Jump to content

WinOLS - отново за Чиповете


Recommended Posts

Да изчислиш хаш е нещо като сравнение би по бит дали са еднакви 2-та файла, но по-бързо чрез изчисление на чексъм.

 

Аз пробвах да си слагам олса, но ми излезе, че има вирус. Може и да няма, но не посмях да си го сложа на компютъра и ще си направя 1 само за това, ама не ми остава време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да сравниш два файла не е нужно да се смята хеш, може просто да се сравнят с File Compare. Няма начин да се зарази ЕКУ на кола с вирус дори и да се програмира от заразен компютър. Уиндоус вирусите не разбират от фърмуер.

 

Хеш се ползва за да може да се разменят файлове с други хора и да може да се провери дали получения файл отговаря на изпратения.

Примерно ако имам файл и изчисля хеш 1234512345 за него и изпратя файл на друг заедно с хеша той като го провери и му излезе друг хеш значи файла е счупен (с друго съдържание).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми прати стокови карти на  1.9 ТДИ ПД с EDC15P  за да мога да се пробвам да видя какво ще направя. :D и после да се допитвам до вас знаещите. Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, първо да ви поздравя за усилията и това че споделяте неща, които са някаква голяма тайна, забулена в мистерия и достъпна само за големите гурута. 

Изчетох повечето неща и имам един  въпрос:

има ли начин за препрограмиране ( или корекция на горивна карта например) без да се сваля еку-то , а направо през диагностичната букса?

 

Питам, защото имам един досаден проблем с колата, а тя е сеат алхамбра с афн мотор. Уж всичко изрядно- гнп, стартер, акумулатор, няма грешки на диагностика, а топлото палене е ужасно

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ПД моторите стартовото гориво може да се коригира в малки граници с VCDS през адаптациите. За твоя не знам, ще трябва да провериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро,  а искам да попитам вече 100 пъти опитва да се регистрирам в този сайт http://www.ecuconnections.com/ иии не ми се получава все ми дава че не отговарям правилно. Ако някой може или каже как да си направя регистрация. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да трябва одобрение от администратор или да ти пратят код, който да напишеш.

 

Разгледай внимателно полетата и разбери кое е проблемното. Аз съм се регистрирал отдавна и не помня, а може и да са променили условията.

Сега скора за друг подобен чаках потвърждение от администратор и го получих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, най-после открих почти всички карти или поне по важните на Winols и сега ще ги прехвърлям на Еxela но ако може да ми кажете кои точно карти ще ми трябват да изчислявам и НАЙ- ВАЖНОТО как да ги изчислявам. Става въпрос на Ауди 1.9 тди ПД 131 hp на това намерих оригинални файлове. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте някой може ли да помогне за регистрация в този сайт http://www.ecuconnections.com защото вече 2 седмици не мога да се регистрирам. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейти. Карам ауди я4 б6 1.9 пд. Колата леееко тресе на празен ход и мени оборотите. Във vwclub пишат, че проблема се решавал софтуерно. Някой има ли идея как? Може би със soi  картите за ниските милиграми? Или леко вдигане на оборотите щото като пипна съвсем леко педала на газта и спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то първо мисля, че трябва да се останови проблема, дали било то дюза, дали било то демофер, или нещо друго, това ми звучи като хората който имат проблеми с демофера и ходят да им сменят кодинга на автомат, понеже държи малко по - високи обороти..... Но това не решава найстина проблема. Иначе може да се вдигнат спокойно оборотите на колкото искаш от към софт, но не мисля че сои ще ти помогне за каквото и да е било в този случай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми лошото е че има много теми със същият проблем, но без решение при положение, че са сменили маховик  и разпръсквачи и тн и тн. Цитирам от vwclub  ,,  тоя проблем Брезел го решава софтуерно " та затова реших да питам и тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, брезел е бога на маскирането на проблеми. Въпроса е дали искаш да го решиш или да го маскираш? Причини да тресе има много. Докато не разбереш от какво тресе, няма смисъл да взимаш мерки, било то и маскиращи. Вече се споменаха няколко, но ще изреждам отначало - маховик, дюзи, кабели на дюзите, тампони на мотора, горивна помпа, стар/зле зацепен ангренаж, износен разпределителен вал, датчик за температура на горивото. Та темите са много щото и вариантите са много, а повечето хора почват да сменят скъпи неща и се отказват бързо като не стане с първото-второто. При мен например се оправи след смяна само на единия! тампон. Съветвам те да започнеш с диагностика на всички, които подлежат на такава, преди да сменяш каквото и да е, ако не дава ясни признаци за повреда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Wednesday, October 18, 2017 at 10:30, stefarata написа:

Здравейте, първо да ви поздравя за усилията и това че споделяте неща, които са някаква голяма тайна, забулена в мистерия и достъпна само за големите гурута. 

Изчетох повечето неща и имам един  въпрос:

има ли начин за препрограмиране ( или корекция на горивна карта например) без да се сваля еку-то , а направо през диагностичната букса?

 

Питам, защото имам един досаден проблем с колата, а тя е сеат алхамбра с афн мотор. Уж всичко изрядно- гнп, стартер, акумулатор, няма грешки на диагностика, а топлото палене е ужасно

Всъщност се оказа че стартерът е проблема за трудното палене. След смяна на четки пали на четвърт. Та който има проблеми с топлото палене да си види стартера. Специално на афн компютъра следи оборотите на стартера и в зависимост колко е загрял мотора подава горивото. Ако стартерът е с износени четки и не успява да вдигне ведбага нужните обототи не се подава гориво и няма палене. Чип тунингът всъщност замазва проблема а не го решава

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е алхабрата

а що се отнадя до проблема нищо не замазва, това се прави заедно с него корекция на въпросния проблем наречен hotstart, сега бих обянсил от какво е породен, но реално решението е корекция на софта, като не е задължително да се чипва колата, илк автоджамбадкия начин, който дълбоко не препоръчам защото ина аномалии, прекодиране на автоматична, дано схвана 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате ама хал хабер си нвмаш явно какво е това нешо и от къде идва проблема, това ми става пределно ясно с последния ти пост, кое замазваш бре, при ъпдейта на vw проблема с топло палене веече го няма, явно и те замазват..... Образовай се малко и прочети защо не палят ваг колите топли причината и тогава пиши постове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, съгласявам се с теб в момента, в който обясниш за какво говориш. Аз нямам никакви проблеми да си признавам грешки. Дотогава можеш да си пазиш криптичните и високомерни постове за себе си :) От няколко дена те гледам как постваш из форума и навсякъде пишеш, че знаеш всичко, но не съм те видял досега да си обяснил или аргументирал нещо по смислен начин.

За да ти е по-лесно, ще задам директни въпроси: 1. Кой е проблема, за който ти говориш? 2. Каква е причината за него? 3. Кои мотори са засегнати? 4. Каква е корекцията, която ваг правят с ъпдейта си? 5. Кога е пуснат този ъпдейт? 6. Кои мотори са го получили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато влезем с ваг ком в двигателя и на vag number пише номер (038906019 LJ тва е моя). Гледам, че там си подписват софтуера например пишат си името.  Как се прави това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах как става. От дясно на hexdump трябва да се намери номера (038906019lj  например) и да се промени. Трябва обаче да се смени на 8 bit и изгледа от дясно също..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...