Buddah Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 По нагоре в темата съм писал относно това. Ако бяхте прочели темата вместо да мрънкате за балкана и тайните му щяхте да сте го видяли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 (Редактирано) Да има информация но има толкова чат в нея че ми трябваха 3-4 прочитания за да изцедя информацията. А старите линкове за VAGsuite не работят. Както и да е. В резюме. EDC15V преди 2000г явно не се четат с тези флаш кабели през OBD буксата. Нужно е да се свалят чиповете за мапване. Въпреки че на много места много хора убедено казват обратното. После цокъл и така. Кой го прави, нямам идея. Предполагам и че с Boot mod няма да се прочетат не съм опитал още. http://www.ecu-programmer.com/how-to-recovery-edc15-with-mpps-in-bootmode/?fbclid=IwAR0zgYw2mYhzQBS97H2Dk8m7s8s9QFjArNDT6nXOF83-9VDqhkoyp0AxYTw http://blog.eobdtool.co.uk/how-mpps-write-ecu-edc15-in-boot-mode-mpps-edc15-recovery-details/?fbclid=IwAR0h95p6qgRF2ECR4m-QAcuX_CAvgMlN3UCanj3pPUscUgGMldqWs2HgVLY тука е описано как става, с MPPS в случай, че стане. Подробност е, че този компютър долу) рапознаван като EDC15V с номер 038 906 018 BB не със същата платка и паметта му е с два чипа Така че,търси се кой може да да направи операцията на втората платка тъй катотова е моят компютър. Редактирано 4 Май 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Щом не се чете би трябвало да се води MSA15. Те се слагат преди да навлезнат EDC15V.Ако смяташ да си оставаш с това еку, аз бих посъветвал да се оборудваш и сам да си програмираш, защото явно смяташ сам да си правиш мапа и най-вероятно ще трябва няколко пъти да програмираш преди да стане както я искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 (Редактирано) На там май ще заплува кораба Сега съм на етап събиране на информация за програматорите и видовете памети в това еку. Всяка инфорамция ще бъде ценна. Това са за сега попаденията willem pcb50 US $34 от Алиекспрес Редактирано 4 Май 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Трябва ти нещо като второто. Първото е за други цели. Доколкото ми е известно, чиповете, които са в екуто могат да се записват само еднократно. Тоест ще трябва да си набавиш празни. За съжаление не си спомням какъв им беше модела. Щом си го отворил, най-вероятно на самите тях пише. Имаш ли го това, би трябвало сравнително лесно да намериш спецификации. Чисто хипотетично е възможно да има и съвместими заместители, които поддържат многократен запис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 29f010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 (Редактирано) Преди 1 час, kpematop написа: 29f010 Това е на по новите екута. Всъщно не знам вече.. Сега видях на единият резервен еку - EDC15VM+ който имам е am29f400BT А на колата флаш паметта в екуто което е 038 906 018 BB, MSA15 M27C1001 PLCC32 http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/22814/STMICROELECTRONICS/M27C1001.html Има лепенка с заводски номер отгоре му (но видях по друг пак резервен, че трябва да е таква), като сваля лепнката ще съм сигурен. Преди 1 час, Buddah написа: Трябва ти нещо като второто. Преди 1 час, Buddah написа: Трябва ти нещо като второто. REVELPROG-IS това ли? willem pcb4.5 но предна версия има тук http://www.electroninvest.eu/index.php?p=product&id=273118&parent=292 още един вариант TL866II, XGecu PRO http://www.programatoribg.com/TL866/index.htm Редактирано 4 Май 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 (Редактирано) Преди 1 час, Buddah написа: Чисто хипотетично е възможно да има и съвместими заместители, които поддържат многократен запис. Кофти тръпка, че като гледам в този корпус са по 10 долара бройката.Има нещо което обаче не ми се изясни. Доколкото разбрах, работят двата чипа в нещо като RAID режим при хардсисковете. Сиреч, на единия се записват високите нива, на другия ниските нива от данните или не съм разбрал? Тогава програмирането ще бъде интересно. Би трябвало програматора освен да подържа този чип, да е с програма която да програмира по такъв начин. Редактирано 4 Май 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Точния принцип на взаимодействие между 2та чипа не ми е ясен. Би ми било интересно да споделиш, ако откриеш нещо по този въпрос. Ако трябва да предполагам, всеки от чиповете покрива различна част от някакво виртуално адресно пространство, което се преобразува от централния чип в локално адресиране на всеки от 2та. Едва ли се дублират. Просто Lo е първата част от информацията, а Hi втората. Иначе се записват поотделно с различен бин файл за всеки - по 128кб, което сумарно прави 256кб. Winols поддържа този начин на работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 (Редактирано) Сега като сложа чертата, започвам да се замислям за преход MSA15 към EDC15 Ето информация по въпроса Виждам и че в VW форума също има тема Редактирано 5 Май 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 (Редактирано) Малко стана като тема в темата но поне е информация Да отбележа тъй като цяла вечер си играя с един EDC 15VM+ доверявайки се на един PINOUT за MPPS който се оказа обърнат Като включвате пинове в буксата, за да пуснете boot mod не забравяйте че " на брега nа реката седяла доячката Маша, но в реката се виждало обратното" Намерете си пинаута на ОБД2 и спрямо него редете кабелите Ето така това е буксата гледана фронтално, куплунга на MPPS програматора е огледално!!!!1 Това не е вярно!!!!1 Редактирано 5 Май 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 На 4.05.2019 г. at 20:38, Buddah написа: Просто Lo е първата част от информацията, а Hi втората. Иначе се записват поотделно с различен бин файл за всеки - по 128кб, което сумарно прави 256кб. Winols поддържа този начин на работа. В общи линии На 4.05.2019 г. at 19:19, kpematop написа: 29f010 На 4.05.2019 г. at 20:26, zoo написа: Кофти тръпка, че като гледам в този корпус са по 10 долара бройката.Има нещо което обаче не... Колегата kpematop ти е дал нужното, а и работи това Не виждам проблем в нужните манипулации- сваляне на ориг чипове със станция, четене и последващия им монтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 (Редактирано) Преди 3 часа, eic-idimitrov написа: Не виждам проблем в нужните манипулации- сваляне на ориг чипове със станция, четене и последващия им монтаж Зависи колко ще цикъла ще издържат пътечките иначе 29F010 са на същата цена и също толкова трудни за купуване Редактирано 7 Май 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Имам друго питане, MSA 15 да има ли начин да се прочете в boot mod през куплунга както EDC15 за да си сваля картите от моя автомобил, или остава варианта да се прочетат свалените чипове само? Не знам дали тези карти които има свободно за намиране са ОК и дали няма да има проблем с тях, за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Zoo защо искаш да счупиш някоя кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Вижте сега, не ми се обяснява на дълго и нашироко, но ето вкратце. Имам няколко Еку-та и правя и опити върху тях, ще си направя преходник към EDC15 и ще си запазя оригиналният компютър. Надявам се вече да сте спокоен. Нямам намерение да се занимавам "професионално" и да пускам обяви за чип тунинг, нито да взимам хляба на родните тунери ако това е причината за този ви пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рад4 Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Няма как да взимаш хляб на никого вижда се по написаното по - горе, но просто беше съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 При това положение по-лесен вариант е да използваш за база файл от EDC15 с максимално близки параметри на дюзите до тези, които са в твоя мотор и да продължиш оттам. Презумпцията ми тук е, че не си сток. Ако искаш да копираш някакви настройки от твоя, спокойно можеш да се довериш на ори файлове от нета със същия код на мотора. Според мен след като сравниш няколко ще е достатъчно, за да знаеш, че това са дадените настройки, които търсиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 (Редактирано) Така де, дали са с същите адреси обачена картите? Тези които намерих не пише кода на мотора, или поне не в заглавието. Във Вагсюитата май мернах че има опция за извличане на данни за автомобила от файла. Щеше ми се да копирам оригиналните карти от стоковото ЕКУ и да подменя само няколко от тях в новото ЕКУ. Все пак са различни 90 и 110 коня има променлива геометрия турбото, N75, помпата е с друг елемен и забравих още какво съществено имаше в разлика Редактирано 8 Май 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Шанса адресите да са същите е минимален. Намирал съм разлики дори и при различни версии за един и същ код на мотора. В случая и фамилията еку е различна. Най-вероятно ще трябва да адаптираш и размерите на картите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Тогава ми остава само да наглася стойностите в картите на edc15 до тези от msa15 Странно обаче никъде не срещнах подобни коментари, явно няма проблем новото ЕКУ със старата инсталация и някой друг липсващ датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 (Редактирано) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_I_ECU_Swapping Процедурата за имобилайзера при смяна на ECU Immobilizer I ECU Swapping This procedure details how to swap engine control modules on VW/Audi/Seat/Skoda vehicles with Immobilizer I. Contents [hide] 1 Determining IMMO-ID 2 ECU Swapping Determining IMMO-ID [Select] [25 - Immobilizer] or in vehicles with Immobilizer included in Instrument Cluster [17 - Instruments] Look at the first "Extra" field. You should see something like: Immo-ID VWZ7Z0W0648696. [Close Controller, Go Back - 06] ECU Swapping Prerequisites: Battery voltage at least 12.0 V. [Select] [25 - Immobilizer] or in vehicles with Immobilizer included in Instrument Cluster [17 - Instruments] [Login - 11] 4-digit PIN Enter zero followed by the 4-digit PIN. For example, if your PIN is 1234, enter 01234. [Do it!] [Adaptation - 10] Channel 000 [Read] [Save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Switch OFF the ignition and after 5 seconds switch it ON again. Make sure NOT to start the car within the next 2 minutes. After that, try starting the engine. Редактирано 10 Май 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 Тази процедура лесно се намира, пина е търсенЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 За Пина или вагтахо или плащаш на някой локсмит да ти го извади. Въпросът е дали трябва за тия екута Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 14 Май 2019 Доклад Share Публикувано 14 Май 2019 http://blog.obd2shop.co.uk/how-to-do-vag-edc15-tunning-with-mini-pro-tl866a-programmer-lots-images/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване