Jump to content

Q7 4.2FSI vs 4.2TDI


nmm

Recommended Posts

Това е направено за масовите шофьори и шофьорки. Ш`ти тръгне некоя баба от Мюнхен да дрифти. Да бе, да.

На куатро е добре като поднесе задницата да коригираш с волана в посока на поднасянето и да не отпускаш газта. Единствено ако много си се олял с газта, трябва леко да се отхлаби, за да се намали хлъзгането на задницата, а предните гуми да "захапят" снега по-добре и да теглят колата по зададената посока.

Това с непускането на газта е малко опасничко, иска си опит, аз съм абсолютно сигурен че в повечето ситуации или ти трябва широк завой или ще се увъртиш ако не отпуснеш газта.

Като отпуснеш напрежението и се възтанови баланса преден заден мост е съвсем друго, иначе просто си представяш, че е задно и се надяваш предницата да е що годе послушна докато си представяш така :hilezh:

Това с ESP off е изключително забавна шега :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в нета не ама в нашите селца ги изпробват ,като например село Просена там им вземат акъла на машините и след това и ламарините им сменят :hilezh:

Редактирано от Achoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бабо, това е някаква мега хипер тунинговата версия, кръстоска с летяща чиния може би :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно какво са махнали от системите та да прави такива пируети.

Видно е,че има здраво скубане на системи,и как са обучили кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай да задържиш бутона ESP натиснат няколко секунди и ще станат чудеса (ако това колата да се превърне в неуправляеми няколко тона железо е чудо).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,изключи за малко,влезе в авариен режим след второто занасяне,въздушното се побърка въпреки че бе сложено на dinamic.

Волана се втвърди,постоянно светеше brake asistans,колкото и газ да давах,не мръдна над 2000об.

Рестарт на цялата система и влезна в нормален режим.

Още веднъж се убедих,че е един паркетник.

Allroad-а се представя далеч по добре,може би защото има по малко софтуер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай да задържиш бутона ESP натиснат няколко секунди и ще станат чудеса (ако това колата да се превърне в неуправляеми няколко тона железо е чудо).

Това беше първото което пробвах, но нищо не се случи.

Другото което забелязах е, че на място не мога да я изфорсирам. Спира на 4000 оборота. Притеснен отидох за компютъра да я прочета - никакви грешки. Подкарах я и вече вдига оборотите нормално - явно на място за направили да може да я "изрежеш".

Умна работа. Тва ЕСП го чувам в снега постоянно от различни колела как се включва и горе долу държи прасето в пътя. Опасявам се, че ще ме разглези.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А6 с едно натискане се изключва ESP, а с продължително натискане се изключва ASR (или обратното).

При мен като изключа и двете неща мога да я връткам както си иска, нито се вкарва сама в пътя, нито сработва блокаж против приплъзване при стартиране.

Изпробвах ги всички работи, щях да изблъскам един снегорин от пътя като се изрязах въодушевено в един завой и после залепих черно тиксо върху копчето :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е приятно да се пори по снежец, за жалост в нашият край трудно се задържа .....

Хубавото е, че от време на време случвам на снежни командировки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото което забелязах е, че на място не мога да я изфорсирам. Спира на 4000 оборота

Всички коли на ВАГ са така(поне по новите),за други не съм сигурен,така че няма да се плашиш :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Малко ъп за разхода - успях да направя 12 извънградско със средна скорост 85 км за 600 км отсечка :respekt:

това ми беше връщането от Гърция, през нощта, с каране основно с темпомат на 100 (без темпомат ме заболя крака да галя газта, иначе противно на очакването с темпомата има ситуации в които гори повече) 

За сравнение отиването ми беше през деня при тежък трафик газ/спирачки до Кулата - 18/100 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темпомата гори винаги повече.

Една от причините е, че по надолнищата намаля газта и при последващото нагорнище се налага да подава повече гориво за да задържи зададената скорост :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, нали преди това е отнело от газта и реализирало "икономия". 

Проблема е че прекалено рано включва на по ниска предавка, нанагорнища които спокойно се качват на 6та ги качва на 5та, верятно за да има запас от мощност, но разликата в разхода е сериозна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега nmm,

според Вас заслужава ли си по-високият разход на бензиновия двигател, спрямо динамиката в повече която предлага и има ли често случаи в ежедневието, когато са необходими всичките коне?

Винаги съм си мислел че и 230-те к.с. на 3.0тди се предостатъчно за адекватно задвижване на Q7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далече си много с тези 230кс

Това камионче иска яко нютони.

Пред 3.0тди бих купил 4.2 бензин

НО мое лично мнение е че 4.2тди е достатъчно мощният агрегат за тези джипки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Привет BiH 

Честно казано дали си заслужава е много просто, въпрос на аритметика. Ако караш всяка седмица по 2000 км ще ти е важно на бензиностанцията какво се случва, ако се качваш на него само уикенда  ще искаш да ти раздвижи кръвчицата  :)

Чисто субективно Q7 с 3.0 тди не ми хареса изобщо докато тествах разни екземпляри преди покупка. В града е приемливо до около 70 км нютоните на 3.0 тди  вършат работа, но после не стига. Аз специално пътувам основно извънградско (Плевен е малък град и не си струва изкарването на кюто от гаража) и нямам пътуване дето да не използвам всичките налични коне - кикдауна е най-използваното копче при мен, обичам да чувам звука и да мотивирам на живата сила под капака. 

За мен 3.0 тди отпадна още в началото на избора, обичам да карам в града леко, а навън бързо и затова избора беше между 4.2 бензин или дизел. Предвид разликата в цената на придобиване и малкия километраж на година 4.2 тди не си струваше, въпреки че е мноооого по приятен за каране, този тежък сандък има нужда от нютони за да се задвижи.  

На твоя километраж честно казано не бих си позволил този мотор, нито ку 7, въпрос на възможности. Дори и да е джип не исках, прекалено е помпозен, но заради данъчните закони се оказа добър избор ако искам да карам Ауди в моя иначе дребен бизнес.

Не мисля че пред тебе има друга кола освен А8 4.2 тди - перфектен избор за ежедневна лимузина :bia:

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах просто от интерес, а то е ясно, че на мен бензинова кола не ми върши работа.

Явно не съм толкова претенциозен откъм вървеж, понеже досега не съм изпитвал недостиг на мощност с моето 3.0тди.

Нещата при мен вървят към А8, но 100% няма да е 4.2, просто и 250-те к.с. на 3.0тди ще са ми предостатъчни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...