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 (Редактирано) Първо впечатление - усеща се че има повече спирачна сила.. реално от 100-0 невярвам да е подобрило спирането, защото още при 60-70 и с не натиснат до долу спирачен педал почва да сработва ABS-a.. виж от 200-0 субективното ми усещане е че съм "спечелил" едни 20-30м.. още обаче са нови спирачките така че "научния експеримент" по-натам.Незнам дали се вижда добре на снимката, но джантата влиза на магия покрай спирачния апарат и то само защото има 20мм фланец. Другите ми 17-ки (от А3 8P) въобще немогат да се поставят. Като цяло или си трябват 18"-ки или както аз съм решил да пробвам още някой и друг трик, така че да освободя малко място (около 2-3мм).В какво се състоят разликите.. 1) замяна на стандартния еднобутален плаващ апарат Girling 57, с Моноблок 6 бутално BREMBO; 2) стандартните спирачни дискове 312х25мм с такива от Mercedes ML - 345х32мм; 3) накладките ми REMSA с които бях за последно с EBC Yellow Stuff.Не съм снимал стандартния спирачен апарат, но него всички си го знаете как изглежда. Така обаче изглежда апарат от Q7, след разкрасителните процедури за които помогна и dieselpowerКато място на монтаж тези апарати съвпадат точно с алуминиевия шенкел на В6 и на B5 (за S4 съм сигурен, за останалите мисля че ще станат, стига да са по принцип с алуминиеви шенкели). Единственото което трябва да се направи е да се набият втулки в ушите на апарата, защото отворите в апарата са 16мм, докъто в шенкела на А4 са 14мм. Другия вариант е да се направи резба директно в ушите на шенкела 16х1.5, но ме притеснява този вариант, тъй като шенкела е алуминиев, а на мен ми се иска тези компоненти да се стегнат много здраво. Според мен вероятността да "измъкна" резбата от алуминиевия шенкел не е малка.Затова аз предпочетох варианта с втулки на 14мм в ушите на апаратите и стягане с болт и гайка М14х1.5Тук имаме сравнение на оригиналния диск с новия.. така на картинка разликата не се усеща толкова потресаващо голяма, колкото е в действителност. Тук ще хвърля една бомба.. старите ми дискове тъкмо си бяха станали за смяна, но... това са ОРИГИНАЛНИТЕ дискове с които колата е излязла от завода! След 225 000км те са вече за смяна!Значи аз не съм от тези шофьори които ползват много често спирачката, REMSA-та (накладките) изкара при мен към 60 000км, но въпреки всичко този пробег с оригиналните дискове няма как да не ме впечатли.Това е сравнение в габаритите на накладките.. тази малката на картинката е EBC-то, което отиде при ЦЕЦО, но моята оригиналната бе със същите размеритук пак ще отбележа че разликата в размерите на живо е още по-впечатляваща.Цялата система бе завършена със спирачни маркучета със стоманена оплетка за RS4 на GOODRIDGE, и накрая със спирачна течност CASTROL SRF.. добре че не събра повече от литър, че има баси цената тази спирачна течност.Браво колега супер информация даде за тези които искат да да слагат на б5 б6 силни спирачки! Аз лично се зарових от полувин година в сверата на спирачките, най-хубавото което е станало при тебе е че няма нужда от адаптори за апаратите, апарата трябва да идва идеално по диска като е стегнат за шенкеланито по-наляво нито по надясно нито да се губи успоредност, сам се занимавах да направя адаптори на мойте 4 бутални от порше, там захвата е перпендикулярен на масово разпространените апарати, като изработка на адаптора не е толкова труден има как и къде да се постави апарата като хората, но самата му центровка е кофти, малко да не се получи и може да криви дискове през месец при по-силни спирания. Хубавото е че помпата при тебе е силна, при по старите коли се налага по силна помпа или серво. Редактирано 24 Август 2011 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 26 Август 2011 Доклад Share Публикувано 26 Август 2011 ....След всички модове които съм направил по нея, сега се доближава по поведение до BMW 330xd E92, но мисля че още неможе да го стигне. Ако се заиграя да модна средния диференциал сигурно ще успея да го стигна. Е хубаво ама аз променям сумахти неща по нея, а то си е напълно сток откъм окачване, спирачки, диференциали, рейки и т.н.Затова казвам че има "генетично сбъркани" модели...Ице, не си прав. Колата ти е страхотна, не че не го знаеш Не си прав да сравняваш с купето. Да, наистина то се е "родило" за друго.Но намери да покараш едно 330 xd комби и тогава прави сравненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Дай статистиката с Порше спирачките бе,момче...мани тия оригинални спирачки,колкото CD...Аз не съм мерил спирачен път ,ама от 100-200 Аудито ми правеше за 7сек такааа.. значи свалихме малко инфо и с новите спирачки..разликата я има, но не е колкото я очаквах.. някак си исках повече.. още незнам къде точно е проблема, но ще опитаме да го намерим и отстраним.За какво става въпрос - спиране от 202-100км/ч 3.14сек и около 136м, 202-80 съответно 3.76сек и 151м или съответно 14 и 19м по-малко отколкото със старите спирачки. Погледнато така ми се види че е слабо постижение, вярно е че има и друга гледна точка.. сега при спирането 202-0 го правя за 177м, което сравнено със 170-те метра за 202-80 преди си означава че където съм спрял в покой сега, преди това съм минавал с около 65-70км/ч. Така нещата изглеждат доста по-смислени.. ако на 177м има стена в единя случай може да си изкривиш номера, а със старите спирачки пак ще си изкривиш номера, ама задния Въпреки всичко сме далеч от суперкарите, които спират от 300-0 за 7сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 14 и 19м разлика са си реално 4-5 коли разлика, което според мен не е никак малко...заслужава си отвсякъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Нали не караше с 200 бе, калпазан! А на мен ми се караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Абе тия накладки на ЕБЦ, как са наредени по качество ли как да кажа и аз не знам!Най хубавите са жълтите или червените?Освен тва, както съм сега със заводския диск от 540, дали ше има разлика с един Yellow Stuff да речем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 9 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 blackgreenredyellowblue Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 От слабо към силно си ги степенувал, нали Ице?А файда само от накладки ако сложа ше има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 От слабо към силно си ги степенувал, нали Ице?А файда само от накладки ако сложа ше има ли?Ами и двамата в момента с Ицо сме с Жълтата серия.Аз останах със старите дискове на Цимерман Спорт,доволен съм от работата и спирането с Жълтите.Мисля,че може да пробваш само с накладки,винаги после може и дискове да туриш.Все пак твоят кош фабрично би трябвало да е с яки /хубави/дискове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Цецо, M кажете дали имате разлика в карането граЦко с незагрети жълти и загрети жълти ? Колко се налага да ги загреете преди да почнат да спират добре?Аз съм със зелени и цимерман дупчени вентилирани. Хем са меки и за грацко + съботно-неделни разпичания из завоите но усещам че спират зле първите 3-4 пъти.Ама наистина зле спрямо стандартните накладки. В смисъл твърд педал, не трака абс-а и спират по бавноВече като ги понатисна 3-4 пъти и на 5-тия светофар са като ръчна спирачка, пипваш и коват.Подозирам че колкото по 'агресивни' са от зелено нагоре - червени, жълти, сини този ефект на студено ще е още по доловим.Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Ами,колата спира доволно добре за моя стил на каране.Не съм пробвал,по-скоро,обръщал внимание какво става като са студени и след това,сигурно не мога да ги загрея достатъчноГрадско почти не се кара,ако не броим слизането от Св.Влас до Слънюев бряг всяка сутрин и после обратно вечер.То няма вече и никакъв трафик тук.Моите дискове също са надупчени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 18 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 Такааа.. преди около 2 месеца, решавам да се обадя в някаква автоморга, да ги питам дали ще ми дадът задни спирачни апарати от по-новичка В7 3.0TDI.. след като ми обявиха 400лв цена за апарати + супорти, затворих телефона и се изнервих.. действах импулсивно и си поръчах чисто нови апарати и супорти малко над тази цена Може и да е по-скъпо, ама за никъде не бързах, а и така ще си знам че са си чисто нови, няма да има ядове със заяждаща ръчна и т.н.След няколко седмици бях събрал тази купчинка...Хубаво ама се сетих че с тъпата си глава съм забравил, че по-големите дискове ще искат и по-голями щитове зад тях, та си почаках още седмица и за два нови щитаКъм тях добавихме и едно шише SRF и зачаках да се намери свободно време за мен и за едно приятелче с повдигач.. и така след снощи вече съм с нови по-големи спирачки.Разликата в диаметъра на диска е доста прилична - 288мм новите, към 255мм старите. Разликата в диаметъра на буталата на спирчаните апарати е 3мм (38мм за старите, към 41мм за новите).Резултат към момента не мога да кажа какъв има, че още има да улягат, а и в момента немога да я засиля като хората (приплъзва съединителя, също е и доста хлъзгаво все още), но по-натам ще проверим как е. Чисто естетически резултат има.. предишните дискове много се губеха в 17-ките, и тези не ги изпълват, но са доста по-добре.Както знаете, като си направи човек спирачките е готов и за още нещо В момента в който съединителя реши че неможе повече и реши да се пенсионира, мисля да го извадя, ама не като сваля скоростите, а мотора Затова се сдобих с тези нещицаКъм тях си имам и 4 биелки, 4 инжектора 550сс и един Aquamist HFS-2. След като им намеря място някъде вътре из мотора, мисля да пробвам хибридчето може ли да духне на 1.6-1.7бара, че да не избяга Шпека много напред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 18 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 Тия бутала+биелки за какъв обем са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts