Jump to content

Спирачни маркучи


slona

Recommended Posts

Docho съгласен съм с теб

:hilezh: Радвам се,че ме разбра правилно и ме извини,ако съм прозвучал наставнически. :hilezh:

Знаеш,има неща с които може да се направи компромис,но има и такива с които,ако човек направи компромис после му иде да си удари главата в стената.

Спирачките пазят здравето и живота на нас и на другите-да не се скъпим за тях. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе казваш, че е виновна старата течност - не разбрах какво имаш предвид - дали трябва просто да се смени старата течност, или тя е повредила маркучите и те трябва да се сменят?

Ми тя е виновна та..... все пак знаем,че спирачната течност е няма толко разяждащо копИле като нея. Слушай какво ти казват колегите...сменяй без изобщо да се замисляш!

Че е стара течността не ми решава проблема.А смяната и едва ли ще го реши.

Спирачната течност е един от най важните компоненти в тая система за да може да спира колата добре.И аз мислех така като теб преди години,докато не послушах РадиБ4 и не я смених. Е повярвай ми........ приликата между старите и новите спирачки бе,че нямат нищо общо :hilezh:

Ако не се лъжа маркучите общо не са 6 , а 8 -

Лъжеш се.Спирачните маркучи са 6.... при по старите модели Б3/Б4 са 4. Цената по спомен за 6-те спирачни маркуча, 4 диска брембо, накладки за предни и задни колЕлЕта Текстар и 2 литра спирачна течност Бош, бе от порядъка на 500 лева..... Инвестиция която определено си заслужава :hilezh:

Редактирано от AuDi_RuLzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам шест броя са спирачните маркучи :hilezh:.

Сменям спирачна, хидравлична течност и антифриз през две максимум три години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Аз го играх този филм, със пукването на маркуча.

Случи се в София на 3 март, 4 часа сутринта на път за летището(карах пътник от Шумен). Добре че имах ръчна и успяхме да не изтървем полета. Докато седеше колата на паркинга под нея беше станала рекичка.

Тъй като беше невъзможно да намеря, маркуч по това време, или сервиз (просто не знаех да ли някой ще бачка на празника), си тръгнах така. Обаче работата беше по-зле отколкото си мислех, не става за каране, та дори и аварийно. Спрях на лукойла, на Богоров, купих две тубички дот4, свалих колелото(предно ляво), отрязх маркуча със сечките, навих вътре един болт( в маркуча)после го стегнах с скоба за в.съединение и газ. прибрах се благополучно до Шумен. Купих си два маркуча, прибрах се и си ги смених. Няма отвиване, голям зор.

Усещането е страннно, натискаш - потъва- не спира, помпиш - леко спира. Незнам дали е верно това, че остават да работят две от колелетата. Съмнявам се, при мен не беше така.

А колега, маркуча не беше напукан, не беше разпльокан, обаче се беше спукал по дължина около 2 см.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе те остават две колела, ама когато гръмне маркуча. Отпуснеш ли педала и напомпиш няколко пъти вече няма никой, защото спирачната течност изтича.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всичко щеше да е наред, ако на всеки две години даваше освен невероятните 15 лева за течност, още 40 за маркучите ...

Разберете че е гума ... Няма брони, няма метални нишки, няма нищо вътре ...

Обикновен двоен маркуч с оплетка по средата ...

Евах тез 60 лева за цялата процедура и да се потя ...

А това че до Шумен си карал е просто безотговорно ... По пътя който си минал има около 4 сервиза ... Потенето си е останало за теб :hilezh:

Много се дразня на такива теми ...

Не може бе хора, разберете че годините на колата не определят нейната поддръжка !

И стига се оправдавайте с цените на частите - има и евтини, има и скъпи ...

За какво давате пари за един Манн въздушен, като така или иначе в София за 8К е станал на нищо ...

Вземи си Фиам,Шампион,Уфи, разликата от 10 лева я вложи в нещо полезно - реглаж на фарове примерно ...

Не съм роб на колата си, обаче всеки ден се разминавам с всякакви хора, с мен си карам освен приятелката и съквартирантката, това са два живота, а те не струват 50-60 лева ...

И само да спомена, понеже гледам се чудите кое как ...

При авария от рода на спукан маркуч, се прекъсва маркуча преди спуканото, като се отвие щуцера, там се слага станиол от цигарена кутия,завиваш маркуча и се кара на останалите 3 колела ...

Проблема с отвиването се решава със спирачна течност - поливате, чакате, пак поливате, пак чакате ... И се развива ...

При редовни смени, проблема го няма ...

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Vitcig го е казал много точно и го поткрепям на 100%, без всичко друго може, но без спирачки НЕ! И наистина колко струва живота на хората около теб? Просто немога да си представя как си се решил да тръгнеш от София към Шумен с болт в спирачния маркуч. Едно по рязко спиране и БАМ.... А наистина сервизи по пътя колкото щеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз много се дразня на такива мнения - те маркучите му целите в подутини, цицини и държат на честна дума а се изписва толкова много за нещо което не подлежи въобще на коментар. Аз моите само като ги видях че лекичко се беше напукал единия като го огъна малко и веднага всичките ги смених да ми е мирна главата. Барабар с накладките и дисковете. И сега имам спирачки - просто когато докосна съвсем леко педала колата започва да спира и съм спокоен. +1 и от мен колега Vitcig. :hilezh:

Редактирано от Zdravkicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този руски сайт като напиша Ауди Купе 1993 г, на спирачна с-ма открих следната картинка:

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au.mycat?SelPg&t=GEq2fMtKtnyNSrZ8WhDeRSkL71pLE92glY22fCmVNkwYCrQD_GaW/hhslq4Yarb0AsxitSp_3hRwQ_V_Mf4seoMbAk1OTqHxEhlQMeDN1tfAnG06wdL/FtHeKmAkUDT_kXcgmLXY/vVXK/eBC_h1LGOchPKMZQSUm0JEsE6fwRFN5D0Vw/EGiKglD/B5qbQY/MtzmlTXvcU61p40LaTwn5g=

на всяко задно колело са дали по два спирачни маркуча, т.е. 4 колела по 2 броя = 8 маркуча.

Сигурно е грешка, в ЕТКА това ли е картинката?

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дефакто при него трябва да са 8 :hilezh:

Два отзад както ги е дал на схамата два преди моста, два преди апарата ... И два отпред, ако е след 1990 ( а той е )

Всъщност отпред имаш два броя от 893 611 707, два броя от 893 611 775 A ! Отзад са един брой от 811 611 775 (който е ляв), 811 611 775 А (десен), и два броя 893 611 775 А !

Явно купето е различно от седана ... !

ПП а аз бях очуден като видях 4 броя отпред, ама явно така са преценили ...

Мисля че аз подех това че са 6, моля да ме извините !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и картина от Ваг Кат на предницата,където спирачните маркучи са под номера 9 и 10.

http://www.vagcat.com/epc/cat/au/ACO/1993/142/54/1472572/

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При авария от рода на спукан маркуч, се прекъсва маркуча преди спуканото, като се отвие щуцера, там се слага станиол от цигарена кутия,завиваш маркуча и се кара на останалите 3 колела ...

Проблема с отвиването се решава със спирачна течност - поливате, чакате, пак поливате, пак чакате ... И се развива ...

При редовни смени, проблема го няма ...

Аз май не обясних, както трябва- спуках маркуча в софия преди летището.

после си направих затапването, на богоров.

Ако не изолирам, е наистина безотговорно, и мисля че да се прибера на 3 колела на 380 километра не е безотговорно. Аз също видях сервизи, но беше 3 март. И никой не работеше.

Абе да не ви се налага.

п.п.

При смяната на маслото: Само незнам как да я източа старата течност.

Да речем я източа, то трябва и да се промие. Ако не промиеш нищо не сменяш. Дайте някаква технология на смяна на маслото, Или няма такава, просто почваш наред колелата и то не остава нищо докато свършиш:hilezh:

Редактирано от ahmed bozov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата трябваше да сменям маншона на карето и като погледнах крайният (късия)маркуч ми настръхна окосмяването навсякъде.Едни големи балони ...и тва за един месец(преди това сменях втулки и ги оглеждах)Смени си предните поне. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п.

При смяната на маслото: Само незнам как да я източа старата течност.

Да речем я източа, то трябва и да се промие. Ако не промиеш нищо не сменяш. Дайте някаква технология на смяна на маслото, Или няма такава, просто почваш наред колелата и то не остава нищо докато свършиш:hilezh:

Като сменях моята спирачна течност при Пепи(buzzi) той източи квото можа от казанчето за спирачната течност, после сипахме новата, и едно по едно на 4-те колела се отвиваше обезвъздушителната пробка като в това време отгоре на казанчето се надува, Пепи си има специално приспособление, докато почне да тече новата течност, завива се пробката, после се долива пак течност отгоре и се обезвъздушават спирачките, прави се проба внимателно как спира колата, щото педала е леко мек, после още едно обезвъздушаване и пак проба. Набързо обяснено от лаик като мен, който гледаше как разбиращ човек го прави с лекота така да се каже

:hilezh:

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

slona: ти сега какво искаш? да ти се обясни кое как или да те насочим от къде какво и после как?

Не е ли по-лесно след като нямаш нужната информация а навярно и нужните технически познания, да се насочиш към доказал се професионалист като Пепи a.k.a. buzzi вместо да експериментираш и за времето в което се разтягат локуми във форума да рискуваш нечии живот ?

Това ти го пиша в отговор на цветоусещането което така мимолетно засегна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

slona: ти сега какво искаш? да ти се обясни кое как или да те насочим от къде какво и после как?

Не е ли по-лесно след като нямаш нужната информация а навярно и нужните технически познания, да се насочиш към доказал се професионалист като Пепи a.k.a. buzzi вместо да експериментираш и за времето в което се разтягат локуми във форума да рискуваш нечии живот ?

Това ти го пиша в отговор на цветоусещането което така мимолетно засегна :lol:

Колега виждам, че си адресирал поста си до слона, ама май е и до мен, защото аз попитак как става. По принцип винаги има нацини нещо да стане. Но разбери че ако незнаеш какво искаш, в сервиза те отебват. В София вие сте си добре, имате си хора които пипат знаейки какво трябва да стане, за да е доволен клиента. Ела си смени маркучите в Шумен, и после ще си говоримм. Аз се радвам че има кадърни сервизи при вас.

колега те не знаят колко масло събира мотора, сипаха ми цялата туба, после източвах от филтъра. Викам да измием кулера, оня вика то няма кола без масло по кулера. Това е положението по сервизите, ами представи си като идеш на доктор.

Пожелавам на всички приятни почивни дни. И безаварийно пътуване, кой накъдето е хванал:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела си смени маркучите в Шумен, и после ще си говоримм.

Я ми кажи в кой сервиз в Шумен ходи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виждам, че си адресирал поста си до слона, ама май е и до мен, защото аз попитак как става. По принцип винаги има нацини нещо да стане. Но разбери че ако незнаеш какво искаш, в сервиза те отебват. В София вие сте си добре, имате си хора които пипат знаейки какво трябва да стане, за да е доволен клиента. Ела си смени маркучите в Шумен, и после ще си говоримм. Аз се радвам че има кадърни сервизи при вас.

колега те не знаят колко масло събира мотора, сипаха ми цялата туба, после източвах от филтъра. Викам да измием кулера, оня вика то няма кола без масло по кулера. Това е положението по сервизите, ами представи си като идеш на доктор.

Пожелавам на всички приятни почивни дни. И безаварийно пътуване, кой накъдето е хванал:hilezh:

Първо, не съм софянец.

Второ, като не ми е ясно нещо, интересувам се къде може да ми се свърши качествено работа и припалвам натам.

Трето, няколко пъти му се каза на автора къде да ходи за да му решат проблема, след като ясно даде да се разбере че не са му ясни някои неща.

Четвърто, със спирачките шега не бива!!!

пп: ако някой се чувства засегнат от това което съм написал, е съжалявам но ще си го преместя в другия крачол, тихичко

...

slona: да пояснявам ли още веднъж, защо те насочих/ме към buzzi или вече си разбрал?

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш едно голямо плюсче от мен. :hilezh:

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, имам проблем със много леко задържане на заден десен супорт. Просто не върща добре накладката и преди ми виеще само на заден ход, но после почна и докато карам, почти непоносимо виене (пищене) като от спиране на влак. Като натисна спирачката спира като пусна свири. Ходих да го раздвижват показаха ми един от водачите имаше някаква дълбока деруга по дължината и ми казаха че не се предлагат като резервна част. След раздвижването спря да ми вие за известно време сега почна пак само на задна да ми присвирва. Гледам че на един от постовете има снимка с такива вводачи хубави и чисти, въпроса ми е продават ли се, и ако ги сменя, дали ще има подобрение, или да сменя супорта. Също така ми казаха че спирачните маркучи от зад са ми за смяна че са стари и почнали да се напукват. Сега разбрах че има още маркучи за смяна от темата, като добавиш че искам да сменя и спирачната течност и всичко да стане на един път. При преглед на ходовата част лятото ми казаха че е протекло и прословутото кантарче. Преди месец минах на технически преглед човека каза че спирачното услие е добро. Като цяло колата спира добре, но когато педала отиде значително по надолу, от начало има няколко см. на педала който много леко се отразяват и чак по надолу вече почва да се усеща спирането и надигането от седалката  :icon_smile: Та целата интрига се завърта около заден десен супорт. Да го сменя ли за друг 2ра употреба, само водачите ли да се сменят, да се сменят и на другия супорт профилактично водачите или и тамм направо нов (втора употреба) супорт? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...