рад4 Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Някой да помага за последните две карти как да ги разчета и какво са точно?мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) някой да има дъмп файл за имо на еdц 15 с номер 038906018BM 88 piniv e Редактирано 17 Декември 2015 от рад4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Рад4 картите са SOI и волтаж на помпата ,ако бъркам нека знаещите кажат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blajetoo Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Pump voltage-първатаSOI-втората,Но трябва да откриеш и SOI LIMITER.ПоздравиSent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 искам малко инфо как се сливат hi i low или се пишат по тоделно примерно при 1.9 тди голф 4 ,малко ми е не ясно как се случва тва нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 2 binary зареждаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Да но сливам ли ги в едно двата бина,за да станат един файл или търся карти по отделно и в двата бина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Става един файл след ремапа записваш като 2 binary fail Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Точно,как става един ,как се прсви търсих в уинолс меню,но не намирам как се прави,отварям и зареждам двата файла,лол и хайд,и как ги правя в едно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Знае ли някой как се калибрират дюзи на МЕ3.8 ,Ауди А3 АГУ мотор,колата е с 440цц в момента, но е много богата сместа.Оригиналните дюзи са 205ццАко някой знае адрес или мап сайз или име в дамос може да помогне малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Никой ли не се сеща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Така, питах в един як форум, но явно тайната е мн. голяма. Та въпроса ми е какъв е принципа на преизчисляване "тунинг" на картите: KFMIRL, KFMIOP в зависимост от зададеното искано налягане на турбината в LDRXN при ME7.5 на 1,8Т, или практиката е просто - copy - paste? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 Няма ли "мапери" тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 Абе има мапери, ама са на ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 На 15.06.2016 г. at 7:13, Marian_Georgiev написа: Та въпроса ми е какъв е принципа на преизчисляване "тунинг" на картите: KFMIRL, KFMIOP в зависимост от зададеното искано налягане на турбината в LDRXN при ME7.5 на 1,8Т, или практиката е просто - copy - paste? Как си с английския колега? Качвам една статия за МЕ7 ,която вероятно ще ти даде отговор и ще е полезна за други.Аз я четох само веднъж,защото не съм се пробвал на МЕ7,но ми се струва изчерпателна доколкото разбирам. reprogrammation moteur 1.8t.pdf . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 мн. добра тема има мн,инфо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Да преглеждал съм я тази статия, но съм зле с английския, благодаря все пак. Другото което не ми е ясно как се прави е как се интерпулират точките от едната карта в другата, тъй като двете са взаимно инверсни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Преди 22 часа, Marian_Georgiev написа: Да преглеждал съм я тази статия, но съм зле с английския, благодаря все пак. Другото което не ми е ясно как се прави е как се интерпулират точките от едната карта в другата, тъй като двете са взаимно инверсни. колега и ти ли се образоваш върху бензинови файлове,и с дамоси ли откриваш картите??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 не, просто така за обща култура. Интересно ми е да разбера кое колко се бута. Но се оказва, че "тунери" различни и различни стратегии при тунинговането. За сега използвам .xdf файл за Тунер про. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 "Кое колко" според мен е трудно да се отговори.Сметките зависят от това какво/колко повече се иска да се постигне.И не зависи само от софтуера.Често желанията надхвърлят възможностите на хардуера.Всеки тунер има различни виждания за безопасна максимална граница на мощност и въртящ момент,затова и картите се пресмятат по различен начин.Да не говорим,че има и разбирачи дето изобщо и не мислят за безопасни граници,а променят графиките на базата на някакъв файл и чупят мотори понеже изобщо не знаят какво да пресмятат в таблиците.Затова няма как да сравниш 2-3 файла от различни хора и да разбереш "от кое колко".Това са моите виждания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 На 15.06.2016 г. at 7:13, Marian_Georgiev написа: Така, питах в един як форум, но явно тайната е мн. голяма. Та въпроса ми е какъв е принципа на преизчисляване "тунинг" на картите: KFMIRL, KFMIOP "Якия" форум да не е bgchiptuning ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blajetoo Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 "Кое колко" според мен е трудно да се отговори.Сметките зависят от това какво/колко повече се иска да се постигне.И не зависи само от софтуера.Често желанията надхвърлят възможностите на хардуера.Всеки тунер има различни виждания за безопасна максимална граница на мощност и въртящ момент,затова и картите се пресмятат по различен начин.Да не говорим,че има и разбирачи дето изобщо и не мислят за безопасни граници,а променят графиките на базата на някакъв файл и чупят мотори понеже изобщо не знаят какво да пресмятат в таблиците.Затова няма как да сравниш 2-3 файла от различни хора и да разбереш "от кое колко".Това са моите виждания. Много точно казано ? Sent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 Преди 5 часа, autorazsipnik написа: "Якия" форум да не е bgchiptuning ако не е тайна? Мххх За "еко чип" чували ли сте ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 Каква е тая еко-шитня? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 Дам, това е интересно. Да не би да става въпрос за еко тунинг - дето се прави с цел по-добра икономичност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване