Jump to content

Новите "S" вече на пазара!


Komandira

Recommended Posts

V 8 T , колко приятно... :zustimm:

И четирите модела са с V8 T! Въпросът е как ще се разпределят конските сили и въртящият момент!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The new S6 saloon and S6 Avant will be joined on the Audi stand at Frankfurt by the S7 and the S8. All are powered by a new 4.0-litre TFSI twin-turbocharged V8 engine labelled V8T.This is enough to see the saloon dispatch 0-62mph in 4.8 seconds, the estate in 4.9 seconds and the coup? in 4.7 seconds.

The new engine replaces a non-turbo 5.2-litre V10 that was fitted to previous versions of the S6 and S8.

Just to prove that the 4.0 V8T is hardly breaking sweat at that level, however, the S8 with the same engine produces 513bhp.

This is enough to see the luxury saloon hit 62mph in just 4.2 seconds.

The 4.0-litre turbo is more powerful, but also up to 25% more efficient

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди S8 Куатро - 520кс , 1970кг , 0-100 км/ч ... 4,2 сек :) Кутията е 8степенния типтроник на ЗФ , май зарязват двойния съединител .

The tiptronic delivers the power to a quattro drivetrain combining a self-locking center differential with the sport differential at the rear axle.

The four internally ventilated disc brakes measure 400 millimeters (15.75 in) in diameter up front and 365 millimeters (14.37 in) at the rear.

- Ауди отново ще пуснат на пазара най-спортната лимузина <_<

Въпросът е как ще се разпределят конските сили и въртящият момент!

- The new 4.0 TFSI in the S8 generates no less than 382 kW (520 hp) and delivers a constant 650 Nm (479.42 lb-ft) of torque to the crankshaft between 1,700 and 5,500 rpm.

The S6 and S6 Avant use the 309 kW (420 hp) version of the new 4.0 TFSI. The twin-turbo V8 provides a constant 550 Nm (405.66 lb-ft) of torque from 1,400 to 5,300 rpm.

S7 ползва мотора от S6 без промени .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва С8 направо ме обърка с такива показатели...като се сетя и че разхода ще е колкото на 2,6 ABC...или по-малко. Но настрана от цифрите салона на С6-цата е страшен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just to prove that the 4.0 V8T is hardly breaking sweat at that level, however, the S8 with the same engine produces 513bhp.

This is enough to see the luxury saloon hit 62mph in just 4.2 seconds.

513/520 екстра ще му дойдат, сравнение с до сегашните 450! :)

- The new 4.0 TFSI in the S8 generates no less than 382 kW (520 hp) and delivers a constant 650 Nm (479.42 lb-ft) of torque to the crankshaft between 1,700 and 5,500 rpm.

The S6 and S6 Avant use the 309 kW (420 hp) version of the new 4.0 TFSI. The twin-turbo V8 provides a constant 550 Nm (405.66 lb-ft) of torque from 1,400 to 5,300 rpm.

S7 ползва мотора от S6 без промени .

Малеят ми нещо 420 коня, но 550Nm ми се виждат солидно!

С нетърпение очаквам бг-чичко-паричковците, да почнат да ги купуват, за да си поплакна очите малко!

И с още по голямо нетърпение чакам да излязат RS6 и RS7 <_<

Редактирано от Komandira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с още по голямо нетърпение чакам да излязат RS6 и RS7 ;)

:) Особено седмицата ще е страхотна мания... <_<

Баси машината!

Имали данни за този мотор?????

Уникално изглежда интериора, не че отвън е лошо де... :)

Нищо по-подробно за мотора не намирам, освен споменатото вече... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

513/520 екстра ще му дойдат, сравнение с до сегашните 450! :)

Малеят ми нещо 420 коня, но 550Nm ми се виждат солидно!

С нетърпение очаквам бг-чичко-паричковците, да почнат да ги купуват, за да си поплакна очите малко!

И с още по голямо нетърпение чакам да излязат RS6 и RS7 :)

S8 e 520 конски сили или 513 британски конски сили , щот тъпирите смятат 1 КВ по 1,32 вместо 1,36 <_<

420кс не са малко - 550и е 407коня .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S8 e 520 конски сили или 513 британски конски сили , щот тъпирите смятат 1 КВ по 1,32 вместо 1,36 <_<

420кс не са малко - 550и е 407коня .

Това не го знаех, благодаря за информацията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален интериор,за сметка на екстериора обаче... :arrow: 6тицата е най много скръб по това отношение!

Добре,че има докосване от АВТ,което да въведе баланс :zustimm:

38634529012415503991.jpg

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И без АБТ си е супер. Помня преди години като излезе новото А8 Д3 и се чудех тоя шлеп дали някога ще ми хареса повече от класиката Д2 :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пу един Авант за мен :zustimm:

Много са красиви всичките. :arrow:

А на таблото на S7-та са праснали утрешната дата.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не моа да разбера са , тая нова А6-ца изцяло нов модел ли е ?

Щото тва ми се струва че е същия таван , почти същите врати и останалото е лифтинг. :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 е лифтинг . А6 е изцяло нова кола , най-много личи по интериора . Иначе тенденцията от А1 до А8 всичко да е с една предница е запазена .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...