зеФс Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Тоя Ююц да не излезне колкото цялата Алпинистка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 (Редактирано) Ибаси мамата ей са се загледах, тая кола има близо 500НМ още на 3К оборота Браво колега и поздрави за бегачката! Само за графиката и за НМ, ако позволиш да спомена,че при нютоните на диното на келеша загубите не са като при конските сили-демек по-малки бяха(примерно при предно при 15% загуби за к.с. за нютоните беше 5%) Редактирано 5 Юли 2011 от elfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Да ама му сложи и загуби от кутията , щото е автомат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coupefan Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Колега има едно момче от БМВ форума който наскоро си е сменял генерацията на М5-цата и е от Варна може да се свържеш с него да го питаш какво е правил по нея,доста добър звук вади.Това е потребителяА това е клипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Тоя Ююц да не излезне колкото цялата Алпинистка?mnee не е скъп... не е повече от 1200$ цялата генерация... 2ра ръка ги продават по 500$! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Аз го познавам май тоя пич, Божо се казва и М5-та е тъмно синя или черна, даже се гонихме с него вече!Ако е той ше му се обадя да видим кви ги е свършил! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Да ама му сложи и загуби от кутията , щото е автомат И пак нестават петстин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Абе нема значение, цифрите не са толкоз важни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Абе нема значение, цифрите не са толкоз важни... Важно е колата да е ток! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Остави че днес от мноо акъл налях 7-8 литра от един бензин дето беше в мазата!Естесвено се оказа че бензина бил за една лодка и бил примесен с масло Колата заработи страхотно, направо все едно умряха 200 коня изведнъж и чак след като налях за 100лв бенз от Петрола и покарах, се изчисти!Дали не съм й преебал дебитомера или всичко е ок??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Хахаха... аз може да сипвам по много масло, ама поне уцелвам къде се слага! Не се притеснявай, предшественика на твоята Алпина, а именно Трабанта не вървеше ли на масло и бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Нищо му няа на дебиломера ,просто можеш да направиш нагари по цилиндрите или да зацапа свещите Спокойно ,подавай гориво смело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Е аз не съм се притеснил чаааак толкоз много, но все пак да питам...Оказа се че М5-та от клипа е с крайни гърнета Айсенман, говорих с Божо, обаче така я е докарал, нищо не е сменял той Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Дали не съм й преебал дебитомера или всичко е ок???Дебитомера няма много досег с бензина, така че споко.Като я понапънеш леко на дълъг път, за да е по-бедна сместа и по-високи оборотите, ще изчистиш нагара от свещите и си като нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pezemengin Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 (Редактирано) колеги видях една седмица хаман тунинг с невероятен звук точно такъв искам и аз в ниските да патка като чопър разбрах че е възможно да стане само на ве образните двигатели (като моя) ако някой има идеи как става да казва благодаря Редактирано 12 Юли 2011 от pezemengin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Това е звук без гърнета... Щото тея резонаторченценца, грам работа не вършат, според мене.Само не разбрах, къде е монтирал микрофона, щото, ако това е в купето, не си е работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Пише ,че микрофона е монтиран на задния капак,а вътре в купето бивала работата и нямало бръмчене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Ама в задното гърне е сложил само 1 резонатор, на мястото на по-дългата тръба. Аз бях сложил само прави тръби.Няма да си обясня, защо едната тръба е по дълга в гърнето..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 26 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Принципно, моя звук е почти същия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 На тоя добре звучи, само че едно пътуване извънградско и после 2 седмици нищо няма да чува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 26 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Няма такова нещо, като я закротнеш на едни обороти не се чува нищо повече от мотора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 ... като я закротнеш на едни обороти не се чува нищо повече от мотора...Потвърждавам и за шестаците. Мислех си за това че алпината на Митьо върви повечко. Доколкото знам алпина няма право да върви повече от съответния М. Това е заложено на производителя. Изхождайки от тук, производителя нама как да не послъже малко с данните, когато направи някоя вървелка. От тук и противоречивите данни за теглото.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Да лЕгам ли да заспивам,да обясниш и на нас на сън,илЕ?? Оти мАторя е V, а тръбите са отдясно.Демек, лявата е по-дълга и дясната е нагъната в гърнето, за да стане дълга колкото лявата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 А защо тряа да е дълга ,колкото лявата...?В смисъл,да е дълга,колко да е по-дълга?Ако е по-дълга с 20см кво става??Колата ти тегли на дясно ли?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Явно генерацията създава съпротива на мотора и ако двете глави имат различно натоварване, това разбалансира мотора. За това правят двете тръби еднакво дълги.Ти друго обяснение намираш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване