Jump to content

БЛОКАЖ НА ДИФЕРЕНЦИАЛА


miki69

Блокаж на диференциала необходим ли е ??  

161 гласа

  1. 1. Блокаж на диференциала необходим ли е ??

    • Да
      153
    • Не
      2
    • Не знам
      6


Recommended Posts

Имам една питанка за AUDI A4 2.6 V6, ако може да ми обясните каква е разликата и как е по-добре quattro или само предно за този модел :gruebel: , защото дочух че quattro системата не е била удачна за тази кола <_< .

quattro винаги е по добре от предно на кое и да е Ауди,а и колкото по голям двигател толкова по добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пътно поведение куатрото трябва да е съчетано с мощен мотор.

Изпълнения като 2.0/115кс и 1.8/125 или 1.9Д/110 освен до по-бърза амортизация на мотора и повишен разход не носят никаква полза. Проходимостта също е под въпрос, заради намаления клиренс на масовите куатро автомобили.

От 4 цилиндровите мотори подходящи за куатро са 1.8Т и 1.9ПД. И пак един 5,6,8 цилиндров мотор тръгва по-лесно от 1.8Т.

Та отговора за А4 2.6Q е, че няма по-подходящ мотор за куатро измежду моторите до 150кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Фнимавайте, да не го заварите така , че после няма тръгване ... На никъде ...

Иначе леко извън темата - вчера станах свидетел на две противоречащи си неща !? :huh:

Бутах едно quattro, а едно БМВ мина през същото място без проблем ...

И двете коли са след 2002 година, и си имат съответните гуми и блокажи ...

Обаче квадрата мъцна, и :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако гумите са издълбали дупка и е опряла отдолу как да тръгне и колело да е , пак ще закъса,просто бавареца се е движел и е поддържал скорост,я да спре да видим как ще тръгне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи същото вчера-спрях напречно в едни коловози,подпря се малко на ледените буци ии .. бутахме куатро :D след това баща ми спря пасатко (само предно) без проблем,ноо и без да спира за разлика от мен :wall:

пс.Въртяха се почти всички колела без задно ляво което само потрепваше :steinigung: -А4 Б5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко пъти тази година използвах ръчния блокаж на В4-ката,наистина има ефект,най ефектно е да отвориш шофьорската врата,да включиш задна и да гледаш как се върти задното ляво колело назад :hilezh: .Ако на някой му е любопитно,да опита и да сподели. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не знам автомобил с три отворени диференциала.

Значи всеки 4по4 е по-проходим от всеки 4по2 в общия случай.

Моята Б2-ка е с 3 отворени дифа + механичен блокаж с пневматично задействане на централен и заден диф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да видя схема или снимка как се блокирва централния диференциал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на такава гледка станах свидетел, че направо се шокирах :lol: Един джип, някакво митсубиши мисля, че беше паркирало под ъгъл на булеварда. Почти няма сняг, сигурно 10-15см, а самия булевард абсолютно чист. И дава газ да изали човека, 15мин опити и се върти само едно колело, единственото който беше на хлъзгаво, всички други гуми не помръдват. Не съм вярвал, че е възможно с "джип" да заседнеш на 15см сняг и то само на едната гума :steinigung: То моето ауди без нито един блокаж безброй пъти си излиза от същия паркинг без дори да се зачуди, какви са тия джипове играчки направо незнам. Даже мой приятел, който нищо не разбира му стана смешно от гледката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да видя схема или снимка как се блокирва централния диференциал?

Имаш предвид схема на блокажа в кутията или нещо друго?

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Б2-ка е с 3 отворени дифа + механичен блокаж с пневматично задействане на централен и заден диф.

т.е. не са 3 отворени, което се обяснява за трети път.

.....

гуми, гуми, гуми и накрая блокажи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш предвид схема на блокажа в кутията или нещо друго?

Ами доколкото съм чел,В2 не е с торсен диференциал,любопитно ми е начин ана блокиране как става,защото съм чел, че можело да се кара и без кардан само на предно

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 дни и аз заседнах на едни коловози и доста хора гледаха как се бута куатро, никой не вярваше че съм с чисто нови зимни гуми. Но пък се въртяха е четирите колела. След малко помощ с лопатата която винаги седи в багажника и 3-ма бутачи, успях за изляза. Трябва да снимам колата да кажете, струва ми се малко по-ниска от колкото трябва да бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да видя схема или снимка как се блокирва централния диференциал?

Аз пък исках да видя схема на блокажа на задния диференциал на Б4.

Също така ми е интересно възможно ли е(правено ли е) такъв диференциал да се монтира на А4 Б5?

П.П.Не че ще почна да го правя :P просто от любопитство...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък исках да видя схема на блокажа на задния диференциал на Б4.

Също така ми е интересно възможно ли е(правено ли е) такъв диференциал да се монтира на А4 Б5?

Виж снимката в коментар 25, това е при В3 и В4-лостчето измества една муфа и тя заключва диференциала.А дали може да се сложи при В5 незнам как ще стане има доста електроника под задната седалка,освен да го направиш да се включва със жило/тел,като смукачите на старите моско/жигулки,но е необходимо да се смени целия диф.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кожусите на двата дифа са коренно различни - на А4-ката е два пъти по-малък, т.е. трябва да се прехвърлят целите дифове.

Проблем може да дойде от разлика в дължината на полуоските и кардана.

Задействането не е проблем да се прехвърли, по-скоро автоматичното изключване....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кожусите на двата дифа са коренно различни - на А4-ката е два пъти по-малък, т.е. трябва да се прехвърлят целите дифове.

Чел съм във форума като тунинговат някоя В4-ка са слагали диф от В5 и аз съм се чудил как става,какъв е смисъла на занятието и дали отговарят предавателните числа.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...