tanuco Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 (Редактирано) Загледах се в маркуча на газта от изпаритела на тази уредба...защо отива в колектора, а не при кутията на филтъра? Има ли значение това , че е метан , а не пропанбутан? Дали идеята е просто по-бърз достъп на горивото до цилиндрите (има логика)? Как са "хванати" маркучите в случая (с някакви щуцери ли)?До сега не бях виждал такова решение за газифициране на АБК....Какви са тук предимствата и недостатъците?http://www.cars.bg/u221562 Редактирано 7 Април 2012 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 Загледах се в маркуча на газта от изпаритела на тази уредба...защо отива в колектора, а не при кутията на филтъра? Има ли значение това , че е метан , а не пропанбутан? Дали идеята е просто по-бърз достъп на горивото до цилиндрите (има логика)? Как са "хванати" маркучите в случая (с някакви щуцери ли)?До сега не бях виждал такова решение за газифициране на АБК....Какви са тук предимствата и недостатъците?http://www.cars.bg/u221562Не знам но отзад има чашка за газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 италианци,такива са си имах едно бмв с газ от там,ми не работеше и гърмеше през 5 мин и не искаше да пали на газ,май не знаят ка да ги слагат ха ха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 италианци,такива са си имах едно бмв с газ от там,ми не работеше и гърмеше през 5 мин и не искаше да пали на газ,май не знаят ка да ги слагат ха хаТи да не мислиш че нашата газ е като италианската,била тя "природен газ" или "синьо гориво",затова се получават такива разминавания в центровките.Не се сещам в коя държава,дори газта им е само на пропан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 не говоря за разликите в горивото нещо погрешно си ме разбрал,имах предвид че ги слагат по зле и от нас не ги притеснява това къде ще е плочката и тем подобни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Според мен просто маркучите заобикалят оттам. След кутията на филтъра има клапа (ама може и комбинирана да е с плочка и входа да е отдолу) или пък с щуцери при дроселите обаче отдолу.Така ми се вижда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Според мен просто маркучите заобикалят оттам. След кутията на филтъра има клапа (ама може и комбинирана да е с плочка и входа да е отдолу) или пък с щуцери при дроселите обаче отдолу.Така ми се вижда.+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 На мен пък ми се струва че е с плочка точно преди дебитомера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4 -ruse Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 (Редактирано) с плочка преди дебитомера и предпазна клапа на гофрирания маркуч Редактирано 8 Април 2012 от b4 -ruse Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peeeeet Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 с плочка преди дебитомера и предпазна клапа на гофрирания маркуч+1 така мисля, а и е жадна за антифриз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 интересно ми стана каква е тази зареждачка отзад под бронята ???метана не се ли зарежда отпред при двигателя до изпарителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 (Редактирано) Моята също е така(LPG).Просто щуцерите на плочката са в такова положение, че изискват маркучите да минават от там. Редактирано 8 Април 2012 от genttogsg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 13 Април 2012 Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 интересно ми стана каква е тази зареждачка отзад под бронята ???метана не се ли зарежда отпред при двигателя до изпарителяВероятно преди да стане метанова, уредбата е била пропан бутан. За това има зареждачка която просто не е махната след като е сложена метановата бутилка. Личи си и отпред. Била е с пропан бутан и е преправена на метан. Маркучите за газта от изп. до плочката са стари и мръсни а около новия метанов испарител сичко е чисто ново и свети. Дори и двата водни маркуча. Плочката и кихалката са си стари от преди до като е била на пропан. Така мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Загледах се хубаво и приближих хубаво снимката и видях 4е е с плочка преди дебитомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване