Jump to content

11 септември-II кръг Драг Рейсинг- писта "Божурище" 10часа


Recommended Posts

Офффф-като кажеш R34 и почват да ми се въртят едни размишления относно VAG а не Нисан. :unsure: Относно младите фенове на дисциплината - мерси! :hilezh: Един въпрос - знаеш ли кои са първите победители в първото състезание на Божурище (но не това което е записано като първо в Tuning.bg)? :hilezh: Ще подскажа, че класовете са само 2- до и над 2500куб.см.

Редактирано от neon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нямам спомени честно казано, ако е било преди 2003 няма и как да имам спомени, защото от тогава почнах да посещавам пистата като зрител и чат пат участник (не в състезание разбира се) :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА беше дошъл! Изпихме бирата на втора шатра! :unsure::hilezh: :hilezh:

нема толко отнесен тип като мен .. забравих .. представи си :hilezh:

вчера цял ден се чудя .. какво имах да правя неделя ... и не се сетих .. изветрел съм вече :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА беше дошъл! Изпихме бирата на втора шатра! :bia::unsure::hilezh:

Потвърждавам за бирата :hilezh:

И аз съм изгорял много, беше як пек. И аз ще чакам някой да качи клипчета, че нещо не си спомням много състезанието :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заблудени чичаци,

забравили да гледат бързи дараци

защото пили само бираци,

и се прибрали с опечени челаци.

:unsure:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Божурище наистина е къса писта, но интересното е че преди години R34-ката като направи рекорда в Street (10.024) не помня да са коментирани проблеми със спирането, а колата на колегата Virus съм я виждал няколко пъти из София и изглежда че е с много сериозни спирачки...

По-важно от времето е терминалната скорост с която пресича финала, ако на Аудито е по-висока е нормално то да има проблем със спирането а Р34-ката да няма (говоря примерно тъй като не си спомням терминалната на Р34-ката нито пък знам терминалната на Аудито)

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е ясно че термналната е важна в този случай, но специално въпросния Нисан е най-бруталната кола която поне аз съм виждал на живо (гледал съм стартове и на колегата Virus) и така по семкаджийски си мисля че Нисана няма как да е с по-ниска терминална.... :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е ясно че термналната е важна в този случай, но специално въпросния Нисан е най-бруталната кола която поне аз съм виждал на живо (гледал съм стартове и на колегата Virus) и така по семкаджийски си мисля че Нисана няма как да е с по-ниска терминална.... :unsure:

При едно от излизанита в тревата Аудито е било с терминална 235

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При едно от излизанита в тревата Аудито е било с терминална 235

и време 9.8сек.ама никой не го видя :unsure:

начи от видяното аз мога да кажа следното,колата на Ники е силна но безобразно непостоянна,няма два еднакви старта което за мен е крайно лошо,според има много работа в тази посока / визирам Лаг-а м/у 1-2 ск. / трябва да пробва с флат и тн..дано успее да оправи тези дреболий, Косьо се видя че е ужасно силен и постоянен както и сливенската 90-тка всеки път с почти-еднакво време

общо взето 5-ците се представиха много добре....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Косьо се видя че е ужасно силен и постоянен както и сливенската 90-тка всеки път с почти-еднакво време

общо взето 5-ците се представиха много добре....

:unsure: много точно казано, лично за мен това бяха 2-та най-добре подготвени автомобила в този ден .

П.П. към тях може да се прибави и бившето ауди на Dragpower ...

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: мого точно казано, лично за мен това бяха 2-та най-добре подготвени автомобила в този ден .

П.П. към тях може да се прибави и бившето ауди на Dragpower ...

Цъ,не беше в топ състоянието си Генерала,но се доказа повече от добре / като се има впредвид броя на отпадналите /

Няма кво да ме репликираш така остро..... Написаното от мен е това което Николай е споделил

грам не съм имал за цел да е остро :unsure: явно Ники е искал да каже че е давал газ до около 230км и после се е опитал да спре / щото има хубави спирачки принципно ама кат останат сантиметри от настилката няма как да спреш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко клипове колеги - http://www.youtube.com/playlist?list=PLABC5DA975B4756D1

не са много подредени но.. :unsure:

.. и не се смейте на диалекта.. беше ни напекла жегата :hilezh:

Редактирано от Ерик Миновски
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и поздрави на всички Аудисти който взеха участие в натпреварата. Просто показаха на хората там колко много може да се надуе този петак. За ВИРУСА какво да кажа верно колата е много бърза, но стартовете му бяха зле. От всички стартове нямаше един да е близо до друг . Винаги тръгваше по различни начини- незнам дано да има причина за това.

За КОЦЬО огромни поздравления , в стрийт сам говореше за себе си . -ако изключим фалстартовете - явно му бе доста нервно но победи -БРАВО:hilezh:

Искам да поздравя и дебютантчето с шприцованата четворка - все пак му са първи гонки .

За Хасковското и Сливенското няма да коментирам - всички видяха за какво идва реч.

По нагоре в темата бях споменал за деветки но уви. Мислех че там е най истинската измервателна техника - но на полуфинала в Ц се разобедих в това ми мнение,-Между аудито на Драг Пауър и БМВ-то от Хасково- Говорителят обяви Милен - пилотът на аудито за победител,в което лично аз не съм сигурен. - Но за това другият път няма да пия толкова и ще седя на края на конусите . А Иван беше повече от категричен че го е бил и то не в края а още около двеста и педеситият метар е бил пред аудито.

Всички видяха Хасковското ауди как тръгва и как върви и накрая техниката отчита 13.4ХХ.

На Вироса на тренировките показа 11.2ХХ а после на хубавите стартове направо не вярвах.

Да не забравяме че и много от фаворитите отпаднаха .

Дано до Сливен всички оправят колите си и отново да ни радват .:unsure:- за всички взели участие браво на тези момчета вложили толкова хиляди левове ,време,нерви и много труд за да ни забавляват по този начин.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да поздравя и дебютантчето с шприцованата четворка - все пак му са първи гонки .

Какво ще рече шприцованата? :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли инфо как сливенското Ауди от предно стана Quattro? На друго купе ли е прехвърлял мотора?

На неговото си купе е ,с кутия +заден диф от рс2

всичко си прави сам по колата :unsure:

Мотора е 2,2 турбо- 560 кс,тежи 1280 кг

Колата няма грам лаг, но и Николаи я кара много добре

...пп колата е мапвана от Келеша :hilezh:

Редактирано от 4ipika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да поздравя и колегата ШЕФА - с третото му ставане на ТАТКО. Но въпреки това не му попречи да присъсва на гонките Атова че са испили бирата с РАДИ Б4 до някаде не е верно . Да са испили-да са испили колко да са испили........... АМА БАЯ СИ ПИИИИИИНАХА:unsure::hilezh::):hilezh::hilezh::bia::bia::):bia::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече шприцованата? :unsure:

Еми на мен така ми изглеждаше че е на шприц кит - преди боядисване. Ауспохат и бе изведен през капака и . Една много яка а4.в5 изрезана от всякаде.

Това момче го виждам след време с запомнящи се времена .:hilezh: Мисля че тази кола съм я виждал и на събора в Бистрица .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На неговото си купе е ,с кутия +заден диф от рс2

всичко си прави сам по колата :unsure:

Мотора е 2,2 турбо- 560 кс,тежи 1280 кг

Колата няма грам лаг, но и Николаи я кара много добре

...пп колата е мапвана от Келеша :hilezh:

Значи е възможно от предно да се направи колата 4х4 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми на мен така ми изглеждаше че е на шприц кит - преди боядисване. Ауспохат и бе изведен през капака и . Една много яка а4.в5 изрезана от всякаде.

024973958.jpg?r=0

:hilezh:

Поздравления за всички яко напомпани Audi-та, които носят кеф на всички нас! :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е възможно от предно да се направи колата 4х4 :unsure:

Всичко е възможно колега:hilezh:

024973958.jpg?r=0

:hilezh:

Поздравления за всички яко напомпани Audi-та, които носят кеф на всички нас! :hilezh:

Е точно за това момче говорех. Браво на този момак Като го гледах каква газ раздаваше в локалното платно и с какъв хъс се подготвяше направо си омирах от кеффффф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...