Jump to content

Едно малко по-различно А4


Recommended Posts

Сега остава само един подлакътник да сковеш и е 6 положението + стойката за телефона.

Така направо се изтормозих, едно че колата не ще да откине, но и неможе да си круизваш спокойно. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 164
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тая красавица я видях през първите два часа, откакто бях станала собственичка на моя Атро и още не бях много на себе си :dance: Помня че я гледах като извънземен кораб, толкова страхотна ми се видя тогава- а сега като се запознахме и с историята на подобренията и, още по зверска се оказа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички ви!

Стараем се да се грижим добре за нея :dance:

Шуши, тя и твоята си е много хубаво мъниче.. с желание и търпение се постига доста ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола олицетворява мнението ми че най-хубавия тунинг се прави със сток части :hilezh::gruebel:

Така е, ама основно за немските автомобили, ако караш хонда няма нищо какво да направиш :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

от известно време насам (някой я видяха на Междени) си имаме и фронтален кулер.

Понеже се чудих много дали да се доверя на братския китайски народ и да си взема някое китайче и струва ли си да се дадът хиляди левове за ER Sport или нещо такова.. та накрая се спрях нито на едното, нито на другото :)

Оказа се че оригиналния кулер на B8-ците, не е толкова лош и струва адски малко. Така се сдобих с чисто нов кулер за В8 (1.8/2.0TFSI/TDI) производство на HELLA в чехия. Е оказа се че беше малко по-голям отколкото си го представях, ама нищо ;)

Е оказа се че не е нищо - за да влезе при В6-цата и да се запазят халогените и решетките се наложи да се направят нови казанчета за кулера. Като цяло всичко се получи, но дори и така е една идея по-голям от това което ми влиза в бронята, но се преживява де

от снощи А4-ката се сдоби и с още една "екстра".

Това си е реплика на B&M, уж е като за В6, ама не беше точно директна замяна.. поиграх си доста, колегата dieselpower също се позаигра с флекса малко но стана де ;)

Ползвах средната позиция на шифтъра и хода си е видимо скъсен, но май трябваше да го оставя на най-долната (най-късата) позиция.

Доста по-стегнато го усещам лоста и скоростите влизат доста точно. Това което не ми хареса е че топката на скоростния лост застава доста ниско.. заводската и позиция на мен си ми харесваше.. но като цяло съм доволен от upgrade-а ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тея пластмасови казанчета до колко бара държат ? Щото на б8 турбинките едва ли са над 1-ца. Или тия са къстъм ?

И няма ядове недей да качваш снимки щом е строго секретно.;):hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе шпеки.. не е секретно, ама просто като се хвана да правя нещо и като се омажа и забравям за снимането ;)

от инсталацията на кулера една вечерна снимка намерих :)

Sofiya-20110608-00042.jpg

Това е още във фазата на нагаждането, но можеш да добиеш представа за размера ;)

иначе незнам доколко може да изкарат пластмасовите казанчета, но щом нямах проблем с тази на оригиналния кулер, реших че и на този няма да има проблем. btw.. оказа се че изработката им е доста добра и е помислено. Имаше си укрепващ елемнт в казанчетата, който да им пречи да заемат друга форма под налягане. Мисля си че до около 2 бара може би нямаше да има никакви проблеми с тях. Както и да е.. не ми идваха на формата на бронята и затова ги сменихме с алуминиеви.

Ето малко снимки на други колеги от събора, да видиш колко се вижда от него като е покрито всичко вече. Като цяло малко си личи че има нещо :)

dsc5949f.jpg

023879006-big.jpg

023857806-big.jpg

Снимки за положението на топката, след инсталиране на short shifter-а нямам още, но по-натам ще сложа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eibach pro-kit + KONI FSD

Като сложа и спирачките, да изкарам и предната следа още 10мм навън съвсем ще и дойде стойката :(

иначе просто добри фотогради са я снимали, че да извади такава стойка :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично мнение е ,че така трябва да се прави една кола.Сток части от разни S/RS модели,качествени чаркове и незабележимост+ един як интериор,а не некви тръби ,вибрации от към мотора,смрад на масло/бензин и пушек в купето :hilezh:

+ quattro :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ице що скромничиш бе, пусни тука малко инфо да видят хората какво може тва умрело К04. :)

ПП. Другият път и клип, за да се види как се държи по завоите едностайния. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице що скромничиш бе, пусни тука малко инфо да видят хората какво може тва умрело К04. :)

ПП. Другият път и клип, за да се види как се държи по завоите едностайния. :)

Aз ще пусна снимка как се опитва да откъсне дръжката на вратата,докато карах до Варна :)

Много е палав тоз вагон-ресторант :lol:

Колата изкарА баси конете с тия 34 градуса в халето :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да изкара да изкара колко да изкара.. нали Шпека беше пуснал колко може да изкара.. 150коня на колела, 200 на мотор :bia:

Sofiya-20110718-00103.jpg

Sofiya-20110718-00106.jpg

Сега малко пояснения.

Червеничките са от миналата седмица при около 35 градуса външна температура във Вн, но този път колата беше с EKO100 и фронтален кулер.

По-ниските и резултати са от Декември месец, когато в халето беше 8-10градуса, ама пък тогава колата си беше със стоковия кулер и с shell V-power.

Най-добрия рън беше 159kw, но за съжаление не го повтори, демек ще кажем че е било случайно, но пък сега няма да оплакваме 5kW де :)

Зимата очаквам да върви още малко по-добре, защото в момента дори и с фронталния кулер при 35 градуса външна, в интейка температурите отиват около 65 градуса при цялата газ през 2-3 предавки.

за сравнение на спула на К04 и на заводската К03 намерих и диното на колата, когато беше "девствена". Вижда се че прави пик от 0.7бара на 2400 оборота, ако погледнете по-горните картинки ще видите, че и сега прави 0.7бара (170kPa) приблизително при същите обороти.

CA1777BHboost.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам какво,как и кога го прави,но както ти казах и онзи ден......

Колата върви униикално балансирано и мазно.

Мога да я разтривам до Варна и обратно по два пъти на ден :bia:

Поведение,управление и разгръщане на повера са просто :)

Е,

малко средния разход се дигнА,ама карай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да изкара да изкара колко да изкара.. нали Шпека беше пуснал колко може да изкара.. 150коня на колела, 200 на мотор :bia:

190 кс говорихме като имаме предвид оптимистичноста на диното на келеша е точно толкова. При толкова модове и хибридна к04 съвсем нормален резултат.

защото в момента дори и с фронталния кулер при 35 градуса външна, в интейка температурите отиват около 65 градуса при цялата газ през 2-3 предавки.

По голем кулер ти требе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...