Jump to content

Новото Audi RS4 Avant


Wizi

Recommended Posts

rs4_header_001.jpg

• V8 powerplant with 450 hp, 430 Nm (317.15 lb-ft)

• High-performance brakes with wave discs

• Unique combination of dynamics and everyday practicality

и още:

7 скоростно DSG :twisted:

0-100km/h за 4.7сек :unsure:

003.jpg

029.jpg

038.jpg

036.jpg

013.jpg

040.jpg

Линк към статията от Fourtitude.com

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшна пила: с повече коне отколкото нютони....

Цецко, за какво й е турбо, като са извлекли от 4.2 атмосферка мощност колкото от първото RS6 4.2 Би Турбо?

Странна работа, ауди се открехват да правят разпилени атмосферки отказвайки се от силните си традиции в турбо двигателите, докато другата баварска марка залита вече твърдо към турбо двигателите, въпреки традициите си при атмосферките. Нищо де, важното е да има движение и новости.

Помпозна кола за богаташи, защото такава кола се купа само нова. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми допада визията,ето малко снимки тук http://www.autowp.ru/audi/rs4/page2/ и тук http://www.autowp.ru/audi/rs4/page2/

Редактирано от stoci 4.2 quattro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ми малеят конете. Едно турбо тук би се отразило идеално. Не че разбирам повече от инголщадци де. Щом така са преценили...

Само да не стане адекватната бавария пак да е по-бърза... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми е тъпо с този атмосферен двигател при положение, че S8 е две класи по-нагоре и ускорява по-бързо благодарение на би-турбо в пъти по-ефективен двигател.

BMW официално спряха производството на атмосферни двигатели в "нормалните" си модели в по-ниските класове и определено сериозно профитират от това си решение. Ауди явно още не може да вземе окончателно решение дали да е атмосферен Бог, би-турбо или дори компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми е тъпо с този атмосферен двигател при положение, че S8 е две класи по-нагоре и ускорява по-бързо благодарение на би-турбо в пъти по-ефективен двигател.

Toчно това си мислех и аз. Ауди никога няма да сложат турбинките просто защото трябва да се запази непокътната нишата на рс6, който ще ги има. Но смешното е че всъщност при ауди големите и масивни купета са все по-вървящи, незнам каква е тая стратегия... При по-старата генерация пак С8 изглежда да е по-бързо от С6 а разликата в конете е почти нищо.

А това рс4 вероятно е супер кола, но защо ли си мисля, че с тоя въртящ момент и то на обороти вероятно далеч няма да създава усещатането, което се очаква от нея.

Липсват ми и по-големичките раздувки от едно време <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси батките, каращи совалки, щом 450 кс им малеят :flehan:

Нали и аз тва си викам :hilezh:

Иначе 450 коня са и пре-достатъчно, защото ако беше 550 примерно, то RS6цата, трябва да е над 700 :huh:

Дано да излезе и седан версия, че само с тея вагони не е работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи правим един дизел 8000 оборота и излита в космоса?

Теоритично да.

На практика, важат законите на физиката.

Ако дизела 'устиска' 8000 оборота мощността ще е по-голяма, от колкото при 4500 оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Басси колата,то визия то фейс то кс :respekt:

Ей за тва няма да сменя марката НИКОГА! :zustimm:

УНИКАЛНА КОЛА и МАРКА :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи правим един дизел 8000 оборота и излита в космоса?

А автомобилите за 24 часа на Льо Ман, специално Audi нали са дизели? До колко оборота са ограничени, знае ли някой?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак без Т отпред :steinigung:

Това да ти е проблема, а не цената, че тогава и да съжаляваш:D.

Факта с тая липса изобщо не ме притеснява, притеснява ме друго нещо, лошото е че ще продължи и занапред това притеснение:hilezh:.Ако някой ден го превъзмогна, нека пък и да е без "Т"-то отпред:hilezh:.(що "отпред" ве ЦЕЦО?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да излезе и седан версия, че само с тея вагони не е работа...

Дано НИКОГА не правят RS модел седан за да може да има отново възродена традиция от както всъщност е започнала RS серията на Ауди и за да има още повече 36.gif погледи погледи когато задминеш някой като спрял B)

... но надали <_< Предната RS4 я имаше седан, твърде вероятно и тази отново да се изсере на метеното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано НИКОГА не правят RS модел седан за да може да има отново възродена традиция от както всъщност е започнала RS серията на Ауди и за да има още повече 36.gif погледи погледи когато задминеш някой като спрял B)

... но надали dry.gif Предната RS4 я имаше седан, твърде вероятно и тази отново да се изсере на метеното.

:zustimm:

:zustimm:

Можеха да я раздуат малко... Не ми харесва бодито. Салона е уникален !

:zustimm:

RS без турбо е като ауди без куаттро... :steinigung:

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убеден съм, че на инголщадците точно това им е била ганьовската хитрина - като изпревариш някой CLK-GTR с линейката, оня да приплаче за изкуствено дишане от мъка...

А пък ако си турил и две-три касетки отгоре на тавана - ептен аферим ашколсун машала хош гелдин! hilezh.gif

Убуу си е алдито, но не разбирам защо в тази серия продължават с атмосфери... Нито пък защо е коНби, ама ае, холан. eusa_whistle.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На който конете му малеят винаги може да се си поръча едно китче със суперчарджърче и да си пърка с едни 550-600к.с.

Това към момента е единствения S/RS модел, който е с атмосферен двигател, просто им е било по-лесно и евтино да вземат всичко наготово от RS5.

Някой спомена, че колата нямала раздувки или че не била раздута.

Като гледам на снимката сигурно е кьорав, аз поне виждам бая раздувка :hilezh:

NewRS4_05-t.jpg

не се заблуждавайте ... динамиката която предлага един атмосферен двигател .. никога не може да я има при турбиниран ..

нечовешко е това 430 коня и 450 нм за атмосферен двигател ..

готиното на мощния атмосферен двигател е , че в почти целия оборотен диапазон разполагаш с почти всичката мощност ..

и реагира за десети, а може би и стотни от секундата .

аз лично предпочитам хиляда пъти атмосферка пред турбина на едни и същи коне и нютони .

Ама пак не си дочел конете са 450, а Нм-те са 430.

А викаш, че 4.0ТФСИ не разполага с пълна мощност в целия оборотен диапазон :hilezh: , само дето 200-300 оборота над празния ход има два пъти повече Нм :steinigung:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това към момента е единствения S/RS модел, който е с атмосферен двигател

Грешиш зловещо :)

Първият въобще RS модел беше RS2 с R5 2.2l turbo. Следващия беше RS4 с V6 2.7l bi-turbo, а има и V8 bi-turbo при RS6. Едва след това последва RS4 с 4.2л V8, което по някакви причини остана и до ден днешен като традиция.

Също така в случай, че ти е интересно: RS2 и първото RS4 се предлагаха единствено и само в Avant. Едва когато дойде първото RS6 взеха решение, че вече за лимузина от такъв клас не е редно да се предлага само Avant и за това пуснаха и вариант в седан, което малко по-късно бе приложено и за RS4 (когато му сложиха 4.2l V8 за първи път).

edit:

а да оставим на страна, че при S моделите турбото (а в момента компресор) почти винаги е било на почит и също така налично. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при ниските аъмосферката печели от две неща .. времето й за реакция .. и компресия .

Ами точно обратното е. При ниски обороти и малък товар турбо мотора си е атмосферен мотор.

Във високите обороти всяко отнемане на газта води до забавяне на въртенето на турбината и при последващо подаване на газ имаме време, за което турбината пак да се развърти. Това именно е ЛАГ, а не само първоначалното развъртане на турбината (което по-точно се описва с "термина" спуултайм).

Та атмосферния мотор НЯМА лаг - при него мощността е функция единствено на оборотите. При турбо мотора мощността е функция на оборотите И налягането в колектора. (има разбира се и други фактори, като аванс, температура, разни системи, тпс и т.н. - но те са по-характерни за конкретен модел автомобил, а не за технологията атомсферен/турбо мотор).

Т.е. именно във високите обороти (примерно при каране по писта) атмосферния ще се държи по-прецизно и по предвидимо.

Типичните антилаг системи (тези от ВРЦ) не работят за граждански автомобили по ред причини, най-тривиалната е покриването на екостандартите.

"Архаичния" 2.7 битурбо, всъщност от техническа гледна точка е идеалния двигател за купето на S4. При оптимално подбрания обем на двигателя той реално няма лаг във високите обороти. Недостатъците му са чугунения блок, липсата на директна инжекция и липсата на подходящ автомат за него.

Аз не мога да си купя РС4, но ако пред мен стой един виртуален избор винаги бих предпочел ТТ РС (или битурбото с туинскрол на БМВ). Не мога да си представя, че някой ще си купи А4-ка комби за каране по писта, а за всекидневен автомобил големия атмосферен мотор отдавна е изместен от съвремени турбо и битурбо мотори. Така че слагането на форсиран 4.2 в А4-ка 2012 година :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...