Jump to content

А8 2004 4.2


Recommended Posts

Колега,не ме разбирай погрешно. Аз ти казвам само какви хора най-често карат такива коли във Франция и Англия защото съм го виждал с очите си. Нали за това сме тука,да ти подскажа с нещо,ако мога. Ти не си малоумен,естествено ще го погледнеш,но помагаме от части до колкото можем. Ти ако искаш и 2 си вземи,ама не е правилно като колегата над тебе дето веднага се ебава по тъча, та ако ще 500 хил. км да е карал. Поне аз си мисля,че колкото повече информация толкова по-добре,ако съм в заблуда кажете да знам поне.

Редактирано от Burner_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sкласите имат по-здраво въздушно окачване от тези А8,но да не минаваме в други губерни!

А8 е супер колица,просто явно трябва да се гледа преди евентуална сделка,защото това са коли,които могат да ту съдерат джоба само за една седмица,ако духнат няколко определени неща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че в този бюджет няма как да е идеална, въпроса е да не е пред разпад. Сегашната като я взех първата година само ремонти и дране, докато се закрепи, вече в последната година почти само карам.

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва супер смешно А8 (4.2) с газова уредба. Мен ще ме е срам да спра на газстанция с А8 :( Който не може да го храни тоя звяр, да не си го купува, като иска да е гъзар да си вземе А6 2.0TDI или подобно... Какви са тия цигански изпълнения?

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което искам е автомат, куатро и възд. окачване.

Последното ще го загубя в 4F

Повечето А6/4.2 не са ли с въздушно окачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още няма aftermarket аналог на предните амортисьори с възглавниците за въздушното.... едната бройка е към 4 000 лв. +

Аз не бих рискувал - комбинацията пробег 300 000 + и нашите пътища ти гарантира проблем и тогава опциите са неприемливи: или инвестираш 50% от себестойността на колата в предни амортисьори с възглавници или се почва ТНТМ

Въпроса е не дали имаш излишни 10 000 лв. , а дали е разумно да се прави....

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още няма aftermarket аналог на предните амортисьори с възглавниците за въздушното.... едната бройка е към 4 000 лв. +

Хм, Дакса наското в една тема беше търсил за приятел и цената беше наполовина.

Здравейте! Мой приятел с А8, 4,2 '03 г., го закъса с предна дясна възглавница. Оказа се, че именно за неговата кола се продава само комплект с амотрисьора и с все бруталните отстъпки в Юнитрейд излиза 2075 лв.

Ако наистина са по 4 се отказвам :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва супер смешно А8 (4.2) с газова уредба.................. Какви са тия цигански изпълнения?

Ако някога съм на мястото на одумвания от теб собственик на такъв мотор с газ, знаеш ли какво ще правя при такива "упреци" и насмешки?Местя го от единия крачол в другия ала Джокович, усмихвам се снизходително към АВТ-бензин-гордия-оунър:( и си отпрашвам с мръсна ГАЗ в безкрайността!

Пък ти ки развивай великите финансови теории:hilezh:.

(извинявай адаш, не можах да се озАптя!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, Дакса наското в една тема беше търсил за приятел и цената беше наполовина.

Ако наистина са по 4 се отказвам :)

Аз търсих за W12, там са по 4 000 ++ .. може и да са различни .... Дакса е стар застраховател, при него бруталните отстъпки сигурно са 45% и тогава от 4 000 падаш на две и нещо :(:hilezh::)

Освен това имаш компресор, клапанно тяло ... абе въздушното си е супер, но не на 10 години и в милата родина

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи проблем се оказа че колата не е регистрирана, и ще трябва на репатрак до Пловдив.... 40 км. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи проблем се оказа че колата не е регистрирана, и ще трябва на репатрак до Пловдив.... 40 км. :hilezh:

Е тая френската каляска, не е ли дошла на собствен ход със своите си френски номера? Няма ли гражданска, винетка нещо? Може би тези френските номера са сложени сигурно за парлама :( от автотърговеца

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Временни номера?

Временни номера, гражданска за един месец и винетка и си я караш където искаш, което е най добрия вариант!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По стария път ли?

Утре мисля да ида да я видя до толкова дали си струва да се ходи до порше, и да и взема vin-a.

Ако тръгнем към Порше (едва ли ще е утре) може да ти се обадя за морална подкрепа :(

Френския номер предполагам е изтекъл, каза ми че е от Франция колата.

По принцип предпочитам на собствен ход от колкото на репатрак, но временни номера се издават на този който ще я регистрира, а този не ще да си я регистрира на него и оттам тръгва проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ слагат навсякъде , само тука обаче тва се приема за мишкарство.

Щото всеки е виждал някоя доволна кола да се реди на ГАЗ колонката и си вика "Ебати скъсаняка няма пари за бензин пък ми кара 5.0" ....да бе ма да я купи тая кола едва ли е чак такъв скъсаняк.....

В днешни времена хората си ценят парите и при положение че с едно добро ГИ няма разлика от бенз. а караш на 50% газ-та е едно доста мъдро решение.

Тва го мисля като противник на газ-та и аз не я харесвам но в никъв случай не ми пречи да карам примерно едно 4.2 или 5.0 примерно на газ.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае колко пари трябва да си заделя за обслужването на мотора?

АЗ скоростите мисля че 7-800 лв са ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз бих се замислил за а6 3.0 тди. Този клас като А8 е добре да я вземеш почти нова, караш до към 150-200х км и я подаряваш на някой да си я ремонтира после. Не е логично да дадеш 2 бона за амортисьор на кола, която след 1г ще струва 15. Ама то не са само амортисьори, провери цени на носачи, дискове, свещи и т.н. За смяна на маслото на автомата най-евтино съм чувал 600лв, като при дилър мисля искаха 800(кутията е ZF, нали?). Прочети в чуждите форуми за често срещани проблеми и виж колко струва решението им в БГ.

На малко места могат да ти я прегледат кадърно, примерно за автоматика си има тестове, които в сервиза едва ли ще пуснат, а само ще го прочетат за грешки... освен това без да се кара колата обстойно, как ще чуеш за виене на диференциали, вибрации и т.н.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ще слушаш за виещи диференциали и вибрации на А8? Това са много здрави коли, но консумативите са скъпи.

Под консумативи имам предвид всичко нормално и различно от филтри и накладки :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги ме е впечатлявало ,когато един човек иска точно определена марка и модел кола ,как се намира някой ,който дава акъл и предлага коренно различни коли ,дори някви БМВта и т.н. при все че темата е за точно избран модел :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, тая кола много ще ти пасне. Ще се харесате от пръв поглед. Ако е читава и няма грешки е отнасяй. Кожата е дебела и според мен е леко мръсна. Но като цяло си е в добър вид. Тествай автомата как е. Предполагам знаеш как трябва да се държи и превключва. Виж да не смесила маслото с антифриза. Купето е цялото от алуминии и да има удари предполагам са направени качествено. Има БОСЕ и екранчета за децата на задните седалки.

Успех утре.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...