Jump to content

А4 2.0 tdi b7 няма мощност


texaseca

Recommended Posts

Здравейте, возя си задника на въпросния дръгел. След като го взех както се сещате станах пръв приятел със сервизите. Та по-вечето сервизи ми обясняват, че колата трябва да върви уникално. Е не върви уникално, че вози изключително комфортно - вози но вървенето не е като за 140 коня. Премахнат е филтъра за твърди частици и е заменен с тръба. Дали може да е от това? Всъщност идеята ми е някой колега със същия автомобил да си чукнем една среща да ме повози, да видя аз ли си въобразявам или вярно каквито са мненията по форума все пак този двигател за това купе не е най-спортната комбинация. За софия говоря, че съм тука тея седмици. Оппа пропуск в инфото - колата е автоматик.

Редактирано от texaseca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не очаквай да се изстрелва, но все пак си понавървява. Смисъл, не трябва да оставя впечатление нито за спортен автомобил, нито за липса на мощност. Поне в Б8 този мотор, в комбинация с автоматик дава точно едно такова никакво, нормално усещане - хем не е тотално спрял, хем не е особено мощен. В Б7 надали ще да е по-различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същата кола 2007 година. Уникален вървеж,уникален комфорт. Доста ходя по гонки и коли до 180 коня се чудят какво става. Мощността е както в ниските ,така и във високите обороти. Турбината ми започва да надува на 1600 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен физическото премахване на филтъра програмиран ли е след това компютърът на двигателя? Защото ако не е май се получават такива неща като слаб вървеж, но май са съпроводени с предупреждения по таблото.

Иначе колата трябва да върви прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения вариант тая кола да не върви е ако турбината ти закъснява....тогава се получава едно такова усещане. Забележи на колко оборота отваря..ако е над 2000 тогава се получава това усещане и трябва да караш колата в големи обороти за да я усещаш. Аз съм много доволен от разход и от вървеж,а с това ESP не искам да се хваля на какви коли съм взимал старт... колата има много силен старт от място,а дългата и втора скорост позволява много добър летящт старт. 4-та скорост е много дълга,смея да твърдя ,че е като на бензинов автомобил. Не съжалявам,че си купих тази кола,обмислям и вариант за чип,а тогава вярвам ,че ще изпитвам още по-голям кеф при всяко подаване на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам б7 2.0 D.Ама чак да върви не съм забелязвал ,този двигател е направен за да се возим евтинко ,ако си карал 1.6 може и да си помислиш че е самолет.Колега и мойта е автомат ако искаш след месец може да видиш мойта че дотогава не съм в бг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз очаквах по-сериозен вървеж от този мотор, но за съжаление явно теглото на колата я прави по-мудничка. В тази връзка ако не затруднява хората, който карат такива автомобили да ми пуснат на ЛС тел. на някой майстор, от който са доволни, да попрегледа и моята, че имам някой питанки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 2.0 170кс ръчка и си върви чак езика да си глътнеш, като го напъва човек :hilezh:

ама трябва да дойдеш до Доспат за да го пробваш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gogotzanovsf , кое му е точно евтиното само не разбрах. Карам идно Clio, извън града -5 на 100 бензин, с Аудито под 7 не мога да падна задника си да скъсам.

Maximoff интересува ме автоматика. За ръчката е ясно. Ти пускаш съединителя на 2000-2500 оборота при тръгване и е нормално 170 коня да се изсттрлват по-сериозно. Kissman кофти е като отидеш да смениш накладки и някой сервизен техник ти вика "абе кво и има на колата, че върви като файтон с един кон" и ако в тоя момент и жена ти е там, смятай че в къщи настава чудо от въпроси, къде, кога и как ще се оправи колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито под 7 не мога да падна задника си да скъсам.

В такъв случай или не падаш под 180км/ч или наистина има нещо неизправно, заради което трябва да закараш колата да ти я видят. Този мотор върху A6 дава 7-8 само когато закача 3 велосипеда на теглича, и се натоварим. Е, и по планински пътища с повече газ. Нормално без проблеми извън града трябва да ти е около 6 и надолу разходът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчни, но все пак по-голяма и тежка кола. Официално мултритроникът качва с 0.4-5л, но ти казваш че под 7 не можеш да слезеш, а шестицата празна без проблем дава 5.5 при спокойно каране.

Ти не каза нищо за филтъра, кой, как го е премахвал. След тази операция задължитено се прави промяна на софтуера на мотора, защото покрай филтъра има няколко датчика, които се следят постоянно от компютъра, за да знае състоянието на филтъра, и това трябва да се елиминира. Може да не е направено, може да е направено нескопосано.

За съжаление не мога да ти препоръчам сервиз, където да я проверят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами направено е. :steinigung: и явно са изтрити грешките на компа, от порше викат , че била малко тънка тръбата, ама изглеждало ОК и не е според тях проблем ;) явно не ги бърка че не си си купил филтър за да подмениш стария. Иначе, кой го е правил нямам представа. Но всичко уж е проверено, дебитомер, дюзи, нещо ЕКО-не-знам-си-к'во, параметри на двигателя, скоростна кутия и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом те гони параноята и искаш много добър диагностик да ти погледне колата цялостно, звънни на Мишо от форума - той поне се е нагледал на мултитроници и дизели.... ето ти контакти: http://multitronic-box.com/contact

Той има огромен шанса да открие къде ти е втория кон от файтона .....

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам А4 170 коня,ръчка.Върви много повече от прилично,а разхода зависи от десният крак.Рекорда за икономичност ми е 1140км с 60 литра(София-Австрия).Е вярно в Хърватско почти заспах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам А4 170 коня,ръчка.Върви много повече от прилично,а разхода зависи от десният крак.Рекорда за икономичност ми е 1140км с 60 литра(София-Австрия).Е вярно в Хърватско почти заспах...

верно ли? Моита под 6.5 не съм е свалял нормално м/у 7 и 8. Баси трябва й сервиз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам питане?Както си карах ми изгасна колата и ми светна чек контрола.След това на платформа,сервиз и...1000евро.Оказа се елемент помпа-дюза на 3 цилиндър.Та питането ми е това чест дефект ли е толкова ли струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам питане?Както си карах ми изгасна колата и ми светна чек контрола.След това на платформа,сервиз и...1000евро.Оказа се елемент помпа-дюза на 3 цилиндър.Та питането ми е това чест дефект ли е толкова ли струва?

Колега кажи ми кода на мотора! Дюзите ти би трябвало да са Бош, аз смених на 3 цилиндър дюза при Иво (Ifidik) трудно намерихме втора употреба, но пък излезе читава 300 лева е иначе, ако е чисто нова е 1000 лева в Шкода най-евтиния вариант, ако отидеш в Ауди там ще ти събуят гащите! Иначе дюза се сменя за 20 минути!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с комбинацията 2.0 тди с автомат, макар и по-новите (Б8) и определено смятам, че авторът натемата трябва да търси къде е проблемът на колата му, защото такъв със сигурност има. Готов съм да се видиме тия дни и да го повозя, за да добие представа как трябва да върви подобна кола. Е, технологично моят мотор няма почти нищо общо с предишното 2.0 тди, но като динамика ги дават еднакви. А пък за разхода да не говориме. Няколко пъти съм я докарвал извънградско до 4,7/100, макар и с доста усилия, но пък иначе си хапва около 5,5-6,2/100 в зависимост от скоростта. При много динамично каране на връщане от събора показа 6,7/100. Градското е от 6,8 до 9,5/100 в зависимост от трафика. Та значи Б7-цата определено има проблем.Може би дебитомер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи ми кода на мотора! Дюзите ти би трябвало да са Бош, аз смених на 3 цилиндър дюза при Иво (Ifidik) трудно намерихме втора употреба, но пък излезе читава 300 лева е иначе, ако е чисто нова е 1000 лева в Шкода най-евтиния вариант, ако отидеш в Ауди там ще ти събуят гащите! Иначе дюза се сменя за 20 минути!

Брей кога подкара ПД ..кога за 20мин почна да сваляш и качваш дюзичка ;);) Дюзи има и по 150 кинта стига да знаеш от къде.. не ги поправят тук така че като няма кеш си остава риска с втората употреба :flehan: и ако ми демонстрираш как за 20 минути я сменяш ще ти подаря една(читава) ;)

Колко трябва да върви с мулти тая ПД спъната работа не трябва да имате некви големи големи очаквания идеята е за икономия и с тази задача се справя прилично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, аз сам няма как да го открия проблема, в сервизите казват, че всичко изглежда наред единсвено това че според тях няма мощност. т.е. според тях има проблем ( всички сервизи в които съм ходил ), но никой няма идея какъв е. Компютърът навсякъде показва данни в нормата, както би трябвало да бъде.

Дакс, нее дебитомер. Надлежно демонтиран, почистен и проверен.

Тази седмица няма да е, ама по-другата може и да се обадя.за сега си я карам така, пък рано или късно все ще изпищи някой датчик ( надявам се) :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...