dr_slavov Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Съвсем случайно разбирам че една персона която ме моли за услуга(за която аз се двоумя) разполага с R8. Това разбира се оказва решаващо за моето решение. Та, днес имах възможност да карам въпросния автомобил около 60км.Колата е: 4.2 quattro (420 Hp) R tronic. Не мога да намеря думи за да опиша усещането. Първото е звука който се чува при запалването двигателя. Както знаете той е в купето и буквално е залепен на гърба и задника ти. Усещаш мощта директно с тялото си.Управлението нещо което никога не съм изпитвал до сега. Каквато и маневра да предприемеш, независимо колко рязко и бързо колата просто е като залепена за пътя. Най вече се усеща при резките изпреварвания. Липсва онова залюляване когато се изнасяш. Ускорението е нечовешко. В стандартен режим има едно замисляне когато натиснеш рязко педала и също така едно дразнещо придърпване при смяната на предавките. Явно че този режим е само за спокойно каране с плавно ускорение. Но когато натиснеш бутончето "S" всичко се променя коренно. Колата просто не дава да пипнеш педала. Смяната на предавките във високите обороти вече е много по-плавно. А звука на двигателя след 5000 чудовищен. Пробвах да карам и в ръчен режим със смяна на предавките от волана. Голяма тръпка е, особено при покачването. Можеш да го съчетаваш и с работа с педала на газта и така превключването почти не се усеща. Проблем ми беше свалянето на предавките при рязко спиране. Трябва да натиснеш бързо няколко пъти и там губя малко синхронна. Последните няколко часа мисля само за това. Емоцията наистина е невероятна. Пожелавам го на всеки. Довечера ще си легна като един по-щастлив човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Вярвам ти, че си зашеметен от тръпката. Сигурен съм, че това е една незабравима кола. Това е може би единствения модел на Ауди, който не съм карал и благородно ти завиждам. Веднъж пробвах да седна в такова, но беше поръчано с най-спортните седалки за модела и просто не се събрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Еееее,докторе дай боже всекиму такова щастие.Когато се видим на някоя от местните ни сбирки ще разкажеш подробно каква е тръпката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 30 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2011 Докторе, за миг помислих че си си взел такова и щеше да има припадане. Радвам се за уникалната тръпка която си изпитал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr_slavov Публикувано 31 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2011 ЕЕЕЕ, радвам се че вярваш в мен, но още съм многооооо малък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Сподели моля те, как се усеща окачването по нашите пътища? Падат ли пломби, решава ли се проблема с камъните в бъбреците и други такива? Павета? Иначе евала за изживяването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr_slavov Публикувано 1 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Имах възможност да го карам Стара Загора, Нова Загора и обратно. Пътя там е в доста добро състояние от към дупки неравности и т.н.. Така, че не мога да изкажа мнение относно тази страна на окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Нали я водят за everyday supercar демек трябва да е твърдо, но не прекалено А и трябва да има няколко режима на шофиране според които твърдостта на окачвнето да се променя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 1 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2011 Сигурен съм че изживяването е един път.Аз имах радоста да ме повозят в рс6 мтм , няма такава кола .... 4 дена след 10 минутното возене като се качах на моята и слизах да проверявам дали не съм спукал гума , тва при положение че даже не съм я карал. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr_slavov Публикувано 2 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 (Редактирано) Окачването е доста твърдо и стегнато, но не е неприятно ако това е въпроса. Нямам база за сравнение с друг спортен автомобил за да дам по-обективно мнение. В спортен режим има осезаема промяна в поведението на двигателя и скоростната кутия, за окачването не бих казал, че е нещо много фрапиращо. Истината е че трябват доста повече км за да усетиш напълно автомобила. А дали е ежедневна кола е доста спорен въпрос. Аз лично не бих се чувствал комфортно ако трябва да ходя на работа с нея. Постоянно бях под едно леко напрежение, все пак имаш 420 кончета в ръцете. Факт е, и че това се дължи на адреналина в следствие на превъзбудата. Може би ако се навъртят повече км се свиква.Може и някой ден да разбера как е. Редактирано 2 Ноември 2011 от dr_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 Може и някой ден да разбера как е. А дано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 Пичове, много готино с коли от тоя тип, ама да не са ти в къщата Просто те са за хора с имения Освен това 1600 лв. годишен данък хич не са малко, по-добре да караш R8-ца под наем за няколко дни от време на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 Само в България може собственик на R8 да се притеснява от сумата за пътен данък, каско и други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 A не, мерси. Предпочитам да създам сам кола от 500 коня, отколкото да плащам такива данъци. Иначе ако имам възможността да си я купя нова, не бих се замислял за данъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 Ако можеше всеки сам да създаде кола пет'стин коня... ехеее Еле па да е от 1.4 на газ - хем данък тънкач, хем те вози без пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 A не, мерси. Предпочитам да създам сам кола от 500 коня, отколкото да плащам такива данъци. Иначе ако имам възможността да си я купя нова, не бих се замислял за данъка Tая кола, която ще създадеш няма да има нищо общо с фабричната мощност и поведението на конктретната кола за съжаление. Тоя данък е нищо за човек, който може да си позволи такава кола, дори на лизинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 (Редактирано) E, аз не твърдя, че ще е има нещо общо с R8, не твърдя и че ще е 1.4 на газ.. Ама има много добри коли на старо, които могат да се правят. Но все пак и време си трябва, а това го нямам никак.. Кофтито е, ако направя по-добра кола от R8... Тогава ще е интересно Редактирано 3 Ноември 2011 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 Направо вече те виждам как кормиш двигателя на макларън Ф1 и го садиш у двайската Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 Извинявам се предварително за спама. Тая кола дето ще я "създадеш" сам с петстин коня нали през 1 седмица ще у бокса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 (Редактирано) Само в България може собственик на R8 да се притеснява от сумата за пътен данък, каско и други.Притесняват се да ти кажа - особенно, ако са перачи на чужди пари.Един такъв с таково с цвят сиво-оранжево постоянно мрънка, че му бил висок данъка.П.П. Ама беше пуснал клип с една чалгийка по Тракия същия. Редактирано 3 Ноември 2011 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2011 Извинявам се предварително за спама. Тая кола дето ще я "създадеш" сам с петстин коня нали през 1 седмица ще у бокса E, ще гледам да сеслучва само за смяна на масла и филтри. От сега съм си заплюл мотор с верига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr_slavov Публикувано 4 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2011 Фабричното си е фабрично.Всички си спомняте на събора. Б4та беше около 1000 коня доколкото си спомням. И какво се случи хасковското RS6 ги разплака всичките с почти два пъти по-малко коне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2011 Далеч нямах това предвид, но има и такива случаи определено. Мога да препоръчам на всички които преценят колите на хартия, на вид и на линията да покарат нещо фабрично с подобна мощност....като се докосне човек, до такава плавност, чист и плътен звук, леко управление, нулеви луфтове и мизизма на свежо по друг начин започват да изглеждат нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts