Jump to content

WinOLS - отново за Чиповете


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

искам малко инфо как се сливат hi i low или се пишат по тоделно примерно при 1.9 тди голф 4 ,малко ми е не ясно как се случва тва нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно,как става един ,как се прсви търсих в уинолс меню,но не намирам как се прави,отварям и зареждам двата файла,лол и хайд,и как ги правя в едно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Знае ли някой как се калибрират дюзи на МЕ3.8 ,Ауди А3 АГУ мотор,колата е с 440цц в момента, но е много богата сместа.Оригиналните дюзи са 205цц

Ако някой знае адрес или мап сайз или име в дамос може да помогне малко :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Така, питах в един як форум, но явно тайната е мн. голяма. Та въпроса ми е какъв е принципа на преизчисляване "тунинг"  на картите: KFMIRL, KFMIOP в зависимост от зададеното искано налягане на турбината в LDRXN при ME7.5 на 1,8Т, или практиката е просто - copy - paste?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.06.2016 г. at 7:13, Marian_Georgiev написа:

Та въпроса ми е какъв е принципа на преизчисляване "тунинг"  на картите: KFMIRL, KFMIOP в зависимост от зададеното искано налягане на турбината в LDRXN при ME7.5 на 1,8Т, или практиката е просто - copy - paste?

Как си с английския колега? Качвам една статия за МЕ7 ,която вероятно ще ти даде отговор и ще е полезна за други.Аз я четох само веднъж,защото не съм се пробвал на МЕ7,но ми се струва изчерпателна доколкото разбирам. reprogrammation moteur 1.8t.pdf  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да преглеждал съм я тази статия, но съм зле с английския, благодаря все пак. 

Другото което не ми е ясно как се прави е как се интерпулират точките от едната карта в другата, тъй като двете са взаимно инверсни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Marian_Georgiev написа:

Да преглеждал съм я тази статия, но съм зле с английския, благодаря все пак. 

Другото което не ми е ясно как се прави е как се интерпулират точките от едната карта в другата, тъй като двете са взаимно инверсни. 

колега и ти ли се образоваш върху бензинови файлове,и с дамоси ли откриваш картите???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не,

просто така за обща култура. Интересно ми е да разбера кое колко се бута. Но се оказва, че "тунери" различни и различни стратегии при тунинговането.

За сега използвам .xdf файл за Тунер про. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Кое колко" според мен е трудно да се отговори.Сметките зависят от това какво/колко повече се иска да се постигне.И не зависи само от софтуера.Често  желанията надхвърлят възможностите на хардуера.Всеки тунер има различни виждания за безопасна максимална граница на мощност и въртящ момент,затова и картите се пресмятат по различен начин.Да не говорим,че има и разбирачи дето изобщо и не мислят за безопасни граници,а променят графиките на базата на някакъв файл и чупят мотори понеже изобщо не знаят какво да пресмятат в таблиците.Затова няма как да сравниш 2-3 файла от различни хора и да разбереш "от кое колко".Това са моите виждания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.06.2016 г. at 7:13, Marian_Georgiev написа:

Така, питах в един як форум, но явно тайната е мн. голяма. Та въпроса ми е какъв е принципа на преизчисляване "тунинг"  на картите: KFMIRL, KFMIOP 

"Якия" форум да не е bgchiptuning ако не е тайна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Кое колко" според мен е трудно да се отговори.Сметките зависят от това какво/колко повече се иска да се постигне.И не зависи само от софтуера.Често  желанията надхвърлят възможностите на хардуера.Всеки тунер има различни виждания за безопасна максимална граница на мощност и въртящ момент,затова и картите се пресмятат по различен начин.Да не говорим,че има и разбирачи дето изобщо и не мислят за безопасни граници,а променят графиките на базата на някакъв файл и чупят мотори понеже изобщо не знаят какво да пресмятат в таблиците.Затова няма как да сравниш 2-3 файла от различни хора и да разбереш "от кое колко".Това са моите виждания.

Много точно казано ?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...