kpematop Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 Един познат ми каза, че на неговата С4 Б7 4.2 сложили риза ... Възможно ли е?Колко пари е блока за 3.2 и 4.2? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 Ако са сложили ризи би трябвало да са сменили и буталата с друг вид .... иначе няма да изкара много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 Толкова е тънка стената, че не става за ризи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 29 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 (Редактирано) http://www.car24.bg/...76&avto=Audi_A6 чудя се за това животно,някой да има впечатления? Редактирано 9 Февруари 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 29 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 За тези пари има 3.0 дизел значително по-млади! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo01 Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Аз лично бих ти препоръчал 3.2 FSI, aко го намериш с ръчни и QUATTRo -задължително - за да е истинско ауди! Взимай и не му мисли. Лесно се подържа стига да не вземеш някой гробник и да си дадеш парите за ремонти! Двигателя е с вериги - доколкото знам две долни и две горни ( тук може и да те излъжа, но така четох някъде тук из форума) на 160 хил.км се сменяла ролка на веригата, която оригинална в Ауди е 120 евро с труда!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malchogan Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Здравейте! Тъй като съм се насочил към Ауди А6 3.2 ФСИ, но съм и млад шофьор , които няма предишен опит с коли от този клас , бих искал съвети от хора играли с тази кола. Искам да разбера горе долу като данък колко плащате , колко автокаско , за обслужване на нормалните неща( ремъци , тампони и т.н.) . Също как стои въпроса с газивикацията тъй като гледах , че има някакъв проблем . Как се държи на пътя , най-срещани проблеми в колата . Но моля Ви обосновавай отговорите си , за да имам нещо предвид , не от сорта ( " този модел не е добър , насочи се към друг " ) Благодаря Ви предварително !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Незнам дали някой ще ти даде ей така на куп цялата информация, при положение че дори не си отворил търсачката. Примерно данъка се проверява за секунди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malchogan Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Данъка го проверих , към 500 600 лева , каското горе долу към 1000 , но не съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shmetko Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Здравейте! Тъй като съм се насочил към Ауди А6 3.2 ФСИ, но съм и млад шофьор , които няма предишен опит с коли от този клас , бих искал съвети от хора играли с тази кола. Искам да разбера горе долу като данък колко плащате , колко автокаско , за обслужване на нормалните неща( ремъци , тампони и т.н.) . Също как стои въпроса с газивикацията тъй като гледах , че има някакъв проблем . Как се държи на пътя , най-срещани проблеми в колата . Но моля Ви обосновавай отговорите си , за да имам нещо предвид , не от сорта ( " този модел не е добър , насочи се към друг " ) Благодаря Ви предварително !!Данъка е 400 лв в София, автокаското около 1000 лв, мотора е с вериги, тия ремъци отпред са жълти стотинки.3000 лв е газова на Ланди Ренцо като 10-15 % харчи бензин, 2000 лева е по-смотана марка.Няма фабрични проблеми, всичко зависи от поддръжката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 FSI до колкото съм запознат били много трудни за газифициране и ако се успеело после постоянно имало някакви ядове,данъка е 400лв за софия както каза колегата,каското е относително,моето е 880лв към лев инс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shmetko Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Не са трудни, просто по-скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malchogan Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 А по ваше виждане , колко пари вървят сносните коли . Не някоя раздробена . Да знам и там как да се приготвя , защото аз за газивикажия съм на кантар с тези горива в момента ... Около 15 16 хиляди биха ли ми стигнали за кола ,данък и автокаско или да приготвя повече ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Отваряш мобилето и ако вървят от 13000 до 19000 гледаш тези от 17 000 нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Не знам, но преди близо 2 години като мислех да си взимам 3.2 имаше грубо 3-5 екземпляра да се продават, а сега са 3 страници с цени от 10000 до 17000 (фейслифта скача почти двойно). Доста странно. Като гледам масовите се въртят 13-15. Просто трябва много внимателно да ги изследваш. И такава от 10 и такава от 17 могат да крият проблем който да те разори . Аз взех за 17 и рециклирах едно турбо... Следващата взех за 12 и рециклирах компресора на въздушното... Разликата беше че при тази от 17 разчитах да е стегнат автомобил, заради цената, а при тази от 12 имах достатъчния опит (кураж) да преценя и рискувам (е и тоталка зад гърба си за части за всеки случай ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shmetko Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Няма фейслифт с 3.2, там сменят мотора с 3.0тфси. За цената зависи какво търсиш, там има от предно на ръчка до куатро и автомат. Но по важното е да разбереш къде е поддържано и с какви части. Модела въпреки, че е стар не е евтин за поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 3.2 се заменя от 2.8 ФСИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Пусни си нова тема в правилния раздел - „Как и какво Ауди да си купя”. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 (Редактирано) Ми пичуе,аз моаЯта 4f 2,4 BDW двигател ,след като ми се разтропаха веригите , трябваше да ги сменим, барабар с обтегачи....Катто свалихме двигателя, сменихме и съединителя...Излезна ми с оригинални части на VAG 6000 лева ремонта....Парите са доста, не ме бутнаха. В случая по-неприятнот беше, че 2 месеца бях без кола...Горепосочената цена е съвкупната такава на резервни части и труд..като смени и пистов ремък и ролки и още бая неща...Няма фейслифт с 3.2, там сменят мотора с 3.0тфси. За цената зависи какво търсиш, там има от предно на ръчка до куатро и автомат. Но по важното е да разбереш къде е поддържано и с какви части. Модела въпреки, че е стар не е евтин за поддръжка.Това е безспорно..Моделът не е евтин за поддръжка...Преди да оправя моята, много се замислях, дали да нне я прода, за колкото пари хвана и да купя БМВ Е60 520I или 525i, с ръчни скорости. Такава обаче не намерих в дупнишките автокъщи...В крайна сметка реших да правя моята , като само експлоатацията във вреемето ще покаже дали си е струвало...Като цяло двигателите на АУДИ , монтирани на А6 С6 са по зле от БМВ.... Редактирано 7 Март 2016 от andrei_S40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIKING_WARRIOR Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Сериозна сума за ремонт на двигател. ... Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Ancient Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Здравейте! Тъй като съм се насочил към Ауди А6 3.2 ФСИ, но съм и млад шофьор , които няма предишен опит с коли от този клас , бих искал съвети от хора играли с тази кола. Искам да разбера горе долу като данък колко плащате , колко автокаско , за обслужване на нормалните неща( ремъци , тампони и т.н.) . Също как стои въпроса с газивикацията тъй като гледах , че има някакъв проблем . Как се държи на пътя , най-срещани проблеми в колата . Но моля Ви обосновавай отговорите си , за да имам нещо предвид , не от сорта ( " този модел не е добър , насочи се към друг " ) Благодаря Ви предварително !!Колега, аз карам А4 с тоя мотор в САЩ. Трябва да имаш предвид, че градският разход е сериозен, грубо казано колата гори на час независимо как се движиш. Извънградско 130 км/ч ми дава под 8/100, което е добре но в града си лапа 18+ дори и без много задръствания. Иначе е с верига, което е добре. Бях чел в тукашния Ауди форум, че се получават някакви въглеродни отлагания във всмукателния колектор. Частите са скъпи. В книгата на колата пише, че маслото на типтроника не се сменява. ДВГ го карам с 0w40 Mobil 1. Около 7 литра събира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIKING_WARRIOR Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 (Редактирано) Добра информация! [emoji106]Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 8 Март 2016 от VIKING_WARRIOR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 За 4.2 V8 в Щатско продават афтърмаркет ремонтен комплект (вериги/водачи/обтегачи): https://jhmotorsports.com/shop/catalog/jhm-timing-chain-service-kit-jhm-oem-for-b6-b7-s4-full-plus-p-2311.html. Гледам, че в Audi World ги предпочитат пред OEM частите. Не знам дали са 1:1 с 4.2 335кс обаче (S4 B6/B7 са 344кс и са с различен мотор). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 6 хиляди лева ремонт за кола дето струва 10к е малко странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Аз се чудя защо не съм чел/чувал за нито един дизелов мотор с проблем с веригите при положение, че на V6 и V8 моторите chain drive механизмът е почти един и същ, а само V6/V8 бензините страдат от такива проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване