Jump to content

Колко е резерва на Audi A3 1.8


A3Lover

Recommended Posts

Колеги,

не мога да засека колко точно ми е резерва на А3 1.8 2000г

Някой ако знае нещо по върпоса да сподели.

Интересува ме след като светне иконката на дисплея, всяко от отделенията колко точно означава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по спомен мисля, че е 7 литра (споменът е базиран на четено из форума), но не е добре да се кара на резерв, малко е бензина и помпата смуче боклуци и въздух - един вид може да останеш без нея. сипи си бенз не се излагай :respekt:

ПП. Не се чуди ако колегите не ти отговарят, това не е раздела ...

Редактирано от Михаил Радославов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по спомен мисля, че е 7 литра (споменът е базиран на четено из форума), но не е добре да се кара на резерв, малко е бензина и помпата смуче боклуци и въздух - един вид може да останеш без нея. сипи си бенз не се излагай :respekt:

ПП. Не се чуди ако колегите не ти отговарят, това не е раздела ...

сипвам аз сипвам само да падне до 2 .00 лв....ееех мечти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от големината на резервоара ти. При мен когато светне лампичката мога да карам около 50-60 км, но както казва колегата Михаил Радославов, не е хубаво, по бързо ти харчи бензинът, колата ти върви много по малко и най-лошото което е помпата отива на кино, запушва се от боклуците!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от големината на резервоара ти. При мен когато светне лампичката мога да карам около 50-60 км, но както казва колегата Михаил Радославов, не е хубаво, по бързо ти харчи бензинът, колата ти върви много по малко и най-лошото което е помпата отива на кино, запушва се от боклуците!

искате да кажете че вие не карате на резерв ли?аз ще започна да се ограничавам тогава...като светне иконката съм карал 80 км.затова не мога да и хвана спатиите.

мерси все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не карам на резерв, светне ли лампичката, което се случва изключително рядко не защото имам много пари, веднага наливам гориво .. Било то за 10 лева .. Хубаво е да има. По-добре внимавай как караш, не я ръчкай много, това ауди може да върви, но и може да харчи.

Мисля, че темата ще бъде изтрита от тука, или преместена, но предполагам си добил представа какво трябва да направиш. Стига сме писали. Успех :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто си представи, че предишното разделение ти е началото на резерва и когато стигнеш до там сипваш и готово :steinigung: ... аз така правя, хем няма шанс да остана без бензин, хем си пазя и помпичката :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, става въпрос за ауди 80 1.9 тди, искам да разбера не само колко му е резервата а и кога ще изгасне за нафта. Дефакто искам умишлено да го оставя да изгасне за нафта. Въпроса ми е колко вредно може да бъде това и ако веднага долея нафта дали ще я дръпне и няма да има нужда от обезвъздушаване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизелака зная че резервоара е 55 литров а някъде на резерва като светне лампичката е около 7 литра но рядко гледам да светва за да се усетя че  трябва да се сипи.Карал съм на резерва 10 ти докато намеря бензиностанция да заредя .
Към колегата с 80 мисля че и твоята е толкова около 6, 7 литра обаче при изгасването е кофти че като долееш трябва да напълниш и горивния филтър за да се обезвъздуши и да тръгне защото в противен случай ел.помпата не качва и е доста мъка.Сега колко е вредно  .. ако се случи един път не е вредно но ако е системно е зле, дърпането ще си го спестиш до голяма степен ако напълниш горивния филтър за да може да запали и да се възстанови баланса  .

Редактирано от Screamm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се пълни филтъра, лесно и доспно ли е? Резервата е 3 червени чертички, дали ще изгасне след като падне под последната червена или още докато е в червените? Не че нямам пари за нафта, просто ми е интересно а и я карам от една седмица, даже незнам до края на месеца дали ще изгоря наличната нафта, че после се отива на море :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.youtube.com/watch?v=r-XDY1fT57c

 

Принципа е същия, след като си решил да тестваш пробвай.Само гледай да не го правиш деня преди морето че ако не запали ще се видиш в приключения.
Ами тя като тръгне да загасва да тресе да се дави значи просто си на дънното.Всичко зависи какви разстояния минаваш за да прецениш дали до края на месеца ти ще изгори нафтата.ако минаваш поне по 10 км на ден сигурно ще те остави някъде ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен това ме интересуваше, дали ако изгасне за нафта после само с въртене ще запали. Щото има коли който само с 2 врътвания на стартера си палят, има такива който с много дърпане палят трудно. Щом си е базикня на двигателя няма да чакам да изгасне, ще взема 3-4 литра нафта и когато почнат първи признаци на прекъсваня веднага спирам и доливам. Интересно ми е по каталог резервоара е 66 литра, резервата дали влиза в тези 66 литра или е над тях. Иначе средно 10-15-20км градско. А сега забелязах че след 3те червени чертички има една много малка къса и тънка червена под последната чертичка. Евентуално сигурно там се очаква да изгасне за нафта. Цялата тази история я правия с цел, ако изпаднеш в критична ситуация и няма къде да заредиш или нямаш пари да заредиш, да знаеш дали нафтата оставаща в резервоара ще ти стигне за определена дистанция или не. А не че постоянно ще карам на резерва :) Абе много ми харесва как работи това тди, има ли смисъл да му сипвам от по хубавия дизел макс мошън и подобни или  обикновен със добавка за горивото? От коя бензиностнация би ми препоръчал да наливам нафта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е че някой  автомобили имат пробка за изпускане на въздуха, мисля че и твоята има като загледаш тръбичките които влизат в филтъра ще откриеш един вентил.

Този същия е за тази цел да не въртиш като гламав и да не се дърпате два дни.Обаче за да си спестиш цялата тази процедура най-лесно и най-безопасно е така , свалиш филтъра пълниш и палиш тя после сама се обезвъздушава. Последната ти черта означава че си стигнал до утайките което е леко резервирано, че ако и тях ги засмуче помпата и да не искаш ще трябва да си смениш филтъра, това е щото караме с много качествен дизел.

 

Това от клипчето е пример и как да си смениш сам филтъра с нов примерно.Сега щом е по книшка 66 литра значи е толкова, тази резервата е в тези 66 литра просто помпата има датчик който отчита нивото и като падне под него си на резерва, не е нужно да носиш 3,4 литра нафта в себе си ами просто си направи сметката като падне на резервата имаш 6 -7 литра демек около 50- тина безпроблемни км да намериш къде да заредиш.

 

Аз зареждам от РомПетрол и Лукойл / но не на всяка /, преди зареждах от Шел но след като бях свидетел как  миналата зима един мерцедес за 5 дни оставен на вън не успя да запали с Шел Ви пауър на -15 казах си не мерси.

Много хора с доволни и от ОМВ . Като чели напоследък предпочитам да си купя добавка и да я сипя в резервоара  и да налея върху нея чист дизел.

Редактирано от Screamm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

не мога да засека колко точно ми е резерва на А3 1.8 2000г

Някой ако знае нещо по върпоса да сподели.

Интересува ме след като светне иконката на дисплея, всяко от отделенията колко точно означава.

Имах А3-ка 1.8 20V. AGN 125 коня 1997 година бензин---резервоара е 55 литра,а резервата на горивото е 7 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Резултатите от експеримента. При стрелка на последната червена чертичка заредени 63 литра, което по пътя на логиката значи че е имало около 2-3 литра в резервоара. Стрелката отново остана на последната чертичка след 1400км. Като пътя е бил смесен с планински изкачвания и завой на 2ра, чат пат натискане по магистрала с 160, но като цяло икономично каране с около 90-100. Според мен при оптимални условия (не натоварена с 90км извънградско) може да прескочи 1500км с един резервоар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за зареждането е дълга и широка. Аз бих ти препоръчал да слагаш най- обикновена нафта от която и да е бензиностанция на големите вериги. От скъпата няма нужа освен зимата при големите студове, а добавки 2- 3 пъти в годината профилактично. Аз зареждам най- често на Еко и съм доволен от ускорение и пробег. А пробег от 1500км с резервоар 66л дава разход от 4,4/100км, което според мен е достижимо, но не си струват нервите които ще изхабя да карам така, защото 90- 100км/ ч при мен се усещат като 50- 60км/ ч. При такава скорост и почти без градско може да направиш този разход.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...