Jump to content

А6С6 2.4 предно ръчка или 3.2 FSI 4х4 автомат


mad.max

Recommended Posts

Един познат ми каза, че на неговата С4 Б7 4.2 сложили риза ... Възможно ли е?

Колко пари е блока за 3.2 и 4.2?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Аз лично бих ти препоръчал 3.2 FSI, aко го намериш с ръчни и QUATTRo -задължително - за да е истинско ауди! Взимай и не му мисли. Лесно се подържа стига да не вземеш някой гробник и да си дадеш парите за ремонти! Двигателя е с вериги - доколкото знам две долни и две горни ( тук може и да те излъжа, но така четох някъде тук из форума) на 160 хил.км се сменяла ролка на веригата, която оригинална в Ауди е 120 евро с труда!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте! Тъй като съм се насочил към Ауди А6 3.2 ФСИ, но съм и млад шофьор , които няма предишен опит с коли от този клас , бих искал съвети от хора играли с тази кола. Искам да разбера горе долу като данък колко плащате , колко автокаско , за обслужване на нормалните неща( ремъци , тампони и т.н.) . Също как стои въпроса с газивикацията тъй като гледах , че има някакъв проблем . Как се държи на пътя , най-срещани проблеми в колата . Но моля Ви обосновавай отговорите си , за да имам нещо предвид , не от сорта ( " този модел не е добър , насочи се към друг " ) Благодаря Ви предварително !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали някой ще ти даде ей така на куп цялата информация, при положение че дори не си отворил търсачката. Примерно данъка се проверява за секунди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Тъй като съм се насочил към Ауди А6 3.2 ФСИ, но съм и млад шофьор , които няма предишен опит с коли от този клас , бих искал съвети от хора играли с тази кола. Искам да разбера горе долу като данък колко плащате , колко автокаско , за обслужване на нормалните неща( ремъци , тампони и т.н.) . Също как стои въпроса с газивикацията тъй като гледах , че има някакъв проблем . Как се държи на пътя , най-срещани проблеми в колата . Но моля Ви обосновавай отговорите си , за да имам нещо предвид , не от сорта ( " този модел не е добър , насочи се към друг " ) Благодаря Ви предварително !!

Данъка е 400 лв в София, автокаското около 1000 лв, мотора е с вериги, тия ремъци отпред са жълти стотинки.

3000 лв е газова на Ланди Ренцо като 10-15 % харчи бензин, 2000 лева е по-смотана марка.

Няма фабрични проблеми, всичко зависи от поддръжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FSI до колкото съм запознат били много трудни за газифициране и ако се успеело после постоянно имало някакви ядове,данъка е 400лв за софия както каза колегата,каското е относително,моето е 880лв към лев инс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по ваше виждане , колко пари вървят сносните коли . Не някоя раздробена . Да знам и там как да се приготвя , защото аз за газивикажия съм на кантар с тези горива в момента ... Около 15 16 хиляди биха ли ми стигнали за кола ,данък и автокаско или да приготвя повече ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, но преди близо 2 години като мислех да си взимам 3.2 имаше грубо 3-5 екземпляра да се продават, а сега са 3 страници с цени от 10000 до 17000 (фейслифта скача почти двойно). Доста странно. Като гледам масовите се въртят 13-15. Просто трябва много внимателно да ги изследваш. И такава от 10 и такава от 17 могат да крият проблем който да те разори :). Аз взех за 17 и рециклирах едно турбо... Следващата взех за 12 и рециклирах компресора на въздушното... Разликата беше че при тази от 17 разчитах да е стегнат автомобил, заради цената, а при тази от 12 имах достатъчния опит (кураж) да преценя и рискувам (е и тоталка зад гърба си за части :) за всеки случай :D)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма фейслифт с 3.2, там сменят мотора с 3.0тфси.

За цената зависи какво търсиш, там има от предно на ръчка до куатро и автомат. Но по важното е да разбереш къде е поддържано и с какви части. Модела въпреки, че е стар не е евтин за поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни си нова тема в правилния раздел - „Как и какво Ауди да си купя”.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми пичуе,аз моаЯта 4f 2,4 BDW двигател ,след като ми се разтропаха веригите , трябваше да ги сменим, барабар с обтегачи....Катто свалихме двигателя, сменихме и съединителя...Излезна ми с оригинални части на VAG 6000 лева ремонта....Парите са доста, не ме бутнаха. В случая по-неприятнот беше, че 2 месеца бях без кола...

Горепосочената цена е съвкупната такава на резервни части и труд..като смени и пистов ремък и ролки и още бая неща...

Няма фейслифт с 3.2, там сменят мотора с 3.0тфси.

За цената зависи какво търсиш, там има от предно на ръчка до куатро и автомат. Но по важното е да разбереш къде е поддържано и с какви части. Модела въпреки, че е стар не е евтин за поддръжка.

Това е безспорно..Моделът не е евтин за поддръжка...Преди да оправя моята, много се замислях, дали да нне я прода, за колкото пари хвана и да купя БМВ Е60 520I или 525i, с ръчни скорости. Такава обаче не намерих в дупнишките автокъщи...В крайна сметка реших да правя моята , като само експлоатацията във вреемето ще покаже дали си е струвало...Като цяло двигателите на АУДИ , монтирани на А6 С6 са по зле от БМВ....

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Тъй като съм се насочил към Ауди А6 3.2 ФСИ, но съм и млад шофьор , които няма предишен опит с коли от този клас , бих искал съвети от хора играли с тази кола. Искам да разбера горе долу като данък колко плащате , колко автокаско , за обслужване на нормалните неща( ремъци , тампони и т.н.) . Също как стои въпроса с газивикацията тъй като гледах , че има някакъв проблем . Как се държи на пътя , най-срещани проблеми в колата . Но моля Ви обосновавай отговорите си , за да имам нещо предвид , не от сорта ( " този модел не е добър , насочи се към друг " ) Благодаря Ви предварително !!

Колега, аз карам А4 с тоя мотор в САЩ. Трябва да имаш предвид, че градският разход е сериозен, грубо казано колата гори на час независимо как се движиш. Извънградско 130 км/ч ми дава под 8/100, което е добре но в града си лапа 18+ дори и без много задръствания. Иначе е с верига, което е добре. Бях чел в тукашния Ауди форум, че се получават някакви въглеродни отлагания във всмукателния колектор. Частите са скъпи. В книгата на колата пише, че маслото на типтроника не се сменява. ДВГ го карам с 0w40 Mobil 1. Около 7 литра събира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4.2 V8 в Щатско продават афтърмаркет ремонтен комплект (вериги/водачи/обтегачи): https://jhmotorsports.com/shop/catalog/jhm-timing-chain-service-kit-jhm-oem-for-b6-b7-s4-full-plus-p-2311.html. Гледам, че в Audi World ги предпочитат пред OEM частите. Не знам дали са 1:1 с 4.2 335кс обаче (S4 B6/B7 са 344кс и са с различен мотор).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя защо не съм чел/чувал за нито един дизелов мотор с проблем с веригите при положение, че на V6 и V8 моторите chain drive механизмът е почти един и същ, а само V6/V8 бензините страдат от такива проблеми.  :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...