Jump to content

R8


dr_slavov

Recommended Posts

Съвсем случайно разбирам че една персона която ме моли за услуга(за която аз се двоумя) разполага с R8. Това разбира се оказва решаващо за моето решение.

Та, днес имах възможност да карам въпросния автомобил около 60км.

Колата е: 4.2 quattro (420 Hp) R tronic. Не мога да намеря думи за да опиша усещането. Първото е звука който се чува при запалването двигателя. Както знаете той е в купето и буквално е залепен на гърба и задника ти. Усещаш мощта директно с тялото си.

Управлението нещо което никога не съм изпитвал до сега. Каквато и маневра да предприемеш, независимо колко рязко и бързо колата просто е като залепена за пътя. Най вече се усеща при резките изпреварвания. Липсва онова залюляване когато се изнасяш. Ускорението е нечовешко. В стандартен режим има едно замисляне когато натиснеш рязко педала и също така едно дразнещо придърпване при смяната на предавките. Явно че този режим е само за спокойно каране с плавно ускорение. Но когато натиснеш бутончето "S" всичко се променя коренно. :rolleyes: Колата просто не дава да пипнеш педала. Смяната на предавките във високите обороти вече е много по-плавно. А звука на двигателя след 5000 чудовищен. Пробвах да карам и в ръчен режим със смяна на предавките от волана. Голяма тръпка е, особено при покачването. Можеш да го съчетаваш и с работа с педала на газта и така превключването почти не се усеща. Проблем ми беше свалянето на предавките при рязко спиране. Трябва да натиснеш бързо няколко пъти и там губя малко синхронна.

Последните няколко часа мисля само за това. Емоцията наистина е невероятна. Пожелавам го на всеки.

Довечера ще си легна като един по-щастлив човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам ти, че си зашеметен от тръпката. Сигурен съм, че това е една незабравима кола. Това е може би единствения модел на Ауди, който не съм карал и благородно ти завиждам.

Веднъж пробвах да седна в такова, но беше поръчано с най-спортните седалки за модела и просто не се събрах. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее,докторе дай боже всекиму такова щастие.

Когато се видим на някоя от местните ни сбирки ще разкажеш подробно каква е тръпката. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе, за миг помислих че си си взел такова и щеше да има припадане. Радвам се за уникалната тръпка която си изпитал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели моля те, как се усеща окачването по нашите пътища? Падат ли пломби, решава ли се проблема с камъните в бъбреците и други такива? Павета? :hilezh:

Иначе евала за изживяването :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах възможност да го карам Стара Загора, Нова Загора и обратно. Пътя там е в доста добро състояние от към дупки неравности и т.н.. Така, че не мога да изкажа мнение относно тази страна на окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали я водят за everyday supercar демек трябва да е твърдо, но не прекалено :hilezh: А и трябва да има няколко режима на шофиране според които твърдостта на окачвнето да се променя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм че изживяването е един път.

Аз имах радоста да ме повозят в рс6 мтм , няма такава кола .... 4 дена след 10 минутното возене като се качах на моята и слизах да проверявам дали не съм спукал гума , тва при положение че даже не съм я карал. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е доста твърдо и стегнато, но не е неприятно ако това е въпроса. Нямам база за сравнение с друг спортен автомобил за да дам по-обективно мнение. В спортен режим има осезаема промяна в поведението на двигателя и скоростната кутия, за окачването не бих казал, че е нещо много фрапиращо. Истината е че трябват доста повече км за да усетиш напълно автомобила.

А дали е ежедневна кола е доста спорен въпрос. Аз лично не бих се чувствал комфортно ако трябва да ходя на работа с нея. :hilezh: Постоянно бях под едно леко напрежение, все пак имаш 420 кончета в ръцете. Факт е, и че това се дължи на адреналина в следствие на превъзбудата. Може би ако се навъртят повече км се свиква.

Може и някой ден да разбера как е. :zustimm:

Редактирано от dr_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, много готино с коли от тоя тип, ама да не са ти в къщата :gruebel:

Просто те са за хора с имения :huh:

Освен това 1600 лв. годишен данък хич не са малко, по-добре да караш R8-ца под наем за няколко дни от време на време :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в България може собственик на R8 да се притеснява от сумата за пътен данък, каско и други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A не, мерси. Предпочитам да създам сам кола от 500 коня, отколкото да плащам такива данъци. Иначе ако имам възможността да си я купя нова, не бих се замислял за данъка :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеше всеки сам да създаде кола пет'стин коня... ехеее :gruebel: Еле па да е от 1.4 на газ - хем данък тънкач, хем те вози без пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A не, мерси. Предпочитам да създам сам кола от 500 коня, отколкото да плащам такива данъци. Иначе ако имам възможността да си я купя нова, не бих се замислял за данъка :gruebel:

Tая кола, която ще създадеш няма да има нищо общо с фабричната мощност и поведението на конктретната кола за съжаление. Тоя данък е нищо за човек, който може да си позволи такава кола, дори на лизинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, аз не твърдя, че ще е има нещо общо с R8, не твърдя и че ще е 1.4 на газ.. Ама има много добри коли на старо, които могат да се правят. Но все пак и време си трябва, а това го нямам никак.. :huh:

Кофтито е, ако направя по-добра кола от R8... Тогава ще е интересно :gruebel:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително за спама. Тая кола дето ще я "създадеш" сам с петстин коня нали през 1 седмица ще у бокса :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в България може собственик на R8 да се притеснява от сумата за пътен данък, каско и други.

Притесняват се да ти кажа - особенно, ако са перачи на чужди пари.

Един такъв с таково с цвят сиво-оранжево постоянно мрънка, че му бил висок данъка.

П.П. Ама беше пуснал клип с една чалгийка по Тракия същия.

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително за спама. Тая кола дето ще я "създадеш" сам с петстин коня нали през 1 седмица ще у бокса :steinigung:

E, ще гледам да сеслучва само за смяна на масла и филтри. От сега съм си заплюл мотор с верига :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабричното си е фабрично.

Всички си спомняте на събора. Б4та беше около 1000 коня доколкото си спомням. И какво се случи хасковското RS6 ги разплака всичките с почти два пъти по-малко коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч нямах това предвид, но има и такива случаи определено. Мога да препоръчам на всички които преценят колите на хартия, на вид и на линията да покарат нещо фабрично с подобна мощност....като се докосне човек, до такава плавност, чист и плътен звук, леко управление, нулеви луфтове и мизизма на свежо по друг начин започват да изглеждат нещата :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...