Jump to content

WinOLS - отново за Чиповете


Recommended Posts

Ако става въпрос за дизел, там играта е с авансите и с бууста при средни товари. Ти си се захванал с това и искаш отзиви или...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да, разучавам засега принципа,

ремапа, който има в момента постига нещо подобно, но на гас. Мощността е леко завишена, но ми прави впечатление, че това е направено линейно, а аз не мисля, че трябва да е така, поне за бууста. Освен това и аванса е доста заслен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 

На 30.04.2015 г. at 11:49, Buddah написа:

Благодаря за предложението. С VAG-COM засега не ми прави проблеми, ще видим какво ще излезе от цялата работа, проучвам въпроса.

 

Иначе ето линк към една МНОГО (за мен поне беше) полезна статия за инжекционния аванс и всичко, от което той зависи, зависи от него и т.н. Имам чувството, че прогледнах след като я прочетох  :blush:  Може би няма да е зле да я обсъдим, ако някой не е съгласен с нещо или има нещо да допълни?

 

http://killerbeeperformance.com/download/tuning/Timing%20the%20Diesel.pdf

 Някой има ли го тоя документ съхранен или работещ линк?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой по запознат със ME3.8 да подскаже къде да търся проблема със топлия старт,понеже сложих големи инжектори 630 кубика и сега колата пали трудно когато е загряла .

А3 AGU -150hp 99г

В дамос намирам бая карти за студен старт,но не съм сигурен дали от тях може да коректна или има някоя определена за това .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега те са 2 карти 1x1 вдигах и свалях стойноста но няма ефект,а може и просто да съм ги объркал при намирането.

Редактирано от tunningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с тези големи инжектори без никакви корекции ли пали и работи?Вентилконстантата ако е напасната трабва да си пали нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, autorazsipnik написа:

А с тези големи инжектори без никакви корекции ли пали и работи?Вентилконстантата ако е напасната трабва да си пали нормално.

Има някакви базови настройки ,даже си върви колата и се кара ,предполагам говориш за (Grundapassungskonstante) и нея опитвах но ефект няма.

Или аз греша някаде или има други cold maps.

П.п Даже и сместа на празен ход по  WideBand  отива 11.0:1 ,но това не ме притеснява толкова ,колкото че не пали ,дори и студена пали малко по трудно,но когато загрее е ужас 30-40 сек. въртене с помпане на педала на газта че да влиза малко въздух и белким запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за Grundapassungskonstante.32895 би трябвало да е стойността.Пробвай с  23500, смесите не трябва да са толкова богати ако не точни.Ако се нормализират би трябвало да пали без да пипаш други карти.

 

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.08.2016 г. at 12:29, autorazsipnik написа:

Да за Grundapassungskonstante.32895 би трябвало да е стойността.Пробвай с  23500, смесите не трябва да са толкова богати ако не точни.Ако се нормализират би трябвало да пали без да пипаш други карти.

 

 Колега стойноста ми е по голяма оригинално,но до сега не бях намалявал толкова много тази стойност и ето че сега пали нормално,но сега трябва да преработя целия файл защото смесите ми станаха много по бедни.Та имам един въпрос това е стойност която намалява времената на дюзите или мили секундите или нещо друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи стойността е прекалено ниска.Сметнал съм я ориентировъчно за тези  дюзи.Тази стойност е вентилконстантата.По моите разбирания и бедната информация,която имам константата е необходима,за да изчисли компа идеалната смес според измерения въздух и оборотите.Чрез нея пресмята колко да са отворени дюзите в ms.Зададох ти константа 0,017 (400/23500) грубо, за да видим дали ще има промяна.Ако знаеш количеството на максимално засмукания въздух и колко ms трябват на дюзите за ламда =1 можеш да сметнеш колко да впишеш за вентил константа по обратния ред на формулата Tl = Q/n*K. 

Tl - load [ms
Q - airmass [kr/h]
n - rpm [1/min]
K - constant [kg/h*min/ms]

 

Или можеш да я напаснеш опитно.Това е което имам като инфо,но е достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здр. смених В5 с В7 2,0 тди 140кс блумоушън, и почнаха да ме сърбят ръцете да го барна и него.

Въпроса ми е /малко наготово/ да ме запознаете с чипването на пасат б7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

edc17c46 е компютъра и се прави много хубав тунинг на него. Малко трудно се спира ДПФ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте,

 

Някой ще ми услужи ли с Username и Password за NefMoto форума. ( http://nefariousmotorsports.com/forum/ )

 

Пробвах да се регистрирам, но не получавам линк за потвърждение на пощата. Пробвах с различни мейли, проверявам и спам папката- нищо !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/5/2016 at 11:26 AM, tunningmania said:

Има някакви базови настройки ,даже си върви колата и се кара ,предполагам говориш за (Grundapassungskonstante) и нея опитвах но ефект няма.

Или аз греша някаде или има други cold maps.

П.п Даже и сместа на празен ход по  WideBand  отива 11.0:1 ,но това не ме притеснява толкова ,колкото че не пали ,дори и студена пали малко по трудно,но когато загрее е ужас 30-40 сек. въртене с помпане на педала на газта че да влиза малко въздух и белким запали.

Скалирането на инжекторите става от FGAT0(Grundanpassungsfaktor), на фабричен файл там е 1.000 (с приложен фактор и офсет). За 630 се смята по следния начин 260cc/min/630cc/min = ~0.4126 . Така съм скалирал инжектори 380/440/570/630 и не съм имал проблеми . KHFM(Grundanpassungskonstante), не си пипа освен ако не си достигнал лимита за товар на ме3.8 който е 12.75ms, тъй като той има пряко отношение към товара т.е. при промяната му се променя и товара който вижда екуто. При мен удари тавана на 1.0бар (хибридно т3/т4) и се наложи да го скалирам тъй като исках налягане от 1.5бара което да се управлява от фабричната електроника (т.е. без допълнителен буст контролер).

 

П.П. също така за инжекторите в хубаво да промениш и още една таблица TVUB (по спомен), това е закъснението на отваряне на инжекторите спрямо заряда на акумолатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата joreto  е напълно прав, ако инжекторите са правилно скалирани/оразмерени т.е. на ЕКУ-то му е казано колко гориво пръскат всичко трябва да е наред. Чиста математика е и ЕКУ-то винаги си смята точно и смесите да са напълно коректни. Задължително се сменя и  TVUB, както колегата е написал, това е таблицата, която определя времезакъснението за намагнитване на бубината на инжектора т.е. колкото по-ниско е напрежението, толкова по-бавно се намагнитва и съответно отваря инжектора и обратно. Ако не е коректна тази карта то осезаемо се усеща на празен ход и включени товари, като климатик, фарове и т.н., но пречи винаги щом напрежението се промени. Тогава почват грешните смеси, дори и да е постигната оптимална смес при някакви условия. Всяка промяна в напрежението ще оплете нещата.  За това към всеки модел инжектори идва една техническа спецификация, в която са описани техническите параметри и TVUB при различни напрежения и забележете налягания.  Защото едно е инжектора/бубината да преодолее налягане в рейката, което веднъж е 3 бара, а понякога 4 или 5 бара, което внася допълнително закъснение при отварянето. За това има толкова проблеми при смяна на инжектори. Трябва всички параметри (фактор, а най-добре инжекторна константа и  TVUB) да се коригират в съответствие с новите инжектори и тогава двигателя работи без проблеми. Вече от опит мога да кажа, че ако се сложи точна инжекторна константа и TVUB стоковото еку без каквито и да е проблеми работи с различни инжектори. Зависи само колко е лимита на екуто. При мен и 1800 кубикови да сложа смята без проблем при сток 340 кубикови.

 

0280158117cs.jpg

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един пример как изглежда корекцията на инжекторното време от напрежението (колоните в зелено, по средата е TVUB) при рязко настъпване на педала до ламарина :) и това е в рамките на секунда и половина !!!

Example.jpg

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...