Jump to content

И вашите 80-ки ли са така ...


tanuco

Recommended Posts

Бате по въпроса с инжинерите....вчера гледах един клип, немски за историята на АУДИ в средния клас, ако мога така да се изразя. Говориха и даваха раждането на модела 80, та до последната А4....Направи ми впечатление, че имаше инжинери на АУДИ от 1969-2002 г. :flehan: :flehan: :flehan: Същите говориха с респект и носталгия по моделите. Та тези хора са си отдали живота и сърцето на нашата любима марка, та да може и хора като нас да ги споменават с добро най-вече :zustimm:

Мислих да пусна тема и да кача клипа, с молба за превод от немски на БГ, ама не вярвам някой колега да се заеме. Ако има желаещи ще го потърся и кача наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен интериорът става малко по-тракащ при студ. По окачването не усещам разлика. Аз съм и дизел - на студено върви по-добре и се радвам :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vitcig - един джокер да ти метна. Познай защо резервоара е от дЕсно ? :rolleyes:

A на десняка дали е отляво ? :bia:

Не се бях замислял от таз гледна точка :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да вметна и аз за прослувутата предница на наще 80-тки:

Горд собственик съм на две Б3-ки с една и съща година на производство, ако и километрите не са много пипани,а смятам че е така, са на около 300 000 + км. С едната карана от баща ми са навъртяни 80-90 000 за последните 10 години, а мойта за последните 4 години, от когато я имам и нея, някъде около 110-120 000км. До момента по окачването на мойта с окачване от типа на снимка "01" съм подменил десен шарнир и тампоните на предел ляв носач.Смея да твърдя, че не тропа и скърца никъде и ако нямах другата щях да се чудя какви ги говорите :rolleyes: .Наскоро един колега се качва в нея и не вярваше, че е толкова стегната и тиха.

По другата с окачване "02" от снимките са сменини и двете биалетки, два кормилни накрайника и тампоните на левия носач. Качвайки се в нея обаче го има характерното похлопване и потропване отпред без видима причина за което .

Със всичко това си правя извод, че и типа на окачването (стабилизиращата щанга и закрепването й) са от значение. Дали да не търсим проблема именно там?

Другото което се усеща е твърдостта на возене, нетропащата е с една идея по-меко, забелязва се и при натискане с ръка :bia:

А що се отнася до качеството на този модел и ширещото се из други форими мнение, че са капризни и трошливи таралясници .... трудно ще ме убеди някой. В рено форума имаше тема за сравнение на 80-ка и Клио 1 от коята ставаше ясно, че Клиото с класа над 80-ката ... и че едва ли не са от различен клас в полза на Клио, е щях да падна от стола. Проблема е че сестра ми кара въпросното Клио и повярвайте ми и 1 ден не бих го карал аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ханс, зе инджинеро от Инголщад взел че загледАл статистическите данни колко от километрите навъртяни от колата са с един человек - тоест шАфьорина.

И се оказАло че това е над 60% от експлоатационните часове на хафтомобила.

И понеже бройката произведени коли с десен дирекцион е пренебрежимо малка, затуй Ханзик взел че сложил рензервоаро У десно, килнал енджино тоже натамека и те таканката нагласил нещата да се уравновесяват

Само е пропущИл малката подробност че ний в БГ караме с по 5 литра постоянно и може тия негови криви сметки да си ги пъхне там дет слънце не огрява :blink:

Убегнало му че Кунст, шафьорина е 120 кила немцузин - ариец, докато ний бугарете сме метър и пийсе с вдигнати ръце и 60 кила с напикани гащи заради манафската турска семка дето ни е разредила славянската кръв ...:hilezh:

Поне с наклона на двигателя се уравновесяват нещата.

А и хакулумбатора и той в десно че да е близо хем до стартеро и да няма километрични 400 амперови жици хем и неговите 20 кила да си тежат на мястото

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, аз поне съм спокоен, че си тежа на мястото и не съм метър и пееесе и тоже килца .... с моя метър и пеесе и пет и около 90 килца :hilezh:

Ся сериозно, Ханс, при мен резервоара го е позоционирал под целия багажник.

Мотора е леко в дясно, но за сметка на това в лявата страна е акумулатора, казанчетата за различните течности и ми се струва, че се получава едно уравновесяване.

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лоша колата, обаче малките камъчета обръщат каруцата, а точно в таз моделна серия са се сбрали един куп инженери, и 14-15 Мехмеда,Хюсюф и Гювенч, и са се осрали на най-важните места - окачване и контролни прибори ... Да не говоря че всичко в коша е насметено отдясно, докато вляво има място да си спя там :blink:

В нищо не са се осрали бе батЙО - в първите 15 години от съществуванЙето си тази кола не е имала никакви проблеми нито с окачване, нито с контролни прибори - вЕрвай ми.

Но след като третият и собственик в бяка държава - турчин или арабин - я е изхвърлил и джамбазите са я докарали тук "нов внос" - оттогава са и почнали проблемите. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мухахахахах !

Евала маме ... Никога нямаше да ми дойде на акъла, че е заради теглова компенсация !

Което м/у другото е супер хитро решение !

Вчера се въртях около Ибизата на колегата, и тя е килната наляво, Мерца също ми беше така леко наляво !

Мислех си че е нещо с безопасността, и процента частични челни удари ! :blink:

Цоне, прав си баткиното ... Понякога се чудя колко акъл е текъл, че да направят такава убава кола ...

И честно много ми е комфортно в нея - нищо че е кола среден долен клас !

Само да не бях тез дразнители :blink:

Ще споделя една история, която за мен беше супер смешна, и в същото време интересна !

По повод наклонените двигатели е ! :hilezh:

През 1455 година :blink: , на провеждащото се автоизложение в Рейкявик, БМВ изкарали модел с килнат двигател ...

Фурор да си такова таковата :blink:

Обаче никой не разбрал причината, и ся понеже интереса бил голям, имало какви ли не идей - повече мощност, по-добро мазане, по-висок въртящ момент ...

От БМВ мълчали обаче .. :blink:

През 1515 година, на следващото изложение в Дъблин, БМВ решили да не мъчат повече конкурентите и споделили причината :blink:

Просто когато двигателя бил прав, капака не можел да се затвори ! :hilezh::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам...тези коли в нашите условия имат само този недъг- хлоп, троп.

Другите марки и модели или са вече изгнили или са с разпаднали се салони или с по 2-3 основни ремонта....И всичката жмел над 15 години пак не е като Ауди-тата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога се чудя колко акъл е текъл, че да направят такава убава кола ...

И честно много ми е комфортно в нея - нищо че е кола среден долен клас !

И аз съм на това мнение за Б4та, без да съм силно пристрастен или фанатик на темата марки, модели, защото постояно заглеждам други коли и мисля за следваща която ще карам, а преди това съм карал и друга.

Обаче, като че ли малко са колите в средния клас от тези години, че и малко след това, които да предлагат такова вътрешно пространство отпред и удобство при шофиране. Освен това самата дълбочина на таблото и дългата муцуна създават едно усещане за масивност. Всички тези отделения- под пепелника, на централната конзола до ръчната, на вратите, вършат страшна работа, а някои от тях са с мека подложка даже. Като се кача в някоя друга кола и няма къде нищо да оставя.

Освен това куатро и климатроника(за оригиналния става въпрос) са огромен плюс и това в средния клас. А почти неразрушимите ламарини са много важни за експлоатацията на един автомобил навършил пълнолетие 18+ :stupid:

Сега, отчитам и недостатъците идващи от шумното окачване. Но не е болка за умиране, в колата винаги слушам музика, така че топуркането отдясно почти не се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне с наклона на двигателя се уравновесяват нещата.
:hilezh:

е моя двигател като е симетричен значи съм дебалансиран:stupid:и трябва да ям повече.

Не мога да те разбера кога пишеш насериозно. Или във всичките ти постове трябва да търся скрит смисъл.

Двигателят е наклонен за да е по-нисък и да се събере в торпедото. Доколкото знам пръвите, които прибягват до този похват са Мерцедес с този спортния модел дето е с редови шестак 3000сс и вратите се отварят нагоре - не го помня как се казваше но беше от 1950+г

Иначе за мен В4-С4 са върха в развитието на АУДИ като съотношение цена-качество(ходово и експлоатационно). Следващите модели вече имат малък напредък в ходовите качества за сметка на огромни експлоатационни разходи за употребяван автомобил. Това са коли, за които тярбва да имаш много пари и да си ги купуваш нови иначе си прецакан. Аз лично не бих си купил по-нов модел АУДИ настаро, затова на този етап се примирявам с тропането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...нЕма ли някой ентусиаст, който да пробва да наниже предница от Ц4 в Б4, та да се видим у най-перфектния автомОбил на Балканския полуостров :lol: Тва със слагането на мотори от други модели вече го знаем :stupid:

Те тАва , ако се случи....някои хора ще направят мноУ пари :hilezh: .... ама май, май така ще си караме :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:angry:

е моя двигател като е симетричен значи съм дебалансиран:musik:и трябва да ям повече.

Не мога да те разбера кога пишеш насериозно. Или във всичките ти постове трябва да търся скрит смисъл.

За резервоаро го четох нЕкъде за останалите неща дадох всичко от себе си :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...