Jump to content

WinOLS - отново за Чиповете


Recommended Posts

:bia: Даммм и това с driver wish картата е много гот. Аз направих следното:

Нагласих картите на Coding 00002 manual gearbox с агресивни стойности, а Coding 00001 automatic gearbox с други по нормални стойности и сега (зимно време) си карам колата с малко повишени стоиности 00001, а когато ми дойда лудите в главата за 1-минута прекодирам за 00002 manual и става интересно :birthday:

На автоматично кодиране колата е малко мудна, а на ръчно педала на газта става супер чувствителен (това явление се надблюдава И при оригинален не променян софт.)

Точно както колегата отгоре е обяснил.

Редактирано от policevidin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма съм тъп, много тъп, вчера след срещата с buzzi се прибирам, свалям ЕКУ-то, сменям чиповете със написаните, качвам се, паля.

1-ва газ, 2-ра газ, 3-та газ ииии..... НИЩО едно голямо нищо, сякаш не съм правил нищо. слизам и почвам да мисля каде е грешката.

Седя и мисля, седя и мисля и по едно време усещам, че само седя. и тогава ми идва гениалната идея да пробвам на друга кодировка на двигателя. слагам на 0001 и О ЧУДО , взе че събра асвалта отзад, наистина колата стана доста по лека за каране,

чак сега сутринта успях да се изкефя какво е да караш на 1000 оборота и двигателя да не се мъчи. :gruebel::stupid::stupid:

Окза се че съм спал като съм писал чипа, картите който съм променил са за код 0001 който е за автоматична кутия а моята кодировка трябва да е 0002.

сега остава да оправя това и всичко е на 6.

между другото, намерих идно много приятно поне за мен упътване за чип на 1.9 двигателите на Голф 3 пасат и А 4 и А6 с ЕКУ МСА15

смятам че може да послужи за добро начало на тези който са решили да си вдигат магаренцата на каручките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде помагайте,как да подкарам олса на WIN 7 64?

неам нерви вече

Жоре,на катрата съм дал 1.185 мах,това 1.2 е незначително,пуши ли колата?

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде помагайте,как да подкарам олса на WIN 7 64?

неам нерви вече

Жоре,на катрата съм дал 1.185 мах,това 1.2 е незначително,пуши ли колата?

бе не съм видял да пуши, или може би много бързо се движи и пушека остава много на зад и не се вижда, довечера ще кача жената с бинокъла да гледа назад и ще пиша. :zustimm:

за това седя с ХП тая седмица нищо не подкарва

Редактирано от toshkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имате проблеми с приложения, които са несъвместими с Windows 7, може да използвате XP Mode от тук. Дефакто това е виртуална Windows XP машина за Windows Virtual PC, в която можете да си работите с въпросните приложения, без да се налага да сменяте основната си операционна система. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не тръгва инсталатора дава грешка, също е и с други специализирани програми, даже една от тях ми казва че това е виртуална машина и не може да бъде инсталирана на такава. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОФ знам че спамя, ама какво да се прави ...

А бре ей луд, ти ся реши това ли да разпокитиш, че не ти стигат доволните хора от спирачките и всички други неща, който "причиняваш" на хората :zustimm:

Пепо, човеко, както те познавам след няколко месеца няма да имаш непозната част от тази материя ... радвам се че си зачовъркал нещо, желая ти искрено успех и да разкостиш поредното нещо, с което си се хванал :rotcol:

ПС Нема ми пипаш ЕКУто ей :bia::):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хи хи,тия дни ще му слагам цокъл на ЕКУ-то,да не ме предаде някой път,а това с виртуалната машина е шит,сега набивам .NET Framework разни,може и да стане хавата,поне до момента е по голяма успеваемостта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АУТО ДАТА И ВАГ ТРЪГВАТ без проблем на WIN7*86,на виртуалната още олса се запъва,нещо му Липсва,зарежда и се разпада,някакви препоръки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТаЯ седмица ме съсипа,най ме дразни че си има собствено мнение ,крие ъпдейтите,в крайна сметка ,на ВИН 7 *64 подкарах ВАГ и до там,друго не съм пробвал с изключение на WINols,ама не става.НА win7 *86 вага тръгва без никакви допълнителни драйвери,АУТО ДАТА върви чудесно,с Virtual pc ,олса тръгва до избора на език,после изчезва.

ПАк ще е ХП,ако някой не удари едно рамо.над 20 часа не съм гасил компа и ми омръзна

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя седмицата се инсталира по-бързо и безпроблемно от ХП, така и не мога да ти схвана какво не и работи, по принцип кои ъпдейтите крие. Седмицата е по стабилна качил съм й всичките ъпдейти от миналата година пролетта до сега, няма да забие или да не работи. Инсталирай си първо 7-та с всички ъпдейти да работи стабилно, след това ще го мислим какво качваш, как го качваш и защо не тръгва.

Инсталирай си 32 битова Ultimate версия. След това ъпдейтваш до момента и започваш с другите програми. След това като започваш да инсталираш други програми задължително стартираш инсталатора с десен бутон върху него и избираш "Run as Administrator". Ако някоя програма не тръгва или дава грешка напиши какво дава за да търсим заедно решението, а не бързай да прескачаш или деинсталираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АУТО ДАТА И ВАГ ТРЪГВАТ без проблем на WIN7*86,на виртуалната още олса се запъва,нещо му Липсва,зарежда и се разпада,някакви препоръки?

АутоДата тръгва на 7-ца и на виртуална, но коя версия? Щото 3.24 не знам да има начин да се подкара на виртуалка, а на 7-ца съм инсталирал поне 10 пъти и шанса да тръгне е 50/50...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Не е точно по темата, но на няколко места в нет-а чета ,че Motronic 3.8.3 (1.8t AGU мотор) може да се флашва през ОДБ буксата, като се подаде 12в на пин 43. Въпроса е , това вярно ли е и дали някой го е пробвал ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май тук първо трябва да дефинираме "флашва". Целта е да светне и изпуши екуто ли? Не виждам как точно тока ще пренапише картите, че да ти засили колата /освен към Надин/. Ако й пуснеш вместо 12 волта 220, дали ще се засили още повече?

Ама това са си мои разсъждения, с които не ангажирам никого. Може и да не съм прав, но горното ми се струва крайно нелогично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като няма какво смислено да кажеш по-въпроса, по-добре замълчи ,че иначе има опасност да се направиш на глупак. Хората които поне малко се интересуват от т.н. чип тунинг им е ясно за какво говоря, но все пак за такива като теб да уточня. Нормалната практика за чипване на АГУ мотор е да се смени самия чип в ЕКУ , т.е. сваляш ЕКУ , разпояваш чипа и на негово място слагаш друг, обаче четейки в нет-а се оказва ,че това евентуално може да стане през ОДБ букста т.е. рефлашваш оригиналния чип (примерно с mpps), но за целта трябва да се направи малка промяна на самия ОДБ кабел (12в на пин 43) за да стане възможно самото флашване ....сега стана ли ти ясно ?

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега стана малко по-ясно. От предния пост излезе, че флашването става с подаване на ток на едисикой пин на буксата. Толкова ли беше трудно да направиш по-изчерпателен пост първия път?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен не би трябвало да стане, поне при мойта кола чиповете са НЕпрезаписващи, и дори и да разрешиш презапис, самия чип не го подтържа, поне при мен е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може и директно през OBD II без допълнителни захранвания. Извинявам се за лошото качество на снимката.

026094749.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...