Jump to content

Защо така е "вързана" тази уредба- метан АБК ?


Recommended Posts

Загледах се в маркуча на газта от изпаритела на тази уредба...защо отива в колектора, а не при кутията на филтъра? Има ли значение това , че е метан , а не пропанбутан? Дали идеята е просто по-бърз достъп на горивото до цилиндрите (има логика)? Как са "хванати" маркучите в случая (с някакви щуцери ли)?

До сега не бях виждал такова решение за газифициране на АБК....Какви са тук предимствата и недостатъците?

http://www.cars.bg/u221562

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледах се в маркуча на газта от изпаритела на тази уредба...защо отива в колектора, а не при кутията на филтъра? Има ли значение това , че е метан , а не пропанбутан? Дали идеята е просто по-бърз достъп на горивото до цилиндрите (има логика)? Как са "хванати" маркучите в случая (с някакви щуцери ли)?

До сега не бях виждал такова решение за газифициране на АБК....Какви са тук предимствата и недостатъците?

http://www.cars.bg/u221562

Не знам но отзад има чашка за газ :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

италианци,такива са си имах едно бмв с газ от там,ми не работеше и гърмеше през 5 мин и не искаше да пали на газ,май не знаят ка да ги слагат ха ха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

италианци,такива са си имах едно бмв с газ от там,ми не работеше и гърмеше през 5 мин и не искаше да пали на газ,май не знаят ка да ги слагат ха ха

Ти да не мислиш че нашата газ е като италианската,била тя "природен газ" или "синьо гориво",затова се получават такива разминавания в центровките.Не се сещам в коя държава,дори газта им е само на пропан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не говоря за разликите в горивото нещо погрешно си ме разбрал,имах предвид че ги слагат по зле и от нас не ги притеснява това къде ще е плочката и тем подобни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен просто маркучите заобикалят оттам. След кутията на филтъра има клапа (ама може и комбинирана да е с плочка и входа да е отдолу) или пък с щуцери при дроселите обаче отдолу.

Така ми се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен просто маркучите заобикалят оттам. След кутията на филтъра има клапа (ама може и комбинирана да е с плочка и входа да е отдолу) или пък с щуцери при дроселите обаче отдолу.

Така ми се вижда.

+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с плочка преди дебитомера и предпазна клапа на гофрирания маркуч

+1 така мисля, а и е жадна за антифриз :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно ми стана каква е тази зареждачка отзад под бронята ???

метана не се ли зарежда отпред при двигателя до изпарителя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също е така(LPG).Просто щуцерите на плочката са в такова положение, че изискват маркучите да минават от там.

Редактирано от genttogsg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно ми стана каква е тази зареждачка отзад под бронята ???

метана не се ли зарежда отпред при двигателя до изпарителя

Вероятно преди да стане метанова, уредбата е била пропан бутан. За това има зареждачка която просто не е махната след като е сложена метановата бутилка. Личи си и отпред. Била е с пропан бутан и е преправена на метан. Маркучите за газта от изп. до плочката са стари и мръсни а около новия метанов испарител сичко е чисто ново и свети. Дори и двата водни маркуча. Плочката и кихалката са си стари от преди до като е била на пропан. Така мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...