Jump to content

WinOLS - отново за Чиповете


Recommended Posts

Разгледах сайта и намерих цоклите, но как да разбера кой цокъл ми трябва? Това е компа

https://www.dropbox.com/s/52nebox65mytsm7/2014-05-07%2015.49.35.jpg?dl=0

Кой е чипа за да знам какъв цокъл ми трябва.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този чип до колкото разбрах е с флаш памет т.е. не може ли да се флашне без да се сменя чипа? Иначе търсих инфо с колко пина е чипа за да знам кой цокъл да поръчам от тези http://store.comet.bg/Search/?keywords=%D1%86%D0%BE%D0%BA%D1%8A%D0%BB#eyJwIjoiNSIsImlwcCI6IjEwIiwiayI6ItGG0L7QutGK0LsifQ%3D%3D

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих днес до Комет и не можахме да се разберем за такова цокълче. Не знам дали нямат или не можах да им обясня за какво точно ми трябва. Чипа кой точно е на снимката?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах си с колегата дето кара с AJL-скиа софт на АЕБ и ми каза че това е цокъла

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=221320306056&alt=web

Значи не е чип AM29F400?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам някой които ползва и двете програми да сподели мнение,става дума за ECM-titanium,и тая от заглавието знам че титаниума не става за фап филтри и егр но мисля че по лесно се работи с нея,ще я ползвам за чип тунинг основно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сдобих се с VAS програма.искам да кача по нова версия софт. на колата си,ще помоля някой от знаещите да ме просветли как става това.Имам и свалени много ъпдейти тъй че не е проблем да услжа на някой с нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, колеги! От известно време си играя с Galletto 4 V54, но за съжаление ми прави номера. Моят Bosch EDC15P нещо не ще да го чете. Досега съм имал само 3 успешни опита от примерно 30. Като го пусна прогреса се пълни, подминава 100%, след малко чувам как релето в таблото почва да щрака и след това програмата се затваря. Някой да е борил такъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! От известно време си играя с Galletto 4 V54, но за съжаление ми прави номера. Моят Bosch EDC15P нещо не ще да го чете. Досега съм имал само 3 успешни опита от примерно 30. Като го пусна прогреса се пълни, подминава 100%, след малко чувам как релето в таблото почва да щрака и след това програмата се затваря. Някой да е борил такъв проблем?

бушона на имото махаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм на 100% усчеваемост. Благодаря много! Все пак би ми било интересно, ако някой знае защо имото прецаква флашването? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда, че е било чист късмет :(

Направих няколко последователни успешни флаша, но след това пак спря да се получава, така че въпроса остава отворен. Моля, споделяйте, ако имате идеи?

Също така във връзка с бушона на имото, аз доколкото знам имото е заедно с таблото, т.е. ако извадя бушона за километража ще спре и имото. Прав ли съм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с МППС ако прави същия проблем значи има проблем в таблото или буксата ,също и с ваг ком ще направи проблем ако е от таблото почва да цъка и след това забива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложението. С VAG-COM засега не ми прави проблеми, ще видим какво ще излезе от цялата работа, проучвам въпроса.

 

Иначе ето линк към една МНОГО (за мен поне беше) полезна статия за инжекционния аванс и всичко, от което той зависи, зависи от него и т.н. Имам чувството, че прогледнах след като я прочетох  :blush:  Може би няма да е зле да я обсъдим, ако някой не е съгласен с нещо или има нещо да допълни?

 

http://killerbeeperformance.com/download/tuning/Timing%20the%20Diesel.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе ето линк към една МНОГО (за мен поне беше) полезна статия за инжекционния аванс и всичко, от което той зависи, зависи от него и т.н. Имам чувството, че прогледнах след като я прочетох  :blush:  Може би няма да е зле да я обсъдим, ако някой не е съгласен с нещо или има нещо да допълни?

 

http://killerbeeperformance.com/download/tuning/Timing%20the%20Diesel.pdf

 Не се отваря тоя линк

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...