Jump to content

Препоръчани сервизи


Recommended Posts

Гумите ми са от там и съм доволен.Обаче баланса малко им бягаше,минах на друг сервиз с подобна американска машина и отчете 10г дисбаланс на 3 от гумите ми,след като 2 седмици преди това бях в Медина за баланс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желая да отправя хвалебствия към Мишо в Хърватска (разбира се известен още като Мишо от Горубляне, Мишо от Враня и т.н.). Счупи се мехатроника на колата ми (А3 3.2), пратих я до Хърватска при Мишо, който успя да намери читав мехатроник от Голф 7 ГТИ, монтира го, обучи го и сега скоростната кутия работи прекрасно с него, по-добре от преди повредата. Упражнението отне 3 седмици, което включва транспорт, търсене на мехатроник, самия ремонт и 1 седмица тестване на колата след ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как пък в Стара Загора не се извъди някой добър сервиз за марката.Все София и Пловдив.Направо ми иде да хвана гората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/22/2018 at 0:28 PM, manoleo said:

Желая да отправя хвалебствия към Мишо в Хърватска (разбира се известен още като Мишо от Горубляне, Мишо от Враня и т.н.). Счупи се мехатроника на колата ми (А3 3.2), пратих я до Хърватска при Мишо, който успя да намери читав мехатроник от Голф 7 ГТИ, монтира го, обучи го и сега скоростната кутия работи прекрасно с него, по-добре от преди повредата. Упражнението отне 3 седмици, което включва транспорт, търсене на мехатроник, самия ремонт и 1 седмица тестване на колата след ремонта.

Присъединявам се на 100%!!!

Мишо безспорно много разбира от Аудита и има задълбочени познания по нашите автомобили. 

Аз лично рядко съм срещал толкова добро и професионално отношение и обслужване, и толкова информиран, и опитен механик.

Наистина Загреб не е близо (особено за тези живеещи на морето), но си заслужава!

Освен, че ми поправи S-tronic-a ми обясни толкова неща за колата, как да избягвам бъдещи проблеми, за какви акции мога да претендирам и какво ли още не.

Разделихме се като приятели и като минавам през Загреб задължително се виждаме за по кафе.

За мен той е пример за човек, който където и да отиде ще успее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по конкретно от съветите на Мишо относно строника

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами поради факта че четните скорости и задната са на малкия диаметър съединител се налага да се внимава  при бавно изкачване (например в мол) да не се прави на втора а ръчно да се остави колата на първа докато се изкачи... на сняг ако ще боксуваме да се спира задължително ЕСП... като сме спрели на светофар е по-добре да се остави на Р или N, а не да сме на спирачка и на D... все неща, които удължават пробега на съединителите...

Ако се прави пълен ребилд на кутията се сменя и софта, защото мехатроника работи на различно налягане... хубаво е да се смени и вътрешния филтър, който е безбожно скъп, но регулира налягането и спестява много проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 1/6/2018 at 11:57, Audi addiction написа:

Ами поради факта че четните скорости и задната са на малкия диаметър съединител се налага да се внимава  при бавно изкачване (например в мол) да не се прави на втора а ръчно да се остави колата на първа докато се изкачи... на сняг ако ще боксуваме да се спира задължително ЕСП... като сме спрели на светофар е по-добре да се остави на Р или N, а не да сме на спирачка и на D... все неща, които удължават пробега на съединителите...

Ако се прави пълен ребилд на кутията се сменя и софта, защото мехатроника работи на различно налягане... хубаво е да се смени и вътрешния филтър, който е безбожно скъп, но регулира налягането и спестява много проблеми...

Полезни съвети интересно ще са от полза:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях при kpematop за флаш на софтуер чистене на нагар и смяна на масла в раздатка и диференциал и горещо ви препоръчвам за подобни услуги да се обърнете към него. Останах доволен стараят се и си разбират работата.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах на гаден сервиз в центъра на София! От смяна на ангренажен комплект + радиатор + водна помпа + демпферна шайба + 2 носача - резултатите са: Забравена гайка да се завие на единия носач (това го видяха в следващия сервиз) и играеща и чаткаща демпферна шайба (а е нова). Сега пак съм в сервиз, но отчаянието е пълно. Паля трудно, въпреки че посетих и трети сервиз за настройка на ГНП. Колата е А6 Ц4 140 к.с. Някой свестен човек майстор от София...да кажете, който наистина разбира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, търся добър електричар в София - може ли някой да препоръчате? Два задни стопа премигват на капака, имам съмнения в тоците преди да ги сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 5/19/2018 at 9:33 PM, AudiF@n said:

Говорих за Медината в София :)

Аз за гуми съм хипер доволен от оптинизирания баланс в София ауто на Ботевградско - Опел. Много възпитан човек, който ги прави нещата - той отговаря за гумите, има и няколко подчинени. 80лв платих последно, но с почистване на дисковете, джантите и баланса. И заспа :)

П.П. Преди това го направих другаде и тресеше и 50/60 лв на вятъра

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/1/2017 at 10:55 AM, fifipaldi said:

Може ли координати?

За джанти заварки, изправяне е много добър и Симо от Обеля

Някой да препоръча изпитан сервиз в Пловдив за 1.8T - хапва си доволно масло. И като цяло добър сервиз за VAG групата?

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за гуми съм хипер доволен от оптинизирания баланс в София ауто на Ботевградско - Опел. Много възпитан човек, който ги прави нещата - той отговаря за гумите, има и няколко подчинени. 80лв платих последно, но с почистване на дисковете, джантите и баланса. И заспа [emoji4]

П.П. Преди това го направих другаде и тресеше и 50/60 лв на вятъра

80лв само за монтаж ли си платил?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали съм описал какво е - сваляне на колелата, мисля и че свалят гумите, за да ги напаснат оптимално спрямо джантите, баланс, тежести, почистване на дискове, където ляга джантата и самата джанта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е професионализъм, след това няма и помен от тресене, съжалявам, че не отидох направо там да ми монтират за първи път гумите на тези джанти. Платих си два пъти...Цената не казвам, че е ниска, затова я и написах. А иначе колко е? 40/50 лв и пак не знаеш дали ще им направят добър баланс. При един бях - 4те гуми му бяха с 10/15 избягали, явно машината го лъже, той може и да не е виновен. И пак си правих баланс, това преди години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много неграмотници, факт, в крайна сметка важното е, че си доволен :) . Аз ходя при едно момче от кръвната група в Слатина и съм доволен, цените са доста надолу от цитираните 80.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, важно е да се свърши и работа. Имай предвид, че оптимизиран/динамичен баланс е с по-малко тежести, което не знам дали влияе. Важно е да не тресе. Реших да дам 80 лв, вместо да отида при втори и накрая пак на динамичен баланс в Опел ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...