Jump to content

Ефект върху работата на дюзите от добавки в нафтата


buzzi

Recommended Posts

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз преди наливах на едно експериментално 1,9 ТДИ AVG добавки на Кастрол ТДА, на Ликуи Моли , но колата пак си пушеше, вярно е че е чипосана и ограничението за димност беше сложено на 48 мг., но така и не се промени нищо в работата на двигателя. Ефект имаше едва след закупуване на 4 нови разпръсквача (стандартните). Освен това протече гарнитурата на помпата (не знам дали е случайност, но на друг еквивалентен двигател, на който бяха слагани същите добавки, помпата протече на същото място, почти по едно и също време, и всичко това, без да има осезаем ефект). От тогава се зарекох да не наливам повече такива неща.

Добавката на Кастрол се продава от лицензираните сервизи на цена около 12 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавката на Кастрол се продава от лицензираните сервизи на цена около 12 лв.

Я сподели някой от тези сервизи, че аз от вносителя съм я купувал преди 6-7 месеца на 14,75 лв. В СТАР Моторс я продават по 16 лева, а тези 12 лева направо са си фантастика, а и не вярвам за 7-8 месеца да и е паднала цената, при растящи цени на ВСИЧКО. Или продават на 12 лева предписаното количество за 1 резервоар :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не те познавам,и не ме интересува какво не слагаш в колата си ,ако имаш наблюдения положителни или отрицателни ,споделяш ,даваш факти и който иска ти вярва,а къде те сърби и защо извъобще едва ли някой го интересува :hilezh:

Колега, мисля че реагираш малко по-остро отколкото трябва!

И един въпрос - допустимо ли е почистването на спирачните цилиндри със шкурка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисля че реагираш малко по-остро отколкото трябва!

И един въпрос - допустимо ли е почистването на спирачните цилиндри със шкурка?

първото е относително,за второто ,разбира се ,само че с фина примерно 800,и до толкова ,колкото да се свалят отлаганията,обикновено оцветени в жълто,ако са ръждиви,първо телена четка на бормашина ,после със шкурка ако се налага,обичайно телената четка решава проблема.

Ако имаш въпроси пиши на лични,темата е за добавки и има ли ефект или само си даваме парите,в случая поста ти не е на място :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам, че с хадото, един път като сложиш и трябва вече след всяка смяна на маслата да слагаш винаги.

а до колкото гледам материалите то се слага в маслото, а не в горивото ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сайта гледах, и там на клипчетата показват малки туби от паста за зъби и сипват в маслото добавката.

лично аз карам с castrol TDI

честно казано, има разлика. Не е кой знае колко голяма, но определено работи по добре и малко по мощно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Един ден се зачетов на бензиностанцията, компонентите съставящи добавките. Наби ми се на очи, че във всички има предимно керосин (говоря за тубичките от по 200-300мл)а и си мирише предимно на керосин. После се зачетох малко, гледам керосин в нафтата не е добра идея...та се зачудих какво си слагам в резервоара... но пък щом се използва от производителите, значи няма проблеми. Всъщност и при справка с гуглето ислиза, че си и е практика за смесване на дищел с керосин...някой има ли мнение...

Редактирано от thaddeus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Един ден се зачетов на бензиностанцията, компонентите съставящи добавките. Наби ми се на очи, че във всички има предимно керосин (говоря за тубичките от по 200-300мл)а и си мирише предимно на керосин. После се зачетох малко, гледам керосин в нафтата не е добра идея...та се зачудих какво си слагам в резервоара... но пък щом се използва от производителите, значи няма проблеми. Всъщност и при справка с гуглето ислиза, че си и е практика за смесване на дищел с керосин...някой има ли мнение...

Колега, да те попитам, защо не е добра идея да се слага керосин в нафтата...? :zustimm: Колега, а ти знаеш ли от къде произлиза нафтата и знаеш ли какво е керосин...? :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да те попитам, защо не е добра идея да се слага керосин в нафтата...? :zustimm: Колега, а ти знаеш ли от къде произлиза нафтата и знаеш ли какво е керосин...? :zustimm:

Просто констатация... не е мое мнение, аз така или иначе си сипвам :zustimm: четох тук там.

Май не съм се изказал правилно и съм останал неразбран.

А тази на ХАДО, на каква основа, смисъл какво представлява като химия, някой може ли да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто констатация... не е мое мнение, аз така или иначе си сипвам :zustimm: четох тук там.

Май не съм се изказал правилно и съм останал неразбран.

А тази на ХАДО, на каква основа, смисъл какво представлява като химия, някой може ли да сподели.

ами по професия несъм химик, нека някой по компетентен колега да се изкаже, а относно керосина, този който ти го е казал това, според мен изобщо не разбира от дизели, тъй като керосина се използва от самолетите.Те са на керосин и това е най-чистата нафта в света, след което шибаняците почват в него да наливат к'ви ли не боклуци и се получава дизела, демек горивото с боклуци в него. Единственото нещо, което трябва да се направи за да се използва керосина за лек автомобил е да се сипе малко масло в него(има си пропорции), тъй като той е по сух като смес и по този начин ГНП-то ще се износи по бързо. Когато се сипе керосин в една кола върви с пъти по добре и грам не пуши! Знам го от личен опит... :zustimm: Преди няколко години като имаше от къде да се земе керосин, карах само на него и на колата нищо не и стана, освен, че вървеше като откачена и грам ама грам не пушеше... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....освен, че вървеше като откачена и грам ама грам не пушеше... :stupid:

Принципно съм много зарибен по авиация (имам си разни симулатори) и съм чел това онова, идеята ми е че самият керосин гори с по-висока температура от нафтата и самото изгаряне в цилиндъра става с по-висока температура. Това би трябвало да окаже влияние ако се кара само на керосин. Несъмнено ще се качи и мощността на двигателя.

Имам възможност да се снабдя с малко керосин. Кажете пропорция и да тествам със и без керосина как ще е. Ще издебна ниски температури :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще стопиш буталата колега :stupid: до колкото съм чел с керосин се кара само зимно време, като се смесва с масло (тък не съм много сигурен) една част керосин две части масло а в какво количество нафта се бърка незнам, но за всичко казано не съм сигурен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще стопиш буталата колега :steinigung: до колкото съм чел с керосин се кара само зимно време, като се смесва с масло (тък не съм много сигурен) една част керосин две части масло а в какво количество нафта се бърка незнам, но за всичко казано не съм сигурен

Колега, що се обаждаш след като не разбираш.... аман от семкаджии... ти въобще чете ли ми коментара по-горе... аз съм излял в тогавашната ми кола BMW-то, над 2 тона керосин и нищо не му стана, а ти са тука почна и за пропорции да ми говориш... МОЛЯ ТЕ, не се обаждай когато не си сигурен... :steinigung:

Принципно съм много зарибен по авиация (имам си разни симулатори) и съм чел това онова, идеята ми е че самият керосин гори с по-висока температура от нафтата и самото изгаряне в цилиндъра става с по-висока температура. Това би трябвало да окаже влияние ако се кара само на керосин. Несъмнено ще се качи и мощността на двигателя.

Имам възможност да се снабдя с малко керосин. Кажете пропорция и да тествам със и без керосина как ще е. Ще издебна ниски температури <_<

Колега, аз керосина го мешах по следния начин: 40 литра керосин 1 литър двутактово масло... нищо няма да му стане и с повечко масло, важното е да има масло за да маже помпата... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази добавка TDA не е ли точно керосин+нафта ?

Повечето добавки са керосин + нещо друго, поне така е запивано в съдържанието.

@Миркоо, това което казваш е много интересно, винаги съм мислил че керосина изгаря с по-висока температура от нафтата и от това би следвало буталата да прегряват, но е интересно да се направят замервания. Иначе го дават за добавка против замръзване на нафтата в пропорция според температурата, като при -40 съотношението е 40/60

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което писах е това което съм чел, чиста физика. Керосина гори с по висока температура, следвоателно, дори и да не стопи нищо ще износи буталата и другите му там работи много по-бързо. Не го знам БМВ-то, евала за двигателя. И аз бих пробвал с керосин да карам, но бих сложил на един резервоар около литър. Това си е лично мое мнение. Всеки да си скапва колата както смята за добре :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което писах е това което съм чел, чиста физика. Керосина гори с по висока температура, следвоателно, дори и да не стопи нищо ще износи буталата и другите му там работи много по-бързо. Не го знам БМВ-то, евала за двигателя. И аз бих пробвал с керосин да карам, но бих сложил на един резервоар около литър. Това си е лично мое мнение. Всеки да си скапва колата както смята за добре :)

Колега, ти въобще четеш ло постовете или го караш едно към гьотере... В BMW-то съм излял над 2 тона керосин и нищо му няма. Собственика след мен още го кара, а той го кара с нафта от OMV. Като се видяхме на скоро BMW-то пушеше като неква печка... :lol: и после ще ми разправяте да не се кара на керосин, е как па не, ще карам с тея боклуци дето ни ги продават.... тва нема да стане никога, нестига че ни дерат с цената ами и ни дават невероятен боклук. Тук нека да каже колегата buzzi, заради какво го беше оставила колата на пътя.... Пепич, ти си... :lol: Припомни ни за горивния ти филтър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тия дни за сефте усетих як ефект от добавка. Усъмнил се бях в състоянието на дюзите на Паджерото и му сложих добавка на Лики моли за чистене на комън рейли. Въпреки, че не е комън рейл се усети съществена разлика. Джипката направо хвръкна. Не съм очаквал, че така може да върви тоя параход. Разходът май също падна. Изобщо ефектът беше осезаем. Явно са били позапушени дюзите значи. Препоръчвам я таз добавчица смело, но с уговорката, че подобрение ще се усети само ако е имало проблем преди това.

Сега мисля като изхаби това гориво, да сипя същото лекарство, но в по-голяма концентрация. Дет се казва - ей така, за затегач. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, странно съвпадение или следствие от слагането на добавка в колата, незнам кое от двете е, но за половин резервоар с добавката която сипах и ми заяде геометрията на турбината. Преди 400 км колата беше наред, без да забива, без грешки, но напоследък усетих пак това гадно забиване на муцуната при 3000-3500 оборота. Иначе в ниските обороти неможе да си стъпи на гумите, но дали е възможно от добавката да е прочистила сажди по всмукателни, изпускателни колектори и да са зацапали толко бързо турбината или е съвпадение. Колата съм я карал само градско, като не обичам форсажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свиквай с това при този начин на каране ще става често. И аз карах така и имам 5 смени на масло и 6 сваляния на турбина да се чисти геометрията. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, странно съвпадение или следствие от слагането на добавка в колата, незнам кое от двете е, но за половин резервоар с добавката която сипах и ми заяде геометрията на турбината. Преди 400 км колата беше наред, без да забива, без грешки, но напоследък усетих пак това гадно забиване на муцуната при 3000-3500 оборота. Иначе в ниските обороти неможе да си стъпи на гумите, но дали е възможно от добавката да е прочистила сажди по всмукателни, изпускателни колектори и да са зацапали толко бързо турбината или е съвпадение. Колата съм я карал само градско, като не обичам форсажа.

Като идваш в Софето пак,обади ми се ,и не сваляй турбината:steinigung:,как според теб,добавката която си сложил ти е зацапала геометрията и какво си сложил ,каква добавка?Добавката няма как да ти почисти смукателните колектори,ако ще да е турбо нано тера мега гига незнам си какво поколение.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...