jimi Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Сега остава само един подлакътник да сковеш и е 6 положението + стойката за телефона.Така направо се изтормозих, едно че колата не ще да откине, но и неможе да си круизваш спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 25 Май 2011 Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Тая красавица я видях през първите два часа, откакто бях станала собственичка на моя Атро и още не бях много на себе си Помня че я гледах като извънземен кораб, толкова страхотна ми се видя тогава- а сега като се запознахме и с историята на подобренията и, още по зверска се оказа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Благодаря на всички ви!Стараем се да се грижим добре за нея Шуши, тя и твоята си е много хубаво мъниче.. с желание и търпение се постига доста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace_martu Публикувано 25 Май 2011 Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Що си мисля, че беше с някакво модерно окачване тая кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 27 Май 2011 Доклад Share Публикувано 27 Май 2011 (Редактирано) Тази кола олицетворява мнението ми че най-хубавия тунинг се прави със сток части Редактирано 27 Май 2011 от MK4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Тази кола олицетворява мнението ми че най-хубавия тунинг се прави със сток части Така е, ама основно за немските автомобили, ако караш хонда няма нищо какво да направиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 2 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2011 от известно време насам (някой я видяха на Междени) си имаме и фронтален кулер.Понеже се чудих много дали да се доверя на братския китайски народ и да си взема някое китайче и струва ли си да се дадът хиляди левове за ER Sport или нещо такова.. та накрая се спрях нито на едното, нито на другото Оказа се че оригиналния кулер на B8-ците, не е толкова лош и струва адски малко. Така се сдобих с чисто нов кулер за В8 (1.8/2.0TFSI/TDI) производство на HELLA в чехия. Е оказа се че беше малко по-голям отколкото си го представях, ама нищо Е оказа се че не е нищо - за да влезе при В6-цата и да се запазят халогените и решетките се наложи да се направят нови казанчета за кулера. Като цяло всичко се получи, но дори и така е една идея по-голям от това което ми влиза в бронята, но се преживява деот снощи А4-ката се сдоби и с още една "екстра".Това си е реплика на B&M, уж е като за В6, ама не беше точно директна замяна.. поиграх си доста, колегата dieselpower също се позаигра с флекса малко но стана де Ползвах средната позиция на шифтъра и хода си е видимо скъсен, но май трябваше да го оставя на най-долната (най-късата) позиция.Доста по-стегнато го усещам лоста и скоростите влизат доста точно. Това което не ми хареса е че топката на скоростния лост застава доста ниско.. заводската и позиция на мен си ми харесваше.. но като цяло съм доволен от upgrade-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 2 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2011 Аз пък чух ,че някакви специални накладки си поръчал,едни такива жълти,лоши и специални.Нещо за тях??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2011 А тея пластмасови казанчета до колко бара държат ? Щото на б8 турбинките едва ли са над 1-ца. Или тия са къстъм ?И няма ядове недей да качваш снимки щом е строго секретно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 3 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2011 не бе шпеки.. не е секретно, ама просто като се хвана да правя нещо и като се омажа и забравям за снимането от инсталацията на кулера една вечерна снимка намерих Това е още във фазата на нагаждането, но можеш да добиеш представа за размера иначе незнам доколко може да изкарат пластмасовите казанчета, но щом нямах проблем с тази на оригиналния кулер, реших че и на този няма да има проблем. btw.. оказа се че изработката им е доста добра и е помислено. Имаше си укрепващ елемнт в казанчетата, който да им пречи да заемат друга форма под налягане. Мисля си че до около 2 бара може би нямаше да има никакви проблеми с тях. Както и да е.. не ми идваха на формата на бронята и затова ги сменихме с алуминиеви.Ето малко снимки на други колеги от събора, да видиш колко се вижда от него като е покрито всичко вече. Като цяло малко си личи че има нещо Снимки за положението на топката, след инсталиране на short shifter-а нямам още, но по-натам ще сложа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Тук трябва някой да се появи и да каже: Станало е като оригинално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Станало е като оригинално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Най-красивото и обгрижвано А4 ,което съм виждал! Па и понавървявало на сичкото отгоре.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 С какво окачване си?На последните снимки има много добра стойка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 6 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 eibach pro-kit + KONI FSDКато сложа и спирачките, да изкарам и предната следа още 10мм навън съвсем ще и дойде стойката иначе просто добри фотогради са я снимали, че да извади такава стойка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Не се праи, Ице, колата е веднъж и сам си го знаеш! Пу,пу, да не и е уроки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trent Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Просто нямам думи! Перфектна е, евала за ентузиазма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Моето лично мнение е ,че така трябва да се прави една кола.Сток части от разни S/RS модели,качествени чаркове и незабележимост+ един як интериор,а не некви тръби ,вибрации от към мотора,смрад на масло/бензин и пушек в купето + quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Еваллата Ице!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 Ице що скромничиш бе, пусни тука малко инфо да видят хората какво може тва умрело К04. ПП. Другият път и клип, за да се види как се държи по завоите едностайния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 стиа бе, глей къв си гаден, що издаваш тайната на К04-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 Ице що скромничиш бе, пусни тука малко инфо да видят хората какво може тва умрело К04. ПП. Другият път и клип, за да се види как се държи по завоите едностайния. Aз ще пусна снимка как се опитва да откъсне дръжката на вратата,докато карах до Варна Много е палав тоз вагон-ресторант Колата изкарА баси конете с тия 34 градуса в халето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 18 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 е да изкара да изкара колко да изкара.. нали Шпека беше пуснал колко може да изкара.. 150коня на колела, 200 на мотор Сега малко пояснения.Червеничките са от миналата седмица при около 35 градуса външна температура във Вн, но този път колата беше с EKO100 и фронтален кулер.По-ниските и резултати са от Декември месец, когато в халето беше 8-10градуса, ама пък тогава колата си беше със стоковия кулер и с shell V-power.Най-добрия рън беше 159kw, но за съжаление не го повтори, демек ще кажем че е било случайно, но пък сега няма да оплакваме 5kW де Зимата очаквам да върви още малко по-добре, защото в момента дори и с фронталния кулер при 35 градуса външна, в интейка температурите отиват около 65 градуса при цялата газ през 2-3 предавки.за сравнение на спула на К04 и на заводската К03 намерих и диното на колата, когато беше "девствена". Вижда се че прави пик от 0.7бара на 2400 оборота, ако погледнете по-горните картинки ще видите, че и сега прави 0.7бара (170kPa) приблизително при същите обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 Абе не знам какво,как и кога го прави,но както ти казах и онзи ден......Колата върви униикално балансирано и мазно.Мога да я разтривам до Варна и обратно по два пъти на ден Поведение,управление и разгръщане на повера са просто Е,малко средния разход се дигнА,ама карай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 е да изкара да изкара колко да изкара.. нали Шпека беше пуснал колко може да изкара.. 150коня на колела, 200 на мотор 190 кс говорихме като имаме предвид оптимистичноста на диното на келеша е точно толкова. При толкова модове и хибридна к04 съвсем нормален резултат. защото в момента дори и с фронталния кулер при 35 градуса външна, в интейка температурите отиват около 65 градуса при цялата газ през 2-3 предавки.По голем кулер ти требе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts