ankh Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Благодаря за мнението. Не съм забелязъл пропушване, но може и да има минимално. Декалибрирани duration карти - какво ще рече ? В момента любителски започнах да чета за ремап и не съм запознат с термините. Чек сумите съм ги направил точни, нали ... и няма да имам проблем при смяна на оригинален с тунинг файла, и обратно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biskazz Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 (Редактирано) Оригинал Ремап Забележи в Injector Duration картите, как една не малка част от тях е увеличена с прибл +2 Това е малоумно, понеже тези карти почти директно определят впръсканото количество гориво. Дюзата няма концепция за количество гориво. Тя знае само отворено-затворено. Тези карти я "учат", колко време "отворено" (измерено в градуси завъртане на кол.вал) се равнява на примерно 60мг/такт гориво при 3800об. В твоя случай, това е увеличено с +2 градуса, и при изискани 60мг гориво (от driver's wish + torque/smoke limiters) в реалния свят се случва нещо съвсем друго. Тези карти трябва да се екстраполират, за да получиш стойностите за по-голямо количество гориво, ако ти е нужно. Редактират се директно само при замяна на дюзи/разпръсквачи. Може би се досещаш, че изискраните 70мг в drivers wish картата, която е прилежно увеличена 😂, са невъзможни при така калибрирани durations, понеже тавана им е 60мг. Съветвам те да ползваш последната версия на EDC Suite от ecuconnections на този етап. Чексумите ти изглеждат правилни. Също се стреми да запазиш заводския AFR при "целата газ" в smoke limiter картата (можеш г/д да го получиш и него с екстраполация). Намаляне на АФР води само до задръстване/стопяване на турбини и адски малки ползи от гледна точка на вървеж. Редактирано 2 Март 2021 от biskazz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ankh Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Нямам регистрация в ecuconnections и няма как да сваля програмата, но и още нещата не са ми ясни и ще трябва доста да почета и науча, за да правя каквото и да е. Файла който съм качил е от мапер и исках само мнение за него. Благодаря за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 3 Март 2021 Доклад Share Публикувано 3 Март 2021 On 2/25/2021 at 7:45 PM, plamen 73 said: titanium също смята сумите 12 hours ago, biskazz said: .. Съветвам те да ползваш последната версия на EDC Suite от ecuconnections на този етап. Чексумите ти изглеждат правилни. .. Благодаря за информацията, колеги! Правил съм си регистрация в ecuconnections преди много време, но малко съм чел и никога не съм писал. Може би за това и нямам права да свалям файлове от сайта. Намерих следния линк, предполагам е същото - https://mega.nz/file/4M5GQKYA#4ZHvRh1SrXPYi2RNIKbGTbP7hoOgtxz0uGy36rTZ5PU Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biskazz Публикувано 3 Март 2021 Доклад Share Публикувано 3 Март 2021 Последната версия е 1.0.5, но може би и тази ще ти свърши работа. Препоръчавам https://hajes-racing.com/ за някакви непопулярни детайли около ремапването на дизели. Пишете, с каквото мога ще помагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 @ankh На 2.03.2021 г. at 15:42, ankh написа: И аз ще помоля за мнение за файл. Нямам оплаквания, просто по-запознатите да кажат как е. Колата е 1.9 тди 131 ASZ 38906019CK-SG 1243_org.rar 148 kB · 5 downloads 38906019CK-SG 1243CheksumOk.rar 145 kB · 7 downloads Колега колата със сигурност ще върви хубаво ,но има доста неща които на мен лично не ми допадат, duration, boost,N75 ?,SOI? Няма да ги коментирам,тъй като всеки вижда нещата по различен начин,но обърни внимание на горе посочените неща и вкарай малко умисъл и последователност (логика) Ако искаш перфектно настроена кола (така че на теб да ти харесва и да не е ЕКО катастрофа) -Дино,флашове,рънове и така докато не ти стане ясно къде е златната среда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 (Редактирано) Не знам дали има Bosch MED9.1 експерти тук, но някой знае ли дали мога да клонирам ECU-то на моята кола като прочета M58BW016DB80T3F флаша и серийния EEPROM и ги запиша на друго ECU? Второто ECU е от Алегрото и е идентично по хардуер на моето. Отворил съм го и мога да му чета и записвам флаша + серийния EEPROM през JTAG-a с един BDM100 китайски клон от Алито. Целта ми е да клонирам моето ECU, така че да мога да го сменям когато си искам с оригиналното и всичко да си работи като преди, включително и имобилайзера. Въртят ми се няколко идеи в главата, но има голяма вероятност да изгоря ECU-то, затова искам да експериментирам само върху клона, за да не остана без кола. Ще съм много благодарен ако някой знае дали ще стане, за да не отварям моето ECU напразно, защото си е риск с този як силикон който слагат. Иска ми се също имобилайзера да си остане активен. Знам че няма да се получи ако идентификационния номер на микропроцесора влиза в играта. Редактирано 23 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Можеш EDC16 и MED9 да клонираш 1:1, ако HW е същия като CPU и FLASH. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Благодаря колега, ще процедирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_ Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 А EDC15 може ли да се клонира, целта е същата като на колегата по горе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 При мен се получи! Преди малко сложих клона да го изпробвам - всичко си е като преди и колата хал хабер си няма че са ѝ подменили мозъка. Следващата стъпка е да сложа още един M58BW016DB80T3F флаш чип в ECU-то и някак си да превключвам между двата чипа през Wi-Fi или Bluetooth. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 (Редактирано) Няма проблем със старото поколение...само MEDC17/MDG не може да се клонира освен някои стари на BMW. Дори може да срожиш софтуер от по-мощен вариант 211/220кс колкото е там и без да се оплаче. Редактирано 24 Март 2021 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Доста мислих дали да я засилвам или не и стигнах до извода че искам някои дни да е засилена, но в повечето дни да не е. Затова ако това с превключването на чиповете стане веднага идвам при теб да ми засилиш единия чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 На 23.03.2021 г. at 9:20, CVT написа: Не знам дали има Bosch MED9.1 експерти тук, но някой знае ли дали мога да клонирам ECU-то на моята кола като прочета M58BW016DB80T3F флаша и серийния EEPROM и ги запиша на друго ECU? Второто ECU е от Алегрото и е идентично по хардуер на моето. Отворил съм го и мога да му чета и записвам флаша + серийния EEPROM през JTAG-a с един BDM100 китайски клон от Алито. Целта ми е да клонирам моето ECU, така че да мога да го сменям когато си искам с оригиналното и всичко да си работи като преди, включително и имобилайзера. Въртят ми се няколко идеи в главата, но има голяма вероятност да изгоря ECU-то, затова искам да експериментирам само върху клона, за да не остана без кола. Ще съм много благодарен ако някой знае дали ще стане, за да не отварям моето ECU напразно, защото си е риск с този як силикон който слагат. Иска ми се също имобилайзера да си остане активен. Знам че няма да се получи ако идентификационния номер на микропроцесора влиза в играта. Да няма проблем да се клонира . На 24.03.2021 г. at 16:08, CVT написа: Доста мислих дали да я засилвам или не и стигнах до извода че искам някои дни да е засилена, но в повечето дни да не е. Затова ако това с превключването на чиповете стане веднага идвам при теб да ми засилиш единия чип. Може да се направи мултимап на мед9 (2.0 тфси в твоя случай) така ще можеш да избираш 3 режима на работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 А как става сменянето на режимите - по какъв начин избирам режима? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 https://performancebyie.com/ вижте им нещата които предлагат и зависи кой пакет си купиш можеш да си сменяш каквото ти е кеф /само за 1 кола става , ако се хакне масовка / Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pusheka Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 А как става сменянето на режимите - по какъв начин избирам режима?Които подържат кодинг, ръчна, автомат, 4х4 може да се променя със прекодиране между тях. Съответно като са направени промени във трите режима. Аз съм си нагласил един такъв но нямам време да сложа цокли на дъртанян [emoji16][emoji16][emoji16] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Да това е добра идея, можеш да си ги превключваш и през OBDeleven. Можеш ли да ги сменяш докато мотора върви, или трябва да е изгасен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pusheka Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Да това е добра идея, можеш да си ги превключваш и през OBDeleven. [emoji4] Можеш ли да ги сменяш докато мотора върви, или трябва да е изгасен?Е със нещо де подържа прекодиране, на угасен мотор само. Не е като нитро [emoji16][emoji16]За мен е ок, зимата сток през другото време леко засилен, от време на време повечко. Примерно нали [emoji16] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Зависи какво си направил по колата . Смяната на софта е винаги флашване на контакт , и после караш . Принципно става за под 10 мин смяната на мап-а . Четене му е "майката" да знаеш какво искаш , и колко пари си склонен да похарчиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 (Редактирано) Прекодирането за което колегата говори не е флашване и не отнема 10 минути, а най-много 10 секунди. Сменят се само един - два бита в кода на ECU-тo, които инструктират процесора да използва друга карта, която вече е във флаш чипа. Преди 3 часа, Pusheka написа: Е със нещо де подържа прекодиране, на угасен мотор само. Не е като нитро За мен е ок, зимата сток през другото време леко засилен, от време на време повечко. Примерно нали За мен също не е проблем да го сменям само когато колата не е запалена и начина по който мисля да го направя (ако изобщо стане) също ще позволява да се сменя единствено при изгасен мотор. Мисля да добавя още един флаш чип паралелно на съществуващия и да контролирам кой от тях е активиран чрез един ESP32-WROOM-32 модул. Към този модул пък ще се свързвам през Wi-Fi или Bluetooth от Андроидната мултимедия на колата. За сега обаче още съм в самото начало и има доста неизвестни. Редактирано 25 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_ Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Някъде бях срещал тема, че имало начин да се превключва кодинга чрез ЦК ключе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Април 2021 Доклад Share Публикувано 5 Април 2021 (Редактирано) Някой има ли случайно МЕD9.1 маппак за 8E0910115M (2.0 TFSI BPG)? Повечето от линковете които колегата @zoo беше дал по-горе вече са мъртви и от тях успях да си сваля единствено WinOLS 2.24. Намерих много подробни маппакове със 100+ карти за Golf MK5 2.0 TFSI, Seat Leon 2.0 TFSI и едно Ауди А4 8E0910115P, но ще ми отнеме време да ги трансферирам. Иначе намерих и един TunerPro XDF за 8E0910115M, но не е много подробен и има само около 30 карти. Като свърша ще публикувам целия маппак, но ако някой вече го има ще ми спести доста работа. Редактирано 5 Април 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Май 2021 Доклад Share Публикувано 21 Май 2021 Редактират се директно само при замяна на дюзи/разпръсквачи. Може би се досещаш, че изискраните 70мг в drivers wish картата, която е прилежно увеличена [emoji23], са невъзможни при така калибрирани durations, понеже тавана им е 60мг.2 бързи белязки тук:1. Редактират се и когато, например, искаш да увеличиш дължината на впръскването със същите дюзи. Това дали е целесъобразно и безопасно е въпрос на преценка. В конкретния даден случай съм съгласен, че промяната е направена на едро.2. 70те мг в driver wish картата присъстват и във фабричния мап. Когато се правят такива бързи мапове не мисля че се занимават с нея освен ако не е наложително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pusheka Публикувано 27 Май 2021 Доклад Share Публикувано 27 Май 2021 Най-накрая сложих цокли, записах чипове и вече мога да кажа да става. Три различни софтуера на едни чипове само със прекодиране автомат/ръчка/4х4. Сега трябва да наглася два да ми харесат и един сток ще оставя за всеки случай за зимата ако видя зора [emoji16][emoji16][emoji16]Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване