J_O_R_O Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 (Редактирано) Здравейте колеги, колата е А4 1.8ТQ AEB, ГИ е Фобос - да ва запитам дали сте имали същия проблем и дали наистина е от "сондата" и от "свещите", значи на 1 скрост и на 2 скорост към 1500об/м без да натискам газта(защото имаше дупки в уличката и да мина по плавно и бавно) цялата кола тресе, после на 2 скорост подържам 2000об/м давам пълна газ до ламарината и на 3000об/м почва да тресе и неможе да ускори. На бензин нямам проблем. Мерси предварително ! Редактирано 1 Юли 2011 от J_O_R_O Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 Приятел си сложи точно фобос на същия мотор и куатро. Проблеми няма никакви, никаква разлика газ-бенз. Отиди при газаджиите и се оплачи може да не са направили настройките добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 Проблема е от настройките на газта. Може и инжектори да са объркали. Отиди да си оправят бакиите. Ако пак ти кажат, че е от свещите или сондата ги накрай да се аргументират защо е така. При неправилни настройки сондата ще забива на газ и т. н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POLICEMAN Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 Колега и според мен е от настройки! Къде ти монтираха газовата ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donkov Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 на мене със съшия мотор във фобоса ми смениха изпарителя 3-4 пъти, сложиха ми най-бързите дюзи, смемяха дебита на инжектрите, но нищо не помогна, докато не се оправиха настройките на газовата. Обикновенно дава грешка в лабда сондата, ако не са наред настройките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 на местата дето слагат газ за 2 часа и им остава време да пушат по една цигара извън обекта така става ... върни се да го настроят тоя инжекцион и след това пак се качваш и тест на колата ... дори при най-малкото съмнение в началото отиваш пак и ги правиш на маймуни, докато не ти я направят като хората да върви. в крайна сметка пари си давал! а иначе приятел с 1.8/125 коня си сложи фобос и той - няма грижи, нито тресе нито нищо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 И аз съм с ГИ Фобус на 1.8 125кс. и за 7 месеца нямам никакви проблеми от както съм я взел от сервиза. Явно настройките ............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 Колега,линка който си дал е за Фобос 2...ти такъв ли си сложи? Фобос 1 е много по-добър според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 Разликата м/у Фобос1 и Фобос2 не е осезателна за ползвателя по отношение на работата. Проблема на колегата е претупани настройки и най-важното - явно тоя дето е настройвал не познава добре софтуера и е пипал(включвал) някой функции дето не трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 1 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 Мерси колеги и аз така си мисля, че е от настройките, защото днес сложих други свещи, пак същата работа. Забравих да напиша, че веднага се върнах при газаджията и той си взе лаптопа и в движение прави нещо но неможа да го издокара както трябва и ми каза да си сменя свещите и да си почистя сондата.Да отговоря на колегите: POLICEMAN и KissmanСложиха ГИ до "Нептун" една уличка, за Варна става дума(не е тайна)Фобос 2 сложиха, по мощен изпарител/дюзи и тръбите от бутилката до изпарителя са с по голямо Ф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 За мен проблема се крие единствено в избора на изпарителя, ако може да дадеш малко информация, първо каква марка и модел е изпарителя, и второ имаш ли чип и колко коня е колата в момента, настройките ги изключвам твърдо като версия.Напоследък мощните изпарители се дънят, Томасето Арктик ( какъвто предполагам имаш) му дават 240 коня, досега винаги е захранвал спокойно до 200-220, сега последните които идват на 192 коня немогат да задържат налягане, получава се точно това сецане, това с грешна настройка няма как да се получи.Хубаво е да помолиш майстора си да качи последната версия на софтуер, там има такава опция срещу такива сецания, но ако изпарителя не държи налягане на пълна мощност, софтуерно може само да се маскира проблема така че да не го усещаш а той да съществува, за съжаление обаче зимата ще се появи отново с пълна сила, затова препоръчвам изпарител MAGIC, с него всичко ще заспи дори без да правите нови настройки, само трябва да изравните налягането на новия изпарител по налягането на стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 1 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 150к.с ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 1 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 Мерси колега "eurogas" ще му предложа."alexvan" да толкова е по принцип AEB е мотора, но миналата година отварях компа на колата и видях, че е сменян чипа ето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 1 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 Колега "eurogas" давам всичко каквото пише в книжката:Газов компютър: Easy Gas - Fobos 2, Брой цилиндри: 4Инжекторна рейка/модел/: Rail Matiz-1.5R, Размер отвор: 2.5 (тука немога да го разчета с точност)Изпарител /модел/: Tomase tfo Artic, Тип: LPG-150kwСензор Р1 и Т-gas/модел/: Fobos - PMT(Fujikura)-1300дрСензор МАП/мадел/: Fobos - P Gas - map 320Сензор Т-вода/модел/: Fobos-T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iovan Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Смени кабелите и всичко ще се оправи моя ГИ е БРЦ и мели с всякакви кабели твоят е много чувствителен ...и претенциозен и да си кажа мнението доста прехвален ... смени кабелите и ще се оправи успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Кой кабели бе шампион? Тоя мотор е с 4 бобини с лули няма високо волтови кабели ПП - Добре де ако се върнеш и помолиш да се качи човека който е отговорен за монтажите....Какво ти казват? Ако колата сеца толкова много, не виждам как ще те убедят да си тръгнеш и че работа е свършена добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 11 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 Жоро, какво стана с газовото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 11 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2011 (Редактирано) Точно така, изпарителя Арктик те дъни, рейката ти е чудесна, скоро правихме няколко такива мотори на А4-ки и Пасати, вече имам сигурно решение, всичко е в налягането, от завода напоследък идват с ниско налягане, диференциално са към 1000-1100 което е много малко и не издържа при голямо натоварване, повдигам го до 1380-1420 диференциално налягане на празен ход, така при напълно отворен дросел при 5-6000 оборота налягането спада до 900-950 и това е напълно достатъчно колата да върви отлично.За целта дюзите трябва да са 2.4 мм., при 2.5 с 1400 налягане се получават много ниски коефициенти и ще се разклатят оборотите на празен ход, газовите времена на празен ход небива да падат под 2.6-2.7 m.s.за да са стабилни, с новия софуер от сайта на Фобос се пуска една самонастройка и после в движение се донастройва в детайли, нищо сложно няма.Гарантирам че с тези параметри колата ще заработи, ако разбира се не пипате излишни опции от софтуера, и ако има читави свещи и бобини, колкото до чиповете....тези аудита всичките имат някакви тунинги, дори собственика да не знае за това, почти винаги нещо е пипано през годините, особено ако видимо върви повечко от другите, много рядко са 150 коня. Редактирано 11 Юли 2011 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 12 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Здравейте пак колеги, след два дена като си смених свещите и си почистих сондата(а бобините на свещите няма да ги сменям, че нямам около 400лв) отидох пак при газаджията, тествахме я на магистралата в града пак същото, накрая спря софтуерно "Адванс процесор A.E.B. Cobra" и горе/доло се оправи - но не както трябва и го махна.Сега пак го имам това на малка предавка в 1500об/м без газ тресе цялата колата, а като отидох на извънградско изпреварвам на 5 скорост около 100км/ч натискам газта малко повече(защото идват коли отсреща) - забива отначало и продължава да набира.П.С. Само да ви споделя за какво става дума и ако някой има същия проблем да знае какво да прави, а аз ще пиша вече когато я оправи колата.МЕРСИ НА ВСИЧКИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gelko Публикувано 25 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 Какво стана колега? Оправи ли проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gelko Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Аз имах същия проблем, затова питах...... Както и да е... при мен се оказа, че чипа надува страшно много и изпарителя не смогва. Върнах си стария и всичко е топ. А РАЗХОДА Е ЧУК....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 24 Август 2011 Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 Сега пак го имам това на малка предавка в 1500об/м без газ тресе цялата колата, а като отидох на извънградско изпреварвам на 5 скорост около 100км/ч натискам газта малко повече(защото идват коли отсреща) - забива отначало и продължава да набира.Когато започне да се мота при рязко настъпване, вижте на лаптопа какво се случва, налягането ли пада, газовите дюзи колко милисекунди впръскват( над 23-24 ms. е проблем), колко процента от дебита им се ползва ???В такава ситуация първо трябва да пробвате с намаляване на коефициентите в таблицата, най-долните няколко реда трябва да паднат до 0,8 или дори до 0,7 за най-долния ред, така ще разтоварите дюзите и почти сигурно ще изчезне проблема, майстора ти никога няма да се сети да пробва коефициенти под единица, затова го помоли специално да ги пробва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 22 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Здравейте колеги, вече си направих колата и то сам. Значи като отидох последния път му споделих какво съм чел във форумите какво съм сменил по колата и той ми смени изпарителя с този и стана по-зле СЛЕД 1 мес. - като настъпя по рязко газта(като надуе турбото) и превключва на бензин, старите проблеми с тресенето и забиването си останаха, естествено. Преди няколко седмици на едно приятелче дето и той си слага газ при този некадърен газаджия, решихме да си купим кабел за диагностика. Всичките ми проблеми бяха от - финна настойка и неможе да се синхронизира заради "Комбиниран сензор за налягане, M.A.P. и температура" като се включи турбото и превключва на бензин. Всичко каквото написа "eurogas" съм го направил и работи - П.С. Според мене трябва да направим "Тема" за некадърните газаджий и да не ходим при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hell_Orc Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 Здравейте колеги. Вчера си сложих газов инжекцион на AUDI B4 1995 2.0E. И мъката започна. Проблемите са няколко. 1 - На празен ход тресе (според мен от ниски обороти). 2 - При рязко подаване на газ колата върви на тласаци (се едно припомпвам газта) или ускорява нормално до 3000 оборота и не иска повече. При плавно ускорение няма проблеми но при подаване на повече газ веднага почва да хълца. На бензин няма този проблем. Доста се ядосах защото дадох 1200лв. и колата не върви на газ. Върнах се веднага и вързаха лаптопа към компютъра на ГИ и почнаха да настройват. Обясних че когато е на празен ход няма проблем а го прави само в движение на която ида е предавка. Майстора каза че имам проблем с втори цилиндър и да отида да замеря компресия. Според мен проблема е в настройката на ГИ защото на бензин няма никакви ядове. Според вас какъв е проблема? Имам 2 години гаранция и изпарителя е ФОБУС. Закарах колата за мерене на компресия и мая майстор каза че уредбата е сложена доста културно и трябва да измери компресия на студен двигател. и чакам днес резултатите. Ако някой е имал същия проблем моля за мнение? Ясно е че ще им седя на главата докато него оправят да върви нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 Върни се и кажи, че компресията ти е еднаква на всички цилиндри. И повече не се оставяй да те занимават със странични неща. Оставиш ли ги да те разиграват ще почнат да обвиняват какво ли не. Щом на бензин е ок, значи проблема е в техния телевизор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване