Jump to content

Екстри


oooo

Recommended Posts

.............. Те хубаво някои имат проконтена, ама тия с беговете нямат, защо на тях няма чупещ волан.

Аз пък не знам да има Б4-ка,независимо с Airbag или не,без Proconten.По какво съдиш,че твоята няма,защото ако е само по надписа отзад-лъжеш се?Моята също няма никъде надписи и си е с въздушна възглавница,но като свалих лайсните на праговете се оказа,че Procoten-a си е там:

023252815.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Гениално проста и безмилостно ефективна система е Проконтен - евала бичим на създателите и! :):)

Тъй като е изцяло механична, за стара кола като Б4 е много полезна - тъй като 16++ годишен еърбег е твърде вероятно да не сработи по една или друга причина - предишни удари, окъсяване на нещо в системата и т.н.

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не знам да има Б4-ка,независимо с Airbag или не,без Proconten.

И моята като да няма. Като махна кората под волана е не виждам стоманените въжета захванати за планката зад волана. Отделно в списъка с оборудването дето вадеше преди време етката, също не пише да е имало някога (не знам дали по принцип го пише там).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сваляхме таблото за смяна на радиаторче, не видях да има разни въжета. До колкото съм чувал се виждали и изпод капака някъде зад двигателя, там също не съм ги виждал. Отстрани на прага не съм разглобявал за да видя дали има обаче. Мойта има 2 бега и е по-нова, нищо чудно да са и го спестили. Б5 примерно няма тази система нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята като да няма. Като махна кората под волана е не виждам стоманените въжета захванати за планката зад волана. Отделно в списъка с оборудването дето вадеше преди време етката, също не пише да е имало някога (не знам дали по принцип го пише там).

Може да е имала удар и да са я "изкормили" - твърде вероятно.

Принципно, Прокон тен е стандартно оборудване за Б4 - при Б3 се е доплащала. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The procon-ten system was available for cars such as the 100 / 200 and the V8, as well as the 80 / 90. It was discontinued in 1994, with the introduction of the new A4 and A8 series, and the 100-based Audi A6, all in 1994, for the 1995 model year.

It is likely that procon-ten was discontinued because the deployment of the system in lighter accidents could deem the car a 'write-off'.

Това пише в уикито по въпроса за проконтена. Моя шлеп е 95-та по рама даже 96-та, така че май е нормално да нема.

Малко глупав въпрос, но това какво е?

Мисля че има 80ки с Airbag, но не го вивях споменат...

Това е система, която "издърпва волана към таблото и коланите към седалката" при челен удар. Стоманени въжета са хванати зад двигателя и при удар и разместване изпъват по някаква система въпросните устройства волан и колан.

Редактирано от MeThTiCaL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 1994 тази система не се вгражда.

Последните Б4 аванти са 1995 - напълно нормално е да нямат.

Въжетата са между двигателя и скоростите - майсторите, когато ми сменяха съединителя, дълго се чудеха какви, аджеба, са тези въжета. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из щатско има Б3-ки с въздушна възглавница за водача.

Тогава явно са завземали територия и са слагали доста повечко екстри спрямо евро варианта.

До колкото съм гледал картинки почти всяка е и с пръскалки за фаровете + фаровете за мъгла ниско долу.

Та има ли някъде списък за щатския пазар и за евро пазара какво е слагано в повече при едните спрямо другите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е система, която "издърпва волана към таблото и коланите към седалката" при челен удар. Стоманени въжета са хванати зад двигателя и при удар и разместване изпъват по някаква система въпросните устройства волан и колан.

Моето тогава трябва да има такова чудо, нали? Щом е 92г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миии, попринцип за да мога да се позиционирам правилно в тия скапани седалки се налага да пусна седалката по-ниско, ама в един момент почвам да не виждам от таблото и волана напред особено като си сложа ръката на волана отгоре в някои ситуации. Не че чупещия волан може да ми помогне в тази ситуация, таблото пак ще пречи, ама явно проблема е в седалките. По завоите ако завивам по-рязко и ако съм без колан ще излетя от седалката. Абе исках да се оплача, че са скапани :bia: С тези рекаро седалките какво е положението? Ако си избоцкам едни такива да не се окаже, че грам не мога да виждам щото са ниски примерно?

Офтопик:

Мойта мома изкара книжка а тя е 1.63-4 висока. Ми колкото и да се върти из седалката и да я бута напред назад все не може да я нагласи. Педалите супер дълбоко, таблото високо. Дръпнеш седалката напред да стигаш педалите волана ти дойде у гушата. Бутнеш облегалката не моеш докопаш копчетата по таблото или полегваш. Тая кола са я мислили за определена височина май. Аз съм някъде 1.85.

Преди седмица купих на жена ми една градска въшка - Пежо 106, защото вече взехме да се бием сутрин кой да вземе колата. На нея си и харесва щото е малка и ще си е лично нейна, пък аз ще си карам Б4-ката на спокойствие. Няколко пъти сядах да пробвам въшката. Ако си мацка лЕв и пЕдЕсЕ сигурно горе долу става, ама за нормален човек си е изтезание :zustimm: . Като приближа седалката да стигам скоростите, колената ми опират (та чак ме заболяват) в таблото и волана. Като си настроя седалката за колената, трябва да карам с опънати ръце, а за превключване на скорости трябва да се наведа напред, за да ги стигна. А съвсем не съм някаква горила - 1,86 на 85 кила. Колкото пъти съм я карал, толкова пъти след това се качвам на Аудито да завъртя едно кръгче - е няма база за сравнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста хора доброволно си махат Proconten-a, с идеята, че при евентуален лек удар отпред има вероятност системата да сработи и да сгъне цялото купе и последната здрава да си отиде от този свят.

Лично на мойта на съм гледал дали са си на място тия въжета, но на задния джам имам надпис

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сваляхме таблото за смяна на радиаторче, не видях да има разни въжета.

Тия въжета са омотани около скоростната кутия.

Доста хора доброволно си махат Proconten-a, с идеята, че при евентуален лек удар отпред има вероятност системата да сработи и да сгъне цялото купе

Лек удар - той сработва като тръгне мотора назад, това лек удар ли е!? :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лек удар - той сработва като тръгне мотора назад, това лек удар ли е!? :)

Всеки има различна представа за лек удар. :hilezh: Това на шега.

Въжето влиза в един улей в задната,горна част на скоростната кутия. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия въжета са омотани около скоростната кутия.

Е около волана има бре :) нали при удър потъва и той,а колегата ако е с айрбег на шоферското място тва е друг въпрос що нема въжета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е около волана има бре :) нали при удър потъва и той,а колегата ако е с айрбег на шоферското място тва е друг въпрос що нема въжета

Така де, воланът се издърпва от изместващата се назад в купето скоростна кутия

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е това "къп холдер" или както там се казва :)

Летите джанти също са някаква екстра, не ги срещнах май по-горе...

Най-голямата екстра пък е АГУ-то сложено в Италия, точно за България :hilezh: Язе съм сО тази хипер екстра....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тоя къпхолдър е зад ръчната. Ма то и обикновената ниша задържа бирена бутилка щото има вуна там а бирата малко по-широка и се получава да стои на место. Кола кенче обаче стои тегаво. Един път обърнах едно точно там като и набих шутовете на бабичката а тя па извади ряз и станаааа захарено мокро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ааа и така наречения "махагон"....оня балатум дето лепАт заводски също :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тоя къпхолдър е зад ръчната. Ма то и обикновената ниша задържа бирена бутилка щото има вуна там а бирата малко по-широка и се получава да стои на место. Кола кенче обаче стои тегаво. Един път обърнах едно точно там като и набих шутовете на бабичката а тя па извади ряз и станаааа захарено мокро :zustimm:

Кенче кола си стои там екстра - само трябва да не минаваш през много големи дупки и да не се режеш, щото ще се разлее.

Вуната задържа добре там - няма грешка. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не знам да има Б4-ка,независимо с Airbag или не,без Proconten.

Има. Не са една две :lol:

Въжетата са между двигателя и скоростите

Цоне, това ще дойде някъде около съединителя, нали? Гледай колегите Ради и Веселин, какво казват:

Тия въжета са омотани около скоростната кутия.
Въжето влиза в един улей в задната,горна част на скоростната кутия.

Само за уточнение - нито са омотани, нито са в улеи. Има две алуминиеви (ЦАМ) планки, хванати за роговете, в които влизат въжетата и се законтрят с едни много сложни на пръв поглед пластмасови (!!!) джиджавки. Другото е една стоманена "скоба", извита във формата на "П", хваната за скоростната кутия, през която въжето минава, но стои свободно :zustimm:

Лично на мойта на съм гледал дали са си на място тия въжета

Ваньо, отваряш предния капак и гледаш роговете до самата ламарина, разделяща купето и моторния отсек. Там се намират въпросните планки :bia:

А към екстрите, може да се добавят:

- светещ пасажерски сенник, та даже и шофьорски, като само на 90 - тка съм виждал пасажерски такъв;

- декоративни капаци на стоповете от вътрешната страна на багажника;

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей го нагледно прокона как е "вързан"

http://imageshack.us/photo/my-images/405/proconten1.jpg/

Редактирано от AuDi_RuLzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

- светещ пасажерски сенник, та даже и шофьорски, като само на 90 - тка съм виждал пасажерски такъв;

...

Прокон-тен може и да нямам, ама такова си имам :lol:

Това е от етката за моята рама:

4TD Right vanity mirror illuminated

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...