Jump to content

A4 1.8T ЦЕЦО


Recommended Posts

Привет на всички!

Заради излишните пререкания,спорове и спам се наложи да затрич старата тема.

Мислех да не пускам и нова,но все пак.....старата стигна 60 000 прегледа и почти 1000 коментара :respekt:и най-малкото го дължа на всички,които помагаха и....... пречеха също.Все пак не всеки ден се прави комби на предно с 400-500 коня и да се кара всеки ден :respekt:

Темата е информативна,така да се каже и нека да запазим добрия тон :zustimm:

Ето какво и как стана смного труд и усилия....

Колата купих през 2006г.Никога не е карана сток.До издъхването на стария мотор след 100 000км яка газ :respekt:

Началото.....

1677685127192393199913325311843Yp6uk6qkpOhohN8awjf.JPG

10211351812503781751332531210ITj3uTOdqCP4t7P8lfvJ.JPG

Беше с Бошовските фарове,сложих фейсови.После панелен К&Н и кът офф клапан от ТТ 225к.с.

Замерих я в Хед самос чип и филтър

8759970263300505091332531151q2AtkO1hh9N5ixjSVWwP.JPG

1525305594763994421332531164CVbN7U3XijmnjfQuM4sB.JPG

После се счупи стоковата турбина

15344500521397029461332531033EI7UClSMvYP3Kl3xC9QC.JPG

1997489483403084451332531041hiVYPjBNk7nm4qdUcYIt.JPG

Взех К03-029 от B6 1.8Т BFB мотор

46033911318780671941332530801YAbAU7ZP2q9ZdsZar07R.JPG

48377643826832423133253080859f0aUfqu3Jcdi9036g9.JPG

6557936705939276351332533716EJrpmZedcoP9vGQ9312R.JPG

И после при Келеша във Варна за дино и евентулен ремап заради новото турбо,но се оказа,че няма нужда.Имах холд до 5500об от 1 бар

15238313235575866791332530841Gdtx5vqmqou32JXnb6Rg.JPG

7128496444117770271332530848kRHADCcckI9iNSeYFTgq.JPG

После се почна....... :hilezh:...кулер и махане на картерните лайна

11777581746983031761332531365ijBfM2uxZddDmWO50Pam.JPG

129736161021338356721332534244FaMlsWk4dCM6JuBvO92U.JPG

Както си му е реда...генерация на 63мм с пайп на 70мм

47672118510145323041332531270FQUYenD1PRoOZWB0GjoD.JPG

Дойде време на 18'' джанта от С8 Д2 :respekt:

27753629714856045171332530937DiVxQe9TEWnXCX1nLgIE.JPG

8135953915888903031332531300N09Wt3NtSGhF9IhCfq4D.JPG

11516245114791656961332534507MNsMIfwxVI47o8mecf6B.JPG

За Зимата подготвих 16''

15425698318220141811332530928a2MtEPRh8SsLBNWSsFMr.JPG

90529096719152882471332534612kHshHmaTXHLucoawL6te.JPG

14726689429444661331332534670TkfjghfxpCaeoOiH4Q3S.JPG

Михах през периода за дневни светлини с диоди и джанти 16'' "калинки"

37441112316145465331332531306UKW9qM8OhiMJ7ljgQuKj.JPG

32571318011212472121332531013f3DmQP0VNKPNceY7AjM3.JPG

Минахме през периода с първи буустметър и циганийка с тъмни фарчета,вечер беше сеч :steinigung:

5292600220785963351332535855R4d8aVaBH7e8rKGIbmxk.JPG

149293708214600839211332535843ScJPAi6Se5bs7F8ljpWU.JPG

156972128718684375421332535825EKgDPga3Lrh13EZGkltX.JPG

Дойде време за рингове за табло ,правени на струг от желязо и после полирани

2637565182615806901332530954EcbRRMHsaIDw5bt4Z71I.JPG

И така до първи по-сериозен ъпгрейд

Турбо Гарет 3071,Бош 044,Дюзи 440,чугунен колектор,който пръснах на два пъти и Миро оплете накрая един,Закс Рейсинг съединител

2442700835070169081332530892EohrhUji8nCxsDSOZ0LW.JPG

176317201813495700221332536438BcwDQadrXfaHmY82Sf5s.JPG

41918368110295939721332535132aGwwMmf6XM1XXPtdHPtA.JPG

167954133321186648821332535146v1SDjFwuGVJGkQw1lmjf.JPG

Джанти от РС6 и все още 1ВЕ окачване

2021768279186523172813325352101vaBrwBgQpOwtOluWc53.JPG

Дойде време и за койлоувъри,настроени при Дунев

6211759699761333611332535383LPV2qVwSw729I7OQ0BIc.JPG

46467174614873835981332535400Ttdfec2agvSKRLTBIpwn.JPG

Нека да открием максимално кулера и да затъмним "витрините"......сега

103572491186379264613325354709nuDebAfM7OQT5e8xap6.JPG

65210211415600744071332535481k3cjk4HpSGRiMNn9tdAG.JPG

995839574222238411133253549806lJhFdAxm1W83iOdbif.JPG

181383041114987699991332535517USd85Xmuh24DpB5ELqEd.JPG

98650835520553197591332535545EAdZHHCdYCNLIdJx1QLi.JPG

Ъпгрейднах спирачките с дискове Цимерман Спорт 312мм,Накладки Жълто ЕВС,маркучи с метална оплетка,течност РБФ

129284307918327550341332535641jpICSKUSuhAgXF3AS3fu.JPG

След доста напъни строших мотора най-накрая :hilezh:

Не ми трябваше много време ,за да се съглася да сложим мотор,строк на 2.1от А3 AQA и глава от AGU с Гарет 3582,Бутала Супертек,Ковани биели,Валове Каткамс и т.н.

154791779517896919121332536071t9UXwQ222BCvjoh9DCes.JPG

62319438736120939813325361075t4o7hVG2aI4PTu8WHiK.JPG

81451415913847927421332536113nTBZdXA8JfSblWvvFQSb.JPG

10642473484434230711332536121ukS3DngEUwTLSYLgkSQl.JPG

54203998614110622031332536126XA5ulC3U1eOMrpfFXv8e.JPG

15346122521773567351332536132ZwZhevnb3B3HVQ3hOYil.JPG

31818213217006846971332536149WDEMDFraKqGGZqKQRcfp.JPG

20307446476902706561332536159BTnbW9p2mVWmUExh12jU.JPG

2074789054148036457513325367585HBE5Ts7RUnnv3mr27Sh.JPG

33941634232012113513325365016QJfkkHFx23Wjq3PZhGu.JPG

12933231021678349921332536508lc7ibn9UGdS0cMxd92KK.JPG

След много километри най-после се предадоха и скоростите

113645520620697126861332536656cXrBX1AXq9Htj1SnKxE3.JPG

Последва кутия 01Е от 100-ца дизел

11567152205097852701332536665WVZGvHq8QqAQg5sRcgXG.JPG

Нови гърнета ,генерация и пайп БОРЛА

81107749419564676421332536675tSV4de4nnYJN2jvw9VZd.JPG

382933849125587967213325366873G8CNlpeJ9oIWdtCNlod.JPG

Кеч кен

39669720815748153491332536932xjw0Uxwi9gLJ78i0Hdqm.JPG

Чугунен колектор и гейт на 38мм

133407434814858577471332536922SWNaQXBBiYfmuPOhhKTu.JPG

178725524512139832091332536958htYFeTnxVr2bYF9Msfkv.JPG

114225436617494441771332536843IjNoIa3jqOBN9gREaMM5.JPG

Одеалце

4132927742119131681332536783FtiWHfPiVIahPbwNnhtX.JPG

Салон от РС4 Б5

145138949013510389413325368645nasMahMa7x5a74LxMWr.JPG

11997498521384765691332536879TGwPxsMLxJw2inHxXcJN.JPG

Табло от С4

110176342219218621251332536734KG1rdRm8GU5NrPRPb9wF.JPG

16052739579825042961332536743bruM0wApUiSgUTqNgDpm.JPG

Направени по поръчка тампони от полиуретан за мотора.Твърдост по Шор 75,но си нямате на идея колко е спокойно в колата,а мотора не мърда :flehan:

2111649868120985580513325367007AoRfPiLfpEBVqerPADO.JPG

51740622718583664301332536713IWwYvPKdvGiDfgVKmpTO.JPG

7586922625951866981332536723VbZ7VL2pIXiM76SN8gkx.JPG

Броня от С4 Б5

113819673219775132291332537515VJt6BHv6L8IT6F9ITr60.JPG

8618070399790207411332537537QZZkm8YPACwEeLZJBR5X.JPG

Малко снимки

140381782420206161471332537667wnmPFn7CLdikIcxo7Ygl.JPG

137411174511620976271332537750j5xwG95RsTtJcnDthj0k.JPG

137411174511620976271332537750j5xwG95RsTtJcnDthj0k.JPG

548506052268986801332537774RBPQ4VGNBW3rmPp5QTXp.JPG

125689029013545219311332537796VqDBQBkRRmbqmM71wnvO.JPG

46940140910944354721332537829VWUDIfGMqngVGHPOTbtG.JPG

8773670673484774061332537784ApmQ5uSQff49Lo4YbP37.JPG

Искам да изкажа своите благодарности на Тони Келеша и Миро от TST Racing,Киро и Mилен от Dragpower,Ицо/М/ от Ауто 1,jimi/Митко/,Спас/more/,Емо/emsi audi,Иво/schwepi/,Жоро/q5bg/,shefa/Явор/,Данко/4ipika/ :respekt:

Редактирано от Ц Е Ц О
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че темата се възроди. :zustimm:

Толкова сменени сетъпи и решаване на съпровождащите ги проблеми си е златна мина за тунинг раздела.

Редактирано от smg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после някой да се престраши да драсне два реда :hilezh::lol::lol:

Ти само кажи, че искаш спам... :hilezh:

Айде много безпроблемни километри от тук нататък! А си счупил нещо, а съм те изплющел! :lol:

пп Снимката от 06/05/2008 15:54 направо кърти :hilezh:

Редактирано от jimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста пъти си сменял визията на колата... а като се има предвид колко бой е видял първият двигател, 100к си е добро постижение :hilezh:

Колата е много хубава и добре направена. Пожелавам ти много безаварийни километри !

п.с. Напълно подкрепям идеята за клип 0-300 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проекта е супер. Със здраве да си я караш поне 500 000км още :hilezh:

Ако може само с по две думи да опишеш поведението на колата през всеки етап с различно турбо :zustimm: ....Ако е проблем недей. На мен ми е много любопитно, защото съм карал само сток 1.8т на Пасат б5.5 и честно си казвам не ме изненада грам с нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички добрите думи. :zustimm:

Vankata_84....какво да ти кажа мадафака :gruebel:

Карах такова чудо още през 2000г,беше на 17 000км,беше служебна на баща ми за известно време.

Това е единствения период ,в който съм карал сток 1.8Т :hilezh:

Разлика има голяма в мощностите,а с тях се свиква бързо......гъзомера ,така да се каже иска още и още :rolleyes:

Затова като карам службната 1.2 80 коня 10 дена и й врътна 2000км,после в Аудито ми се струва совалка :lol:

Последната пауза беше около две седмици и онази вечер Келеша като ме вози се уплаших в началото,а да те возят не е като да караш :help:

Иначе явно понавървява колата,защото от 100 до 260 една пистарка не успя да ни настигне,а една пред нас не можа да се отдалечи :unsure::gruebel:

Днес направих малко снимки с хубав апарат :rolleyes:

11927438647646071101332691920QH5GSIknr5ZUiaEs2xEE.JPG

1346418877684778721332691931ssTUAkHqJleJutxELk12.JPG

14846701626420041961332691939Pr6rp2gB7uxAcHUjCht5.JPG

13624119334695768821332691944RTkQJ7CpsmMBepA3LTCe.JPG

3220645168672528801332691950atSCak1uX2hBaTCe6bNJ.JPG

10925318996549385851332691954i1HsbtqDnpGHHOQ6vIOf.JPG

561287797385425482133269196070oIbTmn9XOINWCEMuMS.JPG

211308287136074865513326919708m9bU4HBIcpIMk5RcISc.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на фаца е супер, за под капака няма какво да се коментира...

досега правил ли си груба сметка колко голяма торба си налял в колата? или не смееш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако не е тайна и имаш желание можеш ли да удариш една черта и да споделиш колко ти е излязло това удоволствие до момента. Респект за нервите, ресурсите и времето вложени в това аВди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силовия тунинг е бездънна яма, и няма праг на финансите

факт съгласен съм просто ми беше интерсно някаква ориентировачна сума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво ЦЕЦО ! Адмирации и :respekt:

p.s. а това с гъзомера ме разсмя истински :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо успех с новата-стара бегачка! :zustimm: Сподели впечатленията от новия съединител с лекия маховик,по-бързо ли се набира,как е граЦко...и всичко друго квот се сетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цв.Цв., ти си най-големия перформанс ентусист, който може да съществува!! :respekt:

Колата е пълен мрак!! Много безаварийни и един ден те чакаме във Quattro отбора :zustimm: С тази сила, ако се завъртят и задните колела 100% си 11-ка :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цв.Цв., ти си най-големия перформанс ентусист, който може да съществува!!

:zustimm: :zustimm:

Много без аварийни!

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво ЦЕЦО ... искренно ти се възхищавам за постигнатото и направеното по автомобила.

А на седалките най-вече :D зор ми е и Аз да седна в такива ама все нещо куцЪ ... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цвъки, ходихте ли с Жорката на тая писта и замери ли се с неговия уред?

Не смеsteinigung.gif

Бях нощна и не ми се ставаше дееба ,ама следобеда я разтрих доволноhilezh.gif

И ако не е тайна и имаш желание можеш ли да удариш една черта и да споделиш колко ти е излязло това удоволствие до момента. Респект за нервите, ресурсите и времето вложени в това аВди.

Всеки може да сметне горе-долу според частите,но ги броих до 30к.....после спряхhilezh.gif.

Общо взето сток остана само купето,резервоара,полуоските и дифа,а и волана,ама той си е "С:-ковhilezh.gif

Силовия тунинг е бездънна яма, и няма праг на финансите

Верно?laugh.gif

Цецо успех с новата-стара бегачка! :zustimm: Сподели впечатленията от новия съединител с лекия маховик,по-бързо ли се набира,как е граЦко...и всичко друго квот се сетиш.

Много резко се развърта колата с Фиданцата,доволен съмrolleyes.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...