Wizi Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 • V8 powerplant with 450 hp, 430 Nm (317.15 lb-ft)• High-performance brakes with wave discs• Unique combination of dynamics and everyday practicalityи още:7 скоростно DSG 0-100km/h за 4.7сек Линк към статията от Fourtitude.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Пак без Т отпред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 15 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Явно е станало традиция RS да е атмосферен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Страшна пила: с повече коне отколкото нютони....Цецко, за какво й е турбо, като са извлекли от 4.2 атмосферка мощност колкото от първото RS6 4.2 Би Турбо? Странна работа, ауди се открехват да правят разпилени атмосферки отказвайки се от силните си традиции в турбо двигателите, докато другата баварска марка залита вече твърдо към турбо двигателите, въпреки традициите си при атмосферките. Нищо де, важното е да има движение и новости.Помпозна кола за богаташи, защото такава кола се купа само нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoci 4.2 quattro Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 (Редактирано) Много ми допада визията,ето малко снимки тук http://www.autowp.ru/audi/rs4/page2/ и тук http://www.autowp.ru/audi/rs4/page2/ Редактирано 15 Февруари 2012 от stoci 4.2 quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Нещо ми малеят конете. Едно турбо тук би се отразило идеално. Не че разбирам повече от инголщадци де. Щом така са преценили...Само да не стане адекватната бавария пак да е по-бърза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 15 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Малко ми е тъпо с този атмосферен двигател при положение, че S8 е две класи по-нагоре и ускорява по-бързо благодарение на би-турбо в пъти по-ефективен двигател.BMW официално спряха производството на атмосферни двигатели в "нормалните" си модели в по-ниските класове и определено сериозно профитират от това си решение. Ауди явно още не може да вземе окончателно решение дали да е атмосферен Бог, би-турбо или дори компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Малко ми е тъпо с този атмосферен двигател при положение, че S8 е две класи по-нагоре и ускорява по-бързо благодарение на би-турбо в пъти по-ефективен двигател.Toчно това си мислех и аз. Ауди никога няма да сложат турбинките просто защото трябва да се запази непокътната нишата на рс6, който ще ги има. Но смешното е че всъщност при ауди големите и масивни купета са все по-вървящи, незнам каква е тая стратегия... При по-старата генерация пак С8 изглежда да е по-бързо от С6 а разликата в конете е почти нищо.А това рс4 вероятно е супер кола, но защо ли си мисля, че с тоя въртящ момент и то на обороти вероятно далеч няма да създава усещатането, което се очаква от нея.Липсват ми и по-големичките раздувки от едно време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Баси батките, каращи совалки, щом 450 кс им малеят Нали и аз тва си викам Иначе 450 коня са и пре-достатъчно, защото ако беше 550 примерно, то RS6цата, трябва да е над 700 Дано да излезе и седан версия, че само с тея вагони не е работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Цецко, за какво й е турбо,Влади,Очаквах,че след като S6/S7/S8 са турбинирани и таз ракета ще има вентилатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Значи правим един дизел 8000 оборота и излита в космоса?Теоритично да.На практика, важат законите на физиката.Ако дизела 'устиска' 8000 оборота мощността ще е по-голяма, от колкото при 4500 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Басси колата,то визия то фейс то кс Ей за тва няма да сменя марката НИКОГА! УНИКАЛНА КОЛА и МАРКА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Значи правим един дизел 8000 оборота и излита в космоса?А автомобилите за 24 часа на Льо Ман, специално Audi нали са дизели? До колко оборота са ограничени, знае ли някой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Пак без Т отпред Това да ти е проблема, а не цената, че тогава и да съжаляваш.Факта с тая липса изобщо не ме притеснява, притеснява ме друго нещо, лошото е че ще продължи и занапред това притеснение.Ако някой ден го превъзмогна, нека пък и да е без "Т"-то отпред.(що "отпред" ве ЦЕЦО?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Трябваше да е TFSI... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 TFSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 15 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Дано да излезе и седан версия, че само с тея вагони не е работа...Дано НИКОГА не правят RS модел седан за да може да има отново възродена традиция от както всъщност е започнала RS серията на Ауди и за да има още повече погледи погледи когато задминеш някой като спрял ... но надали Предната RS4 я имаше седан, твърде вероятно и тази отново да се изсере на метеното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Можеха да я раздуат малко... Не ми харесва бодито. Салона е уникален ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 RS без турбо е като ауди без куаттро... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Дано НИКОГА не правят RS модел седан за да може да има отново възродена традиция от както всъщност е започнала RS серията на Ауди и за да има още повече погледи погледи когато задминеш някой като спрял ... но надали Предната RS4 я имаше седан, твърде вероятно и тази отново да се изсере на метеното. Можеха да я раздуат малко... Не ми харесва бодито. Салона е уникален ! RS без турбо е като ауди без куаттро... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Убеден съм, че на инголщадците точно това им е била ганьовската хитрина - като изпревариш някой CLK-GTR с линейката, оня да приплаче за изкуствено дишане от мъка...А пък ако си турил и две-три касетки отгоре на тавана - ептен аферим ашколсун машала хош гелдин! Убуу си е алдито, но не разбирам защо в тази серия продължават с атмосфери... Нито пък защо е коНби, ама ае, холан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 (Редактирано) На който конете му малеят винаги може да се си поръча едно китче със суперчарджърче и да си пърка с едни 550-600к.с.Това към момента е единствения S/RS модел, който е с атмосферен двигател, просто им е било по-лесно и евтино да вземат всичко наготово от RS5.Някой спомена, че колата нямала раздувки или че не била раздута.Като гледам на снимката сигурно е кьорав, аз поне виждам бая раздувка не се заблуждавайте ... динамиката която предлага един атмосферен двигател .. никога не може да я има при турбиниран .. нечовешко е това 430 коня и 450 нм за атмосферен двигател .. готиното на мощния атмосферен двигател е , че в почти целия оборотен диапазон разполагаш с почти всичката мощност .. и реагира за десети, а може би и стотни от секундата . аз лично предпочитам хиляда пъти атмосферка пред турбина на едни и същи коне и нютони .Ама пак не си дочел конете са 450, а Нм-те са 430. А викаш, че 4.0ТФСИ не разполага с пълна мощност в целия оборотен диапазон , само дето 200-300 оборота над празния ход има два пъти повече Нм Редактирано 15 Февруари 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 15 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Това към момента е единствения S/RS модел, който е с атмосферен двигателГрешиш зловещо Първият въобще RS модел беше RS2 с R5 2.2l turbo. Следващия беше RS4 с V6 2.7l bi-turbo, а има и V8 bi-turbo при RS6. Едва след това последва RS4 с 4.2л V8, което по някакви причини остана и до ден днешен като традиция.Също така в случай, че ти е интересно: RS2 и първото RS4 се предлагаха единствено и само в Avant. Едва когато дойде първото RS6 взеха решение, че вече за лимузина от такъв клас не е редно да се предлага само Avant и за това пуснаха и вариант в седан, което малко по-късно бе приложено и за RS4 (когато му сложиха 4.2l V8 за първи път).edit:а да оставим на страна, че при S моделите турбото (а в момента компресор) почти винаги е било на почит и също така налично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 при ниските аъмосферката печели от две неща .. времето й за реакция .. и компресия .Ами точно обратното е. При ниски обороти и малък товар турбо мотора си е атмосферен мотор.Във високите обороти всяко отнемане на газта води до забавяне на въртенето на турбината и при последващо подаване на газ имаме време, за което турбината пак да се развърти. Това именно е ЛАГ, а не само първоначалното развъртане на турбината (което по-точно се описва с "термина" спуултайм).Та атмосферния мотор НЯМА лаг - при него мощността е функция единствено на оборотите. При турбо мотора мощността е функция на оборотите И налягането в колектора. (има разбира се и други фактори, като аванс, температура, разни системи, тпс и т.н. - но те са по-характерни за конкретен модел автомобил, а не за технологията атомсферен/турбо мотор).Т.е. именно във високите обороти (примерно при каране по писта) атмосферния ще се държи по-прецизно и по предвидимо.Типичните антилаг системи (тези от ВРЦ) не работят за граждански автомобили по ред причини, най-тривиалната е покриването на екостандартите."Архаичния" 2.7 битурбо, всъщност от техническа гледна точка е идеалния двигател за купето на S4. При оптимално подбрания обем на двигателя той реално няма лаг във високите обороти. Недостатъците му са чугунения блок, липсата на директна инжекция и липсата на подходящ автомат за него.Аз не мога да си купя РС4, но ако пред мен стой един виртуален избор винаги бих предпочел ТТ РС (или битурбото с туинскрол на БМВ). Не мога да си представя, че някой ще си купи А4-ка комби за каране по писта, а за всекидневен автомобил големия атмосферен мотор отдавна е изместен от съвремени турбо и битурбо мотори. Така че слагането на форсиран 4.2 в А4-ка 2012 година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Удоволствието при атмосферния двигател идва като си играеш с педала на газта, при турбодвигателя - като го държиш натиснат . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts