stefan_teko Публикувано 22 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2011 Здравеите колеги както си подсказва по заглавието колата ми изхвърли антифриза през разширителния съд или по точно през капачката му.В днешния горещ и хубав ден реших да ида на работа с любимия ми А6-ак 2.5тди 150коня на работа,до работното ми място се стига по малко стръмен но иначе добре асфалтиран път понатиснах малко повечко колата но градусите и бяха в норма 90 паркирах колата и започна да пуши когато отворих капака видях,че изфърга водата през капачката на разширителния съд веднага угасих колата и зачаках да спре да фърга антифриза след като спря при отварянето на капачката забелязах,че не е натегната хубаво долях и 2литра антифриз и си я върнах без никакви ядове естествено с леко каране.Та въпроса ми е от какво друго може да ми изхвърли антифриза ако не от капачката и възможно ли е да съм за гарнитура.Термустат съм сменил зимата с нов от Porshe на 6 месеца е каква др причина може да има при положение,че ми показваше 90гр на водата МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ALL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 22 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2011 Щом не е била затегната капачката, най-вероятно е изпуснала.Лесни варианти за диагностика на гарнитурата е лакмус, който реагира на СО.Според мен ако не пуши от аспуха и/или не бута водата, не я мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 22 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2011 Щом не е била затегната капачката, най-вероятно е изпуснала.Лесни варианти за диагностика на гарнитурата е лакмус, който реагира на СО.Според мен ако не пуши от аспуха и/или не бута водата, не я мисли.И да затегна капачката не стяга хубаво и като я друсам самата капачка щрака нещо в нея и е леко счупена утре ще направя една снимка да видите самата капачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icodilov Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 (Редактирано) Колега и на мен миналата седмица колата ми(А6 Ц4-ААН),изхвърли водата,докато бях на път...Отначало реших че е капачката,но след като я смених проблема продължи.Прибрах се някак си до майстора ми и след кратък оглед той установи че датчика на радиатора е заминал и не се включват перките,за да охлаждат,ако имаш възможност провери и при теб да не е това проблема ...Успех с диагностицирането!!!П.П.При мен също градусите бяха в норма,явно датчиците ни не отчитат много точно... Редактирано 23 Юни 2011 от icodilov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Капачката на разширителният съд има вграден предпазен клапан.Предвиден е точно за тази цел - да изпусне антифриза от системата.При подобен случай, капачката се сменя с НОВА.Клапанът е калибриран, не е желателна смяната със втора употреба.Капачките са евтини. Сменяш и държиш под око температуратаза известно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Миналия месец ми се случи същото и след смяна на капачката не се почви проблема повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 23 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 (Редактирано) Капачката е сменена не изфърга антифриза НО имам др проблем надува ми маркуча към разширителния съд и то доста следа тем.на водата на канал 57 и 58 кои е правилния на 58 ми стига до 97градуса а на 57 не мърда от 90 помагаите,че ще се поболея @@@@@ Редактирано 23 Юни 2011 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Щом надува маркучите най-вероятно е гарнитура та даже и почти сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro2.0 Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 (Редактирано) Колега а преди колко км си сменял водна помпа Защото на баща ми аудито пак А6 2.5 2001 направи същия проблем преди 3 месеца всеки вика гарнитури издухала тем подобни ,но като я отворихме и се откри гледка че водната помпа която беше на 30 хил.км и се беше строшил лагера и така се получава че помпата я върти я опира ,лопатките още малко им оставаше .Най добре провери това Редактирано 23 Юни 2011 от quattro2.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 23 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 (Редактирано) Колега а преди колко км си сменял водна помпа Защото на баща ми аудито пак А6 2.5 2001 направи същия проблем преди 3 месеца всеки вика гарнитури издухала тем подобни ,но като я отворихме и се откри гледка че водната помпа която беше на 30 хил.км и се беше строшил лагера и така се получава че помпата я върти я опира ,лопатките още малко им оставаше .Най добре провери товаВодната помпа не съм я сменял а и незнам от кога не е сменяна аз съм навъртял 10к а предния собственик нз колко.Каква пара е тая помпа колега Редактирано 23 Юни 2011 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Капачката е важна,важни са и вентилаторите,масово препоръчвам на всички да сложат датчици с по ниски температури за включване на перките,ако оригинално втората скорост включва на 105 С намерете и сложете датчик с по ниска такава,например 101 -102,тоест в доапазона на 90- 100 С градуса да са и двете скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro2.0 Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Водната помпа неоригинална взехме за 120 лв а има такива и за по 50-70 но не ти ги препоръчвам най добре оригинал зависи колко пари е а не вярвам да е под 200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 23 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Колеги кажете ми на климатроника влизам в канала на 58 какво ми показва колко по натискам колата по се покачва на 57 всичко е ок държи 90 и не мърда а на 58 се покачва до 97 и спирам да карам колата докато поохлади поне до 93,4 маркучите вече омекнаха както си бяха може би е получила въздушна възглавница ми казаха.Но това ми е наи интересно на 58 какво показва на климатроника ауди а6 2000г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Маркучите е нормално да стават по-твърди в жегата.С новата капачка сигурно ти държи вече по-високо налягане и затова са по-твърди.Клапанът е не само предпазен, работи на всяко каране, при изстиване взима въздух през него, при загряване изхвърля въздух, докато се нормализира налягането. АФБ май беше с виско.Не знам на С5 датчиците на климатроника дали отчитат в топлото време. На С4 има клапан, който спира циркулацията на антифриз, когато няма нужда от отопление. Ако на С5 не го спира може и да видиш нещо вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimo160 Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 На 57-ми канал показва какво отчита по стрелка на таблото.На 58-ми канал показва реална температура на охладителната течност.Ако сменяваш водна помпа си смени и термостата че и от него може да ти направи мизерия,а и така и така ще разглобяваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Колега моя личен съвет е да отидеш до някоя морга и да си купиш капачка втора употреба,освен ако не си си купил предната от ПОРШЕ.На предното ми Ауди имах същия проблем.Три капачки смених и всички ми се кръстиха с двете ръце,че са оригинални.Докато братовчет ми,не ми даде от Golf а неговата,и всички ядове си заминаха. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 23 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 (Редактирано) Ок хубаво колеги а в градски условиа и по баири нормално ли е да стига до 97градуса пеи положение,че на вън е 33,35градуса жега Редактирано 23 Юни 2011 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 ами според мен е нормално. защо не пробваш да караш само на климатик, така перката върти постоянно и неби трябвало да загрява, ако е здрава водната помпа. а и много зависи кога ти включва първа степен на перката. поне до тук нищо не споменаваш за перка. на 97 трябва вече да се е включила. при нормално работеща система. перка, датчик, водна помпа, обезвъздушена. стрелката трябва да забие на 90 и да не мърда. естествено тя не е точна. но върши работа за ориентация. също имай предвид че маркучи се надуват от необезвъдушена система. ако е изхвърлила водата и си отворил капачката на горещ двигатер може да е дръпнала въздух. намери някои пробки да обезвъздушиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 а и много зависи кога ти включва първа степен на перката. поне до тук нищо не споменаваш за перка. на 97 трябва вече да се е включила. при нормално работеща система. перка, датчик, водна помпа, обезвъздушена. стрелката трябва да забие на 90 и да не мърда.Стрелката ми е забила на 90 и не мърда но на климатроника ми показва от порядака на 92 до 97 днес стигнах до 98 и се отказах да я напъвам по баира и обърнах.Перката имаш в предвид тая голямата тя не спира да ми върти при мен след 90 градуса като и подам гас се завихря термустата ми е нов от Порше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Мисля, че си с виско, ама най-добре виж дали едната перка е на ремъка.Ако е на ремъка и вие като подадеш газ при загрял двигател, значи виското ти е в ред или поне на пръв поглед.Разгледай да не ти е много мръсен радиатора и да не минава достатъчно въздух.Както пишеш, че качваш баири е нормално да загрее повече на изкачване, На мен по климатроник ми е правило 7 градуса разлика и после ако не спускаш трудно спада. Ама става дума за баир на втора и първа и така 15-20 минути. Даже спирах 1-2 пъти да поохлади, ама нещо не се получаваше особен ефект и продължих ама за щастие повече от 92 градуса не стана. Иначе ми е 85-86. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strannik Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 колеги за какви датчици ми говорите и какви перки несе включват след като мотора е 2,5 ТДИ 150 коня ??!!! перката на колегата е с виско съединител!!!ВНИМАНИЕ не я пипаи при загрял двигател!!! падат пръсти и пластмаси!!!въпросната капачка,е с винтил който при по голямо натоварване (налягане) се отваря и отвежда налягането по един канал зад самото казанче(вижда се след повдигане на казанчето от стойката непосредствено зад капачката от долната страна)ВНИМАНИЕ като вадиш казанчето внимавай под него има букса която е вързана за поплавъка които следи нивото на казанчето.препоръчвам чисто нова капачка!!! стойностите на климатроника може да излизат с грешни данни !!!!препоръчвам ваг-ком .един колега по нагоре беше написал че щом пуши отзад значи е гарнитура ...пращам му много поздрави белия пушек също може да е от много други неща които не са свързани с твоя проблем.провери си щеката на мслото за конденз!!!колега отиди при майстор да погледне колата не я осъкатявай !!!възможно е да е от виско съединителя ти незнам твоя да ли му се сменя лагера или е капсолован понеже има 2 възможности,възможно е да е и от водната помпа ,лоша центровка (която може да доведе и до бял пушек и хвърляне на флуида),накрая но не на последно място може да е термостат ....и колега заинтересувай се как се сменя водна помпа на твоята кола и термостат задачата никак не е лесна бих казал дори доста сериозна ,защото познавам хора които са набивали клапани от майсторлък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Ок хубаво пак покарах колата с по нормално каране в града си държи 94,95градуса виското мисля,че работи завихря се като и подам гас и върти слабо на място като е колата.След каране из града като я оставя 10-на минути да поработи и колата си охлажда на 89,90 градуса искам да попитам колеги с такъв мотор колко градуса им даржи в тези жеги и до колко градуса му е позволено на тоя двигател да вдига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 (Редактирано) При хубаво загрял двигател и "зацепило" виско трябва да ти звучи мотора като прахосмукачка ... доста голяма при това А нормалните градуси според мен са 90. Поне при мен след смяната на термостата не мърда от 90.Без значение изкачване, спускане, ръчкане и т.н ПП: Освен когато избие гарнитурата на главата както се случи при мен преди 2 седмици Редактирано 24 Юни 2011 от d00mEr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 24 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 ПП: Освен когато избие гарнитурата на главата както се случи при мен преди 2 седмици Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImageСлед като ти изби гарнитура какви стоиности ти даржеше антифриза,как разбра,че е гарнитура и колко пари ти излезна смяната!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 При хубаво загрял двигател и "зацепило" виско трябва да ти звучи мотора като прахосмукачка ... доста голяма при това А нормалните градуси според мен са 90. Поне при мен след смяната на термостата не мърда от 90.Без значение изкачване, спускане, ръчкане и т.н ПП: Освен когато избие гарнитурата на главата както се случи при мен преди 2 седмици Ако говориш за показание на стрелката причината да не мърда от 90 е, че е направена да не мърда, независимо, че температурата се мени от 85 до 95. И аз съм се чудил прди как така не мърда изобщо от 90. И при мен не мърда, а реално се променя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване