Plamen01 Публикувано 9 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2011 Здравейте , първо се извинявам че, ползвам темата. И аз имам подобен въпрос. Карам б-3 . От около година време , забелязах че , гарнитурата между двигателя и главата се омаслява . Малко по малко се увеличи , на цвят е черно с отблясък. Не се вижда сълзене , за 5500 км. долях само около 0.500гр.масло. Не губи антифриз. Не надува маркучите на охлаждането. Антифриз и масло са чисти. Само омаслена е част от гарнитурта която стой отвън. Дали е за смяна гарнитурата , някой от колегите имал ли такова нещо. Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 9 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2011 Всички колеги имали и имащи Б3-ки са го имали този проблем. 500гр. за толкова километри си е прилично. Според мен, няма нужда от смяна.Нещо което работи коректно, НЕ СЕ ПИПА!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 11 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2011 Всички колеги имали и имащи Б3-ки са го имали този проблем. 500гр. за толкова километри си е прилично. Според мен, няма нужда от смяна.Веднага ще те оборя по въпроса с тия 500гр. не знам кой кво кара,обаче аз карам Б3 NE мотора и смея да твърдя,че никога не се е налагало да доливам...по причина да го гори.Колкото е налято толкова се източва от мотора.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 11 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2011 Добре поддържана ти е колата, колега. Най-добре е да не губи никакви течности, естествено, едва ли при излизане от завода са ги продавали с вметката, че е ОК да губи масло.Имах предвид, че на Б3-ките гарнитурите на главите са си слабост и е нормално на 20+ годишен автомобил да има някакво омасляване от въпросната гарнитура, което води и до загубата на масло.Друг е въпроса, кой колко е готов да налива в колата си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 11 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2011 0.5 литра масло за 5000км не е много. Ето извадка от книгата "ръководство за експлоатация" за Б3 /до 1,5л/1000км е допустим разход :zustimm:/: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2011 Такова нещо пише и в книжката за нашите мотори,само че на италиянски.Докато го преведа........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 11 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2011 Такова нещо пише и в книжката за нашите мотори,само че на италиянски.Докато го преведа........ Значи да не се притеснявам от това че и аз доливам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 11 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2011 Добре де, как така литър и половина масло на 1000 километра ? При такова доливане, маслото ще е винаги ново... При мен нещата не са много цветущи, тъй като и гарнитурата ми е за смяна и гумичките на клапаните са ми тръгнали по тоя път, а доливам по около 200гр. на 1000км.. Чудно ми е, какви издънки по мотора трябва да има човек, че да губи по 1,5л./1000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 11 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2011 Това от 1,5 литра разход на масло е застраховка от производителите.Реално новите коли и в последваща употреба не горят толкоз/като изключем 2,0 бензинката/.Веча ако са доста км - 300 000 и нагоре примерно се поизносват и си горят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksei4y Публикувано 11 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2011 Извинявай ама каква е тая застраховка , то ако гори толкова двигателя е за боклука или е за основен ремонт, една 20 годишна кола с турбо не гори повече от 2 литра на 10000км., не на 1000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 21 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 Колеги, помагайте! Надува маркучите и замръзва изпаритела. Беше хвърлила водата през капачката, смеих я - сега не хвърля, ама си надува истински. Когато достигне80- 90градуса, изпаритела замръзва. За 700-800 км съм долял близо 3 литра антифриз. Има въздух или да отварям главата. Вече се предадох и незнам какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 Отиди в сервиз да ти направят тест на антифриза за газове - ако има значи проблема е от гарнитурата на главата. Не я карай много така да не сменяш маркучи и радиатори после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Благодаря! Това е добра идея, само дето тук няма при кого да извърша тази операция. . Няма да тръгна и до София така . Вече незнам ................ а си обичм каляската Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiosemdeset Публикувано 23 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 Колега вземи някакъв парфюм и го налей във казанчето за охладителна течност , запали колата и ако почне да мирише през аспуха на парфюм значи си за гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenggr Публикувано 23 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 Ако е дамски гледай да не се влюбиш в ауспуха и... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 (Редактирано) Мисля че се слага някакъв лакмус и се оцветява ако има газове в антифриза - т.е. може да потърсиш само препарата и да си направиш пробата сам. Опаа, някой ме е изпреварил с парфюма . Този начин, който също работи - сипваш малко парфюм в казанчето с антифриза при 90С загрял двигател и я оставяш да поработи. После отиваш отзад на ауспуха и ако усетиш миризмата на парфюма значи 100% имаш проблем с гарнитурата на главата или на самата глава.Друг вариант е да са спукани мембраните на изпарителя и от там да вкарва газ в антифриза. Това лесно можеш да провериш като откачиш изпарителя от маркучите на антифриза и сложиш на негово място една тръбичка. После обезвъздушаваш и караш на бензин и проверяваш дали пак надува маркучите. Редактирано 23 Февруари 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 23 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 Мерси, колеги! Тези дни съм на работа, но при първата почивка ще я парфюмирам . Дано да не ми замирише отзад на парфюм,че тогава е лошо . А що се отнася до мембраните смених ги скоро........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) Забелязах преди днес едно голямо петно масло в кората под двигателя и като пипнах беше мало пипнах и двихгателя по съединението на главата с двигателя и там имао много доста масло ми е загубила. Какво да правя направо в чудо се виждам с тая кола. Има ли смисъл да я ремонтирам?Старият сосбтвен е прекалил с наливането на малсо налял е над горната черта може би около 3 см. Тези три сантиметра ми ги загуби за 1г около 500 км, днеска за 100км ми е изгубила около 0,5см. и вече маслото ми е на най горната черта не под нея, а на нея. Редактирано 14 Юли 2013 от shadou2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brandt Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 не се притеснявай...маслото в повече го изгаря колата...между другото, с риск да се скараме с колегите, няма кола, която да не гори масло!елементарна физика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) Ами локвата масло в кората под двигателя и 0,5см намаляне нивото на пръчката само за 100км Редактирано 14 Юли 2013 от shadou2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brandt Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 като почне да пада под максимума му мисли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) питах мои познати майстори оказва се че е гарнитура на картера защото е отдолу на двигателя не отгоре къдетое главата ама понеже съм страшен разбирач................ даслие скъпа тази гарнитура и дасни е труден ремонта? Редактирано 14 Юли 2013 от shadou2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brandt Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) сменях преди много време ... точно бях взел колата и при първата смяна на маслото намерих топка конци във филтъра.За да съм сигурен, че няма и в картера го отворихгарнитурата се сменя лесно, но за съжаление не става в домашни условия понеже магарето пречи да бъде свален капака и се налага да се повдигне двигателя едит: Да не е самата пробка за източване? Я провери дали има капка на болта Редактирано 14 Юли 2013 от Brandt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Отстрани по връзката между двигателя и картера е където са болтовете от там, заради виското налягане явно е изпуснала, понже маслото наистина беше много, ще проверя и за това, за пробката.Благодаря за отговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 самос е чудя като се нормализира нивото на маслото ( влезе в граници защото още е милиметри над горната чера) и спадне налягането в картера дали няма да спре да изпуска масло или където веднъж е протекло няма какд а спре без ремонт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване