Ц Е Ц О Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) Привет на всички!Заради излишните пререкания,спорове и спам се наложи да затрич старата тема.Мислех да не пускам и нова,но все пак.....старата стигна 60 000 прегледа и почти 1000 коментара и най-малкото го дължа на всички,които помагаха и....... пречеха също.Все пак не всеки ден се прави комби на предно с 400-500 коня и да се кара всеки ден Темата е информативна,така да се каже и нека да запазим добрия тон Ето какво и как стана смного труд и усилия....Колата купих през 2006г.Никога не е карана сток.До издъхването на стария мотор след 100 000км яка газ Началото..... Беше с Бошовските фарове,сложих фейсови.После панелен К&Н и кът офф клапан от ТТ 225к.с.Замерих я в Хед самос чип и филтър После се счупи стоковата турбина Взех К03-029 от B6 1.8Т BFB мотор И после при Келеша във Варна за дино и евентулен ремап заради новото турбо,но се оказа,че няма нужда.Имах холд до 5500об от 1 бар После се почна....... ...кулер и махане на картерните лайна Както си му е реда...генерация на 63мм с пайп на 70мм Дойде време на 18'' джанта от С8 Д2 За Зимата подготвих 16'' Михах през периода за дневни светлини с диоди и джанти 16'' "калинки" Минахме през периода с първи буустметър и циганийка с тъмни фарчета,вечер беше сеч Дойде време за рингове за табло ,правени на струг от желязо и после полирани И така до първи по-сериозен ъпгрейдТурбо Гарет 3071,Бош 044,Дюзи 440,чугунен колектор,който пръснах на два пъти и Миро оплете накрая един,Закс Рейсинг съединител Джанти от РС6 и все още 1ВЕ окачване Дойде време и за койлоувъри,настроени при Дунев Нека да открием максимално кулера и да затъмним "витрините"......сега Ъпгрейднах спирачките с дискове Цимерман Спорт 312мм,Накладки Жълто ЕВС,маркучи с метална оплетка,течност РБФ След доста напъни строших мотора най-накрая Не ми трябваше много време ,за да се съглася да сложим мотор,строк на 2.1от А3 AQA и глава от AGU с Гарет 3582,Бутала Супертек,Ковани биели,Валове Каткамс и т.н. След много километри най-после се предадоха и скоростите Последва кутия 01Е от 100-ца дизел Нови гърнета ,генерация и пайп БОРЛА Кеч кен Чугунен колектор и гейт на 38мм Одеалце Салон от РС4 Б5 Табло от С4 Направени по поръчка тампони от полиуретан за мотора.Твърдост по Шор 75,но си нямате на идея колко е спокойно в колата,а мотора не мърда Броня от С4 Б5 Малко снимки Искам да изкажа своите благодарности на Тони Келеша и Миро от TST Racing,Киро и Mилен от Dragpower,Ицо/М/ от Ауто 1,jimi/Митко/,Спас/more/,Емо/emsi audi,Иво/schwepi/,Жоро/q5bg/,shefa/Явор/,Данко/4ipika/ Редактирано 24 Март 2012 от Ц Е Ц О 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 Браво за проекта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 24 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 Най-после някой да се престраши да драсне два реда Благодаря ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 Ами ти така строго започваш темата, че хората са се стреснали Айде, цяло лято само газ да даваш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 Бравос Цецо От тук нататък само безаварийни км.Е ся остава и един клип 0-300 и картинката е пълна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 (Редактирано) Радвам се, че темата се възроди. Толкова сменени сетъпи и решаване на съпровождащите ги проблеми си е златна мина за тунинг раздела. Редактирано 24 Март 2012 от smg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 (Редактирано) Най-после някой да се престраши да драсне два реда Ти само кажи, че искаш спам... Айде много безпроблемни километри от тук нататък! А си счупил нещо, а съм те изплющел! пп Снимката от 06/05/2008 15:54 направо кърти Редактирано 24 Март 2012 от jimi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 Доста пъти си сменял визията на колата... а като се има предвид колко бой е видял първият двигател, 100к си е добро постижение Колата е много хубава и добре направена. Пожелавам ти много безаварийни километри !п.с. Напълно подкрепям идеята за клип 0-300 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 Харесва ми темата, подредена е хронологично от - до. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 Много ми харесва завършената визия с бронята от S4, почти не личи за повечето хора за каква сила става дума под капака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 Супер е темата, проекта и вида да автомобила.ЦЕЦО и за другите работили по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 Проекта е супер. Със здраве да си я караш поне 500 000км още Ако може само с по две думи да опишеш поведението на колата през всеки етап с различно турбо ....Ако е проблем недей. На мен ми е много любопитно, защото съм карал само сток 1.8т на Пасат б5.5 и честно си казвам не ме изненада грам с нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Благодаря на всички добрите думи. Vankata_84....какво да ти кажа мадафака Карах такова чудо още през 2000г,беше на 17 000км,беше служебна на баща ми за известно време.Това е единствения период ,в който съм карал сток 1.8Т Разлика има голяма в мощностите,а с тях се свиква бързо......гъзомера ,така да се каже иска още и още Затова като карам службната 1.2 80 коня 10 дена и й врътна 2000км,после в Аудито ми се струва совалка Последната пауза беше около две седмици и онази вечер Келеша като ме вози се уплаших в началото,а да те возят не е като да караш Иначе явно понавървява колата,защото от 100 до 260 една пистарка не успя да ни настигне,а една пред нас не можа да се отдалечи Днес направих малко снимки с хубав апарат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martineli Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 и на фаца е супер, за под капака няма какво да се коментира...досега правил ли си груба сметка колко голяма торба си налял в колата? или не смееш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 И ако не е тайна и имаш желание можеш ли да удариш една черта и да споделиш колко ти е излязло това удоволствие до момента. Респект за нервите, ресурсите и времето вложени в това аВди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Силовия тунинг е бездънна яма, и няма праг на финансите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Силовия тунинг е бездънна яма, и няма праг на финанситефакт съгласен съм просто ми беше интерсно някаква ориентировачна сума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Браво ЦЕЦО ! Адмирации и p.s. а това с гъзомера ме разсмя истински Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дедо Мраз Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Цецо успех с новата-стара бегачка! Сподели впечатленията от новия съединител с лекия маховик,по-бързо ли се набира,как е граЦко...и всичко друго квот се сетиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Цв.Цв., ти си най-големия перформанс ентусист, който може да съществува!! Колата е пълен мрак!! Много безаварийни и един ден те чакаме във Quattro отбора С тази сила, ако се завъртят и задните колела 100% си 11-ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 (Редактирано) Цв.Цв., ти си най-големия перформанс ентусист, който може да съществува!! :zustimm: Много без аварийни! Редактирано 25 Март 2012 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Цвъки, ходихте ли с Жорката на тая писта и замери ли се с неговия уред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Браво ЦЕЦО ... искренно ти се възхищавам за постигнатото и направеното по автомобила.А на седалките най-вече зор ми е и Аз да седна в такива ама все нещо куцЪ ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 26 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 Цвъки, ходихте ли с Жорката на тая писта и замери ли се с неговия уред?Не смеБях нощна и не ми се ставаше дееба ,ама следобеда я разтрих доволноИ ако не е тайна и имаш желание можеш ли да удариш една черта и да споделиш колко ти е излязло това удоволствие до момента. Респект за нервите, ресурсите и времето вложени в това аВди.Всеки може да сметне горе-долу според частите,но ги броих до 30к.....после спрях.Общо взето сток остана само купето,резервоара,полуоските и дифа,а и волана,ама той си е "С:-ковСиловия тунинг е бездънна яма, и няма праг на финанситеВерно?Цецо успех с новата-стара бегачка! Сподели впечатленията от новия съединител с лекия маховик,по-бързо ли се набира,как е граЦко...и всичко друго квот се сетиш.Много резко се развърта колата с Фиданцата,доволен съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 26 Март 2012 Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 Цецо коварното 1.6 не е ли наказвало нещо наскоро.Някой пъргав младеж с модерна бегачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts