Komandira Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Новият S6:Новият S6 Avant:Новото S7:Новият S8: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 V 8 T , колко приятно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Защо задната линия на S7 и S8 (погледната поне отстрани) подозрително ми напомня за Мерцедес дизайна... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 10 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 V 8 T , колко приятно... И четирите модела са с V8 T! Въпросът е как ще се разпределят конските сили и въртящият момент! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 The new S6 saloon and S6 Avant will be joined on the Audi stand at Frankfurt by the S7 and the S8. All are powered by a new 4.0-litre TFSI twin-turbocharged V8 engine labelled V8T.This is enough to see the saloon dispatch 0-62mph in 4.8 seconds, the estate in 4.9 seconds and the coup? in 4.7 seconds. The new engine replaces a non-turbo 5.2-litre V10 that was fitted to previous versions of the S6 and S8.Just to prove that the 4.0 V8T is hardly breaking sweat at that level, however, the S8 with the same engine produces 513bhp.This is enough to see the luxury saloon hit 62mph in just 4.2 seconds.The 4.0-litre turbo is more powerful, but also up to 25% more efficient Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 (Редактирано) Ауди S8 Куатро - 520кс , 1970кг , 0-100 км/ч ... 4,2 сек Кутията е 8степенния типтроник на ЗФ , май зарязват двойния съединител .The tiptronic delivers the power to a quattro drivetrain combining a self-locking center differential with the sport differential at the rear axle. The four internally ventilated disc brakes measure 400 millimeters (15.75 in) in diameter up front and 365 millimeters (14.37 in) at the rear.- Ауди отново ще пуснат на пазара най-спортната лимузина Въпросът е как ще се разпределят конските сили и въртящият момент! - The new 4.0 TFSI in the S8 generates no less than 382 kW (520 hp) and delivers a constant 650 Nm (479.42 lb-ft) of torque to the crankshaft between 1,700 and 5,500 rpm.The S6 and S6 Avant use the 309 kW (420 hp) version of the new 4.0 TFSI. The twin-turbo V8 provides a constant 550 Nm (405.66 lb-ft) of torque from 1,400 to 5,300 rpm.S7 ползва мотора от S6 без промени . Редактирано 10 Септември 2011 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Гледам не ги карат много.Сигурно са скапани.Подмокрих се от S-осмицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Toва С8 направо ме обърка с такива показатели...като се сетя и че разхода ще е колкото на 2,6 ABC...или по-малко. Но настрана от цифрите салона на С6-цата е страшен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 10 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 (Редактирано) Just to prove that the 4.0 V8T is hardly breaking sweat at that level, however, the S8 with the same engine produces 513bhp.This is enough to see the luxury saloon hit 62mph in just 4.2 seconds.513/520 екстра ще му дойдат, сравнение с до сегашните 450! - The new 4.0 TFSI in the S8 generates no less than 382 kW (520 hp) and delivers a constant 650 Nm (479.42 lb-ft) of torque to the crankshaft between 1,700 and 5,500 rpm.The S6 and S6 Avant use the 309 kW (420 hp) version of the new 4.0 TFSI. The twin-turbo V8 provides a constant 550 Nm (405.66 lb-ft) of torque from 1,400 to 5,300 rpm.S7 ползва мотора от S6 без промени .Малеят ми нещо 420 коня, но 550Nm ми се виждат солидно!С нетърпение очаквам бг-чичко-паричковците, да почнат да ги купуват, за да си поплакна очите малко! И с още по голямо нетърпение чакам да излязат RS6 и RS7 Редактирано 10 Септември 2011 от Komandira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 За мен... синия С6 Авант! Дайте цените им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 80 000 евро за 3000 дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 (Редактирано) Алеле! Баси машината!Имали данни за този мотор????? Редактирано 10 Септември 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Чети по-горе де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 И с още по голямо нетърпение чакам да излязат RS6 и RS7 Особено седмицата ще е страхотна мания... Баси машината!Имали данни за този мотор?????Уникално изглежда интериора, не че отвън е лошо де... Нищо по-подробно за мотора не намирам, освен споменатото вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 513/520 екстра ще му дойдат, сравнение с до сегашните 450! Малеят ми нещо 420 коня, но 550Nm ми се виждат солидно!С нетърпение очаквам бг-чичко-паричковците, да почнат да ги купуват, за да си поплакна очите малко! И с още по голямо нетърпение чакам да излязат RS6 и RS7 S8 e 520 конски сили или 513 британски конски сили , щот тъпирите смятат 1 КВ по 1,32 вместо 1,36 420кс не са малко - 550и е 407коня . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 10 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 S8 e 520 конски сили или 513 британски конски сили , щот тъпирите смятат 1 КВ по 1,32 вместо 1,36 420кс не са малко - 550и е 407коня .Това не го знаех, благодаря за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 S6 avant с тези джанти е изключително красиво, а с новия интериор от AUDI са надминали себе си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 (Редактирано) Уникален интериор,за сметка на екстериора обаче... 6тицата е най много скръб по това отношение!Добре,че има докосване от АВТ,което да въведе баланс Редактирано 11 Септември 2011 от yavor20v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 И без АБТ си е супер. Помня преди години като излезе новото А8 Д3 и се чудех тоя шлеп дали някога ще ми хареса повече от класиката Д2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 (Редактирано) Пу един Авант за мен Много са красиви всичките. А на таблото на S7-та са праснали утрешната дата. Редактирано 11 Септември 2011 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 Не моа да разбера са , тая нова А6-ца изцяло нов модел ли е ?Щото тва ми се струва че е същия таван , почти същите врати и останалото е лифтинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 А8 е лифтинг . А6 е изцяло нова кола , най-много личи по интериора . Иначе тенденцията от А1 до А8 всичко да е с една предница е запазена . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 За тези, които искаха S-моторът на Audi в детайли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts